Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.
Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013
Τεχνική εταιρεία
Μεταφέρουμε από το διαδύκτιο....σοβαρή θεολογία!!
"..Στην Αγία Γραφή δηλώνεται ξεκάθαρα πως ο τρισυπόστατος Τριαδικός Θεός ενεργεί σαν μια οντότητα. Θα μπορούσαμε να φανταστούμε αυτό τον τρόπο που ενεργεί η Αγία Τριάδα (Πατέρας, Υιός, 'Αγιο Πνεύμα), αν φανταζόμασταν τον Πατέρα ως τον γενικό διευθυντή, τον Υιό ως τον αρχιτέκτονα και το 'Αγιο Πνεύμα ως τον εργολάβο.."
Απορία: Αλήθεια, που τα δηλώνει όλα αυτά ξεκάθαρα η Αγία Γραφή;
Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013
Καλοί τρόποι για χριστιανούς συνομιλητές
Πρακτικά ζητήματα
Οι
πιστοί του Χριστού συχνά θέλουν να διακηρύξουν την πίστη και την εμπειρία τους
με το Χριστό στους άλλους ανθρώπους. Μερικοί είναι ιδιαίτερα ικανοί σ’ αυτό,
ενώ άλλοι αποτυγχάνουν σταθερά. Ο λόγος του Θεού λέει ότι «όστις κερδίζει ψυχάς, είναι σοφός» (Παρ.ια:30). Παρακάτω δίδονται
ορισμένες συμβουλές, αρκετές από τις οποίες προέρχονται από την περικοπή Β΄
Τιμ.β:23-26.
Ο Χριστός σαν «λόγος» και η προΰπαρξη του στην πρόθεση του Θεού (4)
Πως όμως ένας
αόρατος Θεός θα μπορούσε να μιλήσει, να επικοινωνήσει με τα πλάσματά Του; Η
Αγία Γραφή μας δίνει την απάντηση. Ο Πατέρας που με το ρήμα Του, με το λόγο της
δύναμής Του έκανε τα πάντα, στις έσχατες μέρες μας μίλησε «εν υιώ». Ο Θεός μας μίλησε «μέσα από» και «δια του Υιού». Με τον
ίδιο τρόπο που μίλησε στην Παλιά Διαθήκη «εν τοις προφήταις», μίλησε τις τελευταίες μέρες «εν υιώ».
Ο Γιάχβε πλήρωνε τον προφήτη
Του με το πνεύμα Του κι αυτός μιλούσε. Ο άνθρωπος μιλούσε, αλλά ήταν το πνεύμα
του Πατέρα Θεού που έδινε τα θεία ρήματα. Η διαφορά είναι ότι το πνεύμα του
Θεού «έμεινεν επ’ αυτόν», κάτι που
δεν συνέβαινε με τους προφήτες, αφού μέσα στο Χριστό κατοικεί «παν το πλήρωμα της θεότητος» (Κολ.β:9),
χωρίς μέτρο (Ιωάν.γ:34).
αντι για JESUS.. LESUS..
Εγραψαν λάθος το όνομα του Ιησού !
Το Βατικανό αναγκάστηκε να αποσύρει άρον άρον τα αναμνηστικά νομίσματα που είχαν παραγγελθεί και ετοιμαστεί για να εορταστεί η συμπλήρωση ενός έτους του πάπα Φραγκίσκου ως προκαθήμενου της ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας (στις 13 Μαρτίου 2013), επειδή ανακαλύφθηκε ότι σε αυτά είχε γραφτεί λάθος το όνομα του Ιησού: Αντί «Jesus» που είναι στα λατινικά, είχε γραφτεί «Lesus»!Περίπου τέσσερα αναμνηστικά νομίσματα πωλήθηκαν προτού αποσυρθεί η παρτίδα των 6.000 χάλκινων, ασημένιων και χρυσών κομματιών που έγραφαν το λάθος όνομα.Σύμφωνα με τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης, η φράση επελέγη επειδή είχε "εμπνεύσει" τον Φραγκίσκο όταν ήταν νέος για να γίνει ιερωμένος.
Ισως ο Ξενοδόχος να μην επιθυμούσε να γίνει αναμνηστικό νόμισμα..
Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013
Ευαγγελισμός!
