Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

Αποκρυφισμός - Αστρολογία - Βαβυλώνα

Τα Μυστήρια: η τακτική της αντιστροφής της αλήθειας

Η θρησκεία που δημιουργήθηκε στην Βαβυλώνα από τον Νεβρώδ και την Σεμίραμις είναι γνωστή σαν η «Μυστηριακή θρησκεία» ή απλά «τα Μυστήρια».

Στον πυρήνα της, ήταν η αντιστροφή και η διαστρέβλωση των γεγονότων της πτώσης τού ανθρώπου στη Γένεση. Στην αυθεντική αφήγηση του γεγονότος, το ερπετό έκανε τον Αδάμ και την Εύα να αμαρτήσουν εναντίον του Θεού, με την προτροπή να φάνε τον καρπό του Δέντρου της Γνώσης. Επειδή συμπεριφέρθηκαν ανυπάκουα προς τον Θεό, που τους είχε πει να μην φάνε από αυτό το συγκεκριμένο δέντρο, η αμαρτία εισήλθε στην ανθρώπινη φύση και όλη η μιζέρια, η ασθένεια, και η τραγωδία που αποτελεί την ανθρώπινη ιστορία, ξεκινά από εκείνη τη στιγμή.


Στη Βαβυλωνιακή αντιστροφή αυτού του γεγονότος, όμως, το ερπετό παρουσιάζεται σαν ο αληθινός καλός θεός. Λατρευόταν, επειδή άνοιξε τα μάτια των ανθρώπων και επειδή προκαλούσε στις γυναίκες πάθος και λαγνεία. Θεωρούνταν απελευθερωτής και διαφωτιστής. Γι' αυτούς, διαφώτισε τα μυαλά της ανθρωπότητας, με την αποκάλυψη της μυστικής γνώσης, που ο Θεός προσπάθησε να τους κρύψει.

Δείτε ξανά τον Παντεπόπτη Οφθαλμό. Έχει ακτίνες φωτός γύρω του, που πηγάζουν από αυτό. Αυτό αντιπροσωπεύει τη διαφωτιστική μυστική γνώση, που ισχυρίζεται ότι προσφέρει. Τη μυστική ερπετική γνώση, που θα παρέχει στην ανθρωπότητα τη σωτηρία της και η οποία θα τους κάνει θεούς.

Ακριβώς γι' αυτό το λόγο, η θρησκεία αυτή λέγεται Μυστηριακή. Επειδή ισχυρίζεται ότι προστατεύει τη μυστική γνώση, που προσφέρθηκε στον Αδάμ και την Εύα στον κήπο της Εδέμ.

Στα Μυστήρια ο αληθινός θεός του Αβραάμ, του Ισαάκ και του Ιακώβ, ο Γιάχβε, παρουσιαζόταν σαν μία οργισμένη θεότητα του μίσους, την οποία κατηγορούσαν ότι είναι αντίθετη με την ελευθερία της επιλογής. Επειδή ο Νεβρώδ και η Σεμίραμις έκαναν τους εαυτούς τους θεούς του Ήλιου και της Σελήνης, η θρησκεία τους επίσης βασιζόταν σε παρερμηνεία της μέχρι τότε αστρονομίας.

Πιστευόταν από τους δίκαιους προγόνους του Νώε ότι τα άστρα έλεγαν την ιστορία της επανάστασης του Σατανά εναντίον του Θεού στον παράδεισο, την πτώση του, την ανατροπή της ανθρωπότητας, με την υπόσχεση ενός Μεσσία, που θα υπέφερε και θα πέθαινε, για να αναιρέσει την κατάρα της αμαρτίας και έπειτα θα δοξαζόταν σαν άρχοντας της Δημιουργίας και νικητής του Σατανά. Αυτές οι ιστορίες ήταν ευρέως γνωστές τους ανθρώπους της εποχής εκείνης.

Όμως η Σεμίραμις αντέστρεψε την ιστορία και έτσι, στην έκδοση της Μυστηριακής θρησκείας, τα άστρα του ουρανού έλεγαν μία διαφορετική ιστορία. 

Στην Βαβυλωνιακή εκδοχή ο Σατανάς απεικονιζόταν σαν νόμιμος άρχοντας του σύμπαντος, του οποίου ο θρόνος μόνο προσωρινά είχε σφετεριστεί από τον Θεό. Μία μέρα ένας αντίχριστος, ένας σπόρος του ερπετού, θα γεννιόταν από μία ουράνια μητέρα, θα γινόταν θεός από μόνος του, θα αντικαθιστούσε τον Θεό, και θα επέστρεφε την ηγεσία του κόσμου στο ερπετό. Η Σεμίραμις ισχυρίστηκε ότι αυτή ήταν αλήθεια, που βρισκόταν κρυμμένη μέσα στην ιστορία. Αυτή η διεφθαρμένη και σατανική εκδοχή είναι η πηγή της αστρολογίας που υπάρχει ακόμα, ουσιαστικά απαράλλαχτη μέχρι σήμερα.

