Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Σε παρακαλώ μητέρα, σκέψου...




Σκέψου..... ότι είμαι ένα δώρο από το Θεό. Μην επιχειρήσεις να με κάνεις αντίγραφο δικό σου ή του μπαμπά ή κάποιου άλλου. Είμαι ένα ξεχωριστό άτομο και πρέπει να παραμείνω ο εαυτός μου.
 
Σκέψου..... ότι δεν πρέπει να με αποπάρεις αν αποτύχω σε κάτι. 

Μη με συγκρίνεις με άλλους.

Σκέψου.... ότι ο θυμός είναι ανθρώπινο συναίσθημα. Βοήθησέ με να βρω διεξόδους όταν θυμώνω καμιά φορά. Δεν θέλω ο θυμός να φωλιάζει μέσα μου γιατί μεγαλώνει και μπορεί να γίνει επικίνδυνος.

Μην τα παρατάς!


Λουκ.ζ:47


Εκκλησία


1. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΘΕΪΚΟ

Η Δημιουργία είναι ένα θαύμα. Ο Θεός έπλασε με θαυμαστό τρόπο τον κόσμο μας, το φυσικό μας περι­βάλλον, στο οποίο λειτουργούν όλοι οι ασύλληπτοι μηχανισμοί της σο­φίας του Κυρίου, κι εμείς απολαμ­βάνουμε την παρουσία της χωρίς να γνωρίζουμε πολλά γι ' αυτήν.

Ο «λαός Ισραήλ» είναι ένα θαύμα. Ο Κύριος τον έπλασε, τον δημιούργησε και τον διατηρεί με θαυμαστούς μηχα­νισμούς αγάπης και σοφίας δικής Του, καθώς έπαιξε, παίζει, αλλά και θα παίξει ρόλο ειδικό και μοναδικό στην εξέλιξη των ιστορικών σχεδίων Του σε παγκόσμια κλίμακα.

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012


Ιάκ.δ:4


ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΟΥ - Παροιμίες

Α. ΘΕΜΑ
Οι Παροιμίες είναι ένα βιβλίο σοφίας. Είναι επίσης ένα πρακτικό βιβλίο της Παλαιάς Διαθήκης. Αναφέρεται στην εφαρμογή των αρχών της δικαιοσύνης, της ευθύτητας και της ευσέβειας στην καθημερινή ζωή. Διδάσκει τη σοφία η οποία βασίζεται στο λόγο του Κυρίου.

Β. ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
Θεωρείται γενικά ότι ο συγγραφέας της πλειοψηφίας των Παροιμιών είναι ο Σολομώντας. Ωστόσο δεν ήταν ο μόνος. Η σοφία του «σοφού» (κα:17), οι άνδρες του Εζεκία (κε:1), ο Αγούρ (λ:1) και ο βασιλιάς Λεμουήλ και η μητέρα του (λα:1) περιλαμβάνονται κι αυτοί μέσα στο βιβλίο.

Ιδιότροποι γονείς

Να τί διηγείται μια γυναίκα:

Είχα τους πιο ιδιότροπους γονείς στον κόσμο. Ενώ τ` άλλα παιδιά έτρωγαν γλυκίσματα για πρωινό, οι  δικοί μου γονείς επέμεναν να πίνουμε το γάλα μας και να τρώμε το ψωμί με τη μαρμελάδα που η μητέρα μας είχε φτιάξει.  Ενώ τ` άλλα παιδιά έπιναν κόκα - κόλες κι έτρωγαν γλυκίσματα για μεσημεριανό, εμείς έπρεπε να τρώμε κανονικό φαγητό. Το ίδιο βέβαια και το βραδινό μας.

Οι γονείς μου επέμεναν να ξέρουν που βρίσκομαι κάθε ώρα. Ένιωθα έτσι σαν αλυσοδεμένη κατάδικη. Ήθελαν να ξέρουν ποιες ήταν οι φίλες μου, τί είδους άνθρωποι ήταν και τί έκαναν. Αν έλεγα να βγω έξω για μια ώρα, επέμεναν σώνει και καλά να είμαι πίσω σε μια ώρα ή λιγότερο, όχι σε μια ώρα κι ένα λεπτό. Ντρέπομαι να το ομολογήσω, αλλά υπήρχαν περιπτώσεις που με έδερναν κιόλας! Κι όχι λίγες φορές, αλλά όποτε παράκουα στους κανόνες τους. Μπορείτε να φανταστείτε γονείς να δέρνουν τα παιδιά τους μόνο και μόνο επειδή τους παράκουαν; 

Η ιστορική εξέλιξη του Δόγματος της Αγίας Τριάδας -11

Να σημειώσουμε ότι αρχικά σαν τόπος διεξαγωγής της συνόδου είχε οριστεί η Αγκυρα όπου επίσκοπος ήταν ο Μαρκέλλος.  

