Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - α:14



ἡ δὲ κεφαλὴ αὐτοῦ καὶ αἱ τρίχες λευκαὶ ὡς ἔριον λευκόν ὡς χιὼν καὶ οἱ ὀφθαλμοὶ αὐτοῦ ὡς φλὸξ πυρὸς.

Ο Ιωάννης συνεχίζει να περιγράφει τον «όμοιον με υιόν ανθρώπου» που μ’ αυτή την περιγραφή δεν είναι άλλος από τον ίδιο τον ΓΙΑΧΒΕ τον παλαιό των ημερών όπως αναφέρεται στον Δαν.ζ:9

Η ουσία της λατρείας

«παραστήσατε εαυτούς εις τον Θεόν ως ζώντας εκ νεκρών, και τα μέλη σας όπλα δικαιοσύνης εις τον Θεόν» (Ρωμ.ς:13β)

Η ουσία της λατρείας έγκειται στο να 'παραδοθείς' στο Θεό.

Η 'παράδοση' δεν είναι καθόλου δημοφιλής λέξη και οι άνθρωποι την απεχθάνονται όσο και τη λέξη 'υποταγή.' Σημαίνει ότι χάνεις και κανείς δεν θέλει να χάνει. Το να παραδίνεσαι θυμίζει δυσάρεστες εικόνες παραδοχής ήττας, εγκατάλειψης ενός παιχνιδιού, ή αναγνώρισης κάποιου αντίπαλου σαν πιο ισχυρού. Σχεδόν πάντα η λέξη χρησιμοποιείται με αρνητική έννοια.

Το δένδρο των Χριστουγέννων



Η «δενδρολατρεία» έχει τις ρίζες της στις λατρευτικές συνάξεις των αρχαίων Ελλήνων, οι οποίοι τελούσαν τρεις μεγάλες γιορτές αφιερωμένες στα δέντρα, που έφεραν τις ονομασίες Δαφνηφορία, Κορυθάλη και Δενδροφορία. 
Η «ΔΑΦΝΗΦΟΡΙΑ» ήταν γιορτή που γινόταν κάθε εννέα χρόνια προς τιμή του θεού Απόλλωνα και η δάφνη ήταν ένα από τα σύμβολά του, μαζί με τον ήλιο,  η «ΚΟΡΥΘΑΛΗ» ήταν ένα κλαδί δάφνης, που το στόλιζαν προς τιμή της θεάς Κορυθαλίας 'Αρτεμης, ως προστάτιδα της γονιμότητας και των νηπίων και η γιορτή  της «ΔΕΝΔΡΟΦΟΡΙΑΣ» ήταν η πιο διαδεδομένη και γινόταν προς τιμή του Διόνυσου και της Δήμητρας, με διάφορες τοπικές παραλλαγές, ονομαζόταν Δενδροφορία γιατί μετέφεραν με πομπή ένα κομμάτι «δένδρου» μέσα στο οποίο πίστευαν  ότι κατοικούσε το πνεύμα του θεού, κάτι παρόμοιο που γίνεται σήμερα με τις λιτανείες (περιφορά) των διαφόρων εικόνων.

Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Χριστιανοί - Δον Κιχώτες.




Παράξενος τίτλος, αλλά πολύ πιο παράξενες είναι οι συμπεριφορές κάποιων.

Ένας ονειροπόλος  απλός αγρότης ο οποίος έχοντας διαβάσει πολλά βιβλία για τον ιπποτισμό, πιστεύει ότι είναι ιππότης και παίρνει το όνομα Δον Κιχώτης.

Κρητικό τυρί (και όχι μόνο)!!!

Αλλά σεις τίνα με λέγετε ότι είμαι;



Η θεία και η ανθρώπινη φύση, στο πρόσωπο του Χριστού είναι ενωμένες. Έτσι, ο Ιησούς είναι ο Θεός και άνθρωπος. Αυτό το αποδεικνύουν οι προφήτες, οι απόστολοι, αλλά κι ο ίδιος ο Ιησούς.


Ι. ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΑΝ ΟΤΙ:

1. Ο Χριστός είναι ο Θεός.

