Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2019

Καθώς μεγαλώνω….


  1. Μιλάω στον εαυτό μου, γιατί υπάρχουν φορές, που χρειάζομαι σωστές συμβουλές.
  2. Θεωρώ ότι «στη μόδα», είναι τα ρούχα που ακόμα μου χωράνε.
  3. Δεν χρειάζομαι διαχείριση θυμού. Χρειάζομαι ανθρώπους που δεν θα μου την λένε.
  4. Οι σχέσεις μου με τους ανθρώπους είναι μια χαρά. Η ανοχή μου για τους ανόητους χρειάζεται λίγο δουλειά.
  5. Το μεγαλύτερο ψέμα που λέω στον εαυτό μου είναι, «δεν χρειάζεται να το γράψω. Θα το θυμάμαι.»
  6. Κάποιες μέρες, η ζωή μου λίγο απέχει από ένα τσίρκο.
  7. Τον τελευταίο καιρό, παρατηρώ ότι άτομα της ηλικίας μου είναι πολύ μεγαλύτερα από μένα.
  8. «Τυχερός» σημαίνει να πηγαίνω σ’ ένα δωμάτιο και να θυμάμαι γιατί είμαι εκεί.
  9. Όταν ήμουν παιδί, σκεφτόμουν ότι η ώρα του ύπνου ήταν τιμωρία. Τώρα μου φαίνεται σαν μίνι διακοπές.
  10. Κάποιες μέρες δεν έχω ιδέα, τι κάνω έξω από το κρεβάτι.
  11. Νόμιζα ότι το να γερνάς διαρκεί πιο πολύ.
  12. Τα γηρατειά σίγουρα με έχουν κάνει πιο αργό, αλλά δεν έχουν καταφέρει να κλείσουν το στόμα μου.
  13. Δεν έμαθα ακόμα να ενεργώ σύμφωνα με την ηλικία μου.