Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Σάββατο 17 Ιουνίου 2017

Μάρτυρες του Ιεχωβά (2)



ΝΑΘΑΝ NOP

Είναι ο διάδοχος του Ράδερφορντ. Γεννήθηκε στην Βηθλεέμ της Πενσυλβάνιας της Αμερικής το 1905. Είχε την πρώτη του επαφή με την οργάνωση στα 16 του χρόνια Μετά από 9 χρόνια του ανετέθη η γενική διεύθυνση του τυπογραφείου της εταιρίας στο Μπρούκλιν της Ν.Υ.

Το 1935 εξελέγη αντιπρόεδρος και 5 μέρες μετά τον θάνατο του Ράδερφορντ, πρόεδρος.

Ο Νορ δεν είναι τόσο θεαματικός όσο οι προκάτοχοι του, και τούτο οφείλεται στο ότι οι σημερινές εκδόσεις των ΜΤΙ είναι ανώνυμες εν αντιθέσει με τις προηγούμενες που έφεραν το όνομα του Ρώσσελ ή του Ράδερφορντ.

Ο Νόρ με τη σειρά του, παραμέλησε σχεδόν όλα τα συγγράμματα του Ράδερφορντ και εξέδωσε νεότερα.

Έφερε πολλές αλλαγές και τροποποιήσεις σε πολλούς τομείς της οργάνωσης. Εισηγήθηκε πολλές επαναστατικές αλλαγές στον τομέα της εκπαίδευσης. Ίδρυσε το 1943 την Ιεραποστολική σχολή της οργάνωσης την οποία ονόμασε «Γαλαάδ».


Μια στατιστική του 1970 λέει ότι είχαν 16.000 αίθουσες βασιλείας (συναθροίσεις) σ’ όλο τον κόσμο, και το 1950 είχαν 3 φάρμες βασιλείας. Το 1950 ήταν 500.000 εκ των οποίων οι 300.000 μέσα στις ΗΠΑ. Από το 1952 μέχρι το 1962 διπλασιάστηκαν.

Αυτή τη στιγμή πρέπει να είναι περίπου 4.000.000. Σύμφωνα με στατιστικές, στην Ρωσία μόνο πρέπει να υπάρχουν 54.000.000 άνθρωποι βαπτισμένοι με Πνεύμα Άγιο.

Ο Νόρ κατάργησε την δια φωνογράφου μέθοδο κηρύγματος, και αντ’ αυτής ο κάθε ΜΤΙ εκπαιδεύεται να μαθαίνει διάφορες 3' και 8' ομιλίες, τις οποίες απαγγέλει στις πόρτες των ανθρώπων. Δηλαδή κάθε ΜΤΙ εκτελεί χρέη φωνογράφου. Γι’ αυτό πολλές φορές λένε πράγματα που ούτε και οι ίδιοι τα καταλαβαίνουν.

Υπό την ηγεσία του Νόρ η οργάνωση εξέδωσε το 1950 την δική της μετάφραση της Αγίας Γραφής γνωστή σαν «Μετάφραση του Νέου Κόσμου» την οποία αναθεώρησαν το 1961 και την επανεκδώσαν σαν «Αναθεωρημένη μετάφραση Νέου Κόσμου». Κυκλοφορεί στα Αγγλικά, Ιταλικά, Ισπανικά. Σ’ αυτή την μετάφραση βρίσκουμε να γράφουν τα εξής βδελύγματα:

Αντί:

Πνεύμα του Θεού
Ενεργός δύναμις
Σταυρός
Πάσσαλος της Βασάνου
Σταυρώνω
Διατρυπώ
Αιών
Σύστημα πραγμάτων
Χάρις
Παρ’ αξία αγαθότης
Θεός (περί του I. Χριστού)
Ένας Θεός
Κύριος
Αφέντης

Έχουν επίσης αλλάξει πολλές προτάσεις και έχουν προσθέσει λέξεις.

