Αγωνίζησθε δια την πίστιν

Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2015

Μήπως είσαι ψευτοχριστιανός της αίρεσης «Μη κρίνετε»;


Φυλάγεσθε,
 
Από αυτούς τους χριστιανούς που η πίστη τους βασίζεται στις ιδέες τους, στα συναισθήματά τους, σε ότι αυτοί πιστεύουν ότι είναι σωστό και όχι στο λόγο του Θεού.
 
Μήπως,
 
Είσαι «Χριστιανός», που ομολογείς τον Ιησού με τα χείλη σου, αλλά με τα έργα σου Τον αρνείσαι; Δεν είσαι Χριστιανός, ψεύτης είσαι!
 
Τον τελευταίο καιρό, έχω παρατηρήσει μια αυξανόμενη τάση που έχει γίνει πολύ δημοφιλής: την υπεράσπιση κακών και άδικων πρακτικών, με το πρόσχημα του «μη κρίνεις».  

Θα σκέφτεστε ότι αυτό θα προέρχεται από φερέφωνα του Σατανά, αλλά στην πραγματικότητα προέρχεται από αυτοαποκαλούμενους, ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ. Αυτοί οι απατεώνες αρέσκονται να διαστρεβλώνουν την Αγία Γραφή ώστε να ταιριάζει στον αμαρτωλό τρόπο ζωής τους, ενθαρρύνοντας και άλλους να κάνουν το ίδιο.
 
Το αγαπημένο τους εδάφιο είναι: ΜΗ ΚΡΙΝΕΤΕ….
 
Συχνά αναφέρουν ένα ανύπαρκτο εδάφιο: «αγάπα τον αμαρτωλό, να μισείς την αμαρτία», προκειμένου να δικαιολογήσουν αυτή τη διδασκαλία. Δυστυχώς, δεν μπορεί να διαχωριστεί ο αμαρτωλός από την αμαρτία, και θα πρέπει να θυμόμαστε ότι ο ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ πηγαίνει στην κόλαση, όχι η αμαρτία. Αυτή η ψευδοδιδασκαλία εξαπλώνεται ταχύτατα, αλλά στερείται βιβλικής αλήθειας. Η ουσία της διδασκαλίας αυτών των ΨΕΥΤΟΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ είναι συγκροτημένη σε φράσεις που ξεκινούν με το «αισθάνομαι, νομίζω, πιστεύω», παρά σ’ αυτό που στην πραγματικότητα, λέει η Αγία Γραφή.
 
Πρόκειται για μια επαίσχυντη πραγματικότητα, πως αυτοί οι ψευδοχριστιανοί έχουν διεισδύσει στον κόσμο σήμερα. Έχουμε φτάσει στο σημείο, η λέξη ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ να ακούγεται σχεδόν σαν κάτι βλάσφημο (Gay χριστιανοί ποιμένες, Gay Χριστιανοί, μεθυσμένοι Χριστιανοί, χριστιανικές κραιπάλες, μοιχοί Χριστιανοί, Χριστιανικά γκέι ζευγάρια κλπ).
 
Αυτοί οι απατεώνες ισχυρίζονται ότι γνωρίζουν τον Ιησού, αλλά οι Βιβλικές γνώσεις τους είναι μηδέν, δεν παράγουν καρπό του Πνεύματος και είναι πνευματικά νεκροί.  Ισχυρίζονται ότι έχουν σωθεί, αλλά δεν έχουν ιδέα τι σημαίνει να πάρεις το σταυρό σου και να ακολουθήσεις το Χριστό. Τα χείλη τους εκστομίζουν παντελή ψέματα, φλερτάρουν ριψοκίνδυνα με την αμαρτία, καθώς ερμηνεύουν με το δικό τους τρόπο τις αιώνιες αλήθειες του Θεού.
 