Ωστόσο οι αρειανοί είδαν την πόλη σαν εχθρικό προς αυτούς έδαφος, γιατί εκεί η κρατούσα μερίδα ήταν η αποστολική (μονοθειστική) και η προσέλευσή τους κινδύνευε με ματαίωση. Ειναι σημαντικό οτι οι μονοθειστές-μονταλιστές, (εν αντιθέσει με τις υπόλοιπες ομάδες) δεν είχαν δώσει δείγματα συνδιαλλαγής με την κοσμική εξουσία. Ετσι ο Κωνσταντίνος μετέβαλλε τον τόπο της συνάντησης και ορίστηκε η σύνοδος να γίνει στη Νίκαια.

Παρ ότι η μεγάλη πλειοψηφία των επισκόπων στη σύνοδο δεν κατανοούσε την τριαδική αντίληψη του Θεού, η αποφασιστικότητα και η δύναμη του αυτοκράτορα - που υποστηριζόταν από τους Αλεξανδρινούς (που είχαν επηρεαστεί από το Νεοπλατωνισμό) και τους επισκόπους της Δύσης, επικράτησε μετά από μήνες συζητήσεων. Αρχικά ο Ευσέβιος Καισαρείας που είχε την αυτοκρατορική εύνοια παρουσίασε στη σύνοδο την ομολογία πίστης της ομάδας του, αλλά  δεν έγινε αποδεκτή.

Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

Επί πάσαν ασέβειαν


Οι προσμένοντες

Δύναμη για να συνεχίσουμε το ταξίδι
 Μια από τις μεγαλύτερες βιβλικές φυσιογνωμίες της Παλαιάς Διαθήκης είναι ο προφήτης Ησαΐας. Η κλήση του στο προφητικό λειτούργημα έγινε  το 740 π. Χ., τη χρονιά δηλαδή που ο βασιλιάς Οζίας πέθανε. Ο Θεός τον κάλεσε να υπηρετήσει σε μια από τις δυσκολότερες περιόδους της ιστορίας του λαού Ισραήλ. Δυσκολότατη περίοδος, γιατί εσωτερικά υπήρχε πνευματική παρακμή και εξωτερικά η χώρα κινδύνευε από την επικείμενη εισβολή των Βαβυλωνίων.
Μια γρήγορη ανάγνωση του πρώτου κεφαλαίου του βιβλίου του προφήτη Ησαΐα μας βοηθάει να κατανοήσουμε το μέγεθος της πνευματικής αποσύνθεσης των Ισραηλιτών και αν απλά συλλογισθούμε την καταστροφή που ακολούθησε, την πικρή αιχμαλωσία, τους θανάτους και τους βιασμούς των κατοίκων της ένδοξης πόλης που τελικά έπεσε στα χέρια των άγριων και αιμοδιψών κατακτητών, τότε διαπιστώνουμε τη δυσμενή διακονική θέση του προφήτη. 

Η αντιλογία...

Η ανατροφή των παιδιών είναι ένας πολύ δύσκολος δρόμος. Και το χειρότερο, μπαίνουμε σ’ αυτή τη διαδικασία ως γονείς, χωρίς ανάλογες γνώσεις, πείρα και ωριμότητα. Πολλά πράγματα που τα φανταζόμασταν διαφορετικά, μας ξαφνιάζουν.  
 Ένα τέτοιο ξάφνιασμα είναι όταν ακούσουμε το “όχι” του παιδιού μας σε κάποια από τις παραγγελίες μας. Μάλιστα αυτό αρχίζει σε πολύ μικρή ηλικία, πριν ακόμη το μικρό μάθει καν να μιλάει.
–Θα φάμε, πήγαινε να πλύνεις τα χέρια σου.
–Όχι, ζε σέλω!
–Σου είπα έλα να πλύνουμε τα χέρια σου.
–Όχι, ζε σα τα πλύνουμε...
Τι κάνουμε τότε; Κάποιοι από τους ειδικούς μάς λένε να μη δίνουμε στα παιδιά τις παραγγελίες μας σαν διαταγές αλλά με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί “να διαλέξει”. Στο προηγούμενο παράδειγμα τα πράγματα θα ήταν ευκολότερα αν λέγαμε “Πού θέλεις να πλύνεις τα χέρια σου, στο μπάνιο ή στην κουζίνα;” Τότε το παιδί θα διάλεγε το ένα από τα δύο και το αποτέλεσμα θα ήταν να πλύνουμε τα χέρια του χωρίς αντίρρηση. 

