Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Μάρτυρες του Ιεχωβά



Σκοπός αυτής της μελέτης είναι να παρουσιάσει τις βασικές θεολογικές θέσεις της Εταιρείας Σκοπιά και παράλληλα να δώσει τεκμηριωμένες βιβλικές απαντήσεις.

Η Βίβλος είναι η κύρια πηγή αυθεντίας

Η Βίβλος, όπως αρχικά δόθηκε, είναι ο αψευδής, αλάνθαστος κι εμπνευσμένος λόγος του Θεού. Μας έχει δοθεί από το Θεό για να μας αποκαλύψει το σχέδιό Του για τη σωτηρία μας. Η Μετάφραση Νέου Κόσμου είναι η επίσημη μετάφραση της Εταιρείας Σκοπιά.
Βιβλική θέση: Η Βίβλος, είναι πράγματι ο εμπνευσμένος λόγος του Θεού. (Β' Τιμ.γ:16-17). Πολλές φορές όμως το κείμενο της Μετάφρασης Νέου Κόσμου έχει σημαντικές αλλαγές οι οποίες έχουν σαν σκοπό να υποστηρίξουν τις θεολογικές θέσεις της Σκοπιάς. Για παράδειγμα, στο Ιωάν.α:1 διαβάζουμε "Και ο Λόγος ήταν ένας Θεός" αντί «και Θεός ήταν ο Λόγος» («...και Θεός ήν ο Λόγος» πρωτότυπο κείμενο).

Ο Θεός είναι ΕΝΑ πρόσωπο



Ο ΘΕΟΣ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΟΣΤΑΣΗ.

Γεν.γ:8 “Και ήκουσαν την φωνήν του Κυρίου του Θεού περιπατούντος εν τω παραδείσω προς το δειλινόν και εκρύφθησαν ο Αδάμ και η γυνή αυτού από ΠΡΟΣΩΠΟΥ του Κυρίου του Θεού....”

Εξ.λγ:20 “Και είπε, δεν δύνασαι να ίδης ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΜΟΥ διότι άνθρωπος δεν θέλει με ιδεί και ζήσει”

Εβρ.α:1-3 “Ο Θεός αφού ελάλησε το πάλαι προς τους πατέρας ημών διά των προφητών πολλάκις και πολυτρόπως, εν ταις εσχάταις ταύταις ημέραις ελάλησε προς ημάς διά του Υιού τον οποίον έθεσεν κληρονόμον πάντων, δι ού έκαμε και τους αιώνας όστις ών απαύγασμα της δόξης και χαρακτήρ ΤΗΣ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΑΥΤΟΥ”
             
Ακόμα: Ψαλμ.ις:11, ρμγ:7 Θρήν.γ:35 Ζαχ.ζ:2

εν μορφή Θεού υπάρχων

«Το αυτό δε φρόνημα έστω εν υμίν, το οποίον ήτο και εν τω Χριστώ Ιησού, όστις εν μορφή Θεού υπάρχων, δεν ενόμισεν αρπαγήν το να ήναι ίσα με τον Θεόν, αλλ' εαυτόν εκένωσε λαβών δούλου μορφήν, γενόμενος όμοιος με τους ανθρώπους, και ευρεθείς κατά το σχήμα ως άνθρωπος, εταπείνωσεν εαυτόν γενόμενος υπήκοος μέχρι θανάτου, θανάτου δε σταυρού. Διά τούτο και ο Θεός υπερύψωσεν αυτόν και εχάρισεν εις αυτόν όνομα το υπέρ παν όνομα, διά να κλίνη εις το όνομα του Ιησού παν γόνυ επουρανίων και επιγείων και καταχθονίων, και πάσα γλώσσα να ομολογήση ότι ο Ιησούς Χριστός είναι Κύριος εις δόξαν Θεού Πατρός» (Φιλιπ.β:5-11).

Το θέμα του αποστόλου Παύλου σ’ αυτό το κεφάλαιο είναι η ταπείνωση (β:3) και μας φέρνει σαν παράδειγμα τον Ιησού. Η ταπείνωση δεν έχει να κάνει με το Θεό, αλλά με τον άνθρωπο. Δεν συνδέει λοιπόν αυτή την αρετή με τον Ιησού σαν προϋπάρχοντα Θεό υιό, αλλά με τον άνθρωπο Ιησού όσο βρισκόταν εδώ στη γη, από τη γέννησή Του και μετά. Ο Κύριος Ιησούς ποτέ δεν μας ζήτησε να Τον ακολουθήσουμε και να Τον μιμηθούμε σαν Θεό αλλά σαν άνθρωπο.

Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Ο Θεός φανερώθηκε εν σαρκί στο πρόσωπο του Ιησού

 

Η δήλωση ότι ο Ιησούς είναι ο Θεός αναγκαστικά συνεπάγεται ότι ο Θεός ανέλαβε (πήρε) ανθρώπινη σάρκα. Αυτό, στην πραγματικότητα, είναι ό,τι μας λέει η Γραφή.

1.  Ο Θεός εφανερώθη εν σαρκί, εδικαιώθη εν Πνεύματι, εφάνη εις αγγέλους, εκηρύχθη εις τα έθνη, επιστεύθη εις τον κόσμον, ανελήφθη εν δόξη” (Α’ Τιμ.γ:16, δες το εδάφιο 15 για επιβεβαίωση ότι το θέμα του εδ.16 είναι ο Θεός). Ο Θεός φανερώθηκε (έγινε ορατός) εν σαρκί, ο Θεός δικαιώθηκε (φάνηκε ότι είναι δίκαιος) εν Πνεύματι, ο Θεός έγινε ορατός από αγγέλους, ο Θεός πιστεύθηκε στον κόσμο και ο Θεός ανελήφθει εν δόξη. Πώς και πότε έγιναν όλα αυτά; Στο πρόσωπο του Ιησού Χριστού.

Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013


οι 3 μαρτυρούντες: Ιωάννειο κόμμα-η προσθήκη

Ιωάννειο κόμμα ή Κόμμα Ιωάννου ονομάζεται η τριαδολογική προσθήκη ή νόθα φράση που παρεμβάλλεται στα εδάφια της επιστολής 1 Ιωάννη 5:7, 8 της Καινής Διαθήκης και αναφέρει τα εξής :
«5 Τίς ἐστιν ὁ νικῶν τὸν κόσμον εἰ μὴ ὁ πιστεύων ὅτι Ἰησοῦς ἐστιν ὁ υἱὸς τοῦ Θεοῦ; 6 Οὗτός ἐστιν ὁ ἐλθὼν δι' ὕδατος καὶ αἵματος, Ἰησοῦς Χριστός· οὐκ ἐν τῷ ὕδατι μόνον, ἀλλ' ἐν τῷ ὕδατι καὶ τῷ αἵματι· καὶ τὸ Πνεῦμά ἐστι τὸ μαρτυροῦν, ὅτι τὸ Πνεῦμά ἐστιν ἡ ἀλήθεια. 7 Ὃτι τρεῖς εἰσιν οἱ μαρτυροῦντες [ἐν τῷ οὐρανῷ, ὁ Πατὴρ, ὁ Λόγος καὶ τὸ ἅγιον Πνεῦμα, καὶ οὗτοι οἱ τρεῖς ἕν εἰσι]. 8 καὶ τρεῖς εἰσιν οἱ μαρτυροῦντες ἐν τῇ γῇ], τὸ Πνεῦμα καὶ τὸ ὕδωρ καὶ τὸ αἷμα, καὶ οἱ τρεῖς εἰς τὸ ἕν εἰσιν. 9 Εἰ τὴν μαρτυρίαν τῶν ἀνθρώπων λαμβάνομεν, ἡ μαρτυρία τοῦ Θεοῦ μείζων ἐστίν· ὅτι αὕτη ἐστὶν ἡ μαρτυρία τοῦ Θεοῦ ἣν μεμαρτύρηκε περὶ τοῦ υἱοῦ αὐτοῦ». (1 Ιωάννη 5:5-9)

ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝΤΕΣ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ 56 - Ταπείνωση


Μιχαίας ς:8


Η ταπείνωση, είναι ίσως η πιο βασική χάρη που μπορεί να έχει ένας Χριστιανός, αν θέλει να έχει την αποδοχή του Θεού στη ζωή του. Οι περισσότεροι από μας, ενώ δεν είχαμε τίποτα στη ζωή μας για το οποίο να υπερηφανευόμαστε μπροστά στο Θεό, αισθανόμασταν ότι κάναμε κάτι πολύ σπουδαίο όταν ταπεινώσαμε τους εαυτούς μας και ομολογήσαμε ότι ήμασταν χαμένοι, αβοήθητοι και χωρίς Χριστό. Όμως ο Θεός ζητάει από μας να παίρνουμε αυτή τη θέση του νικημένου και αβοήθητου αμαρτωλού ενώπιόν Του, πριν Αυτός μπορέσει να κάνει όλα αυτά που έχει ετοιμάσει για μας.