Αυτό που τους ενοχλεί περισσότερο, είναι όταν καταδικάζεις πρακτικές που απαγορεύονται στην Αγία Γραφή, και η κλασική απάντηση για να σε εμποδίσουν να συνεχίσεις είναι: «μη κρίνετε» που ουσιαστικά σημαίνει «κάνουμε ότι θέλουμε».  Στην προσπάθειά τους να πείσουν τους άλλους ότι ο Ιησούς έχει καταδικάσει κάθε κρίση, θα αναφέρουν το Ματθ.ζ:1:
 
Ματθ.ζ:1-5 Μη κρίνετε, διά να μη κριθήτε· διότι με οποίαν κρίσιν κρίνετε θέλετε κριθή, και με οποίον μέτρον μετρείτε θέλει αντιμετρηθή εις εσάς. Και διά τι βλέπεις το ξυλάριον το εν τω οφθαλμώ του αδελφού σου, την δε δοκόν την εν τω οφθαλμώ σου δεν παρατηρείς; Η πως θέλεις ειπεί προς τον αδελφόν σου, Άφες να εκβάλω το ξυλάριον από του οφθαλμού σου, ενώ η δοκός είναι εν τω οφθαλμώ σου; Υποκριτά, έκβαλε πρώτον την δοκόν εκ του οφθαλμού σου, και τότε θέλεις ιδεί καθαρώς διά να εκβάλης το ξυλάριον εκ του οφθαλμού του αδελφού σου.
 
Στις δύο πρώτες λέξεις αυτού του εδαφίου, ο Ιησούς μας λέει «Μη κρίνετε». Αλλά αυτές οι δύο λέξεις έχουν διαφθαρεί και διαστρεβλωθεί τόσο πολύ, ώστε όταν κάποιος ονομάζει τις ενέργειες του άλλου «λάθος» και κατ’ επέκταση ότι είναι αμαρτία, τότε σύμφωνα με αυτή την αίρεση, «δεν έχεις το δικαίωμα να κρίνεις»! Αν εξετάσουμε αυτό το εδάφιο, μπορούμε να μάθουμε τι πραγματικά σημαίνει. Έτσι, είναι σαφές ότι η μοιχεία είναι λάθος, αλλά αν το πούμε προς τα έξω σαν λάθος, τότε εμείς κρίνουμε, επειδή στεκόμαστε σε ότι λέει η Βίβλος. Ή, όταν ο Παύλος είπε  «εκβάλετε τον κακόν εκ μέσου υμών» (Α’ Κορ.ε:13), αυτό δεν ήταν στην πραγματικότητα μια μορφή δίκαιης κρίσης;
 
Αν δεχτούμε την άποψη ότι η κρίση είναι εντελώς και απόλυτα απαγορευμένη, τότε δεν μπορούμε να διδάξουμε περί δικαιοσύνης και αγιασμού! Αυτό θα παραβίαζε άλλες διδασκαλίες και θεία παραδείγματα που ο Ιησούς αποκάλυψε στο λόγο Του (Ματθ.ζ:15, Ιωάν.ε:30, ζ:24). Αυτό θα μας υποχρέωνε σε σιωπή, να κλείνουμε το μάτι στην αμαρτία, και να χαμογελάμε μπροστά στο κακό.  Αυτό είναι το ακριβώς αντίθετο από τη στάση που ο Χριστός θέλει να πάρουμε. Είμαστε εδώ για να παραδειγματίζουμε με τη ζωή μας. Είμαστε εδώ για να διδάξουμε αυτούς να φυλάττωσι πάντα όσα παρήγγειλε εις εμάς. Να γνωστοποιήσουμε τη διαφορά μεταξύ σωστού και λάθους. Είναι κάτι που ο ΙΗΣΟΥΣ μας προστάζει να κάνουμε.
 
Ιωάν.ζ:24 Μη κρίνετε κατ' όψιν, αλλά την δικαίαν κρίσιν κρίνατε.
 
Αυτό που πολλοί δυσκολεύονται να καταλάβουν είναι ότι ο Ιησούς δίδαξε, (στα ίδια εδάφια που είπε «Μη κρίνετε») ότι μας έχει δοθεί το δικαίωμα και η ευθύνη να κρίνουμε προκειμένου να βοηθήσουμε τους αδελφούς και τις αδελφές μας με το πρόβλημα της αμαρτίας τους, υπό την προϋπόθεση ότι έχουμε πρώτα εμείς αφαιρέσει το δοκάρι από το δικό μας μάτι. Ο Ιησούς περιμένει από εμάς να βλέπουμε καθαρά, ώστε να μπορούμε να αφαιρέσουμε το ξυλάριον από το μάτι του αδελφού μας (Ματθ.ζ:5). Άρα, υπάρχουν κρίσεις που πρέπει να γίνουν, για μας τους ίδιους αλλά και για άλλους.
 
