Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

ΓΕΝΕΣΗ κα

Γέν.κα:1

Εδώ έχουμε την εκπλήρωση της επαγγελίας, τον ευλογημένο καρπό της προσδοκίας! Κανείς δεν περίμενε ποτέ μάταια όταν έλπιζε στο Θεό. Ο Θεός πάντα όταν κάνει διαθήκη κρατάει το λόγο Του. Όποιος με πίστη κρατάει την υπόσχεση του Θεού, είναι κάτοχος μιας σταθερής πραγματικότητας που θα απολαύσει.
Όταν πια ο Αβραάμ είχε μπροστά του εκπληρωμένη την υπόσχεση του Θεού, μπορούσε να καταλάβει τη ματαιότητα των δικών του προσπαθειών για να πετύχει την εκπλήρωση.  Ο Ισμαήλ ήταν τελείως άχρηστος σε ό,τι αφορά την υπόσχεση του Θεού.  Ήταν μόνο αντικείμενο στοργής για τα φυσικά αισθήματα της καρδιάς του Αβραάμ.
Η Σάρρα που συμβολίζει εδώ την εκκλησία γεννά στα γηρατειά της (90 χρονών) υιό. Υπάρχουν κι άλλες γυναίκες μέσα στο Λόγο του Θεού που ήταν στείρες αλλά στο τέλος γέννησαν:

Η ουσία της λατρείας


«παραστήσατε εαυτούς εις τον Θεόν ως ζώντας εκ νεκρών, και τα μέλη σας όπλα δικαιοσύνης εις τον Θεόν» (Ρωμ.ς:13β)

Η ουσία της λατρείας έγκειται στο να 'παραδοθείς' στο Θεό.

H 'παράδοση' δεν είναι καθόλου δημοφιλής λέξη και οι άνθρωποι την απεχθάνονται όσο και τη λέξη 'υποταγή.' Σημαίνει ότι χάνεις και κανείς δεν θέλει να χάνει. Το να παραδίνεσαι θυμίζει δυσάρεστες εικόνες παραδοχής ήττας, εγκατάλειψης ενός παιχνιδιού, ή αναγνώρισης κάποιου αντίπαλου σαν πιο ισχυρού. Σχεδόν πάντα η λέξη χρησιμοποιείται με αρνητική έννοια.

Αντιοικουμενισμός ή υποκρισία ; (Περί αντι-οικουμενισμού κίνητρα)

Βλέπουμε ομάδες "ζηλωτών" να δραστηριοποιούνται και να προβληματίζονται για την επιχειρούμενη δημιουργία της πανθρησκείας μέσω του οικουμενισμού και της παγκοσμιοποίησης .

Παράλληλα όμως και ταυτόχρονα παρατηρούμε να αναπτύσσουν έντονη αντι-οικουμενιστική δραστηριότητα ομάδες με αλλότρια κίνητρα.
Οι διακριτές κατηγορίες είναι :

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Ψαλ. 18:2

Ο Κύριος είναι πέτρα μου και φρούριόν μου και ελευθερωτής μου· Θεός μου, βράχος μου· επ' αυτόν θέλω ελπίζει· η ασπίς μου και το κέρας της σωτηρίας μου· υψηλός πύργος μου.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ 28 - Άγια ζωή


Α.  ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΖΩΗΣ

Εβρ.ιβ:14 “Ζητείτε ειρήνην μετά πάντων, και τον αγιασμόν, χωρίς του οποίου ουδείς θέλει ιδεί τον Κύριον.”
Η λέξη “άγιος”  στα Εβραϊκά  είναι “καντός” και σημαίνει “ξεχωρισμένος για το Θεό”.  Η Εβραϊκή λέξη μεταφράζεται “άγιος, αφιερωμένος, καθαγιασμένος.” Αυτή είναι η κύρια σημασία της λέξης κι αναφέρεται σε κάποιο άτομο ή πράγμα που είναι άγιο, αφιερωμένο, αποχωρισμένο ή καθαγιασμένο - κάτι που έχει ξεχωριστεί για τον Θεό.
Σ’ αυτό το κεφάλαιο θα ασχοληθούμε με τον πρακτικό αγιασμό, το βάδισμα του Χριστιανού δηλαδή. Μερικοί θεωρούν τον αγιασμό σαν κάτι αγγελικό, κάτι πνευματικό, μυστικιστικό και τελείως έξω απ’ αυτό τον κόσμο. Τα πράγματα όμως δεν είναι έτσι.  Η ζωή του αγιασμού είναι μία πρακτική, γήινη, ώρα με την ώρα εμπειρία νίκης, μία ζωή θριάμβου. Αυτή η πρακτική ζωή του αγιασμού είναι απαραίτητη αν θέλουμε να είμαστε έτοιμοι όταν έλθει ο Ιησούς.

άγαλμα της ελευθερίας;

Ποια μορφή υποτίθεται οτι απεικονίζει το άγαλμα της Νέας Υόρκης ;

Στο  Μουσείο της Κορίνθου, βρίσκεται μία τρίπτυχη πλάκα μαζί με άλλες δύο παραστάσεις.
Η μία, στο αριστερό τμήμα, απεικονίζει έναν "άγγελο", μορφή όμοια με τις βαβυλωνιακής έμπνευσης αναπαραστάσεις που βλέπουμε στις καθολικές ορθόδοξες και κοπτικές εκκλησίες (και πολλές φορές λανθασμένα εμφανίζεται και σε αναπαραστάσεις βιβλικών γεγονότων απο ευαγγελικούς), και είναι κατά τους αρχαιολόγους η μορφή της θεάς Εκάτης. Στο δεξιό τμήμα απεικονίζεται ρόδακας.
  Και στην μέση(φωτο επάνω) η μορφή του δαίμονα  φωτοφόρου Απόλλωνος, ίδια με αυτήν του αγάλματος της ελευθερίας (απεικόνιση του ίδιου του Εωσφόρου).

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Ποιος σταύρωσε το Χριστό;



«Αλλ' αυτός ετραυματίσθη διά τας παραβάσεις ημών, εταλαιπωρήθη διά τας ανομίας ημών. η τιμωρία, ήτις έφερε την ειρήνην ημών, ήτο επ' αυτόν. και διά των πληγών αυτού ημείς ιάθημεν» (Ησαΐας νγ:5).
 
Σήμερα υπάρχει στον κόσμο μια περίεργη συνωμοσία σιωπής-ακόμα και στους θρησκευτικούς κύκλους- σχετικά με την ευθύνη του ανθρώπου για την αμαρτία, την πραγματικότητα της κρίσης για την αμαρτία, την ύπαρξη ενός οργισμένου Θεού και την ανάγκη για ένα σταυρωμένο Σωτήρα.

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ

εκκλησία με φέσι τουρκικό

"ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ" είναι έργο του 1806 που έμεινε ανέκδοτο μέχρι το 1948 .Ο συγγραφέας υπογράφει  με το όνομα του  ανωνύμου  έλληνος. Τι γράφει για τον ρόλο της ανατολικής εκκλησίας στην τουρκοκρατία και ΠΩΣ ΕΒΛΕΠΕ ΕΝΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΝ "ΟΡΘΟΔΟΞΗ" εκκλησία ; 
Στο κεφάλαιο λοιπόν για τους συνεργούς της τυραννίας δύο θεωρεί ως αιτίους, "...το αμαθές ιερατείον και την απουσία των αρίστων συμπολιτών.."(βλέπετε κανένα συσχετισμό με το σήμερα;)
 Χαρακτηρίζοντας "..μιαρά την Σύνοδο της Κωσταντινουπόλεως "λέει:"..Αλλ ΄εσύ είσαι γεμάτη από χρήματα ,οπού καθημερινώς κλέπτεις από τους ταλαιπώρους χριστιανούς".
Τους κατηγορεί δε ότι "...και ποιος από αυτούς δεν λατρεύει δύο και τρείς αρχοντίσσας με άκραν αναισχυντίαν και σχεδόν φανερά; Ο νύν αρχιερεύς των Ιωαννίνων είναι μοιχός και αρσενοκοίτης ,χωρίς την παραμικράν συστολήν..."

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Πως αποτιμάς τα χρόνια που πέρασαν;


Φιλιπ.γ:7-8

Πως αποτιμάς τα χρόνια που πέρασαν; Αυτή είναι πράγματι μια από τις πιο δύσκολες ερωτήσεις που μπορείς να κανείς σε άνθρωπο. Να του πεις, κοίτα πίσω σου, και εκτίμησε τι αφήνεις, πως έζησες. Πως χρησιμοποίησες τα χρόνια σου.


Είναι μια δύσκολη ερώτηση, αλλά και απόλυτα αναγκαία. Και για να την απαντήσει σωστά κανείς, πρέπει να είναι «εξαντλητικά» τίμιος και ειλικρινής με τον εαυτό του. Πρέπει να σκεφτεί με ποια κριτήρια έζησε, αν τα κριτήρια ήταν σωστά και μετά να αποτιμήσει αν η ζωή του ήταν σύμφωνη με τα κριτήρια αυτά.

η δολοφονία των βογόμιλων

Οι Βογόμιλοι ήταν μια αντιφεουδαρχική χριστιανική κοινότητα στο βαλκανικό και μικρασιατικό χώρο ,Bogomil (=Θεόφιλοι). Φαίνεται ότι ο Βογομιλισμός ήταν απόγονος του Παυλικανισμού και ο ίδιος υπήρξε πρόδρομος αρκετών άλλων χριστιανικών «αιρέσεων» στα Βαλκάνια και τη Δυτική Ευρώπη, όπως των Καθαρών, των Βαλδένσιων κ.ά.

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Βλέποντας και απολαμβάνοντας τη Δόξα του Θεού.



Ο απώτατος στόχος του Ιησού Χριστού

Τα πάντα στο σύμπαν αφορούν τη δόξα του Θεού. Η βαθύτερη λαχτάρα της ανθρώπινης ύπαρξης και η ουσία όλης της δημιουργίας συνοψίζονται σε ένα πράγμα: τη δόξα του Θεού. Το σύμπαν δημιουργήθηκε για να την φανερώνει, κι εμείς πλαστήκαμε για να τη βλέπουμε και να την απολαμβάνουμε. Οποιοσδήποτε άλλος δρόμος οδηγεί στην ματαιότητα. Αυτός είναι ο λόγος που ο κόσμος είναι τόσο μπερδεμένος και δυσλειτουργικός. Ανταλλάξαμε τη δόξα του Θεού για άλλα πράγματα (Ρωμ.α:23).
 

Λουπερκάλια!

Ποια είναι η πραγματική προέλευση της Ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου;
Ποια είναι η αληθινή ιστορία της ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου;
Από πού πήραμε όλα αυτά τα έθιμα και τα σύμβολα;
Πειράζει το Θεό όταν γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου;

Η Επιχείρηση της Αγάπης
Αν και οι καρδιές του Αγίου Βαλεντίνου και τα τριαντάφυλλα είναι κόκκινα, οι έμποροι βλέπουν μόνο το χρώμα του χρήματος όταν πλησιάζει αυτή η γιορτή.

Απόστολος Παύλος: Ένας πολύ κακός άνθρωπος, ή μήπως όχι;


Όταν ήμασταν μικρά παιδιά μερικοί είχαν την κακή συνήθεια, όταν ήθελαν να καταραστούν κάποιον, να τον «στέλνουν» στον Διάβολο. Αυτό όμως θεωρείτο πολύ κακό στη συνείδηση των περισσοτέρων, πολλοί μάλιστα ούτε καν ήθελαν να αναφέρεται το όνομα του Πονηρού, γι' αυτό και τον έλεγαν «ο εξαποδώ».

ο "ιερός" Αυγουστίνος και οι πολεμοκάπηλοι

"..Οι σταυροφορίες είχαν αιτιολογηθεί θεολογικά με τις ιδεοληψίες του "ιερού" Αυγουστίνου περί «δίκαιου πολέμου» (bellum iustum). Κατά τη θεωρία του Αυγουστίνου, ένας πόλεμος έπρεπε να πληρεί 3 χαρακτηριστικά για να θεωρείται «δίκαιος και θεάρεστος»:
1.  Ο πόλεμος πρέπει να έχει κηρυχθεί από νομιμοποιημένη αρχή, κάποιον κοσμικό ή εκκλησιαστικό ηγεμόνα! Έτσι αποκλείονται οι λαϊκές επαναστάσεις που καταλήγουν σε πόλεμο, ως μη θεάρεστες.

2.  Ένας πόλεμος μπορεί να κηρυχθεί για «δίκαιο αίτιο»(iusta causa) που στηρίζεται σε κάποια αδικοπραξία του αντιπάλου. 

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Η ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ - Κεφάλαιο 11


ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΙΕΡΑΤΕΥΜΑ


Ο Θεός κάλεσε το Μωυσή από το όρος Σινά και του έδωσε αυτό το πολύ ξεχωριστό μήνυμα για να το δώσει στο λαό Ισραήλ:
“Σεις είδετε όσα έκαμα εις τους Αιγυπτίους, και σας εσήκωσα ως επί πτερύγων αετού, και σας έφερα προς εμαυτόν τώρα λοιπόν, εάν τω όντι υπακούσητε εις την φωνήν μου, και φυλάξητε την διαθήκη μου, θέλετε είσθαι εις εμέ ο εκλεκτός από πάντων των λαών διότι ιδική μου είναι πάσα η γη και σεις θέλετε είσθαι εις εμέ βασίλειον ιεράτευμα, και έθνος άγιον....” (Έξοδος ιθ:4-6).
 

ευστοχίες ..

"...1. Εύστοχη η ανάγνωση της παραβολής της καταραμένης από τον Κύριο συκιάς, παραβολή αντιπροσωπευτική, και, της σημερινής εκκλησιαστικής κατάστασης...
2. Με ευστοχία ο διάκος παρακολουθούσε όλες τις κινήσεις του δεσπότη που χοροστατούσε, χωρίς να του ξεφεύγει ούτε στιγμή από τα χέρια η ουρά από τα βραδινά δεσποτικά άμφια...
3. Εικόνα και ομοίωση του Δεσπότη - μητροπολίτη, κανονικά "αγιογραφημένη", και, η μορφή του Χριστού στο Δεσποτικό, με...την μίτρα στο κεφάλι!..

ΕΚΚΛΗΣΙΑ - Η μικρή εκκλησία

Η διαδικτυακή εγκυκλοπαίδεια WIKIPEDIA είναι μία εγκυκλοπαίδεια ελεύθερου περιεχομένου, η οποία γράφεται από συνεργαζόμενους που συμμετέχουν εθελοντικά σ’ αυτή την προσπάθεια.
Ελεύθερο περιεχόμενο σημαίνει ότι επιτρέπεται η χρήση, η αντιγραφή και η τροποποίηση των κειμένων από οποιονδήποτε και για οποιοδήποτε σκοπό.
Είναι μια ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια που αναπτύσσεται χάρη στην εθελοντική προσπάθεια των χρηστών της. Όλοι όσοι ασχολούνται με το εγχείρημα, μπορούν να δημιουργήσουν νέα άρθρα ή να βελτιώσουν και να διορθώσουν άρθρα που ήδη υπάρχουν.

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

ΕΚΚΛΗΣΙΑ - Η κυβέρνηση της εκκλησίας

Α’ Κορ.ιβ:28 Και άλλους μεν έθεσεν ο Θεός εν τη εκκλησία πρώτον αποστόλους, δεύτερον προφήτας, τρίτον διδασκάλους, έπειτα θαύματα, έπειτα χαρίσματα ιαμάτων, βοηθείας, κυβερνήσεις, είδη γλωσσών.

Μερικές φορές γίνεται άσοφη κριτική και επίκριση στα θέματα οργάνωσης. Αυτή η άσοφη και άδικη κριτική προέρχεται κυρίως από άτομα:
1.  Που έχουν σωθεί απ’ το χώρο της δογματικής εκκλησίας, θέλουν να αισθανθούν ελεύθερα από τη δουλεία των σχημάτων της παραδοσιακής εκκλησίας, κι έτσι πετιούνται στο άλλο άκρο, να απορρίπτουν κάθε εκκλησιαστική κυβέρνηση.
2.  Που αρνούνται να υποταχθούν και να πειθαρχήσουν κι έτσι υιοθετούν μια ανεξάρτητη θέση και στάση κι ένα ανεξάρτητο πνεύμα, προάγοντας έτσι την αποκαλούμενη «ελεύθερη» εκκλησία.
 

Οι Παραδόσεις (06)

Η ΛΑΤΡΕΙΑ

Η  λατρεία στους ναούς σήμερα, γίνεται κατά ένα τυπικό και καθορισμένο τρόπο. Γίνονται λειτουργίες τυποποιημένες, στερεότυπες, που επαναλαμβάνονται πάντοτε με τον ίδιο τρόπο, όπως είναι γραμμένες. Διαβάζονται ή ψέλνονται γραφτές προσευχές. Χρησιμοποιούνται διάφορα αντικείμενα και σύμβολα, και θεωρούνται απαραίτητα στη λατρεία, όπως: εικόνες, κεριά, καντήλια, θυμιατήρια και άλλα.

Παγκόσμια δικτατορία

"Εγώ (ο Ιησούς) ήλθον εν τω ονόματι του Πατρός μου, και δεν με δέχεσθε. Εάν άλλος έλθη εν τω ονόματι εαυτού, εκείνον θέλετε δεχθή" (Ιωάννης ε΄ 43).
"Για πρώτη φορά στην ανθρώπινη ιστορία, ένα είδος παγκόσμιας κυβέρνησης φαίνεται πιθανό". Τζέφρι Μπλέινι, εξέχων Αυστραλός ιστορικός.

.. Όσο περνούν τα χρόνια τόσο πιο φανερό γίνεται ότι στα παγκόσμια προβλήματα οι απαντήσεις δεν μπορεί να είναι εθνικές ούτε καν περιφερειακές, αλλά απαιτούν συντονισμό μεταξύ όλων των κυβερνήσεων του κόσμου. Οι επαναστάσεις στις μεταφορές και τις επικοινωνίες καθιστούν αυτόν τον συντονισμό δυνατό. Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ήδη προχωρήσει σε ένα είδος συλλογικής διακυβέρνησης και το μοντέλο αυτό θα μπορούσε να επεκταθεί. Οδεύουμε λοιπόν, αργά αλλά σταθερά, στη συγκρότηση μιας παγκόσμιας κυβέρνησης;

καλημέρα

Το φως και το σκοτάδι

Η Google ανακοίνωσε ότι θα λογοκρίνει τους bloggers!

Μήπως η λογοκρισία στο διαδίκτυο έχει ήδη ξεκινήσει και δεν το έχουμε αντιληφθεί;

Λίγες μόνο ημέρες αφότου το Twitter ανακοίνωσε ότι σε κάποιες χώρες τα tweets θα περνούν από «έλεγχο» και ανάλογα με το περιεχόμενο τους δε θα δημοσιοποιούνται στη χώρα αυτή, έρχεται ανάλογη ανακοίνωση και από την Google.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι μέσα στις επόμενες εβδομάδες η υπηρεσία Google Blogger θα ανακατευθύνει τους χρήστες σε domain names της χώρας τους, όπως για παράδειγμα στο blogspot.com.gr αντί στο blogspot.com.

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

ΓΕΝΕΣΗ κ

Αυτό το κεφάλαιο μας φανερώνει δύο ξεχωριστά πράγματα:
Την ηθική αμαύρωση που το παιδί του Θεού μερικές φορές έχει στα μάτια του κόσμου, αλλά και την ηθική αξία που είναι πάντοτε περιβλημένο στα μάτια του Θεού.

Γέν.κ:1,2

Γέραρα: Πόλη προς το Νότο, κάτω από Φιλισταίο βασιλιά.
Ο Αβραάμ δείχνει ξανά πόσο φοβάται τις περιστάσεις. Κατοικεί στα Γέραρα και φοβάται τους κατοίκους του τόπου. Επειδή κρίνει ότι ο Θεός δεν είναι μαζί τους, ξεχνά ότι ο Θεός είναι πάντοτε μαζί του. Φαίνεται ότι τον απασχολούν περισσότερο οι κάτοικοι των Γεράρων, παρά Εκείνος που είναι ισχυρότερος απ’ όλους αυτούς.

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΟΥ 7 - Η μετάδοση της Βίβλου


Α.  Το κείμενο της Παλαιάς Διαθήκης
Η ακρίβεια της σημερινής Παλαιάς Διαθήκης εξαρτάται από την ακρίβεια του Εβραϊκού κειμένου, καθώς αυτό αντιγράφτηκε από το ένα χειρόγραφο στο άλλο και μετά μέσα από διάφορες μεταφράσεις πέρασε στη γλώσσα που διαβάζουμε και μελετάμε τη Βίβλο. Ο σκοπός αυτού του κεφαλαίου είναι να δείξει πως οι λόγιοι απέδειξαν ότι το κείμενο της Παλαιάς Διαθήκης είναι αξιόπιστο και έγκυρο.

Η καρδιά του ανθρώπου σήμερα

"..Μερικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα για το ποιά είναι η καρδιά του ανθρώπου σήμερα, αλλά και κατά την διάρκεια όλων των αιώνων της σταδιοδρομίας του επάνω στην γη. Ειδικά για τον σημερινό άνθρωπο μας λέγει η αγία γραφή.
 "Γίνωσκε δε τούτο, ότι εν ταις εσχάταις ημέρες θέλουσιν ελθεί καιροί κακοί·διότι θέλουσιν είσθε οι άνθρωποι φίλαυτοι, φιλάργυροι, αλαζόνες, υπερήφανοι, βλάσφημοι, απειθείς εις τους γονείς, αχάριστοι, ανόσιοι,άσπλαχνοι, αδιάλλακτοι, συκοφάνται, ακρατείς, ανήμεροι, αφιλάγαθοι,προδόται, προπετείς, τετυφωμένοι, φιλήδονοι μάλλον παρά φιλόθεοι,έχοντες μεν μορφήν ευσεβείας, ηρνημένοι δε την δύναμιν αυτής. Και τούτους φεύγε".Τιμόθεος Β' 3 1-5