η κατοχική τριάδα του τρόμου

Για να θυμούνται οι παλιοί και να πληροφορούνται οι νεώτεροι:

ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ. Με τον αξιωματικό των κατοχικών δυνάμεων και τον εκπρόσωπο της καθεστωτικής εκκλησίας εκατέρωθεν, μασκοφόρος έλληνας ταγματασφαλίτης καταδίδει και παραδίδει στους δημίους σαν εχθρούς της "Νέας Τάξης'' τους συμπολίτες του. 

Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

Το μυστήριο της ευσέβειας

Το γεγονός ότι ο Θεός φανερώθηκε εν σαρκί είναι ένα από τα πιο θαυμαστά και συγχρόνως πιο ακατανόητα πράγματα σχετικά με το Θεό. “Και αναντιρρήτως το μυστήριον της ευσεβείας είναι μέγα: ο Θεός εφανερώθη εν σαρκί...” (Α’ Τιμ.γ:16). 

Ο Ιησούς δεν μοιάζει με κανένα άλλον άνθρωπο που υπήρξε ή θα υπάρξει. Έχει δύο φύσεις, είναι ο Θεός και τέλειος άνθρωπος. Τα περισσότερα προβλήματα που δημιουργούνται μέσα στο νου των ανθρώπων σχετικά με τη θεότητα πηγάζουν απ’ αυτό το μεγάλο μυστήριο. Δεν μπορούν να κατανοήσουν τη διπλή φύση του Χριστού και να διαχωρίσουν σωστά τους δύο Του ρόλους. Δεν μπορούν να κατανοήσουν πώς ο Θεός ανέλαβε τη μορφή ενός μωρού και έζησε ανάμεσα στους ανθρώπους.

Ο Ιησούς είναι ο Θεός




Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΕ:

Ότι είναι ο Θεός


  • Κάποτε είπε: «Πριν γείνη ο Αβραάμ ΕΓΩ ΕΙΜΙ» (Ιωαν.η:58).
  • «Όστις είδεν εμέ, είδε τον Πατέρα» (Ιωαν.ιδ:9).
  • «Εγώ είμαι το Α και το Ω, αρχή και τέλος, λέγει ο Κύριος, ο Ων και ο Ην και ο Ερχόμενος, ο Παντοκράτωρ». (Αποκ.α:8).
  • «Εγώ είμαι ο πρώτος και ο έσχατος» (Αποκ.α:17). Σύγκρινε αυτό το εδάφιο με το Ησ.μδ:6.
  • «Ο νικών θέλει κληρονομήσει τα πάντα, και θέλω είσθαι εις αυτόν Θεός, και αυτός θέλει είσθαι εις εμέ υιός» (Αποκ.κα:7). Αν ο νικών θα είναι γιος του Ιησού, αυτό σημαίνει ότι ο Ιησούς θα είναι ο Πατέρας του.

Το ΥΠΕΚΑ δίνει εντολή να κοπεί ΟΛΟ το δάσος των Σκουριών!

(Ιακ. 5:3)
"..ο χρυσός σας και ο άργυρος εσκωρίασε, και η σκωρία αυτών θέλει είσθαι εις μαρτυρίαν εναντίον σας και θέλει φάγει τας σάρκας σας ως πυρ. Εθησαυρίσατε διά τας εσχάτας ημέρας.."

Πριν λίγες ημέρες με επείγον εγγραφο προς το δασαρχείο Αρναίας, το υπουργείο “περιβάλλοντος” έδωσε εντολή να υπογραφεί “πρωτόκολλο εγκατάστασης και υλοτόμησης” με την εταιρεία ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ, για την υλοτόμηση ΟΛΩΝ των εκτάσεων που περιλαμβάνονται σε πρόσφατη απόφαση του γ.γραμμ. αποκεντρωμένης διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης για παραχώρηση δάσους.

Η απόφαση αυτή αφορά 3.273 στρέμματα δάσους, αρχέγονου δάσους, στις Σκουριές και 857 στρέμματα στον Κοκκινόλακκα για την κατασκευή χώρου απόθεσης επικινδύνων αποβλήτων.

