Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Η άμπελος και τα κλήματα


Ιωάν.ιε:1-11

Ήρθε η σειρά τώρα, να κάνουμε μερικές σκέψεις, για την καρποφορία που πρέπει να έχουμε στην χριστιανική ζωή. Αλήθεια, πώς θα μπορέσω να έχω τους καρπούς που ο Θεός θέλει στη ζωή μου; Προσπαθώντας; Αντιγράφοντας; Διαθέτοντας σκέψη ή χρήματα; Όχι. Όλο το μυστικό της χριστιανικής καρποφορίας είναι κρυμμένο μέσα σε δυο προσκλήσεις του Χριστού.

Η πρώτη είναι, το - «ΕΛΘΕΤΕ ΠΡΟΣ ΕΜΕ». Η δεύτερη, το - «ΜΕΙΝΑΤΕ ΕΝ ΕΜΟΙ». Και τις έδωσε αυτές τις προσκλήσεις - και τις δίνει έκτοτε -, στη σειρά τούτη που τις αναφέρουμε. Όχι ανάποδα!..

Πρώτα θα ΕΡΘΕΙΣ, στο Χριστό. Θα έρθεις σ’ Αυτόν, με αληθινή μετάνοια και ζωντανή πίστη. Θα έρθεις αμαρτωλός όπως είσαι, για να σε καθαρίσει στο άγιο κι εξιλαστήριο αίμα Του. Θα έχεις μ’ αυτό τον τρόπο μια πρώτη συνάντηση μαζί Του, που θ’ αποτελέσει σταθμό και σταυροδρόμι για μια καινούργια ζωή.


Αφού λοιπόν ΕΡΘΕΙΣ, θ’ ακούσεις τη δεύτερη πρόσκλησή Του - «ΜΕΙΝΕ κοντά ΜΟΥ». Σαν την κληματόβεργα πάνω στο κορμό του αμπελιού, ενώσου σφιχτά, οργανικά μαζί Του. Μίλα Του κάθε μέρα με προσευχή. Στέλνε Του τα τραγούδια της λυτρωμένης σου ψυχής. Άνοιγε το λόγο Του, να μάθεις το θέλημά Του. Δίνε τη μαρτυρία σου στο περιβάλλον σου.


Προσευχή: Αγαπημένε Κύριε, η αδύναμη κληματόβεργα της ψυχής μου, ποθεί πάντοτε να ’ναι ενωμένη μαζί Σου. Βοήθησέ με και δίνε μου τους χυμούς της δικής Σου ζωής.