Η συντριπτική πλειοψηφία των εικόνων είναι πορτρέτα υπαρκτών και φανταστικών "αγίων" τοποθετημένα στη σειρά το ένα δίπλα στο άλλο πράγμα που δεν προάγει και δεν οικοδομεί τους πιστούς αλλά αναπαράγει την μυθοπλασία της δημιουργημένης παράδοσης των ανθρώπων. Στην καλλίτερη περίπτωση βλέπουμε μια έκθεση - γκαλερί με πρόσωπα .Βλέπουμε επάνω να εικονογραφούν τον ίδιο τον Θεό.
Αντίθετα με τους διαμαρτυρόμενους, είμαστε θετικοί στην εικονογράφηση των ευκτήριων οίκων όταν παρουσιάζουν σκηνές από την Παλαιά και Καινή διαθήκη αλλά και άλλα θέματα για παιδεία των επισκεπτών ενώ συμβάλλουν στην καλαισθησία του χώρου στον οποίο η εκκλησία συγκεντρώνεται για να λατρέψει τον Κύριο .Αρκεί βεβαίως να μήν αποδίδεται λατρεία στις εικόνες αυτές. Ομως τέτοιου είδους απεικονίσεις στους ναούς των "ορθο"δόξων απουσιάζουν.
Ακόμα διάσπαρτες βρίσκονται σε όλη την Ελλάδα σε ορθόδοξους ευκτήριους οίκους "αγιογραφίες" που αντικατοπτρίζουν τα άγνωστα (και πολλές φορές αποτρόπαια) φρονήματα των δημιουργών τους.
Δίπλα εικόνα μέσα στο ναό της αγίας Μαρίνας στο δρόμο για τη Ρεντίνα.Σύμφωνα με μια φανταστική παράδοση η αγία πάτησε κάτω τον δαίμονα ,(παράδοση βλάσφημη αφού παρουσιαζει την αγία στη θέση του Χριστού , Αυτού που συνέτριψε την κεφαλή του διαβόλου) . Στην αναπαράσταση αυτή η αγία χαριεντίζεται με έναν δαίμονα !
Πιο κάτω ακόμα ένα εξάμβλωμα: η παναγιά η..τρι-χερούσα !