Η γένεση της σημερινής αστρολογίας: από τη Βαβυλώνα στην Αίγυπτο

Οι Βαβυλώνιοι δεν πίστευαν έτσι απλά ότι τα άστρα έλεγαν την ιστορία του σύμπαντος. Πίστευαν ότι μπορείς να βρεις επίσης το μέλλον των ανθρώπων μέσα σ' αυτά. Αν τα άστρα έλεγαν την ιστορία αυτών που είχαν γίνει, θα μπορούσαν επίσης να πουν και την ιστορία των πραγμάτων που έρχονται.

Επομένως, χώρισαν τον ουρανό σε τμήματα και δώσανε νόημα στο κάθε τμήμα, με βάση τα άστρα, που βρίσκονταν εκεί. Σύμφωνα με αυτή τη θεωρία, το πεπρωμένο ενός ατόμου καθορίζεται από το τμήμα ή ζώδιο στο οποίο γεννήθηκε. Αυτή είναι η καταγωγή του ωροσκοπίου.

Στο μέλλον, η αστρολογία θα περάσει στην αυτοκρατορία της αρχαίας Αιγύπτου, όπου είναι και το μέρος που σχετίζεται περισσότερο με πυραμίδες σήμερα. Οι πυραμίδες - ιερά βουνά κατασκευάζονταν με συγκεκριμένες μαθηματικές σχέσεις με τα άστρα.

Η Σφίγγα έχει επίσης αστρολογική σημασία. Έχει κεφάλι γυναίκας συμβολίζοντας τον αστερισμό του Παρθένου, την παρθένο, και το σώμα ενός λιονταριού, που συμβολίζει τον αστερισμό του Λέοντα. Ο Παρθένος είναι το πρώτο ζώδιο και ο Λέων το τελευταίο (σύμφωνα με έρευνες που έχουν κάνει αρχαιολόγοι), οπότε η Σφίγγα, που στην ουσία σημαίνει συνένωση στα ελληνικά, είναι το σημείο συνάντησης του ζωδιακού κύκλου, υποδεικνύοντας ότι οι Αιγύπτιοι ιερείς πίστευαν ότι η Αίγυπτος ήταν το κέντρο του σύμπαντος.

Τον καιρό που ο Μωυσής οδήγησε τους Εβραίους από την Αίγυπτο στην Έξοδο, η αστρολογία είχε επίσης επηρεάσει τον πληθυσμό της Χαναάν, που είναι το μέρος προς το οποίο πήγαιναν. Έτσι μερικές από τις πιο αυστηρές προειδοποιήσεις της Βίβλου ενάντια στην αστρολογία χρονολογούνται από εκείνη την περίοδο, όπως στο Λευιτικό 19, 31 και στο Δευτερονόμιο 18.

Οι βιβλικές απαγορεύσεις στην πρακτική της μαντικής και προφανώς και της αστρολογίας, επιβεβαιώνουν την πρακτική ως δαιμονική ή σατανική με την έννοια ότι ο Σατανάς και το πλήθος του στην ουσία λατρευόταν κάτω από τη μεταμφίεση των ζωδίων, πλανητών και άστρων. Και όπως ειπώθηκε προηγουμένως, τα κύρια φώτα του ουρανού, ο Ήλιος και η Σελήνη λατρεύονταν με τη μορφή του Νεβρώδ και της Σεμίραμις.

Πολύ σπουδαίο, ένα τρίτο μεγάλο φως βρέθηκε στον ουρανό που ήταν είκοσι τρεις φορές πιο φωτεινό από τον Ήλιο και επομένως θεωρήθηκε το πιο σημαντικό άστρο του ουρανού. Αυτό το άστρο είναι γνωστό σαν ο Σείριος ή ο Αυγερινός, επειδή είναι ορατό ακόμα και υπό το φως του πρωινού (ονομάζεται και πρωινό άστρο και άστρο της αυγής σε αρκετά ποιήματα ή τραγούδια). Θυμηθείτε στον Ησαΐα 14, 12 ο Εωσφόρος αναφέρεται με αυτό το όνομα. Όταν ευθυγραμμίζεται με τον Ήλιο και τη Σελήνη, ο Αυγερινός συμπληρώνει μία τριάδα φωτός προσωποποιημένη στον Σατανά, τον Νεβρώδ και την Σεμίραμις.