«Υιός του ….»

«Υιός του ….» σημαίνει «έχει τη φύση ή το χαρακτήρα του …», όπως στο «υιοί βροντής», «υιοί του Βελίαλ» και «υιός παρηγορίας».

Ο Ιησούς είχε ακριβώς το χαρακτήρα του Θεού καθώς και της τέλειας ανθρώπινης φύσης, γιατί κανείς δεν μπορεί να είναι ακριβώς σαν το Θεό, να είναι ίσος με το Θεό ή να έχει καθ’ ολοκληρία το χαρακτήρα του Θεού χωρίς να είναι ο ίδιος ο Θεός (Ης.μς:9, μη:11, Ιωάν.ε:18).

Από την ανθρώπινη πλευρά είναι ο Υιός του ανθρώπου, ενώ από τη θεϊκή πλευρά είναι ο Υιός του Θεού, ο Πατέρας που κατοικεί εν σαρκί.

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

μεταρρυθμισμένος καθολικισμός: Οχι ευχαριστώ !

Πόσο γρήγορα μαθαίνει κανείς την επαρμένη γλώσσα της εξουσίας ; Aς παρακολουθήσουμε τα γραφόμενα των πεντηκοστιανών της ΕΑΕΠ (ελευθέρας αποστολικής εκκλησίας πεντηκοστής) στο διαδίκτυο:
"Σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων που δημοσιεύτηκαν στον «ΤΥΠΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ» στο φύλλο της 14ης Ιανουαρίου 2001, στο ένθετο «ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ», στη σελίδα 10, η Ελευθέρα Αποστολική Εκκλησία της Πεντηκοστής είναι πρώτη μετά την ορθόδοξη εκκλησία σε πλήθος εκκλησιών και ευκτήριων οίκων στην Ελλάδα. 

καλημέρα


Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Το όνομα























Κάντε κλικ στην επικεφαλίδα

Έξοδ.γ:14 Και είπεν ο Θεός προς τον Μωϋσήν, Εγώ είμαι ο Ων· και είπεν, Ούτω θέλεις ειπεί προς τους υιούς Ισραήλ· Ο Ων με απέστειλε προς εσάς.

«Εγώ είμαι ο Ων»

Στα Εβραϊκά λέει: «Εχγιέ Ασέρ Εχγιέ» που σημαίνει «Εγώ είμαι αυτός που εγώ είμαι». Στη συνέχεια, λέει: Έτσι θα πεις στους υιούς Ισραήλ ότι «Ο Εγώ είμαι με απέστειλε προς εσάς».

Η κρίση

«Ο χριστιανός δεν μπορεί να μην καταδικάζει τις πράξεις εκείνες – όχι τα πρόσωπα – που παραβιάζουν το νόμο του Χριστού.
Σεβόμαστε τη διαφορετική γνώμη που μπορεί να έχουν άλλοι Χριστιανοί, δεν μπορούμε όμως να τους ακολουθήσουμε.

Ερωτήσεις



Μπορούμε να χαρακτηρίσουμε τον Ιησού και τους αποστόλους «κλειστά μυαλά» επειδή δεν έκαναν αυτά που σήμερα κάνουν κάποια «ανοικτά μυαλά»;

Ερωτήσεις


Μπορεί η εκκλησία του Ιησού Χριστού να χρησιμοποιεί ή να εξομοιώνεται με τον κόσμο προκειμένου να ελκύσει αμαρτωλούς ή πιστούς (νομίζοντας ότι αυτή η τακτική έχει τη δύναμη);

Ερωτήσεις



Εμείς σήμερα, πρέπει να ακολουθούμε τον τρόπο ζωής του Χριστού και των αποστόλων; Να πατάμε εκεί που Αυτός πάτησε;

Ερωτήσεις



Μπορείτε να φανταστείτε, ή να βρείτε μια εικόνα μέσα στο λόγο του Θεού, όπου ο Ιησούς ή κάποιος απόστολος,

Η Επιείκεια – Μια παρεξηγημένη λέξη

Εδάφιο αγαπητό σε ορισμένους πιστούς – ιδιαίτερα εκείνους με ήπιο χαρακτήρα – είναι αυτό στο οποίο ο Παύλος λέει: «Η επιείκειά σας ας γείνη γνωστή εις πάντας τους ανθρώπους» (Φιλιπ.δ:5).