·      «Ιδού, ο Θεός (Ελοχίμ) σας θέλει ελθεί....αυτός θέλει ελθεί και θέλει σας σώσει. Τότε οι οφθαλμοί των τυφλών θέλουσιν ανοιχθή, και τα ώτα των κωφών θέλουσιν ακούσει. Τότε ο χωλός θέλει πηδά ως έλαφος και η γλώσσα του μογιλάλου θέλει ψάλλει» (Ησ.λε:4-6). 

    Σύγκρινε αυτό, με την ερώτηση που ο Ιωάννης ο Βαπτιστής έστειλε τους μαθητές του να κάνουν στον Ιησού και με την απάντηση που τους έδωσε: «Σύ είσαι ο ερχόμενος, ή άλλον προσδοκώμεν»; Η απάντηση ήταν: «Υπάγετε και απαγγείλατε προς τον Ιωάννην όσα ακούετε και βλέπετε, τυφλοί αναβλέπουσι, και χωλοί περιπατούσι, λεπροί καθαρίζονται και κωφοί ακούουσι...» (Ματθ.ια:3,5).

Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Παλιά Κρήτη


Η ανθρώπινη φύση του Ιησού Χριστού

Έχουμε δει ότι ο Θεός είναι Πνεύμα, Άπειρος, Ένας στη φύση Του, ότι έχει μια υπόσταση και ένα πρόσωπο. Για να δούμε τώρα πως ο Κύριος Ιησούς αναφέρεται στη θεότητα Του, πρέπει πάλι να εξετάσουμε το λόγο του Θεού.

Πρέπει απ’ το μέρος μας, να μπούμε στο φρόνημα των μαθητών του Κυρίου, που ήταν Εβραίοι, πίστευαν και λάτρευαν τον ένα Θεό, τον Πατέρα, άκουσαν, είδαν και γεύτηκαν τον Κύριο Ιησού το Μεσσία, γνώριζαν το Πνεύμα το Άγιο, που έχριε τους προφήτες και παρ' όλα αυτά πίστευαν στον ίδιο Θεό της Παλαιάς Διαθήκης.

Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Η βαβυλώνα των εορτών

Οι ημερομηνίες που γιορτάζονται τα χριστούγεννα και τα επιφάνεια δεν έχουν καμία σχέση με εκείνες του ευαγγελίουΟι γνωστικοί ανακατεύοντας εθνικές διδασκαλίες με τον χριστιανισμό κήρυτταν τον Χριστό ως «αιώνα». Στις έξι Ιανουαρίου στην Αλεξάνδρεια γιόρταζαν μεγαλοπρεπώς τα γενέθλια του θεού «αιώνος» (του αιωνίου χρόνου) (Επιφανίου κατά"αιρέσεων",51, 22, 8-11).

Περί το 300 μ.Χ ορισμένες εκκλησίες για να προσελκύσουν "χριστιανούς" από τον εθνισμό ξεκίνησαν να γιορτάζουν τα επιφάνεια. Αρχιζαν την τελετή το βράδυ της πέμπτης Ιανουαρίου (αντίστοιχη εορτή των εθνικών). Μέσα στις συναθροίσεις τους υπήρχε άπλετος φωτισμός γιατί κρατούσαν αναμμένες λαμπάδες. Αυτός είναι ο λόγος που η εορτή των επιφανίων ονομάσθηκε «Φώτα».

Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Ο Χριστός σαν «λόγος» και η προΰπαρξη του στην πρόθεση του Θεού (14 - τελευταίο)