«πώς έπεσες από τον ουρανό, Εωσφόρε, γιε τής αυγής! Συντρίφτηκες καταγής, εσύ που καταπατούσες τα έθνη!» Ησαΐας, 14, 12

Η αυστηρή ιεραρχική δομή των Μυστηρίων

Ένα από τα βασικά στοιχεία των Μυστηρίων που πρέπει να τονιστούν είναι η ιεραρχική δομή που είχαν. Η μυστική διαφωτιστική γνώση του ερπετού δεν προοριζόταν για να διανέμεται στους ανάξιους. Θα έπρεπε να μυηθείς στη θρησκεία και να ανέβεις σταδιακά σε βαθμούς αποκάλυψης και Γνώσης. Αυτή η άνοδος στα επίπεδα θεωρούνταν ως ένα ταξίδι από το σκοτάδι της άγνοιας στο φως της Γνώσης. Μία διαδικασία Διαφώτισης.

Η πρόοδος εποπτευόταν από υψηλόβαθμους ιερείς και ιέρειες και κάτω από φοβερές ιεροτελεστίες διάβασης και όρκους μυστικότητας, οι οποίοι αν έσπαγαν, θα οδηγούσαν σε θάνατο. Παρόμοιοι όρκοι μυστικότητας δίνονται σήμερα από άλλα ιεραρχικά ιδρύματα όπως οι Ελευθεροτέκτονες (Μασόνοι) και οι Ιησουίτες. 

Όσο πιο βαθιά ήσουν σ' αυτή τη διαδικασία, τόσο πιο πεφωτισμένο (illuminatus) σε θεωρούσαν. Όσο πιο διαφωτισμένος ήσουν, τόσο πιο πολύ μπορούσες να κοιτάξεις χαμηλά στους μη διαφωτισμένους. Η ιεραρχική δομή των Μυστηρίων ήταν σχεδιασμένη να δημιουργήσει ανισότητα μεταξύ των ανθρώπων ανάλογα με τις γνώσεις τους. Μπορεί να απεικονιστεί καλύτερα με τη μορφή μιας πυραμίδας. Φαρδιά στη βάση και στενή καθώς ανεβαίνει τα επίπεδα προς την κορυφή. Η ιδέα είναι ότι υπάρχει ένας μέσος όρος ατόμων στο κάτω μέρος της πυραμίδας, που είναι ανήξεροι και τυφλοί, ανόητοι, με μειωμένο αριθμό διαφωτισμένων ατόμων προς την κορυφή. Η απόλυτη κορυφή είναι ο ίδιος ο Εωσφόρος ο δότης του Φωτός.

Η ιδέα των Μυστηρίων στον σύγχρονο αποκρυφισμό

Αν διαβάσατε ή είδατε τον Harry Potter θα είστε σαφώς εξοικειωμένοι με αυτή την έννοια. Στις ιστορίες αυτές το όνομα «Muggle» δίνεται στην πλειοψηφία των ανθρώπων του κόσμου, που ζούνε τις ζωές τους αγνοώντας παντελώς τον κόσμο των μάγων, που είναι στην ουσία παντού γύρω τους. 

Ενθαρρυνόμαστε να θεωρούμε τους Muggles ανόητους και όντως το λεξικό της Οξφόρδης έχει την λέξη και την ορίζει σαν ένα άτομο που είναι αδέξιο ή ανίκανο να αποκτήσει μία καινούργια ικανότητα. Αυτοί που γεννιούνται σε οικογένεια Muggle, αλλά έχουν αφυπνιστεί στην μαγεία λέγονται Mudbloods (δηλαδή μισο-αίματοι). Και αυτή η θέση είναι υψηλότερη από ένα Muggle, αλλά χαμηλότερη θέση από αυτούς που έχουν αιώνες αγνών μάγων στη γενεαλογία τους.

Η J. K. Rowling εδώ, όπως και σε πολλές πτυχές των βιβλίων της, στην ουσία δίνει ιδέες για τον αληθινό αποκρυφισμό. Η λέξη «απόκρυφος» σημαίνει κρυφός, κρυμμένος, και είναι το μοντέρνο όνομα κάτω από το οποίο είναι γνωστές σήμερα οι ιδέες των Μυστηρίων. Όταν υπάρχουν άτομα μπλεγμένα στον αποκρυφισμό, οι πληροφορίες, η γνώση, και η δύναμη, την οποία προσπαθούν να αξιοποιήσουν, είναι ακριβώς η ίδια με τη σατανική γνώση πού προήλθε από τη Βαβυλώνα.

