Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

Λέει η Γραφή ότι ο Αντίχριστος θα είναι ομοφυλόφιλος;



Αυτό είναι άλλη μια προκατειλημμένη ιδέα που έχει αποδεχτεί η πλειοψηφία των Χριστιανών, απλά και μόνο εξαιτίας μιας σύντομης φράσης στη Βίβλο, αλλά και της διδασκαλίας που έχουν δεχτεί. 

Δαν.ια:37 Και δεν θέλει φροντίζει περί των θεών των πατέρων αυτού ουδέ περί επιθυμίας γυναικών ουδέ θέλει φροντίζει περί ουδενός θεού, διότι θέλει μεγαλυνθή υπεράνω πάντων.


Δεν λέει ότι δεν θα έχει καμία επιθυμία ΓΙΑ τις γυναίκες, και δεν υπάρχει απολύτως τίποτα στα περιεχόμενα που ούτε κατ’ ελάχιστο να υπονοεί ότι ο Αντίχριστος θα είναι ομοφυλόφιλος.  Δεν υπάρχει τίποτα απ’ ότι ξέρω, σ’ ολόκληρη τη Γραφή, που να δίνει πάτημα σε μια τέτοια «θεωρία».  Όμως, για τι πράγμα μιλάει τότε αυτό το εδάφιο;  Ας το εξετάσουμε λίγο πιο προσεκτικά.

Τα εδάφια ια:36 και ια:37, έχουν ένα κύριο θέμα, τον Αντίχριστο που εκθειάζει και μεγαλύνει τον εαυτό του ακόμη και πάνω από το Θεό, και κάθε άλλο θεό. Τα εδάφια 36 και 37 συνδέονται μεταξύ τους, έχουν το ίδιο θέμα.  Γιατί ο Θεός να βάλει μια φράση σ’ αυτά τα δύο εδάφια που είναι τελείως ασυμβίβαστη με το θέμα τους;  Και μάλιστα μια φράση, που ΑΝ πραγματικά σημαίνει ότι ο Αντίχριστος πρέπει να είναι ομοφυλόφιλος, δεν υποστηρίζεται από κανένα άλλο εδάφιο, ή κεφάλαιο, σε ολόκληρη την Αγία Γραφή.

Ας εξετάσουμε το εδάφιο για άλλη μια φορά:

Δαν.ια:37 Και δεν θέλει φροντίζει περί των θεών των πατέρων αυτού ουδέ περί επιθυμίας γυναικών ουδέ θέλει φροντίζει περί ουδενός θεού, διότι θέλει μεγαλυνθή υπεράνω πάντων.

Η φράση «επιθυμίας γυναικών» (όχι επιθυμία για γυναίκες) είναι η μόνη φράση στα εδάφια 36 & 37, που φαίνεται εντελώς εκτός τόπου.  Υπάρχει όμως μια πολύ προφανής εξήγηση για το τι σημαίνει το «επιθυμίας γυναικών», που θα μας δείξει ότι δεν είναι καθόλου εκτός τόπου, αντίθετα ταιριάζει απόλυτα.

Οι Εβραίοι γνώριζαν τα πάντα σχετικά με τις υποσχέσεις για τον ερχόμενο Μεσσία. Ήταν η προσδοκώμενη ελπίδα της λύτρωσης. Αυτό το διδασκόταν από την παιδική τους ηλικία.  Θα ερχόταν ένα Σωτήρας, ένας Λυτρωτής, ένας Μεσσίας, ο Γιος του Θεού του ζώντος. Γνώριζαν ακόμα τις προφητείες ότι μία παρθένα, μια Εβραία γυναίκα, θα συλλάβει το Μεσσία, και θα είναι η μητέρα του αναμενόμενου Γιου του Θεού. Η ελπίδα, το όνειρο, και η ΕΠΙΘΥΜΙΑ κάθε Εβραίας γυναίκας ήταν να είναι η μητέρα του Μεσσία, ήταν «η επιθυμία των γυναικών».  «Η επιθυμία των γυναικών», έγινε ιδιωματισμός, μια φράση, που σήμαινε το Μεσσία, ή το Γιο του Θεού.

Είμαι πεπεισμένος, επειδή δεν υπάρχει καμία άλλη Γραφή που να υποστηρίζει ότι ο Αντίχριστος θα είναι ομοφυλόφιλος, επειδή δεν υπάρχει απολύτως τίποτα στα εδάφια ια:36-37 που να υπαινίσσεται κάτι τέτοιο, και επειδή δεν λέει «επιθυμία για γυναίκες», αλλά «επιθυμίας γυναικών», ότι η σωστή ερμηνεία αυτών των εδαφίων είναι:

Δαν.ια:37 Και δεν θέλει φροντίζει περί των θεών των πατέρων αυτού ουδέ περί του υιού του θεού ουδέ θέλει φροντίζει περί ουδενός θεού, διότι θέλει μεγαλυνθή υπεράνω πάντων.