Κρίση και κατάκριση


Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Ιστορία της Παλαιάς Διαθήκης

OΙ ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑ

Α. ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑ
Το βασίλειο του Ιούδα διατηρήθηκε για 400 χρόνια περίπου (975-586 π.Χ.) ή 150 χρόνια περισσότερο απ’ το βασίλειο του Ισραήλ. Όπως στο Ισραήλ, έτσι κι εδώ βασίλεψαν 19 βασιλιάδες αλλά διακυβέρνησαν για μεγαλύτερες χρονικές περιόδους. Όλοι οι βασιλιάδες του Ιούδα ήταν από μια δυναστεία, κατ’ ευθείαν απόγονοι του βασιλιά Δαβίδ. Περίπου οι μισοί απ’ αυτούς ήταν καλοί και γι’ αυτό το λόγο το βασίλειο του Ιούδα παρέμεινε περισσότερο απ’ ότι του Ισραήλ. Η πιο μακρόχρονη βασιλεία ήταν αυτή του Μανασσή, 65 χρόνια. Η πιο βραχύχρονη ήταν του Ιωάχαζ, μόνο 3 μήνες.
Το βασίλειο του Ιούδα συνέχισε 468 χρόνια από τότε που άρχισε να βασιλεύει ο Δαβίδ, 388 χρόνια μετά τη διαίρεση του βασιλείου και 134 χρόνια μετά την καταστροφή του βασιλείου του Ισραήλ.

Εμμονή


Ο Ιησούς είναι ο Θεός

ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ ΔΙΑΚΗΡΥΞΑΝ ΟΤΙ:

Ο Χριστός είναι ο Θεός:


  • «....και Θεός ήτο ο λόγος» (Ιωαν.α:1)

  • Ο Θωμάς είπε: «Ο Κύριός μου και ο Θεός μου» (Ιωαν.κ:28)

  • Ο Παύλος είπε ότι ο Χριστός είναι «ο ών επί πάντων Θεός ευλογητός εις τους αιώνας» (Ρωμ.θ:5).

  • «Ο Θεός εφανερώθη εν σαρκί» (Α’Τιμ.γ:16).

  • Ο Ιωάννης είπε για τον Ιησού Χριστό: «ούτος είναι ο αληθινός Θεός και η ζωή η αιώνιος» (Α’Ιωαν.ε:20). 

  • «Ο θρόνος σου ώ Θεέ, είναι εις τον αιώνα του αιώνος» (Εβρ.α:8).

  • Ο Ιούδας λέει ότι ο Σωτήρας μας είναι «ο μόνος σοφός Θεός» (Ιουδ.25).

  • Ο Παύλος λέει ότι προσμένουμε «την μακαρίαν ελπίδα και επιφάνειαν της δόξης του μεγάλου Θεού  και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού» (Τιτ.β:13). Μερικοί έχουν προσπαθήσει να δουν δύο πρόσωπα σ΄ αυτό το εδάφιο, το ένα είναι ο μεγάλος Θεός και το άλλο ο Σωτήρας. Όμως το εδ.14 βάζει τα πράγματα στη θέση τους, ότι δηλαδή ο μεγάλος Θεός και ο Σωτήρας είναι το ίδιο πρόσωπο, γιατί λέει «όστις έδωκεν εαυτόν (όχι εαυτούς) υπέρ ημών, δια να μας λυτρώση (όχι λυτρώσουν) από πάσης ανομίας»

Πρώτη η Ελλάδα στην παραβίαση δικαιωμάτων των υπόδικων κατηγορουμένων

Μεταξύ των χειρότερων παραβατών χωρών σε παραβιάσεις δικαιωμάτων είναι αυτές που υφίστανται τη μεγαλύτερη οικονομική κρίση, με την Ελλάδα να κατέχει τα πρωτεία , όπως αναφέρει έκθεση της μη-κερδοσκοπικής οργάνωσης Fair Trials International, στη χώρα μας έχουν καταγραφεί πάνω από 90 περιστατικά παραβίασης του δικαιώματος σε δίκαιη δικαστική ακροαματική διαδικασία, περισσότερα από οποιαδήποτε άλλη χώρα από το 2007 έως το 2011. Σχεδόν όλες αυτές οι περιπτώσεις αφορούν την αδυναμία των αρχών να δικάσουν την υπόθεση του εκάστοτε κατηγορούμενου εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.

