Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Μια τραγωδία



Ο Θωμάς ήταν ένας απ' τους δώδεκα αποστόλους. Δεν ξέρουμε πολλά πράγματα γι' αυτόν, αλλά φαίνεται ότι ήταν μάλλον κλεισμένος στον εαυτό του, λιγομίλητος και ντροπαλός. Ήταν απ' αυτούς τους ανθρώπους που όταν όλα πάνε καλά και κάποιοι φροντίζουν για όλα, αυτοί μένουν στο περιθώριο. Όταν οι άλλοι μιλούσαν, αυτός δεν είχε να πει τίποτα. Αλλά όταν κάτι συνέβαινε που άφηνε τους άλλους άφωνους, τότε αυτός μιλούσε. Όταν έλεγε κάτι, οι άλλοι άκουγαν. Η παράδοση του έδωσε το παρατσούκλι «ο άπιστος Θωμάς». Πουθενά στη Γραφή δεν βρίσκουμε αυτό το χαρακτηρισμό, παρόλα αυτά από τότε έμεινε γνωστός μ' αυτό τον τίτλο. Έτσι, όταν θέλουμε να πούμε σε κάποιον ότι δεν έχει πίστη, του λέμε: «είσαι άπιστος Θωμάς» κι αυτός καταλαβαίνει ακριβώς τι εννοούμε.

Μουλάρια και πηγάδια


ΠΩΣ Ν’ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙΣ ΤΗ ΖΩΗ

Το μουλάρι ενός γεωργού έπεσε μέσα στο πηγάδι. Ύστερα από πολλές ανεπιτυχείς προσπάθειες ν’ ανασύρουν το μουλάρι μέσα από το πηγάδι, ο γεωργός αποφάσισε πως κάθε επιπλέον προσπάθεια θα ήταν χαμένη. Έτσι, με λύπη του, κάλεσε τους γιους του και τους είπε να κουβαλήσουν χώμα με το φορτηγάκι τους και να θάψουν το μουλάρι στο πηγάδι. Υπακούοντας οι γιοι του έκαναν ό,τι τους ζήτησε ο πατέρας τους. Έφεραν χώμα κι άρχισαν με τα φτυάρια να το αδειάζουν στο πηγάδι.

Αετός ή κότα ;

Ο ιδιοκτήτης ενός αγροκτήματος,βρίσκει μία μέρα στην γωνία του κτήματός του ένα αετόπουλο που μάλλον είχε πέσει από τη φωλιά του καιήταν τόσο μικρό που δεν μπορούσε να πετάξει.Το πήρε λοιπόν και το έβαλε μαζί με τα άλλα πουλερικά.Σιγά σιγά το αετόπουλο μεγάλωσε και έγινε ένα μεγάλο πουλί.Ποτέ όμως δεν αποπειράθηκε να πετάξει.Περνούσε ήσυχα με τις κότες.
Ύστερα από κάμποσο καιρό,ήρθε για λίγες μέρες διακοπές ένας φίλος του ιδιοκτήτη στο αγρόκτημα.Ήταν γνώστης και φίλος των ζώων.
Όταν είδε τον αετό ανάμεσα στις κότες εξέφρασε μεγάλη έκπληξη.Αυτό είπε είναι αντίθετο προς τη φύση.Δεν είναι δυνατόν ποτέ ένας αετός να είναι ευχαριστημένος να ζει μέσα σε κοτέτσι.
Ο ιδιοκτήτης απάντησε πως ο αετός από τις πρώτες του μέρες έζησε με τις κότες και ήταν πιο ευτυχής στο κοτέτσι παρά ψηλά στον ουρανό.
Ο φίλος του όμως δεν ήθελε να το πιστέψει αυτό και έτσι έκανε ένα πείραμα.Πήρε τον αετό τον πήγε έξω από το κτήμα,τον σήκωσε ψηλά για να πετάξει,και εκείνος έπεσε βαρύς και όσο μπορούσε πιο γρήγορα έτρεξε πίσω στο κοτέτσι.Γέλασε και του είπε:Είναι αετός μα έχει καρδιά κότας.
 

Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Η ζωή (1)


Ο Θεός μας έχει δώσει το δώρο της ζωής που είναι μια θαυμάσια εμπειρία. Εν Χριστώ Ιησού, μαθαίνουμε να εκτιμούμε την πρόκληση της ζωής, το σκοπό της και τη δύναμη που περικλείει.

                                                Λουκ.ιβ:15   Ψαλμ.90(κόπα):9-12
            Διάβασε:                  Ιώβ ζ:6   Ησ.μ:7-8   Ιακ.δ:14
                                                Β’ Τιμ.δ:1-8


ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Η ζωή έρχεται χωρίς να υπόσχεται ή να εγγυάται τίποτα. Ο τόπος που θα γεννηθούμε, ποιοι θα είναι οι γονείς μας και τί φυσικές ή διανοητικές ικανότητες θα έχουμε, όλα φαίνονται να είναι θέμα τύχης. Κάθε άνθρωπος θα πρέπει ν’ αντιμετωπίσει μια μέρα τις απαιτήσεις της ζωής. Όλα φαίνονται να είναι ρευστά. Τη μια έτσι, την άλλη αλλιώς. Τη μια στιγμή μπορεί να είσαι γεμάτος χαρά και την άλλη γεμάτος πόνο ψυχής.
Η ζωή φέρνει μεγάλα κέρδη, αλλά και μεγάλες χασούρες. Μερικές ζωές είναι θαυμαστά ευλογημένες με αγάπη και καλοσύνη, ενώ άλλες είναι σαν καταραμένες γεμάτες πικρία και μίσος. Αλλά μέσα σ’ όλα αυτά, και στους πάνω και στους κάτω, ο Θεός παρατηρεί τον καθένα χωριστά, περιμένοντας υπομονετικά αυτή την ιδιαίτερη στιγμή που ο μοναχικός, αμαρτωλός άνθρωπος θα έρθει σ’ αυτή την όμορφη κοινωνία με το Δημιουργό του.
Ο κάθε άνθρωπος δεν είναι στην πραγματικότητα πλήρης, μέχρι που να αισθανθεί την θαυμάσια απελευθέρωση απ’ την αμαρτία μέσω της μετάνοιας, το όνομα του Ιησού να πάρει τη θέση του μέσα στην καρδιά του και πάρει το όμορφο δώρο του Αγίου Πνεύματος. Ο απόστολος Παύλος εξήγησε αυτή την πληρότητα της ζωής στην επιστολή του προς την εκκλησία των Κολοσσών «Και είσθε πλήρεις εν αυτώ (τον Ιησού Χριστό) όστις είναι η κεφαλή πάσης αρχής και εξουσίας» (Κολ.β:10).
Ανεξάρτητα απ’ τις διάφορες περιστάσεις της ζωής και τους προσωπικούς στόχους ή σκοπούς που πρέπει να πετύχει, ο καθένας έχει την ευθύνη ν’ ανταποκριθεί κατ’ ευθείαν στο σκοπό και την κλήση του Θεού. Το πώς ζούμε είναι ζωτικά σημαντικό για το Θεό, εκτός από μας τους ίδιους, γιατί Αυτός παρακολουθεί και περιμένει τον καθένα μας προσωπικά να Τον προσκαλέσει μέσα στην καρδιά του. Ο Θεός θέλει να είναι ένα ζωτικό μέρος κάθε ανθρώπινης ζωής.
 

Όπλα επιστημονικής φαντασίας

ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ
ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ

Τα όπλα και τα οπλικά συστήματα που χρησιμοποιήθηκαν στους τελευταίους πολέμους φάνηκαν πραγματικά να αγγίζουν τα όρια της επιστημονικής φαντασίας. Ενέπνευσαν δέος, αλλά και τρόμο στη σκέψη για το που μπορεί να φτά­σει η ανθρώπινη επινόηση όσον αφορά την ολική καταστροφή του εχθρού και την κατάρρευση της υποδομής μιας ολόκληρης χώρας.
Εκτός από την απειλή των φοβερών διηπειρωτικών πυραύλων με τις πυρηνικές κεφαλές, που θα μπορούσαν να αφανίσουν ολόκληρες χώρες από το πρόσωπο της Γης, στους πολέμους που χρησιμοποιήθηκαν:
Τα γνωστά ελικόπτερα «Απάτσι», με ειδικά ραντάρ και υπέρυθρες ακτίνες, για να μπορούν να πετάνε στο σκοτάδι και σε οποιεσδήποτε αντίξοες καιρικές συνθήκες.
Τα βομβαρδιστικά F-117, ή αλλιώς «αόρατα» Στελθ, τα λεγόμενα «γεράκια της νύχτας», που η ανακλαστική επιφάνειά τους στα ραντάρ είναι ελάχιστη και δεν μπορούν να εντοπιστούν από τα αντιαεροπορικά συστήματα του εχθρού.
Τα Στελθ ρίχνουν τις βόμβες από μεγάλα ύψη, σε οξεία γωνία και έχουν την ικανότητα να βρίσκουν με μεγάλη ακρίβεια το στόχο τους.

Επάγγελμα προφήτης


Ιούλιος 1999:Ο Νοστράδαμος, έχο­ντας αποτύχει στην πρόβλεψη του για το τέλος του κόσμου, το 1732, έκανε λόγο για μια δεύτερη Αποκάλυψη τον Ιούλιο του 1999, που ήταν βέβαια εξίσου αποτυχημένη. Τι συμβαίνει με τις εσχατολογικές προφητείες;       
Εντύπωση προκαλεί το ότι οι αποτυχημένες προβλέψεις όχι μόνο δεν απογοητεύουν ό­σους τις πιστεύουν, αλλά συχνά ενδυνα­μώνουν την πίστη τους, λένε οι ψυχολό­γοι. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι αιρέσεις. Τη δεκαετία του '50, η Μάριαν Κιτς, ιδρύτρια μιας χιλιαστικής αί­ρεσης, υποστήριζε πως είχε πληροφο­ρηθεί από εξωγήινους ότι πλησιάζει το τέλος του κόσμου. Η ίδια βέβαια και οι οπαδοί της θα διασώζονταν από ιπτά­μενους δίσκους. Τα μέλη της αίρεσης ε­γκατέλειψαν την εργασία τους, την οι­κογένεια τους, αλλά την κρίσιμη ώρα τίποτα δεν συνέβη και την ανυπομονη­σία διαδέχτηκε προσωρινά η απογοήτευση. Η Κιτς ισχυρίστηκε ότι η ο­μάδα της εξέπεμψε τόσο πολύ φως, ώστε ο Θεός «παρενέβη» σώ­ζοντας τον κόσμο! Κάποιοι εγκα­τέλειψαν την αίρεση, όμως οι περισσό­τεροι παρέμειναν και άρχισαν να την κηρύττουν πιο φανατικά.

Ο Χίτλερ και η εξόντωση των "ασήμαντων" μειονοτήτων

Εξόντωση των τσιγγάνων και άλλων πληθυσμιακών ομάδων, η ζωή των οποίων «δεν είχε καμία αξία»

Εκτός από τους Εβραίους, τους αριστερούς ,τους Τσιγγάνους και τους "μάρτυρες του Ιεχωβά", θύματα της ναζιστικής θηριωδίας έπεσαν ακόμη οι ομοφυλόφιλοι, οι διανοητικά καθυστερημένοι, οι άνθρωποι με σοβαρές αναπηρίες και σωματικές δυσμορφίες.

Ήδη από τα πρώτα χρόνια της ναζιστικής διακυβέρνησης της Γερμανίας (1933-1935) ψηφίστηκαν νόμοι που επέβαλαν υποχρεωτική στείρωση και απαγόρευση γάμου στους ανάπηρους. Αυτή η ακραία εκδοχή του κοινωνικού δαρβινισμού διδασκόταν στα σχολεία και υποστηριζόταν δημόσια από τους επιστήμονες.

Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Τα τούβλα

Αυτή η ιστορία, στάθηκε για μένα σταθμός στην πνευματική μου ζωή.
Μπορεί σε σας να μην κάνει εντύπωση, να σας φανεί παράξενη, μυστήρια, κουτή. Δεν πειράζει. Την κρατώ για τον εαυτό μου και για όσους θα πιάσουν το μήνυμα της.
Λοιπόν, ένα βραδινό, σε μια πόλη της Γερμανίας, λίγο πριν κλείσουν τα εμπορικά μαγαζιά, ένας φτωχός νέος, πηγαίνει μπροστά στο γραφείο ενός πλούσιου έμπορου και του ζήτησε  βοήθεια. Ο γέρο έμπορος τον αγριοκοίταξε και του λέγει. «Βοήθεια δεν έχει. Αν θες δουλειά, έλα αύριο το πρωί.
«Ναι αφεντικό, είπε αυτός θα έλθω»
Την άλλη μέρα, μόλις άνοιξε το μαγαζί, παρουσιάστηκε ο φτωχός νέος.
Καλώς τον, του λέει το αφεντικό. Έλα. Και τον πηγαίνει πίσω στην αυλή του μαγαζιού. Εκεί σε μια γωνιά ήτανε σκεπασμένος από χιόνια ένας σωρός από τούβλα. «Αυτή είναι ή δουλειά σου. Θα τα πάρεις και θα τα πάς στην άλλη γωνιά τής αυλής».
Ο νέος στρώθηκε στη δουλειά όλη τη μέρα και την τέλειωσε. Το βράδυ τον πλήρωσε και του είπε πως υπάρχει δουλειά και την άλλη μέρα. Ο νέος παρουσιάστηκε την άλλη μέρα. «Τώρα, του λέγει ο έμπορας θα πάρεις τα τούβλα από κει πού είναι και θα τα πάς στην παλιά τους θέση».

Ιστορία της Παλαιάς Διαθήκης


Μάθημα  7

Η ΡΟΥΘ

Α.  Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΡΟΥΘ
Μία απ’ τις πιο όμορφες ιστορίες μέσα στη Βίβλο είναι αυτή της Ρουθ. Αυτή η ιστορία συνέβη τον καιρό που κριτής ήταν ο Γεδεών. Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για εμάς επειδή φανερώνει τη γενεαλογία του Δαβίδ. Η Ρουθ ήταν η προγιαγιά του Δαβίδ, ο οποίος άρχισε να κυβερνά στη Χεβρών το 1010 π.Χ. Η τελευταία λέξη στο βιβλίο της Ρουθ είναι η λέξη Δαβίδ και αυτό φανερώνει τον κύριο σκοπό του βιβλίου.
Η ιστορία της Ρουθ είναι μία όμορφη εικόνα θεοσεβούς ζωής και πώς αμείβεται η αγνή και αληθινή πίστη. Επίσης, αυτό το βιβλίο εικονογραφεί πολλά Εβραϊκά έθιμα εκείνης της εποχής: το θερισμό, το σύστημα της μοιρασιάς της γης των Εβραίων, την διατήρηση των οικογενειακών δικαιωμάτων κι επίσης πώς αλλοεθνείς μπορούσαν ν’ αλλάξουν και να γνωρίσουν το Θεό.
Ένα από τα σημαντικά σημεία στην ιστορία είναι ότι η Ρουθ, μια Εθνική, παντρεύτηκε μέσα σε μια Εβραϊκή οικογένεια, και απ’ αυτό το γεγονός, μπήκε μέσα στο γενεαλογικό δέντρο του Δαβίδ. Μέσα απ’ αυτή την αλήθεια όλα τα έθνη έχουν ευλογηθεί. Είναι επίσης ενδιαφέρον να συγκρίνουμε τη Ρουθ με το βιβλίο της Εσθήρ, το μόνο άλλο βιβλίο που ονομάστηκε με γυναικείο όνομα. Η Εσθήρ, μια Εβραία, παντρεύτηκε ένα εθνικό μονάρχη κι έφερε ελευθερία στο Ιουδαϊκό έθνος.

Οι ολυμπιάδες της αρχαιότητας

Για να καταδειχτεί η ουσία των διοργανώσεων, -αλλά και ποια είναι στη πραγματικότητα η «χαμένη τους αίγλη», όπως πολλοί τιμητές τους υποστηρίζουν-, καλό είναι να κατατεθούν τα, προς αντιπαραβολή, γεγονότα και απόψεις με μια συγκεκριμένη χρονική σειρά.
Αυτοί, στους οποίους είχε ανατεθεί το έργο της αποχαύ­νωσης των ανθρώπων, ήθελαν να προσδώσουν μια ιδιαίτε­ρη αίγλη στο νεοσύστατο -τότε- μηχανισμό τους. Χρη­σιμοποιώντας τη πίστη των ανθρώπων στις δοξασίες -τις οποίες ασφαλώς οι ίδιοι, για πολλαπλούς λόγους είχαν ε­πιβάλλει- ανέτρεξαν στη μυθολογία, προκειμένου να πε­ριβάλουν με αληθοφάνεια την «αγνότητα» των σκοπών τους. Χρέωσαν στον μυθικό Ηρακλή την πρώτη ολυμπιά­δα, κάνοντας έτσι τους καταπιεσμένους -ή τουλάχιστον ένα κομμάτι από αυτούς- να δεχτούν με «ιερό» δέος την απαρχή μιας νέας σειράς αλυσιδωτών εγκλημάτων, εναντί­ον τους.
Η αρχή τους προσδιορίζεται στο 776 π.Χ. στην αρχαία Ο­λυμπία, οι εξουσιαστές της οποίας είχαν αποκομίσει τερά­στια πολιτικά οφέλη που προέκυπταν από την τέλεση τους, μέσα από την διασφάλιση της φήμης τους σε ολόκληρο τον ελλαδικό, τότε, χώρο. Και οι οικονομικές απολαβές δεν ήταν λίγες, αφού υπολογίζεται ότι ένα πλήθος σαράντα με πενήντα χιλιάδων ανθρώπων συνέρεαν στην περιοχή, κα­τασκηνώνοντας μάλιστα εκεί. Στη συγκομιδή του πλούτου προστίθοταν και τα ιδιαίτερα πλούσια αφιερώματα, που προέρχονταν από όλες τις περιοχές της Μεσογείου και τα οποία καρπώνονταν οι διοργανωτές των αγώνων.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ 34 - Πνευματικές θυσίες


Α. ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΘΥΣΙΕΣ
Α’Πέτρ.β:5 “Και σεις, ως λίθοι ζώντες, οικοδομείσθε οίκος πνευματικός,ιεράτευμα άγιον, διά να προσφέρητε πνευματικάς θυσίας.”
Ο απόστολος Πέτρος περιέγραψε την Εκκλησία σαν ένα άγιο ιεράτευμα που προσφέρει πνευματικές θυσίες. Σ’ αυτό το μάθημα θα μελετήσουμε μερικές απ’ τις πνευματικές θυσίες που η Εκκλησία προσφέρει στον Κύριο.

Β. ΠΡΟΣΕΥΧΗ

1. Η σημασία της προσευχής
Η προσευχή δεν έχει ανάγκη να υπερτονιστεί. Στην Αποκάλυψη βλέπουμε τις προσευχές των αγίων σαν θυμίαμα πάνω στο χρυσό θυσιαστήριο, μπροστά στο θρόνο (Αποκ.ε:8, η:3). Η μεγαλύτερη αμαρτία της Εκκλησίας είναι η έλλειψη προσευχής, η οποία οδηγεί στην ψυχρότητα, την αδιαφορία και την απιστία. Η προσευχή είναι το δυνατότερο όπλο της Εκκλησίας. Κινεί το Θεό προς τον άνθρωπο και τον άνθρωπο προς το Θεό. Ο Θεός δεν ευλογεί τεχνικές και μεθόδους, αλλά ευλογεί μία εκκλησία που προσεύχεται.

Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

σε πρωτεύουσα της ξενοφοβίας μετατρέπουν την Αθήνα


Ο κύριος Ράι, της φωτογραφίας είναι καθηγητής οικονομικών του πανεπιστημίου της Ινδίας και επισκέφθηκε την Αθήνα, προσκεκλημένος του Οικονομικού πανεπιστημίου (πρώην ΑΣΟΕΕ).

Προσερχόμενος στην ΑΣΟΕΕ, για να μιλήσει σε φοιτητές, συνελήφθη από τις αρχές ασφαλείας…διότι είναι μελαμψός , και παρά 
τις διαμαρτυρίες του τον προσήγαγαν στο αστυνομικό τμήμα της Μιχαήλ Βόδα.

Τελικά χρειάστηκε παρέμβαση της Πρυτανείας προς τις αρχές,για να αφεθεί ελεύθερος. Πάλι καλά που δεν βρέθηκε και στην Αμυγδαλέζα...

Κατά Σαβελλιανών και Αρείου και Ανομοίων

Πρόκειται για κείμενο που περιέχει ομιλία του "μεγάλου" Βασιλείου (όχι του..canta claus) που εκφωνήθηκε το 370 μ.Χ.  
Μιλώντας κατά των αρειανιστών, των ευνομιανών και των ανόμοιων (πολύ σωστα) λέει ότι είναι επηρεασμένοι απο την εθνική θρησκεία εφόσον πιστεύουν οτι ο Υιός είναι θεός-κτίσμα προσκυνούν και θεολογούν δια της λατρείας της κτίσεως και όχι του Κτίστου, εισάγουν αυτομάτως τα δόγματα των εθνικών (οι οποίοι είχαν ειδωλολατρία). Εκείνο που παραλείπει φυσικά να πει είναι οτι όχι μόνο τα περί κτίσματος αλλά και η πολυθεία είναι ένα άλλο χαρακτηριστικό εκείνων που έχουν επηρεαστεί από την εθνική θρησκεία όπως το τριαδικό ημι-αρειανικό δόγμα (του οποίου τυπικός εκπρόσωπος είναι ο ίδιος).
Στον αντίποδα και στο αντίθετο "άκρο"(κατά Βασίλειον) από τους πιο πάνω βρίσκονται οι σαβελλιανοί και τροπικοί μοναρχιανιστές όπως μας ονομάζει (Αν μη τι άλλο υπάρχει μια έφεση στην εφεύρεση ορολογιών από τους καθεστωτικούς). Οι "σαβελλιανοί" κατα Βασίλειον αρνούμενοι το "θεός εκ Θεού" αναβιώνουν τον ιουδαισμό. 

