Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Antony Flew: Υπάρχει Θεός!

Πώς άλλαξε γνώμη ο πλέον διαβόητος άθεος στον κόσμο:

«Είμαι πλέον πεπεισμένος ότι πρέπει να παρουσιάσω εδώ αυτό που κάποιοι θα  το έλεγαν, την τελευταία μου βούληση, την διαθήκη μου. Με λίγα λόγια, όπως λέει και ο τίτλος, τώρα πιστεύω ότι υπάρχει Θεός! ... Γιατί το πιστεύω αυτό, δεδομένου ότι προώθησα και υπερασπίστηκα τον αθεϊσμό πάνω από μισό αιώνα; Η σύντομη απάντηση είναι: επειδή η εικόνα του κόσμου, όπως τον βλέπω εγώ, εξελίχτηκε μέσω της σύγχρονης επιστήμης... Η επιστήμη επισημαίνει τρεις διαστάσεις της φύσης που καταδεικνύουν τον Θεό.

Η πρώτη είναι το γεγονός ότι η φύση υπακούει σε νόμους. Η δεύτερη είναι η διάσταση της ζωής, δηλαδή έξυπνα οργανωμένα τελεολογικά όντα, που προέκυψαν από την ύλη. Η τρίτη είναι η ίδια η ύπαρξη της φύσης. Αλλά δεν με οδήγησε σ’ αυτή την πεποίθηση μόνο η επιστήμη. Με βοήθησε και μια νέα μελέτη των κλασικών φιλοσοφικών επιχειρημάτων.

καλημέρα


Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - Βασικά στοιχεία της χιλιετούς Βασιλείας:

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γνωρίζουμε είναι ότι αρχίζει με τη διάλυση των στρατευμάτων στη μάχη του Αρμαγεδδών κατά τη Δεύτερη Έλευση.

α. Ιεζ.λθ:9-16 Εδώ λέει ότι οι κατοικούντες τις πόλεις του Ισραήλ θα βγουν και θα κάψουν τα όπλα, τις ασπίδες και τους θυρεούς, τα τόξα και τα βέλη, τα ακόντια και τις λόγχες. Θα καίγουν με αυτά φωτιά για 7 χρόνια. Και αυτούς που θα πέσουν νεκροί στη μάχη του Αρμαγεδδών λέει ότι θα τους θάβουν για επτά μήνες, προκειμένου να καθαρίσουν τη γη (εδ.12).

Θα ορίσουν ένα ειδικό τόπο ταφής στον Ισραήλ, κι εκεί θα θάψουν αυτό το τεράστιο πλήθος. Αυτή η φάραγγα θα ονομασθεί Αμών-γώγ, δηλαδή φάραγγα του πλήθους του Γώγ και βρίσκεται στην περιοχή της Νεκράς θάλασσας.

ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝΤΕΣ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ 63 - Να καυχάσαι μόνο στο ότι εννοείς και γνωρίζειςτο Θεό

Ιερεμ.θ:23,24 Ούτω λέγει Κύριος, Ας μη καυχάται ο σοφός εις την σοφίαν αυτού, και ας μη καυχάται ο δυνατός εις την δύναμιν αυτού, ας μη καυχάται ο πλούσιος εις τον πλούτον αυτού, αλλ’ ο καυχώμενος ας καυχάται εις τούτο, ότι εννοεί και γνωρίζει εμέ, ότι εγώ είμαι ο Κύριος, ο ποιών έλεος, κρίσιν, και δικαιοσύνην επί της γής επειδή εις ταύτα ευαρεστούμαι, λέγει Κύριος»

Ας μη καυχάται ο σοφός εις την σοφίαν αυτού  Το να έχει κανείς τη σοφία του κόσμου μόνο, δεν τον ωφελεί τίποτα σχετικά με την αιωνιότητα. Στις περισσότερες περιπτώσεις, όχι μόνο δεν ωφελεί σε πράγματα που μένουν, αλλά εμποδίζει και το δρόμο για τα αιώνια, γιατί διαβάζουμε: «και οι Έλληνες σοφίαν ζητούσιν, ημείς δε κηρύττομεν Χριστόν εσταυρωμένον.....εις δε τους Έλληνας μωρίαν» (Α’ Κορ.α:22,23).

o σταυρός σαν σύμβολο του θεού Ηλιου-Δία

Στίς πρωτοελληνικές διαλέκτους ο σταυρός λεγόταν -ΚΑΡΟΣ από τή ρίζα -ΚΑ, καί αυτή η λέξη διασώζεται σήμερα σέ όλη τήν Ευρώπη ΚΑΡΟΣ = Κ` ΡΟΣ = CROSS, αλλά καί στή λέξη καρώ πού σημαίνει τετράγωνο ή ρόμβος.

