Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

Μου υψώνει το κεφάλι



Μία από τις πιο αποτελεσματικές μορφές πειρασμού - που θα πρέπει να αποφύγουμε.

Τρία δαιμόνια, κάθισαν με τον Σατανά να συζητήσουν πώς να κάνουν έναν πιστό να αμαρτήσει:

«Θα του δείξω την ευχαρίστηση της αμαρτίας», είπε το πρώτο.

«Θα του δείξω πόσο πονάει να είσαι δίκαιος», είπε το δεύτερο.


Αλλά ο Σατανάς δεν ήταν ευχαριστημένος, μέχρι που το τρίτο είπε, «εγώ θα τον αποθαρρύνω».

Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να τον κάνετε να αμαρτήσει, είπε χαμογελαστά ο ψεύτης και απατεώνας. Η «αποθάρρυνση λειτουργεί καλύτερα».

Ξέρω ότι αυτό είναι αλήθεια στη ζωή μου.

Όταν είμαι αποθαρρημένος, είναι πιο πιθανό να γλιστρήσω σε κακούς τρόπους σκέψης, να βυθιστώ σε αυτολύπηση, να παραβλέψω τις ευλογίες μου, να γίνω ευερέθιστος, και να χάσω το θέλημα του Θεού για την ημέρα μου.

Ευτυχώς, όταν είμαστε αποθαρρημένοι, μπορούμε να αποφύγουμε το λάκκο της αμαρτίας και της απελπισίας στρέφοντας γρήγορα τις καρδιές και τις σκέψεις μας προς τον Θεό.

Ψαλμ.γ:3 Αλλά συ, Κύριε, είσαι η ασπίς μου, η δόξα μου και ο υψόνων την κεφαλήν μου.