Οι άνθρωποι πρέπει να καταλάβουν ότι η αμαρτία έχει κόστος, συνέπεια, και εκείνοι που ισχυρίζονται το αντίθετο είναι ψεύτες.  Δεν μπορείς ηθελημένα να απειθείς στο Θεό και να μπεις στη Βασιλεία των Ουρανών, ούτε μπορείς να ΑΓΑΠΗΣΕΙΣ κάποιον, αρνούμενος την αλήθεια, και κλείνοντας το μάτι στην αμαρτία. Είμαστε φύλακες του αδελφού μας!  Ο ίδιος ο Θεός μας διδάσκει την τιμωρία και την πειθαρχία, και όσοι αγαπούν την αλήθεια και περπατούν στην αλήθεια, δεν ενοχλούνται από την αλήθεια!  Ούτε χρειάζεται να είμαστε υποκριτές, να ζούμε αυτά που διδάσκουμε!
 
Α’ Κορ.ς:9-11 Η δεν εξεύρετε ότι οι άδικοι δεν θέλουσι κληρονομήσει την βασιλείαν του Θεού; Μη πλανάσθε· ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτραι ούτε μοιχοί ούτε μαλακοί ούτε αρσενοκοίται ούτε κλέπται ούτε πλεονέκται ούτε μέθυσοι ούτε λοίδοροι ούτε άρπαγες θέλουσι κληρονομήσει την βασιλείαν του Θεού. Και τοιούτοι υπήρχετέ τινες· αλλά απελούσθητε, αλλά ηγιάσθητε, αλλ' εδικαιώθητε διά του ονόματος του Κυρίου Ιησού και διά του Πνεύματος του Θεού ημών.

Εδώ είναι οι κλασικές παρατηρήσεις που συχνά ακούγονται από τους ψευδοχριστιανούς:

Ψευδοχριστιανοί
Βιβλική αλήθεια
Η Βίβλος δεν είναι Θεός
Β’ Τιμ.γ:16-17 Όλη η γραφή είναι θεόπνευστος και ωφέλιμος προς διδασκαλίαν, προς έλεγχον, προς επανόρθωσιν, προς εκπαίδευσιν την μετά της δικαιοσύνης, διά να ήναι τέλειος ο άνθρωπος του Θεού, ητοιμασμένος εις παν έργον αγαθόν
Τους αρέσει να αναφέρονται στο «Μη κρίνετε»
Ιωάν.ζ:24 Μη κρίνετε κατ' όψιν, αλλά την δικαίαν κρίσιν κρίνατε.
Υπερασπίζονται ψευδοδιδάσκαλους και ψευδοπροφήτες
Α’ Ιωάν.δ:1 Αγαπητοί, μη πιστεύετε εις παν πνεύμα, αλλά δοκιμάζετε τα πνεύματα εν ήναι εκ του Θεού· διότι πολλοί ψευδοπροφήται εξήλθον εις τον κόσμον.
Μη με κρίνεις! (Περιφρονούν τις επιτιμήσεις και τις διδασκαλίες του Χριστού). Δεν ακολουθούν τις διδασκαλίες Του.
Ιωάν.γ:20 Επειδή πας, όστις πράττει φαύλα, μισεί το φως και δεν έρχεται εις το φως, διά να μη ελεγχθώσι τα έργα αυτού· Α’ Ιωάν.β:4 Όστις λέγει, Εγνώρισα αυτόν, και τας εντολάς αυτού δεν φυλάττει, ψεύστης είναι, και εν τούτω η αλήθεια δεν υπάρχει·
«Ο Θεός ξέρει την καρδιά μου» (και ζουν μέσα στην αμαρτία)
Τίτ.α:16 Ομολογούσιν ότι γνωρίζουσι τον Θεόν, με τα έργα όμως αρνούνται, βδελυκτοί όντες και απειθείς και εις παν έργον αγαθόν αδόκιμοι.