Στη ρίζα -ΚΑΣ λοιπόν βρίσκουμε την έννοια τού σταυρού, δηλαδή την ένωση “κάσις” ενός συμβόλου πού είχαν οι σαρακατσάνοι πριν τον Χριστιανισμό. Τον σταυρό στους Σαρακατσάνους τον βρίσκουμε όχι μόνο στο εσωτερικό, μα και στο εξωτερικό των καταλυμάτων τους όπου έβαζαν εμφανώς σταυρό. 

καλημέρα


Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

ΕΞΟΔΟΣ - κδ



κδ:1-2
Αυτό το κεφάλαιο αρχίζει με μια έκφραση που χαρακτηρίζει πολύ καθαρά όλη τη Μωσαϊκή οικονομία: «…. μακρόθεν…. δεν θέλουσι πλησιάσει…». Πουθενά, σ’ όλες τις διατάξεις του νόμου δεν βρίσκουμε τις πολύτιμες λέξεις: «Ελάτε, πλησιάστε»! Η λέξη «μακρόθεν» χαρακτηρίζει το νόμο, όπως η λέξη «πλησιάστε» χαρακτηρίζει το ευαγγέλιο. Κάτω από το νόμο, το έργο που μπορούσε να δώσει σ’ ένα αμαρτωλό το δικαίωμα να πλησιάσει, δεν είχε γίνει. Το αίμα των μόσχων και των ταύρων (Λευιτ.ις:18) δεν μπορούσε να εξαλείψει την αμαρτία, ούτε να δώσει ειρήνη στη συνείδηση. Ο Μωυσής που πλησίασε το Θεό, είναι τύπος του Χριστού, είχε την καρδιά του Θεού, ενώ ο λαός ήταν ακόμα μακριά απ’ αυτή τη θέση. Ήξερε τι θέλει ο Κύριος, η καρδιά του ήταν αφιερωμένη στο Θεό, δεν αμφέβαλε (Εβρ.ι:22).

Ο Θεός είπε αυτά τα λόγια στο Μωυσή όταν ήταν ακόμα πάνω στο Σινά για να πάρει τις εντολές.

Ο Ναδάβ και ο Αβιούδ ήταν οι μεγαλύτεροι γιοι του Ααρών και κατά συνέπεια οι διάδοχοι στην ιερατεία.

κριτήριο αγιασμού για την καθολική εκκλησία.. το παπικό αξίωμα !

Οι ποντίφικες Ιωάννης Παύλος ο 2ος και Ιωάννης ο 23ος θα ανακηρυχθούν άγιοι από πλευράς της Ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας στις 27 Απριλίου του 2014, ανακοίνωσε τη Δευτέρα ο πάπας Φραγκίσκος.
Ο Πάπας είχε σημειώσει από τον Ιούλιο ότι σκόπευε να αγιοποιήσει τους δύο προκατόχους του, αφού είχε αποδεχθεί και επισημοποιήσει ένα «δεύτερο θαύμα» το οποίο αποδίδεται στον Ιωάννη Παύλο το 2ο ..!

ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ 3 - Η Αρπαγή της εκκλησίας


Η Αρπαγή είναι η ελπίδα των πιστών, μια ελπίδα που είναι το πιο ισχυρό κίνητρο για να ζήσει κανείς για το Θεό. Αποβλέπουμε στη μελλοντική δόξα με τον Ιησού Χριστό. 
Β΄Θες.α:10   Τίτος β:13   Ματθ.κδ:36,39   Β' Τιμ.δ:8   Β΄Θες.β:3   Ματθ.κε:14,24
Τίτ.β:13 «προσμένοντες την μακαρίαν ελπίδα, και επιφάνειαν της δόξης του μεγάλου Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού».
 

καλημέρα


Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

γρηγορείτε !

«Γρηγορείτε ουν, ότι ουκ οίδατε την ημέραν ουδε την ώραν εν η ο Υιός του ανθρώπου έρχεται»  (Ματθ.κε΄13 )

οι "άλλοι"

Ακούμε για μεγαλειώδεις αναζωπυρώσεις , για πολύπλοκα δόγματα , για εκπληκτικούς ευαγγελιστές,  για θαυμαστές ευλογίες , για μεγάλες εκκλησίες, για πολυανθρωπες λαοσυνάξεις , για καλογυαλισμένα  ιερατεία, για φωτισμένους πατέρες , για αγίους καλογέρους , για ανεξήγητα μυστήρια, για «ευσεβείς» και καλοδεχούμενους κοινωνικά «πιστούς», για πλούσια ελέη.

