Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Ιδιότροποι γονείς

Να τί διηγείται μια γυναίκα:

Είχα τους πιο ιδιότροπους γονείς στον κόσμο. Ενώ τ` άλλα παιδιά έτρωγαν γλυκίσματα για πρωινό, οι  δικοί μου γονείς επέμεναν να πίνουμε το γάλα μας και να τρώμε το ψωμί με τη μαρμελάδα που η μητέρα μας είχε φτιάξει.  Ενώ τ` άλλα παιδιά έπιναν κόκα - κόλες κι έτρωγαν γλυκίσματα για μεσημεριανό, εμείς έπρεπε να τρώμε κανονικό φαγητό. Το ίδιο βέβαια και το βραδινό μας.

Οι γονείς μου επέμεναν να ξέρουν που βρίσκομαι κάθε ώρα. Ένιωθα έτσι σαν αλυσοδεμένη κατάδικη. Ήθελαν να ξέρουν ποιες ήταν οι φίλες μου, τί είδους άνθρωποι ήταν και τί έκαναν. Αν έλεγα να βγω έξω για μια ώρα, επέμεναν σώνει και καλά να είμαι πίσω σε μια ώρα ή λιγότερο, όχι σε μια ώρα κι ένα λεπτό. Ντρέπομαι να το ομολογήσω, αλλά υπήρχαν περιπτώσεις που με έδερναν κιόλας! Κι όχι λίγες φορές, αλλά όποτε παράκουα στους κανόνες τους. Μπορείτε να φανταστείτε γονείς να δέρνουν τα παιδιά τους μόνο και μόνο επειδή τους παράκουαν; 


Καταλαβαίνετε τώρα πόσο ιδιότροποι ήταν πραγματικά οι γονείς μου. Ενώ τ` άλλα κορίτσια φορούσαν μίνι φορέματα, εγώ υποχρεωνόμουνα να φοράω παλιομοδίτικα φουστάνια που με έκαναν να μοιάζω σαν μικρή γιαγιά. Ακόμα οι γονείς μου δεν μου επέτρεπαν να πηγαίνω στον κινηματογράφο και το πιο φοβερό, δεν είχαμε τηλεόραση στο σπίτι! Πώς μπορούσαν να είναι τόσο ιδιότροποι!

Έφταναν στο σημείο να παραβαίνουν ακόμα και το νόμο παιδικής εργασίας. Με ανάγκαζαν να εργάζομαι.  Με έβαζαν να πλένω πιάτα, να φτιάχνω το κρεβάτι μου, να μαζεύω τα ρούχα και τα παπούτσια μου, ήθελαν να μου μάθουν να μαγειρεύω κι ένα σωρό άλλα κουραστικά κι ανιαρά πράγματα στο σπίτι. Νομίζω, πως όλη τη νύχτα σκεφτόταν πώς θα κάνουν τη ζωή μου δυσκολότερη την επόμενη μέρα.

Επέμεναν πάντοτε να λέμε μόνο την αλήθεια, όλη την αλήθεια, έστω κι αν αυτό μας κόστιζε, και πολλές φορές πράγματι μας κόστιζε πολύ ακριβά.

Ποτέ δεν με άφησαν να πάω σ` ένα πάρτι ή να βγω έξω μέχρι αργά με τις φίλες μου.

Ποια ήταν τ` αποτελέσματα των ιδιοτροπιών των γονιών μου πάνω στα παιδιά τους; Κανένα απ` αυτά δεν συλλήφθηκε ποτέ, δεν διαζεύχτηκε και δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα με το νόμο.

Σήμερα ευχαριστώ το Θεό για τους ιδιότροπους γονείς μου.