Ο Θεός έχει μόνο μια θεία φύση, υπόσταση, ή ουσία που είναι
αόρατη, και δεν μπορεί να χωριστεί ή να
διαιρεθεί σε πολλά πρόσωπα. Εάν υπάρχει μόνο ένας Θεός, και Αυτός ο Θεός είναι
ο πατέρας (Μαλ.β:10), και εάν ο Ιησούς είναι Θεός, η λογική κατάληξη είναι ότι ο
Ιησούς είναι ο Πατέρας.
Στην πραγματικότητα, δεν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος να δεις
τον Ιησού σαν Θεό, εκτός από το να Τον δεις σαν τον Πατέρα (Α’ Κορ.η:6).
ὁ Χριστὸς τὸ κατὰ
σάρκα, είναι την ίδια στιγμή και ὁ ὢν
ἐπὶ πάντων θεὸς εὐλογητὸς εἰς τοὺς αἰῶνας, ἀμήν (Ρωμ.θ:5)!
Αρνούμενος κάποιος το γεγονός ότι ο Ιησούς ως προς τη
θεότητά Του είναι ο Πατέρας, ουσιαστικά αρνείται τη θεότητα του Ιησού.
Σύμφωνα με την Παλαιά Διαθήκη, ο Γιάχβε είχε αποκαλύψει το
σχέδιό Του να φανερωθεί σε ανθρώπινη μορφή, και εκπλήρωσε αυτές τις Γραφές με τη
φανέρωσή Του στο πρόσωπο του Ιησού Χριστού (Ης.θ:6 μ:3-9, λε:4-6, Λουκ.ζ:22).
Ο Γιάχβε κράτησε την υπόσχεσή Του και «εφανερώθη εν σαρκί» (Α’ Τιμ.γ:16), στο πρόσωπο του ανθρώπου Ιησού
Χριστού. Γι’ αυτό ο άγγελος είπε στον Ιωσήφ «θέλουσι καλέσει το όνομα αυτού Εμμανουήλ, το οποίον μεθερμηνευόμενον
είναι, Μεθ' ημών ο Θεός» (Ης.ζ:14, Ματθ.α:23).
Δεδομένου ότι δεν υπάρχει κανένας άλλος Θεός εκτός από τον
Γιάχβε σύμφωνα με όσα έχει πει για τον
Εαυτό Του (Ης.μγ:10-11, με:21-23), ο Ιησούς και ο Γιάχβε είναι το ίδιο πρόσωπο.
Το παιδίον που εγεννήθη εις ημάς και ο υιός που εδόθη εις ημάς είναι και ο
ισχυρός Θεός, ο αιώνιος Πατέρας.
Σχετικά με το Ιωάν.α:14, «Καὶ ὁ λόγος σὰρξ ἐγένετο καὶ ἐσκήνωσεν ἐν ἡμῖν, καὶ ἐθεασάμεθα τὴν
δόξαν αὐτοῦ, δόξαν ὡς μονογενοῦς παρὰ πατρός, πλήρης χάριτος καὶ ἀληθείας».
Η αλήθεια είναι ότι ο Πατέρας, που είναι πνεύμα (Ιωάν.δ:24),
γέννησε τη σάρκα. Οι διακρίσεις είναι Πνεύμα και σάρκα, Θεός και άνθρωπος, Πατέρας
και γιος, και όχι ξεχωριστά πρόσωπα μέσα στη θεότητα. Ο Θεός δεν γέννησε Θεό
καθώς η θεωρία της τριάδας διδάσκει. Από τη στιγμή που θεός γεννιέται, έχει
αρχή, άρα δεν είναι Θεός! Τότε ταυτίζεται κανείς με την πίστη των Ορθόδοξων και
Καθολικών ότι η Μαριάμ είναι θεοτόκος!!!