Η ιδέα του αποκρυφισμού διατηρεί την έννοια ότι υπάρχουν ισχυροί, διαφωτισμένοι ή πεφωτισμένοι (illuminati), που είναι λίγοι στην κορυφή, οι οποίοι βλέπουν τα πράγματα ακριβώς όπως είναι. Οι υπόλοιποι κρατιούνται στο σκοτάδι σχεδόν αμαθείς και ανόητοι. Οι λίγοι Διαφωτισμένοι θεωρούν ότι ο απλός κόσμος είναι σχεδόν ζωώδης, σαν κτήνη, που τους αξίζει ηγεσία ζώου συμπεριφορά ζώου.

Αυτή η ιεραρχία γνώσης αναπαράγεται σχεδόν σε όλες τις αποκρυφιστικές κοινότητες του σήμερα, όπως ο Ελευθεροτεκτονισμός (Μασονισμός) για παράδειγμα. Οι άνθρωποι στις χαμηλές βαθμίδες του Ελευθεροτεκτονισμού δεν έχουν απολύτως καμία ιδέα σε τι συμμετέχουν πραγματικά. Μόνο καθώς ανεβαίνουν αργά στις βαθμίδες, τους αποκαλύπτονται οι πραγματικές πληροφορίες.

Με την διαφθορά στην οποία μυούνται σταδιακά και με το πέρασμα του χρόνου, οι άνθρωποι ξεχνάνε το πόσο μακριά έχουν αποσπαστεί και μπορεί να οδηγηθούν να δεχτούν πράγματα, που διαφορετικά θα τα απέρριπταν απευθείας, αν τους δινόταν η πλήρης αποκάλυψη από την αρχή. Απλά μία μικρή αλλαγή εδώ, μία άλλη μικρή εκεί, δεν είναι πολύ, αλλά με αρκετές μικρές αλλαγές και με αρκετό χρόνο ένα άτομο ή μία κοινωνία μπορεί να μεταμορφωθεί παντελώς χωρίς καν να το καταλάβει.

Αυτός είναι ένας λόγος που πρέπει να έχουμε πολιτική καμίας ανοχής με την αμαρτία. Οι παραχωρήσεις, που κάνουμε σήμερα, θα οδηγήσουν σε ένα σύνδεσμο και σε μία αλυσίδα παραχωρήσεων στο μέλλον, αν δεν είμαστε προσεκτικοί.

Η ανάγκη για σύμβολα στον αποκρυφισμό - μυστικισμό

Αυτό το είδος του συστήματος που απαιτεί τη Γνώση μυστική από τις μάζες, από τη φύση του χρειάζεται τη χρήση συμβολισμού. Χειρονομίες και μνημεία, μυστικές λέξεις και σήματα, ώστε να διασφαλιστεί ότι αυτοί που είναι στο σκοτάδι θα παραμείνουν στο σκοτάδι. Γι' αυτό ο μυστικισμός χρησιμοποιεί πολύ αυτά τα μέσα.

Χρησιμοποιούν σύμβολα που είναι γεμάτα νόημα για τον μυημένο, αλλά που δεν σημαίνουν τίποτα στον μέσο άνθρωπο. Με τη χρήση συμβόλων, πληροφορίες μπορούν να διακινούνται με το να κρύβονται στην κοινή θέα, δηλαδή υπάρχουν εκεί μπροστά μας για να τις βλέπουν όλοι αλλά δεν αναγνωρίζονται και δεν ερμηνεύονται από τον μέσο άνθρωπο. Γι' αυτόν επίσης το λόγο, ο αποκρυφισμός πάντα κρύβεται πίσω από εξωτερικές προσόψεις ουδετερότητας, καλοσύνης, ή ακόμα και αγιότητας.

Μην περιμένετε να έχει το κακό μία εξωτερική αποκρουστική εμφάνιση. Δεν κερδίζει έτσι, άτομα ο Σατανάς. Συχνά μεταμφιέζεται σαν άγγελος φωτός για να αποπλανήσει και γι’ αυτό το λόγο το κήρυγμα γίνεται ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία σε αυτές τις έσχατες μέρες.

Επίσης για τον ίδιο λόγο τα διπλά νοήματα επικρατούν στον κόσμο του αποκρυφισμού. Όπου υπάρχει μία σκοτεινή καταχθόνια αλήθεια για να μεταβιβαστεί, υπάρχει σχεδόν πάντα μία ψευδής αλλά φωτεινή και φαινομενικά καλή ιστορία για κάλυψη. Στο κοινό δίνεται μία ψευδής ιστορία κάλυψης, ώστε να διατηρηθεί το σκοτεινό μυστικό κρυμμένο. Μόνο οι μυημένοι και οι διαφωτισμένοι γνωρίζουν τα αληθινά νοήματα. Με τη χρήση αυτού του συστήματος της διπλής ομιλίας και εξαπάτησης, οι αποκρυφιστές μπορούν να πουν μία πρόταση που περιέχει λόγια, τα οποία σημαίνουν κάτι σε συναδέλφους τους αποκρυφιστές αλλά σημαίνουν κάτι πολύ διαφορετικό στον μέσο «αμύητο» άνθρωπο.

Ο Bernie Taupin, ο στιχουργός του Elton John, αναφορικά είπε μία φορά ότι δεν έγραψε ποτέ κανένα τραγούδι που να μην περιέχει αυτήν την διπλή νοηματοδοσία. Ο μέσος ακροατής ακούει τα λόγια του Elton John και είτε δεν διακρίνει κάποιο μήνυμα, είτε αυτά που διακρίνουν, είναι φωτεινά και υγιή ενώ στην πραγματικότητα μεταφέρουν ένα πολύ διαφορετικό μήνυμα στον μυημένο.

Στενά συνδεδεμένη με αυτή την έννοια είναι η ιδέα ότι το φως και το σκοτάδι πηγάζουν από την ίδια πηγή. Ο Νεβρώδ και η Σεμίραμις ήταν ο Ήλιος και η Σελήνη, τα κύρια φώτα της ημέρας και της νύχτας, αλλά ήταν δύο διαφορετικές εκδηλώσεις της ίδιας πηγής: του Σατανά. Οπότε η κεντρική ιδέα είναι ότι υπάρχει μία δύναμη που έχει μία φωτεινή αρσενική πλευρά και μία σκοτεινή θηλυκή πλευρά.

Αν έχετε δει το Star Wars θα είστε εξοικειωμένοι με αυτή την ιδέα. Η δύναμη θεωρείται ουδέτερη, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί για καλό ή κακό. Στον Μάγο του Οζ, εξηγείται ότι μπορεί να υπάρχουν καλές μάγισσες ή κακές μάγισσες.

Αυτό είναι βασικό για τον αποκρυφισμό: Η δύναμη είναι ουδέτερη. Το πώς την χρησιμοποιείς είναι που έχει σημασία.
Όλες αυτές οι ιδέες έχουν διεισδύσει στον πολιτισμό μας και αυτά είναι μερικά από τα σημαντικότερα σημάδια της σατανικής μυστηριακής θρησκείας. Προσέξτε καθώς συνεχίζουμε το ταξίδι μας.

Τα Μυστήρια και το σεξ

Τέλος, ένα βασικό χαρακτηριστικό των Μυστηρίων είναι η απόλυτη εμμονή τους με το σεξ. Και αυτό είναι κάτι το οποίο συνεχίστηκε και στον μοντέρνο αποκρυφισμό. Λόγω του παρελθόντος της Σεμίραμις ως φύλακας πορνείου, δεν θα πρέπει να μας εκπλήσσει που βρίσκουμε την σεξουαλική διαστροφή να παίζει τεράστιο ρόλο στη θρησκεία της.

Και όντως αυτό βρίσκουμε. Η λατρεία των αναπαραγωγικών οργάνων, του αρσενικού και του θηλυκού, ειδικά του αρσενικού φαλλού έπαιξε κεντρικό ρόλο.

Στα Μυστήρια γινόταν τελετουργικός σεξουαλικός χορός, ιερή πορνεία, σοδομισμός, άνδρες και γυναίκες πόρνοι. Το σεξ θεωρούνταν σαν μία πράξη λατρείας και ενθαρρυνόταν σε όλες τις διεστραμμένες μορφές του.

Η θρησκεία ήταν επίσης γνωστή για τις μοχθηρές τελετουργίες αίματος, όπου ζώα και παιδιά θυσιάζονταν βάναυσα. Επειδή το σεξ περιλαμβανόταν στη λατρεία, συχνά προκύπταν ανεπιθύμητα παιδιά και θυσιάζονταν στο βωμό αυτού του άθλιου συστήματος. Η θρησκεία επίσης περιλάμβανε τη χρήση μαγείας, εξορκισμούς, ενδιάμεσους (μέντιουμ) και γητειές. Στην ουσία η θρησκεία τους περιλάμβανε τις πιο βίαιες και ακραίες μορφές ανηθικότητας που μπορούμε να φανταστούμε.

Από Χριστιανικά αυτοκόλλητα