«Τους καιρούς λοιπόν της αγνοίας παραβλέψας ο Θεός,
τώρα παραγγέλλει εις πάντας τους ανθρώπους πανταχού να μετανοώσι» (Πράξ.ιζ:30)
Κάθε
άνθρωπος που δεν είναι πραγματικός χριστιανός βρίσκεται σε μεγάλο κίνδυνο.
Είναι χαμένος, δεμένος με τα δεσμά της κόλασης!
Η
ερώτηση είναι ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ, όχι αν μου αρέσει ή πως αισθάνομαι!
Με
το να ωραιοποιούμε καταστάσεις δεν καταφέρνουμε τίποτα.
Πολλοί
πιστεύουν ότι ένας καλός Μουσουλμάνος, ένας καλός Ορθόδοξος χριστιανός, ένας
καλός άθεος είναι αποδεκτός από το Θεό. Όμως, ποια είναι η αλήθεια για το
μέλλον της ανθρωπότητας; Μπορούμε να λέμε αυτό που λένε οι περισσότεροι; Κάποτε
οι άνθρωποι πίστευαν ότι η γη είναι επίπεδη.
Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ
«Ο
καρπός του δικαίου είναι δένδρον ζωής· και όστις κερδίζει ψυχάς, είναι σοφός» (Παρ.ια:30).
«Όταν
λέγω προς τον άνομον, Εξάπαντος θέλεις θανατωθή, και συ δεν νουθετήσης αυτόν
και δεν λαλήσης διά να αποτρέψης τον άνομον από της οδού αυτού της ανόμου, ώστε
να σώσης την ζωήν αυτού, εκείνος μεν ο άνομος θέλει αποθάνει εν τη ανομία
αυτού· πλην εκ της χειρός σου θέλω ζητήσει το αίμα αυτού» (Ιεζ.γ:18).
«Επί
των τειχών σου, Ιερουσαλήμ, κατέστησα φύλακας, οίτινες ποτέ δεν θέλουσι σιωπά
ούτε ημέραν ούτε νύκτα· όσοι ανακαλείτε τον Κύριον, μη φυλάττετε σιωπήν» (Ης.ξβ:6).
ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ 8 - Το μυστήριο της ανομίας
Ο άνθρωπος της αμαρτίας θα εγερθεί εν δυνάμει διαμέσου του πνεύματος της πλάνης. Η μοναδική προστασία από τον Αντίχριστο είναι υπερβολική αγάπη της αλήθειας.
Αποκ.ιγ:1-8 Δαν.ζ:7 Β' Θες.β:3-4 Αποκ.ις:13-14
Ιωάν.ε:43
Η πλάνη είναι πιο παλιά από το ανθρώπινο γένος. Αν και αυτή η κατάσταση επικρατεί σε πάρα πολλές πτυχές της ζωής και έχει γίνει παγίδα για πλήθη ανθρώπων, η πλάνη έχει την αρχή της πριν τη δημιουργία του Αδάμ.
Η Καινή Διαθήκη χωρίζεται σε τρία μέρη
ΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
(Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ)
(Ματθαίος, Μάρκος, Λουκάς, Ιωάννης)
ΤΙ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΣΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ;
1. Τη διακονία του Ιωάννη του Βαπτιστή
2. Τη γέννηση του Ιησού Χριστού
3. Τη ζωή του Ιησού
4. Τη διακονία του Ιησού Χριστού
5. Τη διδασκαλία του Ιησού
6. Τα θαύματα και τις θεραπείες Του
7. Το θάνατο, την ταφή και την ανάσταση Του.
ΤΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ;
- Καμιά χριστιανική εκκλησία δεν ιδρύθηκε στα Ευαγγέλια. (Ματθ.ις:18)
- Κανένας άνθρωπος δεν έλαβε το βάπτισμα τού Αγίου Πνεύματος (Ιωαν.ζ:37-39).
Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013
Ο Χριστός σαν «λόγος» και η προΰπαρξη του στην πρόθεση του Θεού (3)
Η Γραφή σε πολλά
μέρη μας λέει ότι τα πάντα έγιναν διά του λόγου (Ιωάν.α:3, Εβρ.α:2, Α’ Κορ.η:6). Από αυτά τα εδάφια και ίσως από
άλλα, έχει δημιουργηθεί η λάθος εντύπωση ότι ο κόσμος δεν δημιουργήθηκε από το
Θεό, τον Πατέρα, αλλά από το «θεό Υιό»! Λένε μάλιστα ότι ο Πατέρας τα σχεδίαζε
και ο υιός εκτελούσε.