Από την άλλη πλευρά έχουμε ψυχές κυνηγημένες , «παράνομους» στα μάτια των αρχών, καταφρονεμένους και διωκόμενους από την εκκλησιαστική εξουσία,που η δράση του ιερατείου τους έχει απομακρύνει  από κάθε εκκλησία, και που πολλές φορές η καρδιά τους διψάει να γνωρισει τον Κύριο .

καλημέρα


επαγρυπνείτε

(Ματθ. 25:13) Αγρυπνείτε λοιπόν, διότι δεν εξεύρετε την ημέραν ουδέ την ώραν, καθ' ην ο Υιός του ανθρώπου έρχεται.

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Ο εργάτης

Η θρησκεία πάντοτε βρίσκεται σε μια κατάσταση υπερέντασης για το πώς θα βελτιωθεί για να γίνει πιο πετυχημένη, αλλά ο Θεός ψάχνει για ανθρώπους που θα μπορέσει να τους εμπιστευτεί για να θέσει πάνω τους το Πνεύμα Του και να φανερώσει τη δύναμή Του.

Το σχέδιο του Θεού είναι να κηρυχτεί το Ευαγγέλιο από ανθρώπους, και η επιτυχία στο να κρατηθεί το έργο Του σε ψηλά πνευματικά επίπεδα, εξαρτάται απ’ αυτούς που είναι έτοιμοι να πληρώσουν την τιμή ώστε το Πνεύμα και η δύναμη του Θεού να μπορέσουν ν’ αναπαυθούν πάνω τους.

Η Μεταρρύθμιση συνδέθηκε με ανθρώπινους κρίκους - απ’ το Λούθηρο μέχρι τις μέρες μας - που ο Θεός χρησιμοποίησε «εν τη δυνάμει του Αγίου Του Πνεύματος». Όλη η αποκεκαλυμμένη αλήθεια που έχουμε σήμερα, έφτασε στα χέρια μας γραμμή με γραμμή καθώς ο Θεός είχε ανθρώπους που την έφερναν στο φως.

Καθαρά ή ακάθαρτα;



















Μια καινούρια οικονομία ξεκινάει, καθώς ο Νώε κι η οικογένειά του πατάνε το πόδι τους πάνω σε μια ανακαινισμένη γη, όπου έχουν γίνει μερικές αλλαγές.

Όταν η εκκλησία αρπαχτεί για να φυλαχτεί απ’ την κρίση του Θεού, θα επιστρέψει κι αυτή σε μια ανακαινισμένη γη και μια καινούρια οικονομία θα ξεκινήσει. Όταν ο Νώε άφησε την κιβωτό, όλη η γη του ανήκε. Το ίδιο λέγεται και για μας ότι «οι πραείς θα κληρονομήσουν τη γη» (Ματθ.ε:5) κατά τη διάρκεια της Χιλιετηρίδας.

ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ 2 - Σημεία των έσχατων ημερών

















Η Γραφή μαρτυρεί για τη θέση μας μέσα στην προφητεία, με σημεία που ήδη έχουν συμβεί, με σημεία που συμβαίνουν τώρα και άλλα που πρόκειται να συμβούν. 

Ο Θεός θέλει να είμαστε έτοιμοι για τις έσχατες ημέρες.

Καλημέρα


Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

καληνύχτα


ένας ανελέητος κόσμος

Τζωρτζ Όργουελ – George Orwell (1903-1950) από το “1984″

"..Πώς βεβαιώνεται κάποιος για τη δύναμη του πάνω σε ένα άλλο, Ουίνστων;
Ο Ουίνστων σκέφτηκε:
-Κάνοντας τον να υποφέρει, είπε.

-Ακριβώς. Κάνοντας τον να υποφέρει. Η υπακοή δεν αρκεί.
Αν δεν υποφέρει, πως μπορεί να είσαι βέβαιος πως υπακούει στη δική σου θέληση και όχι στη δική του;
Δύναμη είναι να επιβάλλεις πόνο και ταπείνωση.
Δύναμη είναι να κομματιάσεις το ανθρώπινο μυαλό και να το συναρμολογήσεις πάλι δίνοντας του το σχήμα που θέλεις εσύ.

ΚΥΡΙΑΚΟ ΔΕΙΠΝΟ - Η ειδωλολατρία, το Δείπνο του Κυρίου και το Σώμα του Χριστού










































Α' Κορινθίους ι:1-22

Κάθε φορά που έχουμε το Δείπνο του Κυρίου, είναι σημαντικό, καθώς θα συμμετάσχουμε στο τραπέζι αυτό, να το κάνουμε σωστά. Δεν έχω πρόθεση να σταθούμε σε πράγματα για τα οποία είμαστε σίγουροι. Δηλαδή ