Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Πορεία



· Ένα όμως κάνω, αφενός λησμονώ όσα είναι πίσω, αφετέρου επεκτείνομαι σε όσα είναι μπροστά, και τρέχω με σκοπό το βραβείο της άνω κλήσης του Θεού στο Χριστό Ιησού.


·  Πατέρα, αυτοί που μου έχεις δώσει, θέλω όπου είμαι εγώ κι εκείνοι να είναι μαζί μου, για να θεωρούν τη δόξα τη δική μου που μου έχεις δώσει.


·  Ξέρω σε ποιον έχω πιστέψει και είμαι πεισμένος ότι είναι δυνατός να φυλάξει την παρακαταθήκη μου ως εκείνη την Ημέρα. - Εκείνος που άρχισε μέσα σας έργο αγαθό θα το επιτελέσει μέχρι την ημέρα του Χριστού Ιησού.


·  Δεν ξέρετε ότι όσοι τρέχουν σε στάδιο, όλοι βέβαια τρέ­χουν, αλλά ένας λαβαίνει το βραβείο; Έτσι να τρέχετε ώστε να το κατακτήσετε. Καθένας λοιπόν που αγωνίζε­ται, σε όλα εγκρατεύεται, εκείνοι βέβαια για να λάβουν φθαρτό στέφανο, εμείς όμως άφθαρτο.


·  Ας αποθέσουμε κάθε βάρος και την αμαρτία που εύκο­λα μας περιπλέκει, και ας τρέχουμε με υπομονή στον αγώνα που βρίσκεται μπροστά μας, αποβλέποντας στον Ιησού.


Φιλιππησίους γ:13,14 - Iωάννης ιζ:24 - Β' Τιμοθέου α:12 Φιλιππησίοuς α:6 - Α' Κορινθίους θ:24,25 - Εβραίους ιβ:1,2.