Τα θεμέλια


Διά της σοφίας οικοδομείται οίκος και διά της συνέσεως στερεόνεται. Και διά της γνώσεως τα ταμεία θέλουσι γεμισθή από παντός πολυτίμου και ευφροσύνου πλούτου. (Παρ.κδ:3-4).
Θα σκύψουμε στο λόγο του Θεού για να δούμε τις αλήθειες που η Αγία Γραφή έχει για την οικογένεια, για τουλάχιστον δύο λόγους.

Από τη μία γιατί εμείς έχουμε ανάγκη να θυμίζουμε στους εαυτούς μας, ποιο είναι το θέλημα του Θεού.

Ζούμε σε μια «γκρίζα» κοινωνία, όπου το λάθος και το σωστό, η αλήθεια και το ψέμα, το φως και το σκοτάδι μπλέκονται μεταξύ τους. Ζούμε σε χρόνια που δεν υπάρχουν πια αντικειμενικές αξίες και αρχές.

Για παράδειγμα, «Οικογένεια μπορεί στην ουσία να θεωρηθεί οποιαδήποτε ομάδα ανθρώπων που αποφασίζουν να ζήσουν μαζί στα πλαίσια ενός νοικοκυριού». Αυτό γράφει μια γνωστή ιστοσελίδα που μεταφράζει άρθρα από μεγάλους ιατρικούς και συμβουλευτικούς οργανισμούς στο εξωτερικό.

ΓΕΝΕΣΗ λγ


Για 20 ολόκληρα χρόνια, ο Ιακώβ περιέθαλψε μια ένοχη συνείδηση  και τον είχε καταλάβει φόβος και τρόμος να μην συναντήσει τον αδελφό του. Θα δούμε όμως πόσο αβάσιμοι ήταν όλοι οι φόβοι του Ιακώβ και πόσο ανώφελα τα σχέδιά του. Παρά την πάλη, αν κι ο Θεός μετατόπισε την άρθρωση του μηρού του και τον έκανε χωλό, αυτός εξακολουθεί να καταστρώνει σχέδια (λγ:1,2).
Ο Ιακώβ δεν σταμάτησε να φοβάται την εκδίκηση του Ησαύ κι εκθέτει σε μεγαλύτερο κίνδυνο αυτούς για τους οποίους ενδιαφέρεται λιγότερο. Πόσο παράξενα είναι τα βάθη της ανθρώπινης καρδιάς!  Πόσο αργή είναι στο να εμπιστεύεται το Θεό! Όλοι ξέρουμε πόσο δυσκολεύεται η καρδιά να στηρίζεται με απλότητα κι εμπιστοσύνη στο Θεό που είναι πάντοτε παρών, Παντοδύναμος και Πολυέλαιος.

Τρίτη 8 Μαΐου 2012

7 θείες αρχές



Θα ήταν αδύνατον να γράψει κανείς ένα πακέτο κανόνων ή οδηγιών ηθικών αρχών για τον εργάτη του Θεού, που θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε κάθε χώρα, σε κάθε πολιτισμό, ή σε κάθε περίπτωση. Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες θείες αρχές μέσα στο λόγο του Θεού για όλους τους Χριστιανούς, εργάτες και απλούς πιστούς, που αν ακολουθηθούν, σίγουρα θα βοηθήσουν στη λύση πολλών προβλημάτων και θα τακτοποιήσουν διαταραγμένες σχέσεις σ' όλο τον κόσμο.
Ας εξετάσουμε εφτά βασικές αρχές που μπορούν να διέπουν τις σχέσεις μεταξύ των εργατών.

Κάποιοι νομίζουν ότι ο κόσμος δεν θα λειτουργούσε χωρίς αυτούς!

Αμερικανός Μετεωρολόγος αποκαλύπτει επιτέλους την αλήθεια για τους αεροψεκασμούς

Και ενώ χιλιάδες πολίτες παγκοσμίως γίνονται μάρτυρες της κατάστασης σε καθημερινή σχεδόν βάση, κανείς αρμόδιος, ειδικός, επιστήμονας ή πολιτικός, δε γνωρίζει κάτι επί του θέματος.... Οι υποστηρικτές αλλά και μάρτυρες των αεροψεκασμών, έχουν χαρακτηριστεί, γραφικοί, φαντασιόπληκτοι, συνομωσιολόγοι και πολλά άλλα. Ήρθε όμως η ώρα των αποκαλύψεων και πληροφοριών, οι οποίες δύσκολα θα μπορέσουν να απαξιωθούν.
Ο Kevin Martin, είναι Αμερικανός Μετεωρολόγος ο οποίος υπήρξε αρνητικός στο θέμα των chemtrails και για μεγάλο διάστημα, εξαρτώμενος αλλά και απειλούμενος επαγγελματικά αντιμετώπιζε το θέμα όπως η πλειοψηφία των επιστημόνων: Αρνούταν πεισματικά την ύπαρξη των chemtrails. Τα ακραία όμως καιρικά φαινόμενα των τελευταίων ετών καθώς και η αλλαγή στην πορεία της υγείας του, τον έκαναν να αποκαλύψει όσα ξέρει για το θέμα και να δραστηριοποιηθεί δυναμικά, ζητώντας τη βοήθεια όλων μας για να σταματήσει αυτή η- καταστρεπτική για τον πλανήτη και τον άνθρωπο-δραστηριότητα.

Ο Κλήμης

Ο αδελφός μας και πρεσβύτερος της εκκλησίας Κλήμης  έζησε στη Ρώμη πιθανόν στα τέλη του πρώτου αιώνα.
  
Η μνήμη του έχει κακοπαθήσει αρκετά στα χέρια ποικίλων πατρολόγων και εκκλησιαρχών.Δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι:
  
* Tον ονομάζουν πατέρα της εκκλησίας (καθολικοί , προτεστάντες , ορθόδοξοι , ακόμα και πεντηκοστιανοί) , πάπα (!) , καθώς και άγιο. Ο ίδιος βέβαια φαίνεται να..αγνοεί αυτούς τους τίτλους.

* Τον ταυτίζουν με τον Κλήμη μαθητή του Παύλου χωρις αυτό να είναι καθόλου βέβαιον.

* Τον ονομάζουν επίσκοπο Ρώμης αλλά και αυτό το γεγονός απλά πιθανολογείται απο τον Ειρηναίο της Λυών που πιστεύει οτι ο Κλήμης  διαδέχτηκε τον αδελφό μας Ανάκλητο ενώ άλλοι οτι ήταν μαθητής του αδελφού μας Λίνου.
 

Αεροψεκασμοί, νανοτεχνολογία & έλεγχος του νου!

Στο άρθρο θα εξετάσουμε την χρήση της νανοτεχνολογίας μέσω των αεροψεκασμών και την προσπάθεια των γνωστών - άγνωστων κυβερνήσεων, για τον βιολογικό και νοητικό περιορισμό, ή καλύτερα αφανισμό μας. ΠΡΟΣΕΞΤΕ και ΠΑΡΤΕ στα σοβαρά την αξία της ζωής σας, πριν να είναι αργά...
Οδεύουμε σε μια εποχή όπου έχει σημειωθεί εξαιρετική πρόοδος στους τομείς της νανοτεχνολογίας, της νευρολογίας, της ψυχολογίας, της επιστήμης των υπολογιστών, των τηλεπικοινωνιών και της τεχνητής νοημοσύνης όπου χρησιμοποιούνται συστηματικά από τις κυβερνητικές αρχές για να ελέγχουν τον... πληθυσμό.

Ήδη, οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν την απειλή της «τρομοκρατίας» ως δικαιολογία για να μας παρακολουθούν, να μας ελέγχουν, να σαρώνουν όλων των ειδών των ηλεκτρονικών επικοινωνιών μας, και μας αναγκάζουν να υπομένουμε τα «μέτρα ασφάλειας» που είναι τόσο ακραία, που ακόμα και ο Τζορτζ Όργουελ δεν θα μπορούσε ποτέ να ονειρευτεί.
 
Τι πρόκειται να συμβεί όταν μια ημέρα κάποια μεμονωμένα άτομα (οι μυστικές κυβερνήσεις) επιτεθούν με ένα όπλο μαζικής καταστροφής σε μια μεγάλη πόλη;

Η φύση του Θεού - 2 (ΒΔ)


Ο Θεός έχει την ικανότητα της πρόγνωσης. Προγνωρίζει το μέλλον όπως γνωρίζει όλο το παρελθόν.
Έτσι, μένοντας στα χέρια του Ποιμένα μας που γνωρίζει το μέλλον, γιατί να φοβόμαστε; Φεύγει λοιπόν ο φόβος μέσα απ’ την καρδιά, η ανησυχία, το άγχος, φόβοι που έρχονται και κτυπούν την καρδιά του ανθρώπου. Όλα τα ΜΗΠΩΣ που έρχονται και βασανίζουν το μυαλό του ανθρώπου, η πίστη τα εμπιστεύεται στο Θεό που τα ξέρει όλα. Και αμέσως η ησυχία και η γαλήνη παίρνουν τη θέση των φόβων. Αυτός που με έσωσε, με ελευθέρωσε, με σήκωσε, με στήριξε, δεν θα φροντίσει το μέλλον μου; Και βέβαια θα το κάνει αφού είναι αγάπη.
Ιωάν.ε:26 «Διότι καθώς ο Πατήρ έχει ζωήν εν εαυτώ, ούτως έδωκεν και εις τον Υιόν να έχει ζωήν εν εαυτώ».
«ο Πατήρ έχει ζωήν εν εαυτώ» σημαίνει ότι ο Ίδιος είναι πηγή ζωής, ολόκληρος είναι ζωή και γι’ αυτό τα πάντα συντηρούνται δι’ Αυτού.
Ο Θεός είναι ζωή, και δίνει ζωή στους πάντες και στα πάντα. Κρατάει την πνοή της ζωής όλου του σύμπαντος, είτε ζώα είναι είτε άνθρωποι.
Την ικανότητα αυτή, να έχει ο Πατέρας ζωή εντός Του, την έδωσε στον Υιό, και γι’ αυτό ο Χριστός είπε «Εγώ είμαι η ζωή» και τώρα ο Υιός είναι «ο Θεός ο αληθινός και η ζωή η αιώνιος» (Α΄Ιωάν.ε:20). Και όποιος δεν έχει τον Υιό δεν έχει ζωή γιατί ο Θεός δίνει τη ζωή στον άνθρωπο δια του Υιού. Και αυτή τη ζωή την έχουμε μέσα μας, είναι ο Ίδιος ο Κύριος Ιησούς σαν πηγή ζωής αιωνίου. Ο Χριστός είπε: «όστις πιστεύσει εις εμέ, έχει ζωήν αιώνιον» (Ιωάν.δ:14, γ:36).
 

Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

παγκόσμιο χημικό έγκλημα στην ατμόσφαιρα

Ακούγεται σαν μια απίστευτη Ιστορία Φαντασίας-Τρόμου και όμως οι νεώτερες αποκαλύψεις επιβεβαιώνουν: Στα πλαίσια αμερικανικού Πρότζεκτ ψεκάζουν αεροπλάνα μία επικίνδυνη μίξη Αλουμινίου στον Ουρανό, και στην Ευρώπη.
Η γεμάτη από χημικά «τεχνητή» ατμόσφαιρα υποτίθεται πως θα δροσίσει την ατμόσφαιρα της γης και θα εξυγιαίνει το στρώμα Όζοντος.
Το αποτέλεσμα: ανυπολόγιστες καταστροφές για την Υγεία και το Περιβάλλον! 
Μερικές εκατοντάδες χιλιάδες άτομα παρακολουθούν ήδη τις παρακάτω διαδικασίες:
Πέντε έως δεκαπέντε αεροπλάνα εμφανίζονται τόσο σε αγροτικές όσο και αστικές περιοχές και πηγαινοέρχονται σε ένα ύψος στα 6.000 περίπου μέτρα.

Θέλεις να είσαι ΕΤΣΙ χαρούμενος;

Αχαάβ


Μετά το Σολομώντα, ο λαός του Θεού διαιρέθηκε σε δύο βασίλεια, του Ισραήλ στο βορά και του Ιούδα στο νότο. Στο βασίλειο του Ιούδα βασίλεψαν μερικοί ευσεβείς άνδρες, ενώ στο βόρειο βασίλειο ούτε ένας βασιλιάς δεν είχε φόβο Θεού στην καρδιά του. Ο πιο ασεβής απ’ όλους ήταν ο Αχαάβ.
Η Γραφή μας λέει καθαρά γι’ αυτό τον άνθρωπο: «Και έπραξεν ο Αχαάβ ο υιός του Αμρί πονηρά ενώπιον του Κυρίου, υπέρ πάντας τους προ αυτού» (Α΄Βασ.ις:30).
Στη συνέχεια διαβάζουμε τις πράξεις της αποστασίας και της αμαρτίας του, όπως ήταν: ο γάμος του με μια ειδωλολάτρισσα, την Ιεζάβελ, οι εκδηλώσεις λατρείας του Βαάλ, η οικοδόμηση ναού και βωμού στη Σαμάρεια για τον Βαάλ, η ανοχή που έδειξε στον Χιήλ τον Βαιθηλίτη στην προσπάθειά του ν΄ ανοικοδομήσει την Ιεριχώ, παρά την ρητή απαγόρευση που υπήρχε από την εποχή του Ιησού του Ναυή (Ι.Ναυή ς:26).
 

Εκκλησιαστικός εκσυγχρονισμός

Πιστεύω ότι το θέμα αυτό είναι κρίσιμο γιατί από τη θέση που θα πάρει κάποιος μπορεί να επηρεαστεί ουσιαστικά η πνευματική του πορεία.
Οι μέρες μας κρύβουν πολλές παγίδες. Η ζωή των πιστών δοκιμάζεται σκληρά, η ζωή της Εκκλησίας του Ιησού Χριστού απειλείται. Ο εχθρός της, ο Σατανάς επιστρατεύει διάφορες τεχνικές που ίσως φαίνονται αθώες και αποδεκτές, αλλά κρύβουν μέσα τους αμαρτία και απειλούν με αποπροσανατολισμό τη ζωή των πιστών από την αλήθεια και την αγία ζωή, με ολέθριες συνέπειες.
Η πρόταση του εκσυγχρονισμού της ζωής μας και της ζωής της Εκκλησίας μπορεί να είναι  "Δούρειος Ίππος" πονηρά σερβιρισμένος από αυτόν που το όνομά του είναι "ο πλανών την οικουμένην όλην", ώστε να τον αγκαλιάσουμε και από μέσα του να ξεπηδήσει άφθονο το δηλητήριο της αμαρτίας, της κοσμικότητας, της συνθηκολόγησης με τον άνομο κόσμο. Υπάρχει  όμως και  το ενδεχόμενο ο εκσυγχρονισμός, όταν είναι σωστά τοποθετημένος, να είναι μια πολύτιμη ευκαιρία να προσεγγίσουμε και  να μιλήσουμε στους ανθρώπους γύρω μας στη γλώσσα τους.

Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Μουσικά όργανα στην εκκλησία

Το βασικότερο επιχείρημα των εκκλησιών που υποστηρίζουν οτι δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται μουσικά όργανα στην λατρεία είναι οτι η αρχαία εκκλησία (λένε) δεν τα χρησιμοποιούσε.
Σαν απόδειξη χρησιμοποιούν από την "πατερική" τους παράδοση τις θέσεις και προτροπές των : 
1) Κλήμη Αλεξανδρινού (220 μ.Χ) 
2) Ευσέβιου Καισαρείας (265-340 μ.Χ) 
3) Ιωάννη Χρυσόστομου (344-407 μ.Χ) 
Το επιχείρημα αυτό φυσικά αποδεικνύει το εντελώς αντίθετο εφόσον αν η αρχαία εκκλησία δεν χρησιμοποιούσε μουσική, τότε οι προτροπές των ανωτέρω σε ποιούς απευθύνονται ; 
Είναι φανερό λοιπόν οτι στην αρχαία εκκλησία (όπως και σήμερα) άλλοι χρησιμοποιούσαν μουσική στην λατρεία και άλλοι όχι. 
 

Προσέχετε...


«Προσέχετε λοιπόν πως να περιπατήτε ακριβώς, μη ως άσοφοι, αλλ' ως σοφοί» (Εφες.ε:15)
Η προσοχή αυτή έχει να κάνει με την πνευματική, συζυγική, επαγγελματική, οικονομική, κοινωνική, εκκλησιαστική ζωή.
Απαιτείται αυτοεξέταση, αυτοκριτική. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να εφαρμόσουμε την κατάλληλη θεραπεία μέσα από το λόγο του Θεού.

Η εκκλησία για να ανταποκρίνεται στο σκοπό της, πρέπει να έχει φυσιολογική ζωή.

Ας δούμε μερικά χαρακτηριστικά που έχουν πρακτική αξία για την καθημερινή ζωή της εκκλησίας:

Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Σιωπηλή απάντηση

Ένα νεαρό αντρόγυνο έχασε το μονάκριβο παιδί του, ένα χα­ριτωμένο κοριτσάκι τριών χρονών, σ' ένα αυτοκινητιστικό δυ­στύχημα. Αδυνατώντας να το συμβιβάσει αυτό με τη δικαιοσύ­νη και την αγάπη του Θεού, πήγαν στον ποιμένα τους αναζητώ­ντας μια απάντηση. «Αυτό ήταν το θέλημα του Θεού», είπε εκείνος.
Οι νεαροί γονείς δεν μπορούσαν να δεχτούν ότι ο τραγικός θάνατος του παιδιού τους σχετιζόταν με οποιονδήποτε τρόπο με το θέλημα του Θεού. Έτσι, πήγαν σ' έναν άλλο ιεροκήρυκα. Εκείνος τους αράδιασε ένα σωρό εδάφια από την ΑγΙα Γραφή, προ­σπαθώντας να τους παρηγορήσει, αλλά τα εδάφια έφταναν σε κουφά αφτιά.
Τελικά, οι νεαροί γονείς πήγαν σε μια ηλικιωμένη γυναίκα της εκκλησίας τους, που ήταν αγράμματη, αλλά πολύ γνωστή για την ευσέβεια της και την πολύ καλή γνώση της του λόγου του Θεού.
Σίγουρα αυτή θα μπορούσε να τους προσφέρει λίγη παρηγοριά.

Σαββατόβραδο Στην Ομόνοια


Κόσμος πολύς πήγαινε κι ερχότανε κάτω από την Ομόνοια εκείνο το βράδυ.
Μερικοί μοίραζαν κάποια φυλλάδια, άλλοι πουλούσαν λαχεία, κάποιοι άλλοι τραγουδούσαν σε μια γωνιά με τις κιθάρες τους. Δυο ή τρεις βγάζανε λόγο σε άλλους που είχαν συγκεντρωθεί γύρω τους. Συνήθως οι λόγοι εκεί κάτω είναι πολι­τικοί ή θρησκευτικοί.
Αν είναι πολιτικοί το καταλαβαίνεις από εκα­τό μέτρα μακριά γιατί συχνά ανάβουν τα αίματα και βρίζονται και αλληλοαπειλούνται.
Μερικοί αστυφύλακες περιφερόντουσαν για τη διατήρηση της τάξης.
Με τις θρησκευτικές συγκεντρώσεις δεν έ­χουν προβλήματα. Μερικοί από αυτούς δεχόντουσαν οι ίδιοι φυλλάδια. Όμως με τις πολιτικές χρειάζονται έξτρα δύναμη για να διατηρήσουν την τάξη.
Ο Σωτήρης έφτασε στην συνηθισμένη του γω­νία κατά τις 7 μ.μ. εκείνο το βράδυ. Είχε την τσάντα του γεμάτη από φυλλάδια. Ήξερε όμως από άλλες φορές ότι σε μισή ώρα το πολύ θα τα είχε μοιράσει όλα.

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΟΥ - Δευτερονόμιο


Α. ΤΙΤΛΟΣ
Δευτερονόμιο, είναι το όνομα που δόθηκε στο πέμπτο βιβλίο της πεντατεύχου απ’ τους άγγλους μεταφραστές. Το όνομα προέρχεται από την Ελληνική λέξη δεύτερος και τη λέξη νόμος. Ωστόσο στο βιβλίο δεν είναι καταγραμμένος ένας δεύτερος νόμος, αλλά η επανάληψη του αρχικού νόμου για τη δεύτερη γενιά.

Β. ΘΕΜΑ
Η λέξεις κλειδιά στο Δευτερονόμιο είναι ενθυμού, υπάκουε και πρόσεξε. Σ’ αυτό το βιβλίο ο Μωυσής κάνει μια επανάληψη της ιστορίας του Ισραήλ στη νέα γενιά. Τους προτρέπει να θυμηθούν την αγάπη του Γιάχβε μέσα στην έρημο ώστε να είναι βέβαιοι ότι αυτός θα συνεχίσει να τους φροντίζει και μέσα στη γη Χαναάν. Τους προτρέπει επίσης να τηρούν το Νόμο για να ευημερήσουν. Τους υπενθυμίζει τις αποστασίες και τις ανταρσίες τους στο παρελθόν και τους προειδοποιεί για τις συνέπειες που μπορεί να έχει η μελλοντική τους ανυπακοή.