Όμως, με τη χάρη
του Θεού μέσα από τις Γραφές θα δούμε με ποια έννοια τα πάντα έγιναν διά του
Υιού. Πρώτα όμως ας δούμε τί η Βίβλος μας λέει για το ποιος δημιούργησε τον
κόσμο:
Νέα Ρώμη : η ματωμένη επικράτηση των ησυχαστών
Οι ησυχαστές ξεκίνησαν από το Σινά, ενώ οι διδασκαλίες τους βρήκαν γόνιμο έδαφος στο "άγιο" όρος. Αλλοι αναφέρουν σαν αφετηρία τον Συμεών τον νέο «Θεο»λόγο, τον οποίο ορισμένοι πεντηκοστιανοί θαυμάζουν μέχρι σήμερα. Κυριότερος εκπρόσωπός τους ο Γρηγόριος Παλαμάς ο οποίος μυήθηκε από τον πατέρα του, ανώτατο αξιωματούχο του κράτους. Οι διδασκαλίες των ησυχαστών ήταν δημοφιλείς στην αριστοκρατία της Νέας Ρώμης τον 14 αιώνα.
Βασικός επικριτής του ησυχασμού ο Γρηγόριος Ακίνδυνος που αρχικά (το 1330) ανέλαβε το βάρος του αγώνα κατά του Βαρλαάμ (εκπροσώπου μιας άλλης φιλοδυτικής εξουσιαστικής ομάδας).
Βασικός επικριτής του ησυχασμού ο Γρηγόριος Ακίνδυνος που αρχικά (το 1330) ανέλαβε το βάρος του αγώνα κατά του Βαρλαάμ (εκπροσώπου μιας άλλης φιλοδυτικής εξουσιαστικής ομάδας).
Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ α:5
και από του Ιησού Χριστού, όστις είναι ο μάρτυς
ο πιστός, ο πρωτότοκος εκ των νεκρών και ο άρχων των βασιλέων της γης. Εις τον αγαπήσαντα
ημάς και λούσαντα ημάς από των αμαρτιών ημών με το αίμα αυτού,
και
από του Ιησού Χριστού, όστις είναι ο μάρτυς ο πιστός.
Ο Ιησούς εδώ ονομάζεται “ο μάρτυς ο πιστός” Το ίδιο βλέπουμε και
στο κεφάλαιο γ:14. Η λέξη “μάρτυς” έχει δυο έννοιες: Αυτή του μάρτυρα, κάποιου
που δίνει μια προφορική μαρτυρία για κάτι, όπως π.χ. στο δικαστήριο έχουμε
μάρτυρα κατηγορίας και μάρτυρα υπερασπίσεως. Το άλλο νόημα είναι αυτού που
μαρτυρεί πληρώνοντας με τη ζωή του για το πιστεύω του, είναι αυτός που
υφίσταται μαρτυρικό θάνατο. Στο πρόσωπο του Χριστού ισχύουν και οι δυο έννοιες
αυτής της λέξης, γιατί ο Χριστός ομολόγησε τον Πατέρα, την αλήθεια και
ταυτόχρονα μαρτύρησε με σταυρικό θάνατο. Κράτησε την μαρτυρία του μέχρι τέλους
πιστή και αληθινή για μας.
Ο Χριστός σαν «λόγος» και η προΰπαρξη του στην πρόθεση του Θεού (2)
Πρέπει ν’ αρχίσουμε με το να θυμηθούμε ότι στα Ελληνικά η
λέξη λόγος έχει δυο έννοιες, α) Σημαίνει λόγος, και β) σημαίνει σκέψη, και αυτές
οι δυο έννοιες είναι πάντοτε αλληλένδετες.
Στην Ιουδαϊκή σκέψη, μια λέξη ήταν κάτι παραπάνω από ένα ήχο
που έκφραζε ένα νόημα. Ο λόγος, στην ουσία έκανε πράγματα. Ο λόγος του Θεού δεν
είναι απλά ένας ήχος, είναι η ενεργός αιτία. Στην ιστορία της δημιουργίας, ο λόγος
του Θεού δημιουργεί. Ο Θεός είπε: «Γεννηθήτω
φως», και έγινε φως (Γέν.α:3)!
ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ 7 - Οι 70 εβδομάδες του Δανιήλ
Ο Θεός είπε στο Δανιήλ ότι θα ασχοληθεί με τους Ιουδαίους «εβδομήντα εβδομάδες». Αυτό το χρονικό διάστημα περιλαμβάνει τον ερχομό του Μεσσία, τη σταύρωση και τα γεγονότα των τελευταίων ημερών.
Δαν.θ:1, 20, 27 ι:1, 21 Αποκ.ιβ:5, 6, 13, 17 Ματθ.κδ:15, 28 Αποκ. ιγ
«Εβδομήκοντα έβδομάδες διωρίσθησαν επί τόν λαόν σου καί επί τήν πόλιν τήν αγίαν σου, διά νά συντελεσθή η παράβασις καί νά τελειώσωσιν αι αμαρτίαι, καί νά γείνη εξιλέωσις περί τής ανομίας καί νά εισαχθή δικαιοσύνη αιώνιος καί νά σφραγισθή όρασις καί προφητεία καί νά χρισθή ο 'Αγιος τών αγίων» (Δαν.θ:24).
Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013
ΕΞΟΔΟΣ - Μελέτη στη Σκηνή του Μαρτυρίου (3)
ΤΑΞΗ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ
Ι. ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ
Έξω από την Αυλή, οι Ισραηλίτες
κατασκήνωναν σύμφωνα με ακριβείς οδηγίες του Θεού. Ο εσωτερικός κύκλος
αποτελείτο από τους ιερείς που υπηρετούσαν στη σκηνή και τους εργάτες που μετέφεραν
τη Σκηνή από τόπο σε τόπο, σ’ όλο το ταξίδι τους. Ο Μωυσής, ο Ααρών και οι γιοι
του έπρεπε να κατασκηνώνουν στην Ανατολική πλευρά, ακριβώς μπροστά από τη σκηνή
(Αρ.γ:38). Γι’ αυτό η είσοδος της Ιερουσαλήμ, συχνά ονομάζεται «Η Ανατολική
Πύλη».
Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013
Ο Χριστός σαν «λόγος» και η προΰπαρξη του στην πρόθεση του Θεού (1)
Τώρα μπαίνουμε σ’ ένα θέμα, που απασχόλησε και απασχολεί
καθένα που μελετά το λόγο του Θεού. Ένα θέμα βαθύ, θαυμαστό, πλούσιο αλλά και
ευλογημένο γιατί μας εκφράζει τα βαθειά και τα απόκρυφα του Θεού Πατέρα,
σχετικά με τη δημιουργία, τον άνθρωπο και τη σωτηρία του.
Το πρώτο κεφάλαιο στο ευαγγέλιο του Ιωάννη μας διδάσκει πολύ όμορφα την αλήθεια της φανέρωσης του Θεού εν σαρκί.
Στην αρχή ήταν ο Λόγος. Ο Λόγος δεν ήταν ένα ξεχωριστό
πρόσωπο ή ένας ξεχωριστός Θεός όπως ο λόγος ενός ανθρώπου δεν είναι ένα πρόσωπο
ξεχωριστό απ’ αυτόν.
Επάγγελμα οικιακά
Ο καυγάς για το ωράριο των καταστημάτων συνεχίζεται. Όμως το δικό σου το ωράριο αρχίζει στις 6:30 ή και πιο νωρίς - με βροχή ή λιακάδα, καλοκαίρι ή χειμώνα - και δεν τελειώνει πριν αργά τη νύχτα. Έχεις μυριάδες υποχρεώσεις και μάλιστα κανείς δεν σε είχε εκπαιδεύσει γι’ αυτή τη δουλειά.
Το επάγγελμα σου: ΟΙΚΙΑΚΑ! Μέσα στη λέξη
αυτή περιλαμβάνονται αρκετά επαγγέλματα, όπως μαγείρισσα, καθαρίστρια,
μοδίστρα, νταντά, νοσοκόμα, σερβιτόρα, για να περιοριστούμε σ’ αυτά, κ.α.π.
Καθώς κοπελίτσα την επομένη της επιστροφής από το γαμήλιο ταξίδι σου, φορούσες
την ποδίτσα είχες ελάχιστες ή και καθόλου γνώσεις για όλα αυτά, αν δε φρόντισε
η μητέρα σου να σου τα μάθει ή σε εμπόδιζαν οι σχολικές απασχολήσεις. Και καθώς
τα χρόνια κυλούν, οι υποχρεώσεις σου πολλαπλασιάζονται.
Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013
Ο κωλύων
Γνωρίζουμε ότι ο Υιός ο άρσεν, η εκκλησία της Αρπαγής,
είναι εκείνος που εμποδίζει να φανεί στο πλήρες το μυστήριο της ανομίας και να αποκαλυφθεί
ο Α/Χ. Αυτό δείχνει την τεράστια επίδραση του Υιού του άρσενος πάνω στο σύστημα
του Α/Χ μετά τη γέννηση του.
Μετά το τέλος της διακονίας του Υιού του άρσενος, και
την Αρπαγή, θα αναβιώσει και πάλι η παγκόσμια κυβέρνηση του Α/Χ, που τώρα κωλύεται
να αποκαλυφθεί.
Σε συνθήκες σκλαβιάς ζουν 880.000 άνθρωποι στην Ευρώπη
Περίπου 880.000 άνθρωποι εργάζονται σε συνθήκες σκλαβιάς στην ευρωπαϊκή επικράτεια, σύμφωνα με την Επιτροπή του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου κατά του οργανωμένου εγκλήματος. Το ένα τέταρτο, μάλιστα, έχουν πέσει θύματα (και) σεξουαλικής εκμετάλλευσης.
Τα στοιχεία αυτά, αναφέρονται σε έκθεση της επιτροπής CRIM του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και τα επικαλείται το γερμανικό περιοδικό Spiegel.Η επιτροπή έχει ως αντικείμενο την έρευνα όχι μόνο του οργανωμένου εγκλήματος, αλλά και της διαφθοράς και του ξεπλύματος μαύρου χρήματος.
Σύμφωνα με την έκθεση, μόνο η εμπορία ανθρώπων αποφέρει στις εγκληματικές ομάδες έσοδα 25 δισ. ευρώ τον χρόνο. Μεταξύ 18 και 26 δισ. ευρώ υπολογίζονται τα «έσοδα» από παράνομη εμπορία οργάνων και άγριων ζώων.
Ο αριθμός των ομάδων αυτών που δραστηριοποιούνται στην ΕΕ υπολογίζεται στις 3.600, σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό.
(tvxs)
Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013
Ποιο είναι το όραμα σου;
Εβρ.ια:9-10
“Διά
πίστεως παρώκησεν εις την γην της επαγγελίας ως ξένην, κατοικήσας εν σκηναίς
μετά Ισαάκ και Ιακώβ των συγκληρονόμων της αυτής επαγγελίας· διότι περιέμενε
την πόλιν την έχουσαν τα θεμέλια, της οποίας τεχνίτης και δημιουργός είναι ο
Θεός.”
Το
εδάφιο 10 μας δίνει το όραμα που είχε ο Αβραάμ, αυτό στο οποίο προσέβλεπε. Πριν
ασχοληθούμε όμως μ’ αυτό, ας δούμε τι είναι όραμα.
Το
όραμα είναι συγγενής λέξη της “όρασης”. Με τη λέξη “όραση” εννοούμε την ικανότητα
να βλέπουμε. Έχω την όραση μου σημαίνει ότι μπορώ να δω με τα μάτια μου. Οι τυφλοί
λέμε έχουν χάσει την όραση τους, δηλαδή δεν μπορούν να δουν με τα μάτια τους.
ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ - Α' Προς Τιμόθεο (1)
Τις
Α’ & Β’ επιστολές προς Τιμόθεο και την προς Τίτο συνηθίζουν να τις ονομάζουν
«ποιμαντορικές επιστολές» του αποστόλου Παύλου. Βρίσκουμε εδώ ένα σύνολο οδηγιών
προς τον Τιμόθεο και τον Τίτο σχετικά με τον τρόπο που θα έπρεπε να χειρίζονται
τα διάφορα προβλήματα, που συναντούσαν κατά την επίβλεψη των εκκλησιών, που
ήταν υπεύθυνοι και τις περιφρουρούσαν.
Κεντρικό
εδάφιο είναι το γ:15 “διά να εξεύρεις πώς
πρέπει να πολιτεύεσαι εν τω οίκω του Θεού”. Η υγιής πίστη και η καλή
συμπεριφορά στην εκκλησιαστική ζωή είναι πολύ σημαντικό θέμα.
ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ 6 - Ο αναστημένος Ιησούς
Κάθε μέρα Πάσχα!
Για πολλούς, η μοντέρνα άποψη του Πάσχα είναι ένα τριήμερο διακοπών μετ' αποδοχών, αρνί στη σούβλα, κρασί, καινούρια ρούχα, μια από τις ελάχιστες μέρες του χρόνου που η παρακολούθηση της εκκλησίας είναι «απαραίτητη» («must»), καθώς και ο καιρός για να πλανήσουν τα παιδιά τους ώστε να πιστέψουν στο μύθο με τα κουνέλια, τα κοτοπουλάκια και τα πολύχρωμα (κάποτε κόκκινα) αβγά.
Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013
Πώς τα παιδιά μας γίνονται καλοί Φαρισαίοι...
Όλες οι θρησκείες (οι παραδοσιακές
τουλάχιστον), στηρίζονται σε ένα σύστημα ηθικής (και στηρίζουν κάποιο σύστημα
ηθικής), με το οποίο προβάλλονται και προωθούνται τρόποι συμπεριφοράς.
(Η παραπάνω διαπίστωση δεν αφορά
την Εκκλησία, της οποίας ο σκοπός ασφαλώς δεν είναι η προώθηση συστημάτων
ηθικής· πολλές φορές όμως τέτοιες πρακτικές εισβάλλουν στην ζωή των πιστών). Εφόσον
λοιπόν σε ένα θρησκευτικό περιβάλλον καλλιεργούνται έννοιες όπως η δικαιοσύνη,
η αγάπη, η τιμιότητα, η ειλικρίνεια, το ενδιαφέρον για τον αδύνατο και τον
συνάνθρωπο, θα μπορούσε ένα τέτοιο περιβάλλον να αποδειχθεί βλαπτικό για τη
διαπαιδαγώγηση των παιδιών;
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - α:4
Ο Ιωάννης προς τας επτά εκκλησίας τας εν τη
Ασία· χάρις υμίν και ειρήνη από του ο ων και ο ην και ο ερχόμενος· και από των επτά
πνευμάτων, τα οποία είναι ενώπιον του θρόνου αυτού,
πρός
τας επτά εκκλησίας τας εν την Ασία
Αυτό το «γράμμα» προορίζεται για τις 7
εκκλησίες της Καινής Διαθήκης που βρίσκονται στη Μ. Ασία.
Ο αριθμός 7 συμβολίζει την πνευματική
πληρότητα, τελειότητα. Αυτό το τέλειο ή πλήρες νούμερο (7) ήταν πολύ γνωστό
στον τότε κόσμο. Η ίδια η Αγία Γραφή εξηγεί πως αυτός ο αριθμός συμβολίζει
τελειότητα ή πληρότητα. Έτσι, οι επτά εκκλησίες είναι η πλήρης πνευματική
εκκλησία των εθνών από το 30 μ.Χ. μέχρι το τέλος της Μεγάλης Θλίψης στην
προφητεία αυτού του βιβλίου.
παλαια και νεα Διαθήκη
Ο Ιωαννίκιος Καρτάνος πρεσβύτερος της εκκλησίας και πιστός στο όνομα του Κυρίου έζησε τον 16ο αιώνα στην Κέρκυρα.
Κατά την διάρκεια της διακονίας του έχοντας χριστεί μέγας πρωτοσύγγελος από την ανατολική εκκλησία, κήρυξε στα ιόνια νησιά που ήταν υπό ενετική κατοχή και στην δυτική Ελλάδα που ήταν υπό τουρκική κυριαρχία .Ταξίδεψε ακόμη στην Ιερουσαλήμ, την Νέα Ρώμη, και την Βενετία.
Στην Βενετία που βρίσκεται το 1534 αναδεικνύεται από τους βασικούς πολέμιους του παπισμού, ενώ η σύγκρουσή του με τον μητροπολίτη Μονεμβασίας Αρσένιο, (που είχε ασπασθεί τον παπισμό), όταν ο τελευταίος επιχείρησε να κηρύξει σε ελληνική εκκλησία της Βενετίας, (έχοντας την επίσημη άδεια των αρχών), είχε ως αποτέλεσμα την τριετή φυλάκισή του Καρτάνου.
Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013
Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ - Η Βασιλεία του Θεού
Α.
ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Ο
Ιησούς δίδαξε πολλά για τη Βασιλεία του Θεού που κυριαρχούσε στη σκέψη των Εβραίων.
Η ελπίδα του Ισραήλ ήταν ο ερχομός του Μεσσία κι η συντριβή των εχθρών
τους. Αυτό φαίνεται απ’ την ανυπομονησία
των μαθητών Του για τη Βασιλεία (Πράξ.α:6).