Ιωάν.α:10-14 ἐν τῷ κόσμῳ ἦν καὶ ὁ κόσμος δι' αὐτοῦ ἐγένετο καὶ ὁ κόσμος αὐτὸν οὐκ ἔγνω. εἰς τὰ ἴδια ἦλθεν καὶ οἱ ἴδιοι αὐτὸν οὐ παρέλαβον. ὅσοι δὲ ἔλαβον αὐτὸν, ἔδωκεν αὐτοῖς ἐξουσίαν τέκνα θεοὺ γενέσθαι, τοῖς πιστεύουσιν εἰς τὸ ὄνομα αυτοῦ, οἳ οὐκ ἐξ αἱμάτων οὐδὲ ἐκ θελήματος σαρκὸς οὐδὲ ἐκ θελήματος ἀνδρὸς ἀλλ' ἐκ θεοῦ ἐγεννήθησαν. Καὶ ὁ λόγος σὰρξ ἐγένετο καὶ ἐσκήνωσεν ἐν ἡμῖν, καὶ ἐθεασάμεθα τὴν δόξαν αὐτοῦ, δόξαν ὡς μονογενοῦς παρὰ πατρός, πλήρης χάριτος καὶ ἀληθείας.

ΕΤΙΧ


ΕΞΟΔΟΣ - Μελέτη στη Σκηνή του Μαρτυρίου (9)



ΤΑ ΠΑΡΑΠΕΤΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΚΗΝΗΣ

Τέσσερα καλύμματα ήταν στρωμένα πάνω στο σκελετό της σκηνής. Το εξωτερικό ήταν από δέρμα ασβού, το επόμενο από δέρμα κριού βαμμένο κόκκινο, το τρίτο από τρίχα άσπρης κατσίκας και το τέταρτο από λινό. Αμέσως τώρα θα εξετάσουμε τι σήμαινε το κάθε κάλυμμα ξεχωριστά.

Ι. ΔΕΡΜΑΤΑ ΑΣΒΟΥ (Έξ.κς:14)

Τα δέρματα των θώων, ή το εξωτερικό επικάλυμμα απεικονίζει την εξωτερική ή επιφανειακή μορφή του Χριστού. Αυτά τα δέρματα δεν ήταν διακοσμημένα, ούτε εμφανίσιμα. Είχαν ένα ξεθωριασμένο γκρίζο – μπλε χρώμα και δεν ήταν ευχάριστα στην όψη. Ο Ησαΐας μας δίνει μια εικόνα του Χριστού στο νγ:2-3: «δεν έχει είδος ουδέ κάλλος και είδομεν αυτόν και δεν είχεν ωραιότητα ώστε να επιθυμώμεν αυτόν. Καταπεφρονημένος και απερριμμένος υπό των ανθρώπων άνθρωπος θλίψεων και δόκιμος ασθενείας και ως άνθρωπος από τού οποίου αποστρέφει τις το πρόσωπον κατεφρονήθη καί ως ουδέν ελογίσθημεν αυτόν». Ακόμα, ο λόγος του Θεού μας Τον περιγράφει σαν «τετραυματισμένον πεπληγωμένον υπό Θεού και τεταλαιπωρημένον». Το εξωτερικό κατακάλυμμα λοιπόν σκιαγραφεί την ταπείνωση του Ιησού κι επειδή δεν μας δίνεται καμία διάσταση ή μέτρο γι’ αυτό, είναι το ίδιο αλήθεια ότι η ταπείνωση του Ιησού δεν μπορεί να μετρηθεί. Ο Ιησούς, «ευρεθείς κατά το σχήμα ως άνθρωπος εταπείνωσεν έαυτόν γενόμενος υπήκοος μέχρι θανάτου θανάτου δε σταυρού» (Φιλιπ.β:8).

Αποκαλ. 12:5


ΔΕΚΑΤΑ (6 - Τελευταίο)

ΕΥΗΜΕΡΙΑ

Ο Θεός έχει πολλούς τρόπους για να κάνει τα παιδιά Του να ευημερούν, αλλά η ευημερία δεν είναι απαραίτητα οικονομική. Η Γραφή μας προειδοποιεί να μη σπεύδουμε να πλουτίζουμε (Α’Τιμ.ς:9, Παρ.κη:20).

Μερικοί άνθρωποι πέφτουν στην παγίδα να ζουν για τα χρήματα, αντί να τα χρησιμοποιούν για να ζήσουν. Ο λόγος του Θεού λέει ότι πρέπει να μάθουμε να είμαστε ευχαριστημένοι και με τα πολλά και με τα λίγα (Α’Τιμ.ς:6, Φιλ.δ:11-12).