Μάλιστα το επικαλούνται κάθε φορά που θέλουν να παραβλέψουν κάτι κακό, να μην πάρουν θέση και να μην εκφέρουν γνώμη, υποστηρίζοντας πως έτσι “δείχνουν επιείκεια”. Είναι όμως σωστή αυτή η αντίληψη;

Στην πορεία του χρόνου συχνά οι λέξεις αλλάζουν σημασία, αρκετές φορές μάλιστα τόσο πολύ ώστε να σημαίνουν ακόμη και το αντίθετο από ό,τι στην αρχαιότητα. Όταν όμως μελετούμε τα ιερά κείμενα, τα οποία έχουν γραφτεί χιλιάδες χρόνια πριν, είναι μέγιστης σημασίας να γνωρίζουμε σωστά τι είχε στο νου του ο συγγραφέας όταν επέλεξε την κάθε λέξη που χρησιμοποίησε και την οποία εμείς καλούμαστε να ερμηνεύσουμε.

Η μετάνοια


Από την κακοποίηση των ανθρώπων δεν ξέφυγε ούτε η λέξη μετάνοια και η σημασία της. Στους καιρούς τους δικούς μας ιδιαίτερα, εκείνος που μετανοεί συνήθως είναι το θύμα και όχι ο θύτης.

Μετάνοια σημαίνει θλίψη
Πρόκειται για το μεγαλύτερο και πιο συνηθισμένο μύθο. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που πιστεύουν πως όταν υπάρχουν θλίψη και δάκρυα, υπάρχει και μετάνοια. Δεν υποτιμώ τα δάκρυα. Αλλά δεν πρέπει να εξισώνουμε τη θλίψη με τη μετάνοια. Δεν είναι το ίδιο πράγμα. Συχνά αυτοί που θλίβονται, δεν θλίβονται για την αμαρτωλότητά τους αλλά για τις συνέπειες.

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Ανθολογία από τις ψευδο"προφητείες" των μαρτύρων του ιεχωβά

Να θυμηθούμε το 1914 που έλεγαν ότι έγινε η "παρουσία του Κυρίου" και "η πλήρης εγκαθίδρυσις της Βασιλείας του Θεού". 

- Να θυμηθούμε το 1975 που έλεγαν ότι  θα είχαν συμπληρωθεί τα "6000 χρόνια της ανθρώπινης ιστορίας από τη δημιουργία του Αδάμ και της Εύας", θα είχε "παρέλθει" "η γενεά" (δηλαδή θα είχαν πεθάνει όλοι όσοι είχαν δει τον Χριστό το 1914) και θα ελάμβανε χώρα η τρομερή "μάχη του Αρμαγεδδώνα", δηλαδή το τέλος του κόσμου (Σκοπιά, 8.4.67 και 15.11.67).

- Στη "Σκοπιά" του Αυγούστου του 1970, σελ. 465, έγραφε η εταιρείαίναι σαφές ότι ο καιρός που απομένει έχει μειωθεί, με μόλις έξι περίπου χρόνια που απομένουν ως το τέλος των 6000 ετών της ανθρώπινης ιστορίας" Και το 1971, στη σελίδα 284, με ένα σωρό λογαριασμούς, βεβαίωνε και πάλι ότι το Φθινόπωρο του 1975 θα έληγε η ανθρώπινη ιστορία, με μια απόκλιση "ίσως να περιλαμβάνει μόνο μια διαφορά εβδομάδων ή μηνών όχι ετών"..

Η Συγχώρηση

Κάτι έχει πάει στραβά με τη συγχώρηση. Δε μπορώ να σας πω πόσο συχνά τον τελευταίο καιρό έχω προσπαθήσει να ξεκαθαρίσω τι ακριβώς εννοούμε με τον όρο αυτό.