Η χώρα μας, προσθέτει η έκθεση της Fair Trials International, έχει επικριθεί ευρέως για την κατάχρηση της πρακτικής της προφυλάκισης και τη διάρκεια αυτής. Συχνά δε η κράτηση γίνεται σε συνθήκες «φρικτές». Αναφέρονται επίσης περιπτώσεις «αστυνομικής βαρβαρότητας», οι οποίες δεν ερευνώνται επαρκώς από τις αρχές.

Επίσης, καταγγέλλεται ότι η παροχή νομικής βοήθειας στον κατηγορούμενο είναι σπάνια και συχνά ο συνήγορος εμφανίζεται μετά την παρουσίαση του υπόπτου ενώπιον ανακριτή, 48 ώρες μετά τη σύλληψή του.

Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

19χρονη ξύπνησε από κώμα την ώρα που θα της αφαιρούσαν τα όργανα

Η 19χρονη Καρίνα μετά από ένα φοβερό αυτοκινητιστικό ατύχημα έπεσε σε κώμα και σύμφωνα με τους γιατρούς ήταν απίθανο να συνέλθει.

Η 19χρονη νοσηλευόταν σε κατάσταση κώματος στο νοσοκομείο Aarhus στη Δανία και οι γιατροί θεωρούσαν τόσο απίθανο το έφηβο κορίτσι να συνέλθει με αποτέλεσμα να πείσουν την οικογένειά της να σταματήσει η θεραπέια και να δωρίσουν τα όργανά της.Την ώρα που γιατροί προετοιμάζονταν για να της αφαιρέσουν τα όργανα έκπληκτοι οι υπάλληλοι του νοσοκομείου τους ενημέρωσαν πως το κορίτσι άνοιξε τα μάτια του και κούνησε τα πόδια της.

Η αλήθεια ελευθερώνει!


Ο Χριστός είναι ο Θεός.


ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΑΝ ΟΤΙ:

Ο Χριστός είναι ο Θεός.


  • «Ιδού, ο Θεός (Ελοχίμ) σας θέλει ελθεί....αυτός θέλει ελθεί και θέλει σας σώσει. Τότε οι οφθαλμοί των τυφλών θέλουσιν ανοιχθή, και τα ώτα των κωφών θέλουσιν ακούσει. Τότε ο χωλός θέλει πηδά ως έλαφος και η γλώσσα του μογιλάλου θέλει ψάλλει» (Ησ.λε:4-6). Σύγκρινε αυτό, με την ερώτηση που ο Ιωάννης ο Βαπτιστής έστειλε τους μαθητές του να κάνουν στον Ιησού και με την απάντηση που τους έδωσε: «Σύ είσαι ο ερχόμενος, ή άλλον προσδοκώμεν»; Η απάντηση ήταν: «Υπάγετε και απαγγείλατε προς τον Ιωάννην όσα ακούετε και βλέπετε, τυφλοί αναβλέπουσι, και χωλοί περιπατούσι, λεπροί καθαρίζονται και κωφοί ακούουσι...» (Ματθ.ια:3,5).

  • «Φωνή βοώντος εν τη ερήμω, Ετοιμάσατε την οδόν του Κυρίου (ΓΙΑΧΒΕ) ευθείας κάμετε εν τη ερήμω τας τρίβους του Θεού (Ελοχίμ) ημών (Ησ.μ:3).  «Ιδού, εγώ αποστέλλω τον άγγελόν μου και θέλει κατασκευάσει την οδόν έμπροσθέν μου...λέγει ο Κύριος των δυνάμεων (ΓΙΑΧΒΕ ΣΑΒΑΩΘ)» (Μαλαχ.γ:1). Σύγκρινε αυτά τα εδάφια με την ομολογία του Ιωάννη στο Ματθ.γ:3. 

  • «Ιδού, ούτος είναι ο Θεός ημών, περιμείναμεν αυτόν, και θέλει σώσει ημάς, ούτος είναι ο Κύριος (ΓΙΑΧΒΕ) ....θέλομεν χαρή και ευφρανθή εν τη σωτηρία αυτού» (Ησ.κε:9). 

  • «Διότι ο ανήρ σου είναι ο ποιητής σου, το όνομα αυτού είναι ο Κύριος των δυνάμεων (ΓΙΑΧΒΕ ΣΑΒΑΩΘ) και ο Λυτρωτής σου είναι ο Άγιος του Ισραήλ, αυτός θέλει ονομασθή Ο Θεός πάσης της γης» (Ησ.νδ:5). Σύγκρινε με Εφεσ.ε:30-32  Ματθ.θ:15  Αποκ.ιθ:7 όπου ο Χριστός ονομάζεται σύζυγος και νυμφίος.