Van Gogh Shadow

Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

ENΔΥΜΑΣΙΑ



Στα αρχαία χρόνια, όπως και σε πολλές χώρες σήμερα, η κοινωνική θέση κάποιου ξεχώριζε από τα ρούχα του. Συχνά το ίδιο μέτρο είναι εφαρμόσιμο στη χριστιανική συμπεριφορά και ζωή. Πολλοί Χριστιανοί προσδιορίζονται απ’ αυτό.

Όπως για τις βασικές διδασκαλίες της πίστης μας και σε θέματα που αφορούν τη σωτηρία προσκολλόμαστε -όσο το δυνατόν βέβαια - προσεχτικά και στενά στις Γραφές, έτσι θα πρέπει να βλέπουμε και την καθημερινή πρακτική χριστιανική ζωή, ένα μέρος της οποίας είναι και η ενδυμασία.

Το αιώνιο σχέδιο του Θεού


ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΖΩΗ - Το αιώνιο σχέδιο του Θεού




Στη διάρκεια των τεσσάρων χιλιάδων χρόνων αμαρτίας και πτώσης, απ’ την εποχή του Αδάμ μέχρι τον ερχομό του Χριστού, λίγοι άνθρωποι, συγκριτικά, ήταν δικαιωμένοι δια της πίστεως και της υπακοής. Ωστόσο, ο Ενώχ περιεπάτησε μετά του Θεού εν μέσω κακών και διεστραμμένων ανθρώπων(Γέν.ε:22-24). Ο Παύλος το αναφέρει αυτό λέγοντας ότι «Διά πίστεως μετετέθη ο Ενώχ δια να μη ίδη θάνατον, και δεν ευρίσκετο, διότι μετέθεσεν αυτόν ο Θεός επειδή πρό της μεταθέσεως αυτού εμαρτυρήθη ότι ευηρέστησεν εις τον Θεόν» (Εβρ.ια:5).

Ψαλμ.α:3


καλημέρα


Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ - Ο τελικός προορισμός του ανθρώπου


Α. Ο ΙΗΣΟΥΣ ΔΙΔΑΞΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ

Λουκ.ις:22-23 “Απέθανε δε ο πτωχός, και εφέρθη υπό των αγγέλων εις τον κόλπον του Αβραάμ...Και εν τω άδη υψώσας τους οφθαλμούς αυτού ενώ ήτο εν βασάνοις.”
Ματθ.κε: “Και θέλουσιν απέλθει ούτοι μεν εις κόλασιν αιώνιον, οι δε δίκαιοι εις ζωήν αιώνιον.”
Λουκ.κγ:43  “Και είπε προς αυτόν ο Ιησούς, Αληθώς σοι λέγω, σήμερον θέλεις είσθαι μετ’ εμού εν τω παραδείσω.”

Σε πολλές περιπτώσεις ο Ιησούς δίδαξε την αθανασία - ότι υπάρχει ζωή μετά το θάνατο.  Ο Ιησούς μίλησε για την αιώνια ύπαρξη σαν “ζωή αιώνια” και “αιώνια τιμωρία”. Εάν η ζωή και η τιμωρία διαρκούν αιώνια, τότε δεν υπάρχει τέλος στην αιωνιότητα και στην ύπαρξη της ανθρώπινης ψυχής. Ο Ιησούς δίδαξε αυτή την αλήθεια πολύ καθαρά στην ιστορία του Λάζαρου και του πλούσιου, καθώς και με τα λόγια Του στο ληστή πάνω στο σταυρό.

πειραματόζωα Έλληνες φοιτητές στην Αγγλία για μερικά ευρώ

Ρεπορτάζ του BBC στις 23 Νοεμβρίου αναφερόταν σε Έλληνες φοιτητές που γίνονται πειραματόζωα φαρμακευτικών και εταιρειών καλλυντικών για να δοκιμάζουν σαπούνια, αφρόλουτρο, κρέμες, παρασκευάσματα καλλυντικών και φαρμακευτικών ουσιών και κάθε άλλου είδους ματζούνια. Οι φοιτητές αυτοί δοκιμάζουν στο σώμα τους ή καταπίνουν πολλά από τα σκευάσματα αυτά για να διαπιστώσουν οι εταιρείες τυχόν επιπτώσεις στην υγεία τους.

