Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Αν ερχόταν ένας νεκρός!

«Μα, υπάρχει άλλη ζωή; Και πώς είναι; Υπάρχει κόλαση και παράδεισος; Γιατί δεν ήρθε κανένας από κει να μας πει; Όποιος φεύγει, κανένας δεν τον ξαναβλέπει. Αν ερχόταν κάποιος από την άλλη ζωή, θα πίστευα και θα πίστευαν και πολλοί άλλοι!
Είναι λόγια αμφιβολίας και πόθοι, που συχνά ακούγονται: «Αν γύριζε κάποιος πίσω, να μας πει πώς είναι εκεί, θα πίστευα!».
Όχι (απαντάει ο Χριστός) δεν θα πίστευες. Μπορεί να εντυπωσιαζόσουν για λίγες μέρες, αλλά μετά θα είχες πάλι αμφιβολίες: Μα είδα καλά; Μήπως μου φάνηκε; Τον είδαν κι άλλοι; Μήπως πάθαμε συλλογική αυθυποβολή;
Και καλά να πίστευαν 50 - 100 άτομα, που θα έβλεπαν ένα πρώην νεκρό. Οι υπόλοιποι θα πίστευαν; Πώς θα πίστευαν, αφού δε θα τον έβλεπαν; Και στην υπόλοιπη Ελλάδα; Και στον υπόλοιπο κόσμο; Και αυτοί που θα γεννιόνταν μετά από 5 χρόνια; Και μετά από 10 χρόνια; Θα έπρεπε να ξανάρχονται στη ζωή χιλιάδες άνθρωποι, κάθε χρόνο, σε όλο τον κόσμο, και στα πιο μικρά χωριά, και αυτό σε όλους τους αιώνες, για να μπορούν να πιστεύουν όλοι.
Μα τότε δε θα επρόκειτο για πίστη, αλλά για βεβαιότητα. Αφού θα βλέπαμε τους νεκρούς, θα ήμαστε αναγκασμένοι να το παραδεχτούμε, δε θα ήμαστε πια ελεύθεροι να πούμε: Όχι δεν το παραδέχομαι δε θα ήμαστε ελεύθεροι να διαλέξουμε την πίστη ή την απιστία.
Εδώ αποδεικνύεται πόσο ανόητη είναι “η σοφία των ανθρώπων”.
Λέει κι άλλα ο Χριστός στην παραβολή του Πλούσιου και του Λάζαρου. Ο πλούσιος, που δεν τον ένοιαζε παρά πώς να απολαμβάνει, αλλά και τα αδέλφια του που ζούσαν μόνο για τις απολαύσεις, είχαν τη διδασκαλία του Μωυσή και των Προφητών για να βάλουν μυαλό, αλλά δεν τους άκουγαν. Έλεγαν στο Θεό: Αν μου στείλεις πίσω ένα νεκρό να μου τα πει, θα πιστέψω, αλλά ο Μωυσής και οι Προφήτες δε μου γεμίζουν το μάτι!
Λένε πολλοί “χριστιανοί” σήμερα στο Χριστό: Αν αναστήσεις ένα νεκρό, θα πιστέψω, αλλά οι επίσκοποι και οι παπάδες δε μου γεμίζουν το μάτι!
Μα, εγώ (απαντάει ο Χριστός), είμαι ο νεκρός που ξανάρθε στη ζωή για πάντα, και έστειλα τους μάρτυρες μου, τους αποστόλους, να δώσουν μαρτυρία για μένα, αλλά πολλοί δεν πίστεψαν. (...) Έχουν αυτούς που διδάσκουν την αλήθεια. Ας τους ακούνε! Επαναλαμβάνει ο Ιησούς Χριστός.
Εσύ ακούς και αλλάζεις ζωή, ή περιμένεις κι εσύ ένα νεκρό να αναστηθεί;