Στους ψευδοχριστιανούς και στους περισσότερους ανθρώπους, δεν αρέσει να ξεσκεπάζονται τα λάθη τους. Αυτοί δεν εκθέτουν κανένα, και δεν θέλουν να εκτίθενται. Οι αποκαλούμενοι σήμερα πιστοί, θα πάνε εναντίον του λόγου του Θεού, θα υπερασπιστούν το διάβολο και θα πολεμήσουν ενάντια στο Θεό, υπερασπιζόμενοι και στηρίζοντας το λάθος. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι οι αποκαλούμενοι χριστιανοί που υποστηρίζουν τις αμβλώσεις, την ομοφυλοφιλία, τους ομοφυλοφιλικούς γάμους, τη μουσική που βλασφημεί το Θεό, και την εξέλιξη.  Πως μπορείς να αγαπάς αυτό που ο Θεός μισεί;
 
Όταν τους ρωτάς, γιατί υποστηρίζουν αυτά τα βδελύγματα που είναι ενάντια στο λόγο του Θεού, η απάντηση ποικίλει, αλλά όλοι περιστρέφονται γύρω από το: ΜΗ ΚΡΙΝΕΙΣ, ΕΓΩ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ.
 
Όλοι είμαστε αμαρτωλοί, και όλοι έχουμε ανάγκη το Θεό. Όμως γιατί και πως μπορείς να πηγαίνεις εναντίον Του υποστηρίζοντας κάθε τι Σατανικό; Η Αγία Γραφή είναι γεμάτη από ανθρώπους που στάθηκαν ενάντια στο κακό και πολλοί από αυτούς σκοτώθηκαν επειδή έλεγαν την αλήθεια. Υπάρχει ένας λόγος, που ο Ιησούς λέει ότι οι αληθινοί πιστοί θα μισούνται και θα διώκονται. Αν θέλεις να ζήσεις μια ευσεβή ζωή, θα διωχτείς και δεν υπάρχει άλλος δρόμος. Δεν είσαι μεγαλύτερος από τον Κύριό σου, τον Ιησού Χριστό.
 
Γι’ αυτό πολλοί «πιστοί» μένουν σιωπηλοί όποτε βρεθούν σε δύσκολη θέση ή τους κάνουν μια δύσκολη ερώτηση, δεν μιλάνε από φόβο των ανθρώπων. Πρόσφατα, ο επονομαζόμενος κήρυκας Joel Osteen ρωτήθηκε αν υποστηρίζει το γάμο μεταξύ ομοφυλόφιλων και απάντησε: Δεν θέλω να χαρακτηριστώ από τη θέση μου πάνω στην ομοφυλοφιλία. Αυτό είναι πολιτική απάντηση για να ξεφύγει. Ένα απλό ΟΧΙ, δεν υποστηρίζω το σοδομισμό, θα ήταν η σωστή απάντηση. Κι ακόμα καλύτερα να αναφερθείς στα εδάφια του πρώτου κεφαλαίου της προς Ρωμαίους επιστολής, όπου απερίφραστα καταδικάζεται αυτή η πρακτική.
 
Ο Ιησούς έκφρασε τη γνώμη του, ο Παύλος έκφρασε τη γνώμη του, ο Στέφανος έκφρασε τη γνώμη του, εμείς γιατί σιωπούμε; Μήπως ο φόβος είναι μεγαλύτερος από το θάρρος που πρέπει να έχουμε εν Χριστώ; Δεν πρέπει να φοβόμαστε να επιπλήττουμε άλλους. Για φαντάσου ένα γονιό που ποτέ δεν μαλώνει τα παιδιά του, αλλά τα αφήνει να κάνουν ότι θέλουν! Εφαρμόζοντας τον κανόνα μη κρίνεις, κάνουμε ακριβώς αυτό. Καθόμαστε παθητικά στα πίσω καθίσματα, αρνούμενοι να τοποθετηθούμε στο τι είναι σωστό και τι λάθος. Αν κάποιος ξεφύγει από το δρόμο του Χριστού, σκοπεύεις να μείνεις σιωπηλός για να μη σε μισήσουν, ή ταπεινά και με σπλάχνα αγάπης θα πεις κάτι;
 
Γαλ.α:10 Διότι τώρα ανθρώπους πείθω ή τον Θεόν; ή ζητώ να αρέσκω εις ανθρώπους; διότι εάν ακόμη ήρεσκον εις ανθρώπους, δεν ήθελον είσθαι δούλος Χριστού.
 
