Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

Αρνιέμαι…



  • Αρνιέμαι να κρατάω μόνιμα το κινητό στο χέρι μου με τα καλώδια των ακουστικών.
  • Αρνιέμαι να είμαι μόνιμα σκυμμένος πάνω από το κινητό μου, λες και…
  • Αρνιέμαι την ώρα που μπαίνω ή βγαίνω στο μετρό, σε ώρα αιχμής που ο κόσμος στριμώχνεται, εγώ να γράφω μήνυμα στο κινητό μου…
  • Αρνιέμαι κάθε τόσο να ανοίγω την κάμερα του κινητού μου και να την χρησιμοποιώ σαν καθρέφτη…
  • Αρνιέμαι να μπαίνω στο Σύνταγμα με σκοπό να κατέβω Μοναστηράκι και να ανοίγω βιβλίο κάνοντας ότι διαβάζω….
  • Αρνιέμαι σε ώρες αιχμής, που ο κόσμος στριμώχνεται, εγώ να μπαίνω ή να βγαίνω στο μετρό διαβάζοντας το βιβλίο μου. Και μετά, ενώ είμαστε σαν σαρδέλες, αρνιέμαι να συνεχίσω να «διαβάζω».
  • Αρνιέμαι να αφήσω μούσι (ε, μα πια)….
  • Αρνιέμαι να κουρευτώ γουλί, αφήνοντας μια γραμμή μαλλιά στην κορφή του κεφαλιού μου (αυτό γίνεται για να διαφέρουμε;)
  • Αρνιέμαι τα κολλημένα νύχια πάνω στα φυσικά.
  • Αρνιέμαι να φοράω γυαλιά ηλίου στις 6 η ώρα το πρωί στο μετρό!
  • Αρνιέμαι να κρατάω στο χέρι το πλαστικό ποτήρι με τον καφέ μέσα στο μετρό στο δρόμο και στα μαγαζιά.
  • Αρνιέμαι αυτό το life style!