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Έξοδος - β (1)

Τα γεγονότα του βιβλίου της Εξόδου είναι καθαροί τύποι και σκιές όπως βλέπουμε στην Α’ Κορ.ι:1-11 και ιδιαίτερα στο εδ.11 όπου λέει ότι «ταύτα δε τυπικώς συνέβαινεν εκείνοις, εγράφη δε προς νουθεσίαν ημών, εις ους τα τέλη των αιώνων κατήντηκεν» καθώς επίσης και στο εδ.6 «ταύτα δε τύποι ημών εγενήθησαν...».
 
Ενώ οι Ισραηλίτες γόγγυζαν κάτω από το βάρος των δεινών τους, ο Θεός ετοίμαζε τον ελευθερωτή τους. Διαβάζουμε στους Ρωμ.ε:8 ότι «ενώ ημείς ήμεθα έτι αμαρτωλοί, ο Χριστός απέθανεν υπέρ ημών».

Μπορεί να ρωτήσει κανείς, γιατί ο Θεός επέτρεψε να βασανιστεί τόσο πολύ ο λαός Του από σκληρούς και αδυσώπητους ανθρώπους; Το έκανε αυτό ο Θεός γιατί έπρεπε πρώτα να τους φέρει στο σημείο να δουν την ανάγκη τους για κάποιο ελευθερωτή. Αν συνέχιζαν να ζουν όπως στην αρχή, τότε κανείς δεν θα ήθελε να φύγει απ’ την Αίγυπτο. Θα έμεναν μακριά απ’ τη γη που ο Θεός είχε υποσχεθεί στον Αβραάμ και το σπέρμα του. Το ίδιο συμβαίνει με τον κάθε αμαρτωλό, πριν μπορέσει να κράξει στο Θεό για απελευθέρωση από την αμαρτία και να ξεκινήσει το ταξίδι για τη γη της υπόσχεσης, πρέπει πρώτα ν’ αναγνωρίσει τα δεσμά μέσα στα οποία βρίσκεται καθώς υπηρετεί το Σατανά (Ησ.κς:9). Όπως οι Ισραηλίτες δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα από μόνοι τους για να ελευθερωθούν, μέχρι που ο Θεός έστειλε τον ελευθερωτή, έτσι και ο κάθε αμαρτωλός δεν καταφέρνει τίποτα κάνοντας καλά έργα προκειμένου να σωθεί. Πρέπει ν’ αναπαυθεί τέλεια στον Ιησού, το μεγάλο Ελευθερωτή.

Αυτοεξέταση


οι μαθητές της μειονότητας φταίνε για την οικονομική κρίση σύμφωνα με μητροπολίτη !

Τον λόγο ζήτησε ο μητροπολίτης Ορεστιάδας Δαμασκηνός, στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας των κατοίκων του βορείου Έβρου για την αποψίλωση των δημοσίων υπηρεσιών και την ερημοποίηση της περιοχής μέσα από το συνεχή κλείσιμο καταστημάτων και παραγωγικών μονάδων, για να επιτεθεί (εν μέσω αποδοκιμασιών από πολίτες) εναντίον...των μουσουλμάνων μαθητών, οι οποίοι επωφελούνται από νόμο του ελληνικού κράτους που βοηθάει στην εισαγωγή τους στα ΑΕΙ και ΤΕΙ με χαμηλότερο βαθμό. Τώρα που ταίριαζε η είσοδος των μουσουλμάνων μαθητών της Ροδόπης και της Ξάνθης με τα προβλήματα της Ορεστιάδας…αλλου παπά ευαγγέλιο!

Να σημειώσουμε οτι στα μουσουλμανικά χωριά ένα παιδί μαθαίνει:(1)από το σπίτι του τα πομάκικα (σλαβογενής γλώσσα),(2)στο δημοτικό σχολείο, μαθαίνει τα τούρκικα, σύμφωνα με τη συνθήκη της Λωζάνης,(3)τα αραβικά, προκειμενου να διδαχθεί το Κοράνι,(4)φυσικά τα ελληνικά,(5)και όταν φτάνει στο Γυμνάσιο, ακολουθεί το πρόγραμμα μαθημάτων του ελληνικού σχολείου, το οποίο ορίζει ότι πρεπει να μάθει και αγγλικά και γερμανικά. Δηλαδή  3 γλώσσες περισσότερες από τα υπόλοιπους μαθητές !

