Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

Μου αρέσει να είμαι παντρεμένος




  •  «Δεν υπάρχει πιο αξιαγάπητη, φιλική και γοητευτική σχέση,  συντροφιά ή παρέα από ένα καλό γάμο». Μαρτίνος Λούθηρος
  •  «Πρώτα ερωτευόμαστε. Αυτό είναι το συναρπαστικό μέρος. Μετά μαθαίνουμε να αγαπάμε. Αυτό είναι το δύσκολο μέρος. Τελικά, μας αρέσει απλά να μας αγαπάνε. Και αυτό αδιαμφισβήτητα είναι το καλύτερο μέρος». Michael Leach

  • «Τα ομορφότερα πράγματα στον κόσμο δε φαίνονται ούτε αγγίζονται. Τα αισθάνεσαι με την καρδιά». Helen Keller
  • «Ο άντρας μου είναι ο καλύτερός μου φίλος. Όταν ξυπνώ και τον κοιτάζω δίπλα μου, χαμογελώ. Είναι ένας καλός άνθρωπος και ένα δώρο του Θεού για μένα». Carmen Rodriguez
  • «Το πολυτιμότερο δώρο που μου έδωσε ο γάμος, είναι αυτή η συνεχής αίσθηση για κάτι πολύ κοντινό και πολύ οικείο,  κι όμως όλο τον καιρό αναμφισβήτητα διαφορετικό».  C.S.Lewis
  • «Αλήθεια, όταν κάποιος είναι τόσο ευτυχισμένος και ευλογημένος στο δικό του σπίτι όπως εγώ, η πολιτική πρέπει να έχει τη δεύτερη θέση». Βασίλισσα Βικτορία
  • Ο Ιακώβ αγαπούσε τη Ραχήλ. Απάντησε λοιπόν: «Θα σου δουλέψω εφτά χρόνια για τη Ραχήλ, τη μικρότερη κόρη σου». Έτσι ο Ιακώβ δούλεψε για τη Ραχήλ εφτά χρόνια. και του φάνηκαν όμως σαν λίγες μέρες, γιατί την αγαπούσε». Γένεση κθ:18,20
  • «Τα ποτάμια της ψυχής μας πηγάζουν από την ίδια πηγή». Κινέζικο ποίημα
  • «Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι θα μπορούσε να είναι τόσο πνευματική και ταυτόχρονα τόσο όμορφη. Όμως, είμαι σίγουρος για δύο πράγματα: Πρώτον ότι η Ρουθ κάποια μέρα θα παντρευόταν και δεύτερον, ότι εγώ ήμουν εκείνος που θα έπαιρνε». Billy Graham
  • «Ένας ευτυχισμένος γάμος είναι η ένωση δύο ανθρώπων που έμαθαν καλά να συγχωρούν». Ruth Graham
  • «Κάθε τι που αγγίζει εσένα  κι εμένα μας ενώνει, όπως το δοξάρι του βιολιού που βγάζει έναν ήχο από δύο ξεχωριστά αντικείμενα». Rainer Maria Rilke
  • «Όπως είναι η χορδή στο τόξο, έτσι είναι η γυναίκα στον άντρα. Ακόμα κι όταν τον λυγίζει, τον υπακούει. Ακόμα και όταν την τραβά τον ακολουθεί. Ο ένας δίχως τον άλλον είναι ανώφελος». Longfellow
  • «Ένας πετυχημένος γάμος απαιτεί να ερωτεύεσαι συχνά, πάντοτε με το ίδιο πρόσωπο».  Mignon Mc Laughlin
  • «Η αγάπη συχνά εμφανίζεται μέσα στον πόνο». Henri Nouwen
  • «Όπου υπάρχει μεγάλη αγάπη, υπάρχουν πάντοτε θαύματα».  Willa Cather
  • «Η πορεία της αληθινής αγάπης ποτέ δεν ήταν εύκολη». W. Shakespeare
  • Τα λόγια τα ευχάριστα είναι κερήθρα μέλι, γλύκα για την ψυχή και γιατρειά στα κόκαλα. Παροιμίες ις:24
  • Απόλαυσε τη ζωή με τη γυναίκα που αγαπάς, όλες τις μέρες της μάταιης ζωή σου, όσες   σου δώσει ο Θεός εδώ στη γη. Εκκλησιαστής θ:9
  • Πλήθος νερά να σβήσουν την αγάπη δεν μπορούν κι ούτε ποτάμια να την πνίξουν. Άσμα Ασμάτων η:7