Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018

Εσύ έχεις «Χαρούμενο ημερολόγιο»;




Έχεις ένα «Χαρούμενο Ημερολόγιο»; Είναι σημαντικό για να περνάμε καλά και η «Επιστολή» θα εξηγήσει το γιατί. 

Στις αρχές αυτού του χρόνου, αγόρασα ένα μικρό σημειωματάριο που στο εξώφυλλο έγραφε «Ημερολόγιο ευτυχίας».

Δεν το αγόρασα επειδή ήμουν ένα με την ευτυχία.

Το αγόρασα επειδή δεν ήμουν.

Υπήρχαν κάποια σημαντικά πράγματα που πήγαιναν στραβά στη ζωή μου, πράγματα που δεν μπορούσα να ελέγξω.
Ήμουν κολλημένος σ’ αυτά τα πράγματα.

Μερικές φορές πιστεύουμε ότι χρειαζόμαστε ένα «Ημερολόγιο θλίψης», «Ημερολόγιο παραπόνων», «Ημερολόγιο κακομεταχείρισης» ή «Ημερολόγιο δυσκολιών».

Αλλά όλα αυτά τα ημερολόγια γίνονται τελικά «ημερολόγια αυτολύπησης».

Ο Θεός δεν μας είπε,  όσα είναι αληθή, όσα σεμνά, όσα δίκαια, όσα καθαρά, όσα προσφιλή, όσα εύφημα, αν υπάρχη τις αρετή και εάν τις έπαινος, αυτά να συλλογιζόμαστε; (Φιλιπ.δ:8).

Μας είπε να σταθούμε σ’ αυτά τα πράγματα, γιατί θα έχουμε πρόβλημα στη ζωή (Ιωάν.ις:33).

Ταύτα ελάλησα προς εσάς, διά να έχητε ειρήνην εν εμοί. Εν τω κόσμω θέλετε έχει θλίψιν· αλλά θαρσείτε, εγώ ενίκησα τον κόσμον.

Αλλά μας είπε επίσης να «πάρουμε θάρρος», διότι σ’ Αυτόν έχουμε ειρήνη και χαρά πέρα από τις περιστάσεις μας!

Δεν έχει σημασία τι μπορεί να συμβαίνει, πρέπει να θυμίζουμε καθημερινά στους εαυτούς μας την καλοσύνη του Θεού.

Όλοι χρειαζόμαστε ένα «Ημερολόγιο ευτυχίας.