Η Βασιλεία του Θεού αναφέρεται 4 φορές στο Ευαγγέλιο του Ματθαίου, 14 φορές στο
Μάρκο, 32 στο Λουκά, 2 φορές στον Ιωάννη, 6 στις Πράξεις και 8 φορές στις επιστολές
του Παύλου.
Η
“Βασιλεία του Θεού” σημαίνει αρχικά το νόμο του Θεού, τη Θεία βασιλική εξουσία. Δεν υπάρχει διαφορά ανάμεσα στη “Βασιλεία του
Θεού” και τη “Βασιλεία των ουρανών”. Αυτοί οι όροι είναι διαφορετικές εκφράσεις
της ίδιας ιδέας. Υπάρχει ένα εχθρικό βασίλειο, το “βασίλειο αυτού του κόσμου”,
το οποίο βρίσκεται κάτω από Σατανικό έλεγχο. Ο σκοπός του Χριστού είναι να
καταστρέψει όλες τις εχθρικές δυνάμεις και να υποτάξει τα πάντα στην υπακοή του
Λόγου του Θεού. Ο τελευταίος εχθρός που θα συντριφτεί είναι ο θάνατος.
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - α:3
Μακάριος ο αναγινώσκων και οι ακούοντες τους
λόγους της προφητείας και φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή· διότι ο καιρός είναι
πλησίον.
μακάριος
Υπάρχουν δυο ειδών άγιοι που αναφέρονται
σαν μακάριοι σ’ αυτό το εδάφιο.
Οι «αναγνώστες του βιβλίου». Πρέπει όμως να
καταλάβουμε ότι δεν εννοεί αυτούς που
απλά κάθονται και διαβάζουν ή μελετούν το βιβλίο, αλλά μάλλον αυτούς που το
διδάσκουν. Τον καιρό εκείνο, σήμαινε αυτούς που δημόσια διάβαζαν και δίδασκαν
ταυτόχρονα.
Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013
Βάπτισμα στο νερό
Καθώς μελετάμε τις 106 αναφορές της
Καινής Διαθήκης για το βάπτισμα στο νερό, μπορούμε με ασφάλεια να βγάλουμε το
συμπέρασμα ότι είναι βασική διδασκαλία όσον αφορά τη σωτηρία. Ο ΙΗΣΟΥΣ διέταξε
τους μαθητές Του να πάνε να κηρύξουν και να βαπτίσουν. Οι μαθητές κατάλαβαν και
υπάκουσαν την εντολή Του. Το βάπτισμα στο νερό αναφέρεται στις Πράξεις των
Αποστόλων, καθώς επίσης και στις επιστολές του Παύλου και του Πέτρου.
Είμαστε πεπεισμένοι ότι το βάπτισμα στο
νερό έχει την ίδια αξία και πρέπει να διδάσκεται και να ενεργείται σήμερα με
τον ίδιο τρόπο που γινόταν στην πρώτη εκκλησία όπως βλέπουμε στο Βιβλίο των
Πράξεων. Δεν πρέπει να υπάρχει καμιά παρανόηση σχετικά με τη σημασία, το σκοπό
και τη μέθοδο ή τον τύπο.
Φρόνημα - Ένα ισχυρό όπλο
Στις Άγιες Γραφές χρησιμοποιούνται
συχνά στρατιωτικοί όροι, όπως "αντισταθείτε, αγωνισθείτε, μέχρις αίματος,
νικητής, μάχη, πάλη, πόλεμος, εκστρατεία, στρατιώτης, στρατολόγος" κ.λπ.
Όλα αυτά υπογραμμίζουν τη θεία
αποστολή που καλούνται να επιτελέσουν σ' αυτό τον κόσμο οι πιστοί του Κυρίου,
για χάρη του Μεγάλου Βασιλιά του Ουρανού.
Είναι φανερό από τη μελέτη των
Αγίων Γραφών, ότι ένας πόλεμος βρίσκεται σε εξέλιξη στη διάρκεια των αιώνων,
ανάμεσα στους ανθρώπους του Θεού και το διάβολο, ο δε απόστολος Παύλος θα εξηγήσει
στην Εφες.ς:12, ότι:
«δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα
και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις
τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της
πονηρίας εν τοις επουρανίοις».
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)