Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τρίτη 26 Απριλίου 2016

2 λέξεις που διαλύουν κάθε ανησυχία

Η έννοια της ανησυχία είναι να φαντάζεσαι ένα μέλλον χωρίς Θεό.

Όταν το εξετάσουμε καλά, αυτό σημαίνει ουσιαστικά. Ανησυχώ όταν φαντάζομαι ένα μέλλον χωρίς Θεό. Ανησυχώ όταν τοποθετώ τα συναισθήματά μου, τις απογοητεύσεις μου και τους αγώνες μου στο μέλλον. Ανησυχώ όταν αφαιρώ την αγάπη και την πιστότητα του Θεού από τις ιδιότητές Του. Όταν φαντάζομαι ένα άκαμπτο και ζοφερό μέλλον, ένα υπερβολικό κενό, στο οποίο ο πιστός και τρυφερός Πατέρας μου δεν υπάρχει ή δεν ενεργεί υπέρ μου. 

Τελικά, όλα τα  συναισθήματα άγχους, φόβου και σύγχυσης ή ανησυχίας, είναι στην πραγματικότητα μια μορφή αθεϊσμού. Λειτουργούν σαν να μην υπάρχει Θεός.

Ο Ψαλμός ιη:46 μας δίνει 2 λέξεις που διαλύουν κάθε ανησυχία και μας γεμίζουν πίστη: «Ζη Κύριος, …»

Μην προσπεράσεις γρήγορα αυτές τις δύο λέξεις. «Ζη Κύριος, …»

Μπορεί τα οικονομικά μου να έχουν πιάσει πάτο, και να μην βλέπω καμία ελπίδα για το μέλλον, αλλά ο Κύριος ζει. Ο ίδιος Κύριος που κατέχει τα πάντα, προβλέπει για τους κόρακες, συντηρεί τους γαλαξίες και μας ονομάζει παιδιά Του, είναι πραγματικός, ζωντανός και ενεργός στη ζωή σου. Μπορεί τα οικονομικά σου να είναι χάλια, αλλά δεν ισχύει το ίδιο για το Θεό. «Ζη Κύριος, …».

Ανησυχία είναι φαντάζεσαι το μέλλον χωρίς Θεό.

Το παιδί μου δεν πάει καλά πνευματικά, έχω δοκιμάσει τα πάντα και απελπίστηκα ότι κάτι θα αλλάξει! «Ζη Κύριος, …». Ο ίδιος Κύριος που έσωσε δολοφόνους και πόρνες, Φαρισαίους, τοξικομανείς και χρηματόπιστους, είναι πραγματικός, ζωντανός και ενεργός στη ζωή σου. Δεν μπορείς να σώσεις το παιδί σου, αλλά αυτό δεν είναι δύσκολο για το Θεό. «Ζη Κύριος …».

Ο γάμος μου έχει χρεοκοπήσει. Έχουμε δοκιμάσει συμβουλευτική και έχουμε διαβάσει όλα τα βιβλία και δεν βλέπω να πηγαίνουν καθόλου καλύτερα τα πράγματα! «Ζη Κύριος …». Ο ίδιος Θεός που δημιούργησε μια νύφη για τον Εαυτό Του από επαναστάτες, κακούς, αμαρτωλούς που μισούσαν το Θεό, είναι πραγματικός, ζωντανός και ενεργός στη ζωή σου. Εσύ δεν μπορείς να σώσεις το γάμο σου, αλλά ο γάμος σου δεν είναι δύσκολο πράγμα για το Θεό. «Ζη Κύριος …».

Η πνευματική ζωή μου είναι ξερή, και έχω δοκιμάσει χιλιάδες διαφορετικά πράγματα για να κάνω μια καινούρια αρχή, αλλά τίποτα δεν φαίνεται να λειτουργεί, και ειλικρινά, δεν νομίζω ότι τα πράγματα θα πάνε καθόλου καλύτερα. «Ζη Κύριος …». Ο ίδιος Κύριος που σε ζωντάνεψε πνευματικά, είναι πραγματικός, ζωντανός και ενεργός στη ζωή σου. Εσύ δεν μπορείς να αναπνεύσεις καθαρό αέρα στην καρδιά σου, αλλά η καρδιά σου δεν είναι πάρα πολύ ξερή για το Θεό.

Οι περιστάσεις που βιώνεις μπορεί να είναι ζοφερές. Δεν μπορείς να δεις φως στην άκρη του τούνελ. Δεν μπορείς να ελπίζεις τίποτα. Αλλά οι περιστάσεις, τα τούνελ και οι ελπιδοφόρες προσδοκίες δεν αποτελούν τη βάση της ελπίδας μας, ο Θεός είναι.

Μη γίνεσαι ένας πραγματικός άθεος σήμερα. «Ζη Κύριος …». Ας ζήσουμε υπό το πρίσμα αυτής της πραγματικότητας.