Η απατηλή εικόνα του χιονιού

Τι όμορφο που είναι το χιόνι, ιδιαίτερα σ’ εκείνους που το βλέπουν σπάνια όπως εμείς στην Αθήνα!...
Στην Αγία Γραφή το χιόνι παρουσιάζεται ως όργανο του Θεού και χρησιμοποιείται παραβολικά σαν σύμβολο της τέλειας καθαριότητας που ταιριάζει στην άγια φύση του Θεού.
Όμως εδώ θα δούμε το χιόνι από άλλη άποψη, όπως το ζούμε στην καθημερινή μας ζωή, και θα οδηγηθούμε σε σκέψεις πρακτικές, που μπορούν να μας ωφελήσουν στην πνευματική και εκκλησιαστική ζωή.
Επειδή είναι όντως αλήθεια ότι το ΧΙΟΝΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟ πόσες παγίδες όμως κρύβονται πίσω από τις ομορφιές του;

ΣΚΕΠΑΖΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ
Όταν το χιόνι σκεπάσει έναν τόπο, εκείνο που φαίνεται τελικά είναι η όμορφη λευκότητα και η απαστράπτουσα λαμπρότητά του, στο φως του ήλιου που συνήθως ακολουθεί τη χιονόπτωση.
Βέβαια, αυτή είναι πολύ ωραία εικόνα, επειδή όλα γύρω φαίνονται τόσο όμορφα και αρμονικά. Τίποτα δεν είναι αταίριαστο σε ένα χιονισμένο τοπίο, εκτός ίσως από τα έργα των ανθρώπων, όπως π.χ. κάποιοι στύλοι του ηλεκτρικού και τα καλώδιά τους...
 

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Θα βοηθήσεις;

Σημεία των καιρών; - Ανακάλυψαν την «έξυπνη» σφαίρα! «Στρίβει» μέχρι να βρει το στόχο της

Ερευνητές στις ΗΠΑ δημιούργησαν, για λογαριασμό του αμερικανικού στρατού, την τέλεια σφαίρα, που φθάνει σε βεληνεκές περίπου ενάμισι χιλιομέτρου και αυτοκαθοδηγείται, δηλαδή έχει την ενσωματωμένη «εξυπνάδα» να στρίψει μόνη της, προκειμένου να βρει τον στόχο.

Τα Εθνικά Εργαστήρια Sandia, που ανήκουν στην εταιρεία Λόκχιντ Μάρτιν, ανακοίνωσαν το πρωτότυπο της σφαίρας μόλις δοκιμάστηκε με επιτυχία. «Έχουμε πλέον μια πολλά υποσχόμενη τεχνολογία για να καθοδηγούμε μικρά βλήματα, τα οποία θα είναι δυνατό να κατασκευαστούν φθηνά και γρήγορα», δήλωσε ο ερευνητής της Sandia Ρεντ Τζόουνς.
 

ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ 27 - Ο αγιασμός

Α.  ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΑΣΜΟΥ

Α’ Θεσ.δ:3   “Επειδή τούτο είναι το θέλημα του Θεού, ο αγιασμός σας, να απέχησθε από της πορνείας.”
Αγιασμός σημαίνει ξεχωρισμός απ’ το κακό κι αφιέρωση στο Θεό και την υπηρεσία Του.  Η Γραφή κάνει σαφές ότι ο αγιασμός συνδέεται με την απόρριψη όλων όσων είναι αμαρτίες και μολύνουν τη ψυχή και το σώμα.  Ωστόσο, δεν σημαίνει μόνο  ξεχωρισμό “από” αλλά και ξεχωρισμό “προς”.  Για να αγιαστεί κάποιος πρέπει να ξεχωρίσει απ’ την αμαρτία αλλά και να ξεχωριστεί σε αγιασμό.  Οτιδήποτε ξεχωρίζεται απ’ την κοσμικότητα για μία άγια χρήση και αφιερώνεται αποκλειστικά στην υπηρεσία του Θεού είναι αγιασμένο.
Αναφορές:Β’ Χρον.κθ:5, 15-18  Εξ.ιθ:20-22  Εβρ.θ:3
Λευιτ.κζ:14-16  Αρ.η:17  Ιεζ.λς:23

Ελθέ