Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

ΕΡΩΤ/ΑΠΑΝΤ. - Γιατί είμαστε τόσο διαφορετικοί;

Όλες οι άλλες εκκλησίες λένε ότι είμαστε σε λάθος διδασκαλία επειδή είμαστε οι μόνοι που πιστεύουμε ότι ο Θεός είναι ΕΙΣ. Μπορεί όλοι αυτοί να είναι λάθος κι εμείς μόνο να είμαστε οι σωστοί; Ακόμα γελάνε μαζί μας με τα πρότυπα αγιασμού που έχουμε σχετικά με την ενδυμασία μας. Γιατί πρέπει να είμαστε διαφορετικοί σε τόσα πράγματα; Κουράστηκα να με θεωρούνε τρελό, μπορώ κι εγώ να κρατήσω ψηλά το κεφάλι μου.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Η εκκλησία του Θεού ήταν πάντοτε καταφρονημένη απ' τον κόσμο. Το μήνυμά μας θεωρείται ανοησία «Διότι ο λόγος του σταυρού εις μεν τους απολλυμένους είναι μωρία, εις ημάς δε τους σωζομένους είναι δύναμις Θεού» «ημείς δε κηρύττομεν Χριστόν εσταυρωμένον, εις μεν τους Ιουδαίους σκάνδαλον, εις δε τους Έλληνας μωρίαν» (Α' Κορ.α:18,23). 

Στην πραγματικότητα «ο φυσικός άνθρωπος δεν δέχεται τα του Πνεύματος του Θεού διότι είναι μωρία εις αυτόν, και δεν δύναται να γνωρίση αυτά διότι πνευματικώς ανακρίνονται» (Α' Κορ.β:14). Γιατί λοιπόν να ζητάμε την επιδοκιμασία ανθρώπων που απλά είναι ανίκανοι να εννοήσουν πνευματικά πράγματα, και γι' αυτό τα ονομάζουν ανοησίες;
Ο Θεός έχει καλέσει την εκκλησία Του να είναι τελείως διαφορετική  από κάθε τι πάνω σ' αυτό τον κόσμο. Είμαστε ο ξεχωριστός λαός του Θεού«γένος εκλεκτόν» (Α' Πετρ.β:9), και για τον κόσμο, ότι κάνουμε θα είναι παράξενο. Η αληθινή εκκλησία του Θεού βαδίζει σύμφωνα με το Λόγο του Θεού κι όχι με το τι νομίζει ο κόσμος, ή με το αν αρέσει στον κόσμο αυτό που κάνουμε ή όχι.
Τι έχει κάνει ο κόσμος για σένα και ζητάς τώρα την επιδοκιμασία του; Δεν χρωστάμε τίποτα στον κόσμο εκτός από το να τους δώσουμε το Ευαγγέλιο. Αντίθετα, χρωστάμε τα πάντα στον Ιησού. Τι μας νοιάζει τι σκέφτεται ο κόσμος αν μ' αυτό που κάνουμε ευαρεστούμε τον Ιησού;
Αν ψάχνεις στον κόσμο για επιδοκιμασία σίγουρα θ' απογοητευτείς και θα μείνεις χωρίς ελπίδα γιατί αυτοί υποστηρίζουν μόνο τα δικά τους. Και, πίστεψέ με, ένα απ' τα πιο χτυπητά σημάδια της αληθινής εκκλησίας του Θεού είναι ότι είναι μισούμενη και περιφρονημένη απ' τον κόσμο  «Τότε θέλουσι σας παραδώσει εις θλίψιν και θέλουσι σας θανατώσει και θέλετε είσθε μισούμενοι υπό πάντων των εθνών διά το όνομά μου» (Ματθ.κδ:9). 