Α’ Θεσ.β:4 αλλά καθώς εδοκιμάσθημεν υπό του Θεού διά να εμπιστευθώμεν το ευαγγέλιον, ούτω λαλούμεν, ουχί ως αρέσκοντες εις ανθρώπους, αλλ' εις τον Θεόν τον δοκιμάζοντα τας καρδίας ημών.
 
Το άγιο Πνεύμα θα κρίνει τον κόσμο περί αμαρτίας. Αλλά εμείς πρέπει να σταματήσουμε να δικαιολογούμε την αμαρτία, πρέπει να ξεσκεπάζουμε το κακό, να μιλάμε ενάντια στις διδασκαλίες των ψευδοδιδασκάλων, και να αντιμετωπίζουμε πιστούς που είναι λάθος!  Διαφορετικά, θα έχουμε περισσότερους χαμένους ανθρώπους καθώς θα έχουν οδηγηθεί σε λάθος δρόμο. Ήδη υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι που έχουν παραπέσει πιστεύοντας σε ψευδοδιδασκαλίες! Απλά δες πόσοι διαστρέφουν τα λόγια «Μη κρίνετε». Αν μείνεις σιωπηλός, γίνεσαι ένα με το  κακό, και φυσικά μέρος του προβλήματος. Όταν ο Θεός είπε (Μάρκ.ις:15) Υπάγετε εις όλον τον κόσμον και κηρύξατε το ευαγγέλιον εις όλην την κτίσιν, εννοούσε ολόκληρο το ευαγγέλιο, όχι την ξενέρωτη έκδοση που πολλοί διδάσκουν και κηρύττουν σήμερα.
 
Ο Θεός δεν εμπαίζεται. Σταμάτα κάθε κοσμική δραστηριότητα, μίλα για το λάθος και σώσε ζωές. Να θες να δεις τους φίλους σου στον ουρανό, όχι στην κόλαση! Ο άνθρωπος που πραγματικά αγαπάει τον Ιησού, είναι αυτός που στέκεται γι’ Αυτόν, άσχετα αν αυτό του στοιχίσει να χάσει φίλους, οικογένεια, ή αν όλος ο κόσμος τον μισεί.
 
Τι λέει η Γραφή;
 
1. Εφεσ.ε:11-12 Και μη συγκοινωνείτε εις τα έργα τα άκαρπα του σκότους, μάλλον δε και ελέγχετε· διότι τα κρυφίως γινόμενα υπ' αυτών αισχρόν έστι και λέγειν·
 
2. Ψαλ.94:16 Τις θέλει σηκωθή υπέρ εμού κατά των πονηρευομένων; τις θέλει παρασταθή υπέρ εμού κατά των εργατών της ανομίας;
 
3. Τίτ.α:10-13 Διότι υπάρχουσι πολλοί και ανυπότακτοι ματαιολόγοι και φρενοπλάνοι, μάλιστα οι εκ της περιτομής, τους οποίους πρέπει να αποστομόνωμεν, οίτινες ανατρέπουσιν ολοκλήρους οίκους, διδάσκοντες όσα δεν πρέπει, χάριν αισχρού κέρδους. Είπε τις αυτών προφήτης ίδιος αυτών· Οι Κρήτες είναι πάντοτε ψεύσται, κακά θηρία, γαστέρες αργαί. Η μαρτυρία αύτη είναι αληθινή. Διά την οποίαν αιτίαν έλεγχε αυτούς αποτόμως, διά να υγιαίνωσιν εν τη πίστει,
 
4. Α’ Κορ.ς:2 Δεν εξεύρετε ότι οι άγιοι θέλουσι κρίνει τον κόσμον; και εάν ο κόσμος κρίνηται από σας, ανάξιοι είσθε να κρίνητε ελάχιστα πράγματα;
 
Θα αφήσεις τον αδερφό σου να κατρακυλήσει σε σκοτεινά μονοπάτια και να παραμείνει επαναστάτης απέναντι στο λόγο του Θεού; Οπλίσου με κουράγιο και μάλωσέ τον, αλλά κάνε το, φιλικά, ταπεινά και ευγενικά.
 