Ο Νόρ και η σημερινή ηγεσία της οργάνωσης συστηματικά αποφεύγουν να ονομάζουν τον Ιησού Χριστό, Κύριο. Αντίθετα χρησιμοποιούν πολύ το (λάθος) όνομα του Θεού Ιεχωβά. Το σωστό είναι Γιάουε η Γιάχβε. Ο Κύριος Ιησούς όταν μιλούσε για τον Θεό, χρησιμοποιούσε τη λέξη που όριζε τη σχέση τους, Πατέρα, ποτέ Ιεχωβά. Επίσης δίδαξε τους μαθητές Του να προσφωνούν τον Θεό, Πατέρα (Ματθ.ς:9).

Οι ΜΤΙ σήμερα σκέπτονται και μιλάνε περισσότερο για την οργάνωση παρά για τον λόγο του Θεού.

Δεν ενεργούν σαν ελεύθεροι ηθικοί παράγοντες αλλά κατευθύνονται από την οργάνωση σαν ρομπότ.

Σχημάτισαν 3 τάξεις ανθρώπων μέσα στην οργάνωση τους. Η υψηλότερη τάξη λέγεται: ΜΑΡΑΔΟΧΑΙΟΣ-ΝΑΟΜΙ. Μέχρι το 1921 κρατούσαν κατάλογο αυτών που ήταν μέσα σ’ αυτή την τάξη, και οι οποίοι όπως έλεγαν, ήταν οι 144.000 που θα πήγαιναν στον ουρανό. Ο κατάλογος αυτός κάποια στιγμή συμπληρώθηκε.

Η δεύτερη τάξη ονομάζεται: ΡΟΥΘ-ΕΣΘΗΡ. Επειδή όπως είπαμε, το 1920 έφυγαν πολλοί από την οργάνωση, εκ των οποίων πολλοί ήταν μέσα από τις 144.000, ο κατάλογος άνοιξε πάλι και άρχισαν να μπαίνουν μέσα από την δεύτερη τάξη για να συμπληρωθεί πάλι ο αριθμός.

Μια τρίτη τάξη είναι η: ΙΩΝΑΔΑΒ.

Στον Ιερ.λε, ο Ιωναδάβ ήταν ο πατέρας του Ρηχάβ. Ο Ιωναδάβ είχε ορκίσει τα παιδιά του να μην κατοικούν σε σπίτια παρά μόνο σε σκηνές. Και τα παιδιά ακολούθησαν πιστά τον όρκο που έδωσαν στον πατέρα τους. Ο Θεός στέλνει τον Ιερεμία στους Ισραηλίτες, για να τους πει: Κοιτάξτε τους Ραχαβίτες που άκουσαν την εντολή του πατέρα τους, και για τούτο θα τους ευλογήσω, ενώ εσείς Εμένα τον Πατέρα σας δεν με τιμήσατε.

Λένε τώρα οι ΜΤΙ ότι η τρίτη τάξη, όπως οι γιοί του Ιωναδάβ, πήραν παρεμπιπτόντως την ευλογία ενώ δεν έπρεπε.

Χρησιμοποιούν ακόμη τον Ι.Ναυή θ:10-27 όπου είναι η ιστορία με τους Γαβαωνίτες. Όταν οι Ισραηλίτες βγαίνανε από την Αίγυπτο, και μπαίνανε στη γη Χαναάν, οι Γαβαωνίτες μετασχηματίστηκαν σε οδοιπόρους (έβαλαν παλιά ρούχα, πήραν μπαγιάτικο ψωμί) κι έφυγαν από την πόλη τους με σκοπό να ξεγελάσουν τους Ισραηλίτες.

Ντυμένοι λοιπόν έτσι παρουσιάστηκαν μπροστά στους πρεσβυτέρους του Ισραήλ και τους είπαν ότι έρχονται από πολύ μακριά, ότι άκουσαν για τον Θεό των Ισραηλιτών, και ότι δέχονται να γίνουν δούλοι τους. Όρκισαν όμως τους πρεσβύτερους ότι δεν θα τους πειράξουν. Οι Ισραηλίτες δεν ήξεραν ότι αυτοί έμεναν εκεί κοντά και δέχτηκαν. Όταν όμως κατάλαβαν τι έγινε, κράτησαν βέβαια τον όρκο τους, αλλά τους πήραν δούλους να κουβαλάνε νερό και ξύλα.

