Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

Bataclan Concert Hall



Ποιος θα αγαπήσει τον διάβολο;

Ποιος θα τραγουδήσει το τραγούδι του;

Ποιος θα αγαπήσει τον διάβολο και το τραγούδι του; 

Εγώ θα αγαπήσω τον διάβολο

Εγώ θα τραγουδήσω το τραγούδι του

Εγώ θα αγαπήσω τον διάβολο και το τραγούδι του




Ποιος θα αγαπήσει τον διάβολο;

Ποιος θα φιλήσει τη γλώσσα του;

Ποιος θα φιλήσει τον διάβολο στη γλώσσα του;



Εγώ θα αγαπήσω τον διάβολο

Εγώ θα φιλήσω τη γλώσσα του

Εγώ θα φιλήσω τον διάβολο στη γλώσσα του


Αυτά  ήταν τα τελευταία λόγια που τραγουδούσαν χαρούμενοι κι αγκαλιασμένοι  (σύμφωνα με τις περιγραφές) οι θαμώνες του θεάτρου Bataclan, την  Παρασκευή 13 Νοεμβρίου, στο Παρίσι,  πριν πραγματικά βρεθούν αντιμέτωποι  με την κόλαση (όπως είπαν κάποιοι που επέζησαν) και δεκάδες από αυτούς  διαβούν τόσο τραγικά "το ποτάμι" που χωρίζει το "εδώ" από το "εκεί", για  να βρεθούν άραγε πού; Μαζί μ' αυτόν που τόσο πρόθυμα του τραγουδούσαν  την αγάπη τους, υψώνοντας τα χέρια και σχηματίζοντας το γνωστό σύμβολο  της τραγόμορφης απεικόνισης του σατανά; Διότι, οι τζιχαντιστές εισέβαλαν  στο θέατρο την ώρα που οι Eagles Of Death Metal έπαιζαν ένα από τα πιο  γνωστά τραγούδια τους, το Kiss the Devil (Φίλησε τον διάβολο), με τους  παραπάνω στίχους.

  http://www.dailymail.co.uk/news/article-3320420/Joyous-crowd-wave-smile-enjoy-Eagles-Death-Metal-concert-just-moments-89-murdered-ISIS-gunmen.html .