(Ενας άνθρωπος που έχει αναγκαστεί να μάθει έξι γλώσσες, δεν γίνεται να έχει καταφέρει να μάθει τα ελληνικά (τη γλώσσα στην οποία διατυπώνονται τα βιβλία και τα θέματα των πανελληνίων εξετάσεων), όσο καλά τα γνωρίζουν οι υπόλοιποι έλληνες μαθητές και ως εκ τούτου βρίσκεται -χωρίς να είναι επιλογή του- σε μειονεκτική θέση)


Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Η Βιβλική σχέση άντρα - γυναίκας

θέλω δὲ ὑμᾶς εἰδέναι ὅτι παντὸς ἀνδρὸς ἡ κεφαλὴ ὁ Χριστός ἐστιν, κεφαλὴ δὲ γυναικὸς ὁ ἀνήρ, κεφαλὴ δὲ τοῦ Χριστοῦ ὁ θεός. Α’ Κορ.ια:3

Η λέξη "κεφαλή" που υπάρχει στο κείμενο εδώ, αναφέρεται στην αρχή, την εξουσία που ισχύει πάνω από κάθε κλιμάκιο ιεραρχίας, ξεκινώντας από την κορυφή, που είναι ο Θεός, μέχρι και το χαμηλότερο ανθρώπινο κλιμάκιο, που είναι τα παιδιά (Κολ.γ:20).

Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι αν ίσως είναι ηθικό προνόμιο του ανθρώπου το να επιλέξει την "κεφαλή" του, δηλαδή την εξουσία στην οποία θα υπακούει, εκείνοι που επέλεξαν στη ζωή τους ν’ ακολουθήσουν το Χριστό, πρέπει να καταλάβουν ότι, ταυτόχρονα, αποδέχονται και όλα τα άλλα κλιμάκια της θείας ιεραρχίας που παρατέθηκαν παραπάνω, και έτσι έχουν υποχρέωση ν’ ανταποκριθούν στις προβλεπόμενες υποχρεώσεις ανάλογα με το φύλο τους.

12 Βιβλικοί τρόποι για να βρείτε σύζυγο



Βρείτε μια ελκυστική αιχμάλωτο πολέμου, φέρτε τη στο σπίτι, ξυρίστε το κεφάλι της, κόψτε τα νύχια της και δώστε της καινούρια ρούχα. Μετά, είναι δική σας (Δευτ.κα:11-13)

Βρείτε κάποιον με εφτά κόρες και εντυπωσιάστε τον, ποτίζοντας το κοπάδι του – Μωυσής (Έξ.β:16-21)

Αγοράστε ένα αγροτεμάχιο και πάρτε μια γυναίκα σαν μέρος της συμφωνίας – Βοόζ (Ρουθ δ:5-10)

the original computer


Ο πλούτος της χάρης

Ρωμ.ε:20

Όπως ξέρουμε η νίκη μας δεν είναι σε κάποιο «ξερίζωμα» του παλαιού ανθρώπου, αλλά στο γεγονός ότι Αυτός (ο Ιησούς) που είναι μέσα μας, είναι ισχυρότερος απ' αυτόν που είναι στον κόσμο (Α' Ιωαν.δ:4).

Έτσι μπορεί να περισσεύσει η χάρη, με το να κατοικεί ο Ιησούς μέσα μας, κάνοντάς μας ναό Θεού (Β' Κορ.ς:16).

Η χάρη λοιπόν περισσεύει σ' αυτούς που είναι εν Χριστώ Ιησού και οι οποίοι περπατούν κατά το Πνεύμα και όχι κατά τη σάρκα (Ρωμ.η:1).

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Παλιά Αθήνα

Η λεγόμενη και γραμμή 1 ή πράσινη γραμμή του μετρό της Αθήνας εγκαινιάστηκε στις 27 Φεβρουαρίου 1869. Στην γραμμή λειτουργούσαν ατμοκίνητα τρένα, τα οποία συνέδεαν το Θησείο με τον Πειραιά και για την λειτουργία της ήταν υπεύθυνη η εταιρία Σιδηρόδρομοι Αθηνών - Πειραιώς (Σ.Α.Π.). Η γραμμή επεκτάθηκε προς Ομόνοια και ηλεκτροδοτήθηκε το 1904 με την επωνυμία «Ελληνικοί Ηλεκτρικοί Σιδηρόδρομοι» (Ε.Η.Σ.) ενώ η εταιρία λειτουργίας μετονομάστηκε σε «Ηλεκτρικοί Σιδηρόδρομοι Αθηνών - Πειραιώς» (Η.Σ.Α.Π.) το 1976.                              ( φωτογραφική πηγή  : EΛΙΑ από το  Μουσείο του ΗΣΑΠ).