Η τρίτη τάξη τώρα, εννοείται ότι είναι αυτού του είδους οι εργάτες για τους οποίους ο ουρανός είναι κλειστός.


Έχουν ορισμένες τακτικές προσηλυτισμού ο ΜΤΙ.


Συνήθως στέλνουν στα σπίτια γυναίκες, το πρωί, που είναι ώρα που ο σύζυγος λείπει στην δουλειά, επειδή οι γυναίκες είναι πιο ευάλωτες απ’ τον άντρα. Μόλις δημιουργήσουν επαφή, αμέσως κλείνουν ραντεβού για την επόμενη συζήτηση.

Δουλεύουν πολύ με τα έντυπα, και χρησιμοποιούν την μέθοδο της πλύσης εγκεφάλου. Δίνουν δηλαδή τις θέσεις τους γραπτά, με το κατάλληλο εδάφιο δίπλα (τις περισσότερες φορές είναι έξω από το περιεχόμενο) και μετά έχουν από κάτω ερωτήσεις που σε καλούν να απαντήσεις Προσπαθούν να κρατούν μακριά τους καινούριους τους, διδάσκονται να τα παρατάνε και να φεύγουν όταν δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα. Αποφεύγουν να σου δίνουν δικά τους στοιχεία (τηλέφωνο, διεύθυνση). Θέλουν να μπορούν να σε βρουν, χωρίς να μπορείς να τους βρεις εσύ. Διδάσκονται ότι όσοι δεν δέχονται τα λεγόμενα του Κυβερνώντος σώματος είναι πλάνη του Σατανά, και να μην τους ακούνε. Διδάσκονται ότι όταν θέλουν να ξεφύγουν δεν πειράζει αν πουν και ψέματα (Ρωμ.ς:1)

Συνήθως η μέθοδος προσηλυτισμού αποτελείται από 7 στάδια:

1) Να βάλουν ένα έντυπο στα χέρια

2) Επανεπίσκεψη

3) Γραφική μελέτη κατ’ οίκον

4) Παρακολούθηση μελέτης της «Σκοπιάς»

5) Εκπαίδευση

6) Έργο μαρτυρίας

7) Βάπτισμα (αφιέρωση)


Σύστημα διοίκησης και εποπτείας


α) Ευαγγελιζόμενος β) Σκαπανείς γ) Ειδικοί σκαπανείς δ)Σκαπανείς διακοπών ε) Ιεραπόστολοι (τα άτομα αυτά δεν τα καλεί ούτε τα αποστέλλει στο ιεραποστολικό έργο ο Κύριος, αλλά διαλέγονται από την οργάνωση και αποφασίζει ο πρόεδρος περί του τόπου διορισμού των) ς) Υπηρέτης εκκλησίας (ομάδας) ζ) Βοηθός υπηρέτη εκκλησίας η) Υπηρέτης γραφικών μελετών θ) Υπηρέτης περιοδικών και τομέων ι) Υπηρέτης βιβλίων ια) Υπηρέτης λογαριασμών ιβ) Υπηρέτης περιοχής ιγ) Υπηρέτης περιφέρειας ιδ) Υπηρέτης τμήματος ιε) Το ΚΥΒΕΡΝΩΝ ΣΩΜΑ, του οποίου την εξουσία και τα καθήκοντα την καθορίζουν τα ίδια τα μέλη. Αυτό το σώμα, είναι το μόνο αρμόδιο να ερμηνεύει τη Γραφή και να καθορίζει το πιστεύω όλων των ΜΤΙ.

Οι ΜΤΙ δεν μπορούν να έχουν δική τους γνώμη ή να διαφωνήσουν με το Κυβερνών Σώμα. Αυτό είναι μεγάλη ασέβεια και ασυγχώρητη αμαρτία.


Σύστημα εκπαίδευσης:


α) Συνάθροιση μελέτης της «Σκοπιάς» β) Συνάθροιση υπηρεσίας γ) Σχολή θεοκρατικής διακονίας δ) Δημόσιες συναθροίσεις.