Βεβαίως οι φοιτητές αυτοί προσφέρονται εθελοντικά και έναντι αμοιβής και εάν δεχθούν να δοκιμάσουν τέσσερις ή πέντε φορές τον μήνα τα σκευάσματα αυτά ανάλογα με την κατηγορία εάν είναι για επαφή με το δέρμα ή κατάποση ή φαρμακευτικό παρασκεύασμα η αμοιβή μπορεί να φθάνει και τα εφτακόσια ευρώ.

Παλιά Αθήνα


Η οδός Συγγρού προς τιμή του πάμπλουτου Κωνσταντινουπολίτη  τραπεζίτη και πολιτικού Ανδρέα Συγγρού. Έχει χαρακτηριστεί ως μέγας εθνικός ευεργέτης. Θεωρήθηκε ότι υπήρξε ο ισχυρότερος άντρας της εποχής του πιο πάνω και από  τον Βασιλιά Γεώργιο Α΄.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - α:13



καὶ ἐν μέσῳ τῶν λυχνιῶν ὅμοιον υἱὸν ἀνθρώπου ἐνδεδυμένον ποδήρη καὶ περιεζωσμένον πρὸς τοῖς μαστοῖς ζώνην χρυσᾶν.

Ο Ιησούς είναι ανάμεσα στο λαό Του (Φιλιπ.β:13,15).

όμοιον υιόν ανθρώπου

Η έκφραση «όμοιον» πιθανόν ν’ αναφέρεται στο γεγονός ότι ο δοξασμένος Κύριος Ιησούς Χριστός δεν είναι απλά υιός ανθρώπου αλλά κάτι πιο ένδοξο και μεγαλειώδες.

Δεν λέει ότι έστρεψα και είδα «τον υιόν του ανθρώπου» αλλά «όμοιον με υιόν ανθρώπου», γιατί τώρα ο Χριστός είναι περισσότερο από απλός άνθρωπος. Είναι δοξασμένος άνθρωπος με το πλήρωμα της θεότητας να κατοικεί μέσα Του.

ως είς εξ ημών



Γέν.γ:22 Και είπε Κύριος ο Θεός, Ιδού, έγεινεν ο Αδάμ ως εις εξ ημών, εις το γινώσκειν το καλόν και το κακόν· και τώρα μήπως εκτείνη την χείρα αυτού, και λάβη και από του ξύλου της ζωής, και φάγη, και ζήση αιωνίως·


ως είς εξ ημών: Η γνώση του καλού και του κακού για την οποία γίνεται λόγος σ’ αυτό το εδάφιο έχει δύο πηγές.

Απίστευτο



Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae.
The rset can be a total mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe.
amazing huh?

καλημέρα


Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Που είναι οι εννιά;

Λουκ.ιζ:11-17

Πλησίαζε το τελευταίο Πάσχα που ο Χριστός θα γιόρταζε πριν αναληφθεί στον ουρανό.

Βρίσκεται στο δρόμο για την Ιερουσαλήμ.

Ξαφνικά, αντικρίζει ένα πολύ θλιβερό θέαμα: 10 άνθρωποι ακρωτηριασμένοι, παραμορφωμένοι, στέκονται στη γραμμή!

mySchool: Ο "μεγάλος αδελφός" μέσα στα σχολεία..

 προϊσταμένες/προϊστάμενοι των σχολικών μονάδων και νηπιαγωγείων κλήθηκαν από την Πέμπτη 14/11 έως και τις 20/12 να συμπληρώνουν ταυτόχρονα το νέο πληροφοριακό σύστημα mySchool και το syrvey σε καθημερινή βάση. Σύμφωνα με τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς το νέο πληροφοριακό σύστημα (που μόνο οι οδηγίες του είναι σχεδόν 250 σελίδες !) είναι εργαλείο άσκησης πολιτικής στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης και μάλιστα με ασφυκτικό τρόπο και σε καθεστώς φόβου και επιβολής. 
 
Οι καρτέλες των μαθητών περιλαμβάνουν όλα τα προσωπικά τους στοιχεία, από διεύθυνση, τηλέφωνο έως το ΑΜΚΑ τους. Τι τα χρειάζεται το υπουργείο όλα αυτά; Γιατί πρέπει να υπάρχει κεντρική ηλεκτρονική καταγραφή προσωπικών δεδομένων τέτοιου εύρους; Η σχολική μονάδα έχει και μάλιστα ηλεκτρονικά περασμένα, τα βασικά στοιχεία των μαθητών της, τι εξυπηρετεί η κεντρική συγκέντρωση των μαθητών όλης της χώρας και μάλιστα με στοιχεία αυστηρά προσωπικά;

καλημέρα


Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Το βάπτισμα του Ιησού μας διδάσκει ότι ο Θεός έχει τρία πρόσωπα;



«Και βαπτισθείς ο Ιησούς ανέβη ευθύς από του ύδατος και ιδού, ηνοίχθησαν εις αυτόν οι ουρανοί, και είδε το Πνεύμα του Θεού καταβαίνον ως περιστεράν, και ερχόμενον επ’ αυτόν. Και ιδού φωνή εκ των ουρανών, λέγουσα, Ούτος είναι ο Υιός μου ο αγαπητός, εις τον οποίον ευηρεστήθην» (Ματθ.γ:16-17).

Σύμφωνα μ’ αυτό το εδάφιο, ο Γιος του Θεού βαπτίστηκε, το Πνεύμα κατέβηκε σαν περιστέρι και μια φωνή ακούστηκε απ’ τον ουρανό. Απ’ το Λουκ.γ:22 παίρνουμε την πληροφορία ότι «και κατέβη το Πνεύμα το Άγιον εν σωματική μορφή, ως περιστερά, επ’ αυτόν».

Tο δόγμα Αλεξάνδρειας-Νέας Ρώμης (unity και trinity). Οι καθολικιστές και οι εφεδρείες τους.

Η "καθολική" εκκλησία σαν ορολογία συναντάται τον 4ο αιώνα από τον Κύριλλο Ιεροσολύμων που χειροτονήθηκε επίσκοπος από τους αρειανιστές  και αργότερα συντάχθηκε με τους τριαδικούς, καθώς και από τον  Αυγουστίνο Ιππώνος. Ο όρος τον 4ο αιώνα χρησιμοποιήθηκε εξίσου και από τους τρινιταριανούς και τους ουνιταριανούς (αρειανόφρονες). Είναι χαρακτηριστικό ότι η εκκλησία των αρειανιστών μέχρι σήμερα εξακολουθεί να τιτλοφορείται ως καθολική (βλέπε: http://arian-catholic.org/) .

Οι δύο ομάδες διεκδίκησαν διαδοχικά την κυριότητα του καθολικισμού με την συνδρομή της κρατικής εξουσίας και των αρχόντων μεγιστάνων της οικονομικής ισχύος. Ετσι ο όρος "καθολική εξουσία" έγινε συνώνυμος του καθεστωτισμού, της ολοκληρωτικής επιβολής από τα πάνω, από την κοσμική εξουσία.

ΤΡΙΑΣ


Λένε κάποιοι: το εδάφιο “Και είπεν Κύριος ο Θεός, Ιδού, έγινεν ο Αδάμ ως είς εξ΄ υμών…” (Γένεσις: γ΄ 22) φανερώνει ότι ο Θεός είναι τρία πρόσωπα, υποστάσεις, ή οτιδήποτε άλλο. 

Πότε θα γίνει η Αρπαγή;



Αν διδάσκουμε ότι η εκκλησία πρέπει να περάσει τη Μεγάλη Θλίψη, τότε δεν μπορούμε να κηρύττουμε ότι ο Κύριος μπορεί να έρθει και τώρα! Αυτό που θα καταφέρουμε είναι να εκπληρώσουμε τα λόγια του κακού δούλου που λέει: «Βραδύνει νά έλθη ο κύριός μου» (Ματθ.κδ:48). 

καλημέρα


ΔΕΚΑΤΑ (5)



• Πώς μπορούμε να πούμε ότι η αγάπη του Θεού βασιλεύει μέσα στις καρδιές μας εάν δεν δίνουμε από τα χρήματά μας το ελάχιστο που Αυτός έχει καθιερώσει;

• Εάν ο λαός του Θεού έδινε “δέκα τοις εκατό” την περίοδο του Νόμου του Μωυσή, πόσο πρέπει να δίνουμε εμείς σήμερα; Λιγότερο;

• Πώς μπορούμε να δώσουμε λιγότερα στο Θεό από εκείνους που ήταν υπό το κράτος της καταδίκης; Δεν θα ήταν αυτό σαν να λέγαμε στο Θεό και σ’ όλο τον κόσμο ότι ο Νόμος του Μωυσή είχε περισσότερη ισχύ από το νόμο του Χριστού;

• Οι Ισραηλίτες αγαπούσαν περισσότερο το Θεό, που έδιναν πιστά τα δέκατα τους, από μερικούς ανθρώπους σήμερα, που αφού απόλαυσαν την αγάπη και τη χάρη του Θεού, δεν θέλουν να δίνουν τουλάχιστον όσα εκείνοι (οι Ισραηλίτες) έδιναν και φτάνουν στο σημείο να δίνουν λιγότερα;  

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

καληνύχτα


Αποκάλυψη



Υπάρχουν διάφορες θέσεις όσον αφορά την ερμηνεία της Αποκάλυψης. 

Εμείς πιστεύουμε με τη χάρη του Θεού ότι: Πρώτα γίνεται η Αρπαγή, μεσολαβούν 7 χρόνια της βασιλείας του Α/Χ που στα πρώτα 3 ½ χρόνια σκοτώνονται οι άγιοι της θλίψης και αρπάζονται στον ουρανό.

Η ιστορία της Κινέζας ρακοσυλλέκτριας

Στην Κίνα, η βρεφοκτονία και η βρεφική εγκατάλειψη είναι σε τρομερή έξαρση λόγω των σκληρών πολιτικών μέτρων που επιτρέπουν μόνο ένα παιδί σε κάθε οικογένεια που ζει σε πόλη.

Έτσι οι Κινέζοι ωθούμενοι από τη φτώχεια και την τεράστια πολιτική πίεση αναγκάζονται να προβούν σε εγκατάλειψη μωρών εφόσον είναι τα δεύτερα της οικογένειας ή ακόμα και σε βρεφοκτονίες αν το πρώτο τους παιδί είναι κορίτσι. Νομίζουν ότι ένα αγόρι θα ανταποκριθεί καλύτερα στις οικονομικές ανάγκες της οικογένειας.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - α:12



Καὶ ἐπέστρεψα βλέπειν τὴν φωνὴν ἥτις ἐλάλει μετ' ἐμοῦ, καὶ ἐπιστρέψας εἶδον ἑπτὰ λυχνίας χρυσᾶς.

(από τώρα και στο εξής θα χρησιμοποιούμε το κριτικό κείμενο UBS)

«Και επέστρεψα βλέπειν την φωνήν»

Το πρώτο πράγμα που βλέπει ο Ιωάννης, ενώ είναι εν Πνεύματι στην ημέρα του Κυρίου, είναι Αυτός που θα του πει όλα όσα πρόκειται να γίνουν.

Έστρεψε λοιπόν να δει τη φωνή που του μιλούσε και είναι πολύ φυσικό η καρδιά του να σκίρτησε όταν άκουσε αυτή τη φωνή, γιατί ήταν η ίδια φωνή που άκουγε στη γη, μόνο που τώρα δεν ήταν η ήσυχη σιγανή εκείνη φωνή, αλλά δυνατή σαν ήχος σάλπιγγας. Αυτό συμβαίνει γιατί τώρα ο Χριστός φανερώνεται σαν ο Τέλειος, ο Παντοδύναμος, ο Παντοκράτωρ Θεός του σύμπαντος και Άρχων των βασιλείων της γης.