Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013

ΦΥΛΛΑΔΙΑ - Η θεωρία της τριάδας έχει σοβαρά προβλήματα

Τι πιστεύουμε σχετικά με τον Ιησού Χριστό;

Είναι ο ίδιος Θεός της Παλαιάς Διαθήκης, ή το δεύτερο πρόσωπο της Τριάδας;

Αν ο Ιησούς δεν είναι ο Γιάχβε, ο Θεός της Παλαιάς Διαθήκης, τότε πώς μπορούμε να εναρμονίσουμε και να δεχτούμε τα παρακάτω εδάφια;

Ησαίας μγ:11 Μιλάει ο Θεός: «Εγώ, εγώ είμαι ο Κύριος και εκτός εμού σωτήρ δεν υπάρχει».

Ωστόσο, στο Λουκ.β:11 ένας άγγελος αναγγέλλει τη γέννηση του Ιησού λέγοντας «Διότι σήμερον εγεννήθη εις εσάς εν πόλει Δαβίδ σωτήρ, όστις είναι Χριστός Κύριος».
Ησαίας μδ:6 Ο Θεός λέει: «Εγώ είμαι ο πρώτος και εγώ ο έσχατος και εκτός εμού δεν υπάρχει Θεός»

Όμως στην Αποκ.β:8 και κβ:13 διακηρύσσεται καθαρά ότι Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΣΧΑΤΟΣ!
Λουκ.δ:8 Ο Ιησούς επιτίμησε το Σατανά λέγοντας: «Θέλεις προσκυνήσει Κύριον τον Θεόν σου και αυτόν μόνον θέλεις λατρεύσει».

Όμως βρίσκουμε ότι ο Ιησούς δέχτηκε λατρεία από ανθρώπους, σαν να ήταν ο Θεός, χωρίς ποτέ να τους επιτιμήσει (Ματθ.η:2-3 ιδ:32,33 ιε:25).

Αν δεν ήταν ο Θεός, το να επιτραπεί να συμβούν αυτά τα λάθη χωρίς διόρθωση θα σήμαινε ειδωλολατρεία. Ο Χριστός θα είχε αποδεχτεί κάτι που ανήκε στο πρώτο πρόσωπο της Τριάδας. Το να έχει επιτιμήσει το Σατανά και μετά να δεχτεί λατρεία για τον εαυτό του, θα ήταν μεγάλη ασυνέπεια, αν δεν ήταν ο Θεός.
Ησαίας μδ:24 Ο Παντοδύναμος Θεός διακηρύττει: «Εγώ είμαι ο Κύριος ο ποιήσας τα πάντα, ο μόνος εκτείνας τους ουρανούς, ο στερεώσας την γην απ' εμαυτού».

Όμως στην Κολ.α:16 και Ιωάν.α:3 καθαρά φαίνεται ότι ο Ιησούς έκανε τα πάντα μόνος του. Υπάρχει αντίφαση εδώ ή μήπως ο Ιησούς είναι ο Παντοδύναμος Θεός της Παλαιάς Διαθήκης;
Ησαίας μγ:25 Η συγχώρηση των αμαρτιών είναι ένα προνόμιο που ανήκει μόνο στο Θεό. Ο Ησαίας γράφει αναφερόμενος στον Γιάχβε: «Εγώ, εγώ είμαι όστις εξαλείφω τας παραβάσεις σου ένεκεν εμού».

Οι Εβραίοι κατάλαβαν πολύ καλά αυτό το εδάφιο. Προσέξτε τί κατηγόρησαν τον Ιησού ότι κάνει: «Διά τί ούτος λαλεί τοιαύτας βλασφημίας; τίς δύναται να συγχωρή αμαρτίας ειμή είς, ο Θεός;»

Μπορεί ο Ιησούς να συγχωρεί αμαρτίες; Το Μάρκ.β:5 λέει ότι μπορεί. Αν ο Ιησούς δεν ήταν ο Γιάχβε, ο Θεός της Π.Δ. οι Εβραίοι θα είχαν δίκιο γιατί θα ήταν ένοχος βλασφημίας!
Κάθε δυσκολία στο Τριαδικό δόγμα θα εξαφανιζόταν, αν οι Τριαδικοί μπορούσαν να δεχτούν το εδάφιο Β' Κορ.ε:19 «ο Θεός ήτο εν τω Χριστώ, διαλλάσσων τον κόσμον πρός εαυτόν».

Ο Θεός Πατέρας, το αιώνιο Πνεύμα, κατοίκησε πλήρως και φανερώθηκε μέσα από τον άνθρωπο Χριστό Ιησού. Ως προς τη θεότητά Του, ο Ιησούς είναι ο αιώνιος Πατέρας. Ως προς την ανθρώπινη φύση Του, είναι ο μονογενής Υιός.

Υπάρχει ένας Θεός που έχει ένα πρόσωπο. Κάθε τι άλλο εκτός απ' αυτό είναι σύγχυση και μπέρδεμα. Ψάξε το μόνος σου κι αν χρειαστείς βοήθεια μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας.

Θα χαρούμε να το κουβεντιάσουμε μαζί.