Τα θέματα των ομιλιών τους ποτέ δε αναφέρονται στην ανάγκη της ψυχής του ανθρώπου, ποτέ για τον σταυρό και το αίμα του Ιησού Χριστού, ποτέ για την ανάγκη μετάνοιας και επιστροφής σ’ Αυτόν. Πάντοτε τα θέματά τους είναι γύρω από την πολιτική, την στρατιωτική και ιδιαίτερα την θρησκευτική κατάσταση του κόσμου. Αφού δείξουν την σκοτεινή εικόνα του κόσμου, στο τέλος παρουσιάζουν την «φωτεινή» και γεμάτη από ελπίδες εικόνα της οργάνωσής τους ή της «κοινωνίας του Νέου Κόσμου» όπως την ονομάζουν και συνιστούν ένθερμα στους ανθρώπους να ενεργήσουν σοφά και να ταχθούν με την οργάνωσή τους, πριν είναι πολύ αργά.


Δογματική αστάθεια


α) Το 1870 όταν ο Ρώσσελ δημοσίευε το φυλλάδιο «Η χαραυγή της χιλιετηρίδος» έγραφε εκεί μέσα ότι το 1874 θα άρχιζε η χιλιετής βασιλεία του Χριστού.

Αργότερα όταν έκανε την εμφάνισή της η «Σκοπιά» το 1879, σταμάτησαν να μιλάνε για τη χιλιετή βασιλεία και κήρυτταν για την δεύτερη παρουσία του I. Χριστού μέχρι το 1942 οπότε άλλαξαν πάλι και άρχισαν το ευαγγέλιο της βασιλείας του Ιεχωβά.

β) Στην αρχή έλεγαν ότι ο έσχατος καιρός άρχισε το 1799 αλλά σήμερα λένε ότι άρχισε το 1914

γ) Στην αρχή έλεγαν ότι η δευτέρα παρουσία έγινε το 1874 αλλά σήμερα λένε ότι έγινε αόρατα το 1914

δ) Στην αρχή όριζαν το 1874 σαν το έτος που θα άρχιζε η χιλιετής βασιλεία, και μετά είπαν για το 1975

ε) Στην αρχή πίστευαν ότι ο Χριστός ανέλαβε την βασιλεία Του το 1878 και σήμερα πιστεύουν για το 1914

ς) Στην αρχή πίστευαν ότι η πρώτη ανάσταση έγινε το 1878 και σήμερα το 1918

ζ) Στην αρχή πίστευαν ότι μόνο ο Ρώσσελ ήταν ο «πιστός και φρόνιμος δούλος» αλλά σήμερα πιστεύουν πώς είναι όχι ένας άνθρωπος αλλά μία τάξη ανθρώπων, οι εκάστοτε αρχηγοί της οργάνωσης. Από την αρχή της ίδρυσης της οργάνωσης μέχρι το 1970 είχαν κάνει περισσότερες από 150 δογματικές αλλαγές.

Ο Κύριος Ιησούς Χριστός δεν ήρθε για να ιδρύσει κάποια οργάνωση. Δεν υπάρχει τέτοια λέξη μέσα στην Γραφή.

Ο Κύριος ποτέ δεν έθεσε όρους εργασίας στους μαθητές Του, δεν απαίτησε να ανταποκρίνονται σ’ ένα ελάχιστο όριο 100 ή 140 ωρών τον μήνα δεν τους ζήτησε να συμπληρώνουν δελτία, ούτε τους έβαζε να κάνουν προσποιητές επιδείξεις, διαλόγους και άλλους θεατρινισμούς. Ο Χριστός δεν ήρθε για να κηρύξει για μια καλή κυβέρνηση, γιατί αυτό το μήνυμα δεν σώζει, αλλά για σωθεί πας ο πιστεύων εις ΑΥΤΟΝ. Αυτό που ο καθένας χρειάζεται πρώτα δεν είναι η καλή κυβέρνηση αλλά η σωτηρία της ψυχής του και η συμφιλίωσή του με τον Θεό η οποία επιτυγχάνεται μόνο με την μετάνοια και την πίστη στον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.