Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2019

Ας μην αγνοούμε την υποκρισία μας



Η υποκρισία είναι ένα υποπροϊόν των περισσότερων αμαρτιών.

Συχνά συνδέουμε την υποκρισία με τον νομικισμό, αλλά η υποκρισία είναι ένα υποπροϊόν των περισσότερων αμαρτιών.

Οι πικροί άνθρωποι γίνονται σαν αυτούς που τους έχουν βλάψει.


Οι θυμωμένοι άνθρωποι συχνά συμπεριφέρονται χειρότερα από αυτούς που τους έκαναν να νευριάσουν.

Οι υπερήφανοι άνθρωποι δεν μπορούν να ανεχτούν κανέναν που κλέβει τη δόξα τους.

Οι άνθρωποι που υποστηρίζουν την σεξουαλική ελευθερία και τον ανάλογο σεξουαλικό τρόπο ζωής, είναι δυσανεκτικοί σ’ εκείνους που υποστηρίζουν το σχέδιο του Θεού σ’ αυτό το θέμα.

Οι άνθρωποι που κάνουν κατάχρηση της φράσης «μην κρίνεις» συνήθως την χρησιμοποιούν για να κρίνουν τους άλλους.

Αυτή είναι η φύση της αμαρτίας. Την εγκρίνουμε για μας, αλλά την καταδικάζουμε στους άλλους (Ματθ.ζ:1-4).

Ο Ιησούς αντιτάχθηκε σθεναρά στην αυτοδικαίωση των θρησκευτικών ηγετών, αλλά δεν ήταν οι μόνοι υποκριτές.

Γινόμαστε το χειρότερο είδος υποκριτών αν ισχυριζόμαστε ότι αγαπάμε τον Ιησού αλλά δεν υπακούμε τις εντολές Του.

Ιωάν.ιδ:15 Εάν με αγαπάτε, τας εντολάς μου φυλάξατε.

Ιωάν.ιδ:21 Ο έχων τας εντολάς μου και φυλάττων αυτάς, εκείνος είναι ο αγαπών με· ο δε αγαπών με θέλει αγαπηθή υπό του Πατρός μου, και εγώ θέλω αγαπήσει αυτόν και θέλω φανερώσει εμαυτόν εις αυτόν.

Ιωάν.ιδ:23 Απεκρίθη ο Ιησούς και είπε προς αυτόν· Εάν τις με αγαπά, τον λόγον μου θέλει φυλάξει, και ο Πατήρ μου θέλει αγαπήσει αυτόν, και προς αυτόν θέλομεν ελθεί και εν αυτώ θέλομεν κατοικήσει.

Ιωάν.ιε:10 Εάν τας εντολάς μου φυλάξητε, θέλετε μείνει εν τη αγάπη μου, καθώς εγώ εφύλαξα τας εντολάς του Πατρός μου και μένω εν τη αγάπη αυτού.

Ας αναγνωρίσουμε τις αμαρτίες και την υποκρισία μας και να τις ομολογήσουμε στον Κύριό μας.