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΟΥ - Ψαλμοί

Α. ΘΕΜΑ

Οι Ψαλμοί είναι συλλογή θεόπνευστης Εβραϊκής ποίησης η οποία αναφέρεται στη λατρεία και περιγράφει πνευματικές εμπειρίες των Εβραίων. Στα ιστορικά βιβλία βλέπουμε το Θεό να μιλάει για τον άνθρωπο. Στα προφητικά βιβλία βλέπουμε το Θεό να μιλάει στον άνθρωπο. Στους ψαλμούς βλέπουμε τον άνθρωπο να μιλάει στο Θεό.

Καθώς ο πιστός της Παλαιάς Διαθήκης μιλούσε στο Θεό του, όποια κι αν ήταν η εμπειρία του, αυτό που δέσποζε στη λατρεία - δοξολογία του, ήταν ότι μπορούσε να δοξολογεί το Θεό και να Τον υψώνει σ’ όλες τις περιστάσεις γιατί η πιστότητα Του στο παρελθόν ήταν και είναι μια εγγύηση για την πιστότητα Του και στο μέλλον. Υπάρχει επίσης το προφητικό στοιχείο στους ψαλμούς. Αρκετές φορές οι συγγραφείς αναφέρουν και λένε κάποια θεόπνευστα λόγια που αναφέρονται στον ερχομό της ένδοξης βασιλείας του Θεού και του ένδοξου βασιλιά - του Μεσσία. Στην Καινή Διαθήκη έχουμε τις περισσότερες αναφορές από τους ψαλμούς απ’ οποιοδήποτε άλλο βιβλίο της Παλαιάς Διαθήκης. 

Ευσέβεια και διωγμός

Προνόμιο κι ευλογία για τους πιστούς του Χριστού, να μπορούν να ζουν “ευσεβώς”.
Αλλά όσο τούτο, είναι ένα προνόμιο και ευλογία γι’ αυτούς, άλλο τόσο προνόμιο κι ευλογία είναι και η συνέχεια. Εκείνο που έρχεται σα φυσική συνέπεια, σα φυσιολογική επέκταση.
Ο διωγμός και η αντίθεση, που στο περιβάλλον τους θα απαντήσουν, εξαιτίας της διαγωγής τους αυτής. “Οι θέλοντες να ζώσιν ευσεβώς εν Χριστώ Ιησού θα διωχθούν”, τονίζει το Πνεύμα με τον Παύλο στη Β΄ Τιμ.γ:12. Κι όπως το «θα» του εδαφίου μας δηλώνει, φαίνεται να ’ναι αναπόφευκτος ο διωγμός για τον πιστό που θέλει να ζει με ευσέβεια και με φόβο Θεού.

Είμαστε πρόβατα;


Η ιστορική εξέλιξη του Δόγματος της "Αγίας Τριάδας" - 10


Στη σύνοδο που συνήλθε στη Νίκαια στις αρχές του καλοκαιριού του 325 ήταν παρόντες 270 επίσκοποι της εκκλησίας ....Προήδρευε ο (ειδωλολάτρης) αυτοκράτορας (ουσιαστικά προήδρευε ο προσωπικός του σύμβουλος για θρησκευτικά θέματα, επίσκοπος Όσιος) και είναι αυτός που πλήρωσε όλα τα έξοδα της συνόδου (Ο αυτοκράτορας πρόσφερε κατάλυμα για τους επισκόπους στο παλάτι του κι εκεί έγιναν όλες οι συζητήσεις, παρουσία του αυτοκράτορα....Οπως είναι κατανοητό, πολλοί επίσκοποι έκαναν φιλότιμες προσπάθειες για να δείξουν την ευγνωμοσύνη τους εξυπηρετώντας τον αυτοκράτορα - p. 52, Lohse, Short Hist). Για πρώτη φορά η Εκκλησία βρέθηκε να κυριαρχείται από την πολιτική ηγεσία του αρχηγού του κράτους.