1. Ιακ.ε:20 ας εξεύρη ότι ο επιστρέψας αμαρτωλόν από της πλάνης της οδού αυτού θέλει σώσει ψυχήν εκ θανάτου και θέλει καλύψει πλήθος αμαρτιών.
 
2. Γαλ.ς:1 Αδελφοί, και εάν άνθρωπος απερισκέπτως πέση εις κανέν αμάρτημα, σεις οι πνευματικοί διορθόνετε τον τοιούτον με πνεύμα πραότητος, προσέχων εις σεαυτόν, μη και συ πειρασθής.
 
3. Ματθ.ιη:15-17 Εάν δε αμαρτήση εις σε ο αδελφός σου, ύπαγε και έλεγξον αυτόν μεταξύ σου και αυτού μόνου· εάν σου ακούση, εκέρδησας τον αδελφόν σου· εάν όμως δεν ακούση, παράλαβε μετά σου έτι ένα ή δύο, διά να βεβαιωθή πας λόγος επί στόματος δύο μαρτύρων ή τριών. Και εάν παρακούση αυτών, ειπέ τούτο προς την εκκλησίαν· αλλ' εάν και της εκκλησίας παρακούση, ας είναι εις σε ως ο εθνικός και ο τελώνης.
 
Η αμαρτία του να μείνεις σιωπηλός
 
Ιεζ.γ:18-19 Όταν λέγω προς τον άνομον, Εξάπαντος θέλεις θανατωθή, και συ δεν νουθετήσης αυτόν και δεν λαλήσης διά να αποτρέψης τον άνομον από της οδού αυτού της ανόμου, ώστε να σώσης την ζωήν αυτού, εκείνος μεν ο άνομος θέλει αποθάνει εν τη ανομία αυτού· πλην εκ της χειρός σου θέλω ζητήσει το αίμα αυτού. Αλλ' εάν συ μεν νουθετήσης τον άνομον, αυτός όμως δεν επιστρέφη από της ανομίας αυτού και από της οδού αυτού της ανόμου, εκείνος μεν θέλει αποθάνει εν τη ανομία αυτού, συ δε ηλευθέρωσας την ψυχήν σου.
 
Πως μπορείς να δικαιώνεις το κακό, να στέκεσαι μάλλον υπέρ του διαβόλου παρά υπέρ του Θεού; Με ποιον είσαι τέλος πάντων;
 
1. Ησ.ε:20 Ουαί εις εκείνους, οίτινες λέγουσι το κακόν καλόν και το καλόν κακόν οίτινες θέτουσι το σκότος διά φως και το φως διά σκότος οίτινες θέτουσι το πικρόν διά γλυκύ και το γλυκύ διά πικρόν.
 
2. Ιακ.δ:4 Μοιχοί και μοιχαλίδες, δεν εξεύρετε ότι η φιλία του κόσμου είναι έχθρα του Θεού; όστις λοιπόν θελήση να ήναι φίλος του κόσμου, εχθρός του Θεού καθίσταται.
 
3. Α’ Κορ.ι:20-21 αλλ' ότι εκείνα, τα οποία θυσιάζουσι τα έθνη, εις τα δαιμόνια θυσιάζουσι και ουχί εις τον Θεόν· και δεν θέλω σεις να γίνησθε κοινωνοί των δαιμονίων. Δεν δύνασθε να πίνητε το ποτήριον του Κυρίου και το ποτήριον των δαιμονίων· δεν δύνασθε να ήσθε μέτοχοι της τραπέζης του Κυρίου και της τραπέζης των δαιμονίων.
 
4. Α’ Ιωάν.β:15 Μη αγαπάτε τον κόσμον μηδέ τα εν τω κόσμω. Εάν τις αγαπά τον κόσμον, η αγάπη του Πατρός δεν είναι εν αυτώ·
 
Υπενθυμίσεις
 
1. Ματθ.ζ:21-23 Δεν θέλει εισέλθει εις την βασιλείαν των ουρανών πας ο λέγων προς εμέ, Κύριε, Κύριε, αλλ' ο πράττων το θέλημα του Πατρός μου του εν τοις ουρανοίς. Πολλοί θέλουσιν ειπεί προς εμέ εν εκείνη τη ημέρα, Κύριε, Κύριε, δεν προεφητεύσαμεν εν τω ονόματί σου, και εν τω ονόματί σου εξεβάλομεν δαιμόνια, και εν τω ονόματί σου εκάμομεν θαύματα πολλά; Και τότε θέλω ομολογήσει προς αυτούς ότι ποτέ δεν σας εγνώρισα· φεύγετε απ' εμού οι εργαζόμενοι την ανομίαν.
 
2. Εφεσ. 5:11 Και μη συγκοινωνείτε εις τα έργα τα άκαρπα του σκότους, μάλλον δε και ελέγχετε·
 
3. Πράξ.ιζ:30 Τους καιρούς λοιπόν της αγνοίας παραβλέψας ο Θεός, τώρα παραγγέλλει εις πάντας τους ανθρώπους πανταχού να μετανοώσι,
 
4. Ιωάν. 12:48 Ο αθετών εμέ και μη δεχόμενος τους λόγους μου, έχει τον κρίνοντα αυτόν· ο λόγος, τον οποίον ελάλησα, εκείνος θέλει κρίνει αυτόν εν τη εσχάτη ημέρα·
 
5. Ιωάν. 8:47 Όστις είναι εκ του Θεού, τους λόγους του Θεού ακούει· διά τούτο σεις δεν ακούετε, διότι εκ του Θεού δεν είσθε.
 
6. Α’ Ιωάν.δ:6 Ημείς εκ του Θεού είμεθα· όστις γνωρίζει τον Θεόν ακούει ημάς· όστις δεν είναι εκ του Θεού δεν ακούει ημάς. Εκ τούτου γνωρίζομεν το πνεύμα της αληθείας και το πνεύμα της πλάνης.
 
Παραδείγματα
 
1. Ματθ.:34 Γεννήματα εχιδνών, πως δύνασθε να λαλήτε καλά όντες πονηροί; διότι εκ του περισσεύματος της καρδίας λαλεί το στόμα.
 
2. Ματθ.γ:7 Ιδών δε πολλούς εκ των Φαρισαίων και Σαδδουκαίων ερχομένους εις το βάπτισμα αυτού, είπε προς αυτούς· Γεννήματα εχιδνών, τις έδειξεν εις εσάς να φύγητε από της μελλούσης οργής;
 
3. Πράξ.ιγ:9-10 Πλην ο Σαύλος, ο και Παύλος, πλησθείς Πνεύματος Αγίου και ατενίσας εις αυτόν, είπεν· Ω πλήρης παντός δόλου και πάσης ραδιουργίας, υιέ του διαβόλου, εχθρέ πάσης δικαιοσύνης, δεν θέλεις παύσει διαστρέφων τας ευθείας οδούς του Κυρίου;
 
4. Α’ Κορ.γ:1 Και εγώ, αδελφοί, δεν ηδυνήθην να λαλήσω προς εσάς ως προς πνευματικούς, αλλ' ως προς σαρκικούς, ως προς νήπια εν Χριστώ.
 
5. Α’ Κορ.ε:1-2 Γενικώς ακούεται ότι είναι μεταξύ σας πορνεία, και τοιαύτη πορνεία, ήτις ουδέ μεταξύ των εθνών ονομάζεται, ώστε να έχη τις την γυναίκα του πατρός αυτού. Και σεις είσθε πεφυσιωμένοι, και δεν επενθήσατε μάλλον, διά να εκβληθή εκ μέσου υμών ο πράξας το έργον τούτο.
 
