Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016

Εκφράσεις που δεν πρέπει ποτέ να πεις στον σύζυγό σου!

Δεν ξέρω για σας, αλλά σε ώρες έντασης, μερικές φορές η γλώσσα μου ξεφεύγει και μπορώ να πω πράγματα που αργότερα μετανιώνω. Οι προσωπικές μου πληγές μετατρέπονται σε επιζήμιες λέξεις που βλάπτουν άλλους,  αγαπητούς μου, και στην ουσία μας απομακρύνουν.

Στο γάμο, ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κρατηθεί υγιής, είναι να λες μόνο λόγια που οικοδομούν.


Οι γυναίκες που επιλέγουν να απέχουν από αρρωστημένες ομιλίες προς τους συζύγους τους, έχουν καταπληκτικά αποτελέσματα.

Εφεσ.δ:29 Μηδείς λόγος σαπρός ας μη εξέρχηται εκ του στόματός σας, αλλ' όστις είναι καλός προς οικοδομήν της χρείας, διά να δώση χάριν εις τους ακούοντας.

Δεν είσαι σίγουρη αν μπορείς να το κάνεις ή από που να αρχίσεις;  Λοιπόν, έχω εδώ 10 αλάνθαστα πράγματα που ποτέ δεν πρέπει να πεις στον σύζυγό σου.

Αποστασιοποιήσου από αυτά και θα είσαι στο σωστό δρόμο να αποκτήσεις μια καρδιά σαν του Χριστού.

  • «Τι σκεφτόσουν;!»
  • «Πότε επιτέλους θα…..»
  • «Εσύ δεν ξέρεις…..»
  • «Είσαι ο ίδιος ο πατέρας σου»
  • «Στο είπα…»
  • «Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα σωστά;»
  • «Άφησε με εμένα να το κάνω»
  • «Πρέπει να μιλήσουμε»
  • «Εύχομαι να είχα… (ή να μην σε είχα…)»
  • «Όχι απόψε γλυκέ μου»



Αν ξέρεις κάτι άλλο, πρόσθεσέ το σ’ αυτή τη λίστα!