Στην πραγματικότητα, ο Ιησούς μας προειδοποίησε: «Ουαί εις εσάς, όταν πάντες οι άνθρωποι σας ευφημήσωσι» (Λουκ.ς:26).
Ο ίδιος ο Ιησούς ήταν «καταπεφρονημένος και απερριμένος υπό των ανθρώπων» (Ησ.νγ:3). Τον μισούσαν, Τον έφτυσαν, Τον είπαν τρελό κι ότι έχει δαιμόνιο. Η Βίβλος λέει ότι Τον περιγέλασαν, Τον έβρισαν, Τον ονείδισαν, Τον μαστίγωσαν. Μ' αυτό τον τρόπο εκπλήρωσε τις προφητείες της Παλαιάς Διαθήκης: «Με εμυκτήρισαν πάντες οι βλέποντές με, ανοίγουσι τα χείλη, κινούσι την κεφαλήν» (Ψαλμ.κβ:7). «Εις πάντας τους εχθρούς μου έγεινα όνειδος και εις τους γείτονάς μου, σφόδρα» (Ψαλμ.λα:11).
Μήπως είμαστε μεγαλύτεροι απ' Αυτόν; Αυτός μας είπε ότι αν είμαστε παιδιά Του θα μας περιφρονούν. Ας Τον ακούσουμε να μας μιλάει στο Ιωαν.ιε:18-20«εάν ο κόσμος σας μισή, εξεύρετε ότι εμέ πρότερον υμών εμίσησεν. Εάν ήσθε εκ του κόσμου, ο κόσμος ήθελεν αγαπά το ιδικόν του, επειδή όμως δεν είσθε εκ του κόσμου, αλλ' εγώ σας εξέλεξα εκ του κόσμου, δια τούτο σας μισεί ο κόσμος. Ενθυμείσθε τον λόγον, τον οποίον εγώ είπον προς εσάς, Δεν είναι δούλος μεγαλήτερος του κυρίου αυτού. Εάν εμέ εδίωξαν, και σάς θέλουσι διώξει, εάν τον λόγον μου εφύλαξαν, και τον υμέτερον θέλουσι φυλάξει».
Αυτά τα λόγια εκπληρώθηκαν πρώτα στους μαθητές του Ιησού. Σύμφωνα με την παράδοση, όλοι πέθαναν με μαρτυρικό θάνατο, εκτός τον Ιωάννη, που ενώ τον πέταξαν μέσα σε καυτό λάδι, θαυματουργικά σώθηκε. Διάβασε τι λέει ο απόστολος Παύλος στην Α' Κορ.δ:10-13 «Ημείς μωροί διά τον Χριστόν, σείς δε φρόνιμοι εν Χριστώ. Ημείς ασθενείς, σείς δε ισχυροί. Σείς ένδοξοι, ημείς δε άτιμοι. Έως της παρούσης ώρας και πεινώμεν, και διψώμεν, και γυμνητεύομεν, και ραπιζόμεθα, και περιπλανώμεθα, και κοπιώμεν εργαζόμενοι με τας ίδίας ημών χείρας, λοιδορούμενοι ευλογούμεν, διωκόμενοι υποφέρομεν, βλασφημούμενοι παρακαλούμεν, ως περικαθάρματα του κόσμου εγείναμεν, σκύβαλον πάντων έως της σήμερον»
Πες μου τώρα, αν έτσι μεταχειρίστηκε ο κόσμος τον απόστολο Παύλο, γιατί περιμένεις να μεταχειριστούν καλλίτερα εσένα; Για να κερδίσεις τη φιλία του κόσμου, πρέπει να γυρίσεις την πλάτη σου στον Ιησού, σ' όλους τους αποστόλους, στην πρώτη εκκλησία, αλλά και στην εκκλησία του Θεού ανά τους αιώνες μέχρι σήμερα. Δεν υπήρξε ούτε μία στιγμή, που η αληθινή εκκλησία του Θεού να είχε την επιδοκιμασία του κόσμου. Στην πραγματικότητα, ένα σημάδι ότι είμαστε η αληθινή εκκλησία είναι το μίσος και η περιφρόνηση του κόσμου για μας.
Ο Ιησούς είπε ότι είναι ευλογημένοι όσοι ονειδίζονται για τ' όνομά Του «Μακάριοι είσθε όταν σας μισήσωσιν οι άνθρωποι, και όταν σας αφορίσωσι, και ονειδίσωσι, και εκβάλωσι το όνομά σας ως κακόν, ένεκεν του Υιού του ανθρώπου. Χαίρετε εν εκείνη τη ημέρα και σκιρτήσατε διότι ιδού, ο μισθός σας είναι πολύς εν τω ουρανώ επειδή ούτως έπραττον εις τους προφήτας οι πατέρες αυτών» (Λουκ.ς:22-23).
Οι απόστολοι έκριναν ότι ήταν τιμή γι' αυτούς να υποφέρουν και να διωχθούν ένεκεν του ευαγγελίου. Τους έφεραν μπροστά στους άρχοντες της πόλης, τους χτύπησαν και τους διέταξαν να μην κηρύττουν ή να διδάσκουν στ' όνομα του Ιησού «Εκείνοι λοιπόν ανεχώρουν από προσώπου του συνεδρίου χαίροντες, ότι υπέρ του ονόματος αυτού ηξιώθησαν να ατιμασθώσι» (Πραξ.ε:41).
Πραγματικά, δεν ντρέπεσαι; Γιατί παραπονιέσαι; Πού είναι οι ουλές σου; Ακόμα δεν έχεις υποφέρει μέχρι αίματος (Εβρ.ιβ:4)!
Έλα λοιπόν, στερεώσου, κράτα το κεφάλι σου ψηλά κι ενώσου μ' αυτούς που δεν ντρέπονται το ευαγγέλιο. Αυτό που εμείς έχουμε είναι ο πολύτιμος μαργαρίτης, που αξίζει πολύ περισσότερο απ' ότι ολόκληρος ο κόσμος. 'Αφησε τον κόσμο να λέει ό,τι θέλει, αλλά όσο αφορά εμένα, θα ενωθώ με το Μωυσή που έκρινε «μάλλον να κακουχήται με τον λαόν του Θεού, παρά να έχη πρόσκαιρον απόλαυσιν αμαρτίας κρίνας τον υπέρ του Χριστού ονειδισμόν μεγαλήτερον πλούτον παρά τους εν Αιγύπτω θησαυρούς διότι απέβλεπεν εις την μισθαποδοσίαν» (Εβρ.ια:25-26).