6. Γαλ.β:11-14 Ότε δε ήλθεν ο Πέτρος εις την Αντιόχειαν, ηναντιώθην εις αυτόν κατά πρόσωπον, διότι ήτο αξιόμεμπτος. Επειδή πριν έλθωσί τινές από του Ιακώβου, συνέτρωγε με τους εθνικούς· ότε δε ήλθον, συνεστέλλετο και απεχώριζεν εαυτόν, φοβούμενος τους εκ περιτομής. Και μετ' αυτού συνυπεκρίθησαν και οι λοιποί Ιουδαίοι, ώστε και ο Βαρνάβας συμπαρεσύρθη εις την υπόκρισιν αυτών. Αλλ' ότε εγώ είδον ότι δεν ορθοποδούσι προς την αλήθειαν του ευαγγελίου, είπον προς τον Πέτρον έμπροσθεν πάντων· Εάν συ Ιουδαίος ων ζης εθνικώς και ουχί Ιουδαϊκώς, διά τι αναγκάζεις τους εθνικούς να ιουδαΐζωσιν;
 
Οι χριστιανοί δεν ενοχλούνται από την αλήθεια.
 
1. Εβρ.ιβ:11 Πάσα δε παιδεία προς μεν το παρόν δεν φαίνεται ότι είναι πρόξενος χαράς, αλλά λύπης, ύστερον όμως αποδίδει εις τους γυμνασθέντας δι' αυτής καρπόν ειρηνικόν δικαιοσύνης.
 
2. Β’ Κορ.ιβ:10 Όθεν ευαρεστούμαι εις τας αδυναμίας, εις τας ύβρεις, εις τας ανάγκας, εις τους διωγμούς, εις τας στενοχωρίας, υπέρ του Χριστού· διότι όταν ήμαι αδύνατος, τότε είμαι δυνατός.
 
3. Ματθ.ια:6 και μακάριος είναι όστις δεν σκανδαλισθή εν εμοί.
 
4. Ψαλμ.ριθ:165 Ειρήνην πολλήν έχουσιν οι αγαπώντες τον νόμον σου· και εις αυτούς δεν υπάρχει πρόσκομμα.
 
5. Β’ Κορ.ι:5 επειδή καθαιρούμεν λογισμούς και παν ύψωμα επαιρόμενον εναντίον της γνώσεως του Θεού, και αιχμαλωτίζομεν παν νόημα εις την υπακοήν του Χριστού,
 
6. Α’ Τιμ.ς:12 Αγωνίζου τον καλόν αγώνα της πίστεως· κράτει την αιώνιον ζωήν, εις την οποίαν και προσεκλήθης και ώμολόγησας την καλήν ομολογίαν ενώπιον πολλών μαρτύρων.
 
Αυτή η απερίφραστη επανάσταση ενάντια στο λόγο του Θεού, πρέπει να σταματήσει. Όταν ο χριστιανός επιπλήττει την αμαρτία δεν σημαίνει ότι σε μισεί. Αυτό που οι αυτοαποκαλούμενοι χριστιανοί, δεν μπορούν να καταλάβουν είναι ότι δυστυχώς οι πράξεις τους αντικατοπτρίζουν την αηδιαστική κατάσταση μέσα στην οποία βρίσκονται και ό,τι βγαίνει από το στόμα τους είναι αντανάκλαση του που είναι η καρδιά τους. Αυτή η υποτιθέμενη αγάπη που ισχυρίζονται ότι έχουν για τον Ιησού, που μας αγόρασε όλους «διά τιμής», δεν διακρίνεται στη συνεχιζόμενη άγνοια της αλήθειας.
 
Ρωμ.ιβ:2 και μη συμμορφόνεσθε με τον αιώνα τούτον, αλλά μεταμορφόνεσθε διά της ανακαινίσεως του νοός σας, ώστε να δοκιμάζητε τι είναι το θέλημα του Θεού, το αγαθόν και ευάρεστον και τέλειον.
 
Δαν.ιβ:3 Και οι συνετοί θέλουσιν εκλάμψει ως η λαμπρότης του στερεώματος· και οι επιστρέφοντες πολλούς εις δικαιοσύνην ως οι αστέρες, εις τους αιώνας των αιώνων.