Σύμφωνα με την κλασική θεολογία των υποστάσεων η θεότητα αποτελείται από δύο ή τρεις υποστάσεις (προσωπικότητες).
Υπάρχουν βέβαια αρκετές θεολογικές διαφοροποιήσεις στις απόψεις ως προς τις σχέσεις που διέπουν την ενότητα των τριών αυτών όντων.
Η αναφορά σε "ένα" Θεό από τις ομάδες αυτές είναι απλά ένα τέχνασμα επικάλυψης ενός άλλου χριστιανισμού με πολλούς κύριους, ενός χριστιανισμού εθνικής προέλευσης.
Σε κείμενο μιας σύγχρονης ομάδας καθολικών (πεντηκοστιανών) διαβάζουμε ότι ο Θεός είναι ένα πρόσωπο..τρισυπόστατο! Το οποίο στην ελληνική γλώσσα σημαίνει ένα πρόσωπο..τριπρόσωπο !
Πατέντες θεολογικής προβολής για την δημιουργία εντυπώσεων..Αλίμονο σε όσους καλοπροαίρετα προσπαθήσουν να ξετυλίξουν το κουβάρι της ασυναρτησίας. Κάπως έτσι δεν δημιουργήθηκαν οι διάφορες θεολογίες;
Πατέντες θεολογικής προβολής για την δημιουργία εντυπώσεων..Αλίμονο σε όσους καλοπροαίρετα προσπαθήσουν να ξετυλίξουν το κουβάρι της ασυναρτησίας. Κάπως έτσι δεν δημιουργήθηκαν οι διάφορες θεολογίες;
Σκεφτείτε πόσοι τόμοι με παρόμοιες δυσνόητες σοφίες "θεο"φόρων πατέρων γράφτηκαν για να μας..εξηγήσουν τον άμεσο και απέριττο λόγο του Κυρίου!
- Στο παρελθόν οι σημερινοί οπαδοί των προσώπων στη μοναδική ελεύθερη σύνοδο οικουμενικού χαρακτήρα το 261 στην Ρώμη είχαν πολεμήσει τον όρο "πρόσωπα" της Θεότητας γιατί στην θεολογική γλώσσα της εποχής εκείνης (σε αντίθεση με την μεταγενέστερη σημασία των προσώπων)σήμαινε άρνηση των υποστάσεων. Στην ορολογία της εποχής εκείνης πρόσωπα=εμφανίσεις της Υπόστασης του Θεού.