Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Σάββατο 28 Απριλίου 2018

Πόσο μπορεί ένας χριστιανός να αμαρτάνει και να παραμένει σωσμένος;



Κάποια σχολίασε το πάθος για σεξουαλικές αμαρτίες, λέγοντας ότι, «ο Θεός δεν θα σε στείλει στην κόλαση επειδή αγνοείς τις εντολές Του. Αν Τον δέχεσαι σαν Σωτήρα και Κύριό σου και ομολογήσεις τις αμαρτίες σου, έχεις σωθεί και θα πας στον παράδεισο άσχετα με το πόσο πολύ τα έχεις κάνει θάλασσα».

Είναι σωστό ότι κανείς δεν πηγαίνει στην κόλαση για άγνοια των εντολών του Θεού.

Πηγαίνει στην κόλαση, επειδή δεν αγαπά τον Ιησού.

Χριστιανός είναι κάποιος που αγαπά τον Ιησού.

Οι Χριστιανοί αμαρτάνουν, αλλά δεν αγνοούν τις εντολές του Θεού, επειδή δεν μπορείς να αγαπάς τον Ιησού και να αγνοείς τις εντολές Του. Δεν είναι δυνατόν.

Ο Ιησούς δεν δίδαξε μια ανεκτική στάση στη σωτηρία. Είπε ότι πρέπει να υπολογίζουμε το κόστος (Λουκ.ιδ:25-34). Δεν μπορούμε να κερδίσουμε τη σωτηρία μας, αλλά σίγουρα, πάντα, αλλάζει όσους την δέχονται. Οι αληθινοί πιστοί αγαπούν τον Ιησού και θέλουν να ζήσουν «αξίως της προσκλήσεως, καθ' ην προσεκλήθησαν» (Εφες.δ:1).

Πόσο μπορεί ένας γνήσιος χριστιανός να αμαρτάνει; Μόνο ο Θεός ξέρει την απάντηση. Αλλά κανένας που αγαπάει τον Ιησού, δεν θέλει να μάθει.

Γραφές που αναιρούν την γνώμη ότι μπορείς να αγαπάς τον Ιησού χωρίς να Τον υπακούς:

Α’ Ιωάν.ε:4 Διότι παν ό,τι εγεννήθη εκ του Θεού νικά τον κόσμον· και αύτη είναι η νίκη η νικήσασα τον κόσμον, η πίστις ημών.

Α’ Ιωάν.ε:18 Εξεύρομεν ότι πας ο γεννηθείς εκ του Θεού δεν αμαρτάνει, αλλ' όστις εγεννήθη εκ του Θεού φυλάττει αυτόν, και ο πονηρός δεν εγγίζει αυτόν.

Α’ Ιωάν.γ:9 Πας όστις εγεννήθη εκ του Θεού αμαρτίαν δεν πράττει, διότι σπέρμα αυτού μένει εν αυτώ· και δεν δύναται να αμαρτάνη, διότι εγεννήθη εκ του Θεού.

Α’ Ιωάν.β:29 Εάν εξεύρητε ότι είναι δίκαιος, γνωρίζετε ότι πας ο πράττων την δικαιοσύνην εξ αυτού εγεννήθη.

Α’ Ιωάν.γ:6 Πας όστις μένει εν αυτώ δεν αμαρτάνει· πας ο αμαρτάνων δεν είδεν αυτόν ουδέ εγνώρισεν αυτόν.

Ιωάν.ιδ:23 Απεκρίθη ο Ιησούς και είπε προς αυτόν· Εάν τις με αγαπά, τον λόγον μου θέλει φυλάξει, και ο Πατήρ μου θέλει αγαπήσει αυτόν, και προς αυτόν θέλομεν ελθεί και εν αυτώ θέλομεν κατοικήσει.

Ιωάν.η:51 Αληθώς, αληθώς σας λέγω· Εάν τις φυλάξη τον λόγον μου, θάνατον δεν θέλει ιδεί εις τον αιώνα.

Ιωάν.ιδ:15 Εάν με αγαπάτε, τας εντολάς μου φυλάξατε.

Ιωάν.ιδ:21 Ο έχων τας εντολάς μου και φυλάττων αυτάς, εκείνος είναι ο αγαπών με· ο δε αγαπών με θέλει αγαπηθή υπό του Πατρός μου, και εγώ θέλω αγαπήσει αυτόν και θέλω φανερώσει εμαυτόν εις αυτόν.

Ιωάν.ιδ:24 Ο μη αγαπών με τους λόγους μου δεν φυλάττει· και ο λόγος, τον οποίον ακούετε, δεν είναι ιδικός μου, αλλά του πέμψαντός με Πατρός.

Ιωάν.ιε:10 Εάν τας εντολάς μου φυλάξητε, θέλετε μείνει εν τη αγάπη μου, καθώς εγώ εφύλαξα τας εντολάς του Πατρός μου και μένω εν τη αγάπη αυτού.