Το πρόβλημα προκύπτει όταν κάποιοι λένε: «Έκανα λάθος, λυπάμαι, αλλά ας το ξεχάσουμε, ας συνεχίσουμε τη ζωή. Είναι υποχρέωσή σου να με συγχωρήσεις. Είναι καλλίτερα και για τους δυο μας να το προσπεράσουμε».

Με λίγες καλοδιαλεγμένες λέξεις, ανατρέπονται όλα. Όπως ένας παλαιστής που ξεφεύγει ένα χτύπημα και επιστρέφει, ο παραβάτης κερδίζει πάλι το πάνω χέρι. Τα θύματά του πρέπει να συγχωρήσουν και να ξεχάσουν. Μπορεί ακόμη ο ίδιος να τους θυμίζει ότι, σύμφωνα με τα λόγια του Ιησού, εάν δεν συγχωρούμε τους άλλους, ο Ουράνιος Πατέρας δε θα συγχωρήσει εμάς (Ματθ.ς:14-15).

Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

Το μαγικό κουτί της ευλογίας και της κατάρας


Ο τεχνικός πολιτισμός του καιρού μας, μαζί με την υπερπροσφορά υλικών αγαθών και μέσων για άνετη ζωή, δημιουργεί, παράλληλα, πολλά και σοβαρά προβλήματα. Ένα τέτοιο είναι οι ηθικές συνέπειες που προκύπτουν απ' την κακή χρήση της τηλεόρασης. Η θαυμαστή τούτη εφεύρεση παρουσιάζει (όπως άλλωστε μπορεί να συμβεί με κάθε άλλη επινόηση του ανθρώπου) δύο όψεις: τη θετική και την αρνητική.

Μπορεί λοιπόν ν' αποβεί απαράμιλλο μέσον εκπαίδευσης, μόρφωσης, ψυχαγωγίας, πληροφόρησης, διδασκαλίας, εξευγενισμού, ανόδου της πολιτιστικής, πνευματικής και ηθικής στάθμης της κοινωνίας. Όπως μπορεί να γίνει και ολέθριο μέσον παραπλάνησης, διαφθοράς, πνευματικού υποβιβασμού, ηθικής αποσάθρωσης, πτώσης του πολιτιστικού και μορφωτικού επιπέδου. Όλα εξαρτώνται από τον τρόπο χρησιμοποίησής της και την ποιότητα του υλικού που προβάλλεται.

Καλημέρα


Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ - Οι παραβολές (2)



Α. ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΒΟΛΕΣ ΔΙΔΑΞΑΝ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ

Μερικές απ' τις παραβολές του Κυρίου μας δίδαξαν αλήθειες σχετικά με την προσευχή.  Σ' αυτές τις παραβολές διδασκόμαστε ότι ο Θεός απαντά στην προσευχή.  Θα πρέπει να περιμένουμε ότι θα λάβουμε απ' Αυτόν επειδή μας αγαπάει και έχει υποσχεθεί ότι θα απαντήσει.  Ωστόσο, η έμφαση δίνεται στη σπουδαιότητα της επιμονής.  Επιμονή σημαίνει να ζητάς και να ικετεύεις με αγωνία και επίμονα, μέχρι να έρθει η απάντηση.  Ποτέ δεν θα πρέπει να απογοητευόμαστε ή να αφήνουμε την πίστη μας να μετακινείται μέχρι να λάβουμε από το Θεό.

Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

ΑΓΙΑΣΜΟΣ 14 - Κοσμικότητα (2)

Σπορ. Δεν υπάρχει τίποτα το κακό με τα σπορ καθαυτά.

Μπορούν να είναι ωφέλιμες δραστηριότητες που συμβάλουν στη φυσική υγεία, τη φιλία, τη διασκέδαση και την ανάπτυξη του χαρακτήρα.

Όταν παίζουμε σε μια απλή φιλική, χριστιανική ατμόσφαιρα ποδόσφαιρο, μπάσκετ, βόλεϊ ή κάτι άλλο, είναι καλό. Όμως υπάρχουν μερικά προβλήματα σε σχέση με το να παίζεις ή να παρακολουθείς παιχνίδια στο σχολείο, στο πανεπιστήμιο ή επαγγελματικά.

Απλή λογική, εσύ τι νομίζεις;

Ο απόστολος Παύλος, στην Α΄Κορ.η:6 λέει μεταξύ άλλων: "αλλ' εις ημάς είναι εις Θεός ο Πατήρ". Αν ο Ιησούς δεν είναι ο Πατέρας τότε δεν είναι Θεός!

Εργαζόμενη μητέρα



Αντίθετα από την ισχυρή αξίωση για τα «γυναικεία δικαιώματα», που οδήγησαν εκατομμύρια γυναίκες παγκόσμια, στο εργατικό δυναμικό, παιδιά εξακολουθούν να γεννιούνται.

Ίσως αυτό να μην είχε προβλεφθεί από όλες εκείνες που προτιμούσαν μάλλον μιαν επαγγελματική σταδιοδρομία, παρά να είναι η σπονδυλική στήλη της οικογενειακής ζωής.

Έτσι ένα μεγάλο ποσοστό μητέρων με παιδιά ηλικίας κάτω των 14 ετών εργάζονται έξω από το σπίτι.  Εκατομμύρια παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας είναι ανάγκη να βρουν καταφύγιο στη φροντίδα κάποιου άλλου. Αυτός μπορεί να είναι ένας συγγενής, ένας γείτονας ή κάποιος που οι γονείς πληρώνουν.

Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013

Έλεγχος - Νουθεσία - Μετάνοια


Οι τρεις προϋποθέσεις της εξομολόγησης

Οι τρεις λέξεις του άρθρου αυτού, - έλεγχος, νουθεσία, μετάνοια - αποτελούν τις προϋποθέσεις της εξομολόγησης. Για να γίνει αποδεκτή από το Θεό αλλά και από τους ανθρώπους μια πνευματική εξομολόγηση, χρειάζεται πρώτ' απ' όλα ειλικρινή μετάνοια. Αλλά και η μετάνοια προϋποθέτει τον έλεγχο περί αμαρτίας και την πνευματική νουθεσία.

Η πνευματική μετάνοια δεν είναι απλά μεταμέλεια για κάποια κακή μας πράξη που έφερε άσχημα αποτελέσματα στη ζωή μας ή στη ζωή των άλλων. Η πνευματική μετάνοια είναι μια βαθιά συναίσθηση της αμαρτωλότητάς μας και συγχρόνως μια αλλαγή της ζωής μας ώστε να μην επαναλάβουμε την ίδια αμαρτία. Αυτό άλλωστε εννοεί και η λέξη "μετάνοια". Αλλαγή του νου μας, (μετα-νοώ).

ΦΥΛΛΑΔΙΑ - Η θεωρία της τριάδας έχει σοβαρά προβλήματα

Τι πιστεύουμε σχετικά με τον Ιησού Χριστό;

Είναι ο ίδιος Θεός της Παλαιάς Διαθήκης, ή το δεύτερο πρόσωπο της Τριάδας;

Αν ο Ιησούς δεν είναι ο Γιάχβε, ο Θεός της Παλαιάς Διαθήκης, τότε πώς μπορούμε να εναρμονίσουμε και να δεχτούμε τα παρακάτω εδάφια;

Καλημέρα


Ερώτηση: Πώς μπορώ να αναγνωρίσω έναν ψευδοδιδάσκαλο / ψευδοπροφήτη;





Απάντηση: Ο Ιησούς μας προειδοποίησε ότι «θέλουσιν εγερθή ψευδόχριστοι και ψευδοπροφήται και θέλουσι δείξει σημεία μεγάλα και τέρατα, ώστε να πλανήσωσιν, ει δυνατόν, και τους εκλεκτούς» (Ματθ.κδ:23-27, βλέπε επίσης Β’ Πέτρ.γ:3 και Ιούδα 17-18).

Η καλύτερη προστασία απέναντι στο ψεύδος και τους ψευδοδιδασκάλους είναι να ξέρεις την αλήθεια. Για να διακρίνεις ένα πλαστό πράγμα, μελέτησε το γνήσιο. Κάθε πιστός που «ορθοτομεί τον λόγο της αλήθειας» (Β’ Τιμ.β:15), και μελετάει προσεκτικά την Αγία Γραφή, μπορεί να αναγνωρίζει τις λάθος διδασκαλίες. Το «πρώτο βήμα», λοιπόν, είναι η μελέτη της Αγίας Γραφής και η σύγκριση όλων των διδασκαλιών με ό,τι λέει η Γραφή.

Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

Tίτος 2: 11-14

Διότι εφανερώθη η χάρις του Θεού η σωτήριος εις πάντας ανθρώπους,  διδάσκουσα ημάς να αρνηθώμεν την ασέβειαν και τας κοσμικάς επιθυμίας και να ζήσωμεν σωφρόνως και δικαίως και ευσεβώς εν τω παρόντι αιώνι, προσμένοντες την μακαρίαν ελπίδα και επιφάνειαν της δόξης του μεγάλου Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού όστις έδωκεν εαυτόν υπέρ ημών, διά να μας λυτρώση από πάσης ανομίας και να μας καθαρίση εις εαυτόν λαόν εκλεκτόν, ζηλωτήν καλών έργων.

το παγκόσμιο (τριαδικό) συμβούλιο εκκλησιών

Οι τριαδικες εκκλησίες ευθύνονται αποκλειστικά για την δημιουργία του παγκοσμίου συμβουλίου εκκλησιών, οπου χρόνια τώρα συμπροσεύχονται με μουσουλμάνους,βουδιστές ,παγανιστές . 
Πρόκειται για γενική πρόβα δημιουργίας παγκόσμιας εκκλησίας "σούπα" στο όνομα της "ενότητας " κάτω από την εξουσία της τριάδας (διάβολος-αντίχριστος-ψευδοπροφήτης). Ας δουμε αποσπάσματα απο την προσευχή του συμβουλίου το 2006 στο Πόρτο Αλεγκρε της Βραζιλίας ...
 

Απόδραση ενός εκατομμυρίου κατσαρίδων από εκτροφείο στην Κίνα !

Το θέαμα πρέπει να είναι τρομακτικό για τους καλλιεργητές καλαμποκιού στο Νταφένγκ της Κίνας: τουλάχιστον ένα εκατομμύριο κατσαρίδες απέδρασαν από τη φάρμα όπου εκτρέφονταν ως συστατικό για παραδοσιακά φάρμακα.
Οι κατσαρίδες το έσκασαν και πλημμύρισαν τις καλλιέργειες της επαρχίας Γιανγκσού όταν ένας «άγνωστος δράστης» άνοιξε το πλαστικό θερμοκήπιο όπου αναπτύσσονταν, αναφέρει η εφημερίδα Modern Express.

Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Κουτσομπολιό

Κάθε πρωί, σκυφτή και μ’ ένα κατσαρόλι στο χέρι, η κυρά Ευγενία, περνούσε απ’ το δρόμο μας πηγαίνοντας σε κάποιο μακρινό σπίτι, που είχαν αγελάδα, για να πάρει το γάλα της οικογένειας. Τα μαλλιά της ήταν άσπρα και στο στόμα της δεν είχε απομείνει ούτε ένα δόντι, όμως η γλώσσα της δούλευε πάρα πολύ καλά, μάλιστα τώρα που δεν υπήρχαν κάγκελα να την περιορίζουν.

Δίπλα στο σπίτι μας έμενε η θεία Κατίνα, μια πιστή γυναίκα που, καθώς οι ανάγκες της αγροτικής οικογένειας το απαιτούσαν, συχνά συνέβαινε να βρίσκεται στην αυλή την ώρα που περνούσε η κυρά Ευγενία για τη συνηθισμένη της διαδρομή.

ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ - Προς Κολοσσαείς (1)




Κεφάλαιο α

Α. ΕΙΣΑΓΩΓΗ

1. Κολοσσαίς

Οι Κολοσσαίς βρισκόταν περίπου 160 χλμ. ανατολικά της Εφέσου σ’ ένα εμπορικό δρόμο προς την Ανατολή, κοντά στις πόλεις Λαοδίκεια και Ιεράπολις. Ο απόστολος Παύλος, χωρίς αμφιβολία, είχε ταξιδέψει στις Κολοσσαίς, αλλά φαίνεται ότι δεν γνωριζόταν με τους χριστιανούς εκεί (β:1). Είναι πολύ πιθανό η εκκλησία αυτή να ιδρύθηκε απ’ την εκκλησία της Εφέσου που ήταν αποτέλεσμα της διακονίας του Παύλου.

2. Η επιστολή προς Κολοσσαείς

Αυτή η επιστολή γράφτηκε απ’ τον Παύλο περίπου το 61-63 μ.Χ., ενώ βρισκόταν στη φυλακή της Ρώμης. Ο Επαφράς, ένας διάκονος της εκκλησίας των Κολοσσαίων, είχε έρθει στη Ρώμη και είχε πληροφορήσει τον Παύλο για μια αίρεση που άρχισε να διαφαίνεται. Ο Παύλος έστειλε την επιστολή με τον Τυχικό και τον Ονήσιμο μαζί με τις προς Εφεσίους και Φιλήμωνα.

ΑΓΙΑΣΜΟΣ 14 - Κοσμικότητα (1)

<Μη αγαπάτε τον κόσμον μηδέ τα εν τω κόσμω, εάν τις αγαπά τον κόσμον, η αγάπη του Πατρός δεν είναι εν αυτώ> (Α΄Ιωάν.β:15)

<Από παντός είδους κακού απέχεσθε> (Α΄Θεσ.ε:22)

Κατευθυντήριες γραμμές.

Στα προηγούμενα κεφάλαια, προσπαθήσαμε να εξετάσουμε και να μιλήσουμε για τις διδασκαλίες της Γραφής σχετικά με τα βασικά θέματα του αγιασμού. Σ’ αυτό το κεφάλαιο θέλουμε να σκεφτούμε, τί σημαίνει ο αγιασμός εκτός από αυτά τα βασικά θέματα. Θέλουμε να βρούμε μερικές βασικές κατευθύνσεις και μετά να τις εφαρμόσουμε σε καταστάσεις που αντιμετωπίζουμε καθημερινά και που δεν αντιμετώπιζαν οι Χριστιανοί στις μέρες της Βίβλου.
 
 

πεπερασμένα μεγαλεία

έχουν σχέση με την ταπεινότητα του Ιησού Χριστού οι αρχιερατικές στολές ;

Tο κόστος των αρχιερατικών στολών είναι ευθέως ανάλογο με την ποιότητα του υφάσματος, τα υλικά που χρησιμοποιούνται για το κέντημα αλλά και από το αν τα μοτίβα στα άμφια είναι χειροποίητα.

Έτσι, το κόστος μιας ιερατικής στολής εξαρτάται από τις απαιτήσεις των ίδιων των ιερωμένων. Αν και η μέση τιμή για μια αρχιερατική στολή κυμαίνεται από πεντακόσια έως οκτακόσια ευρώ, υπάρχουν αρχιερείς που έχουν πληρώσει έως και 40.000 ευρώ για μια τέτοια αμφίεση. Στο ίδιο ποσό μπορεί να φτάσει το κόστος και για την αρχιερατική μίτρα: αν πρόκειται για μια απλή, κεντημένη στο χέρι με χρυσή κλωστή, το κόστος της δεν ξεπερνά τα 4.500 ευρώ. Αν όμως περιλαμβάνει πολύτιμους λίθους, τότε το κόστος εκτοξεύεται στα 40.000 - 45.000 ευρώ. Δηλαδή, συνολικά η ακριβή αρχιερατική στολή, μαζί με τη μίτρα που έχει
πολύτιμους λίθους, μπορεί να φθάσει τα 80.000 ευρώ. Τα ιερατικά άμφια είναι όλα κεντημένα στο χέρι και διακρίνονται για τα έντονα χρώματά τους (χρυσό, κόκκινο, γκρενά), γεγονός που οφείλεται στο βυζαντινό τυπικό. «Όλες οι λεπτομέρειες διακόσμησης των αρχιερατικών στολών βασίζονται σε πάγιες αρχές που ακολουθούμε κατά τη ραφή, κι έχουν τον δικό τους συμβολισμό. Για παράδειγμα, τα δώδεκα κουδουνάκια που φέρουν επάνω τους αντιστοιχούν στους 12 Αποστόλους(!), ενώ τα επτά κομμάτια της αρχιερατικής στολής (στιχάριο, φαιλόνιο, επιτραχήλιο, επιγονάτιο, δύο επιμανίκια, ζώνη) αντιστοιχούν στα επτά μυστήρια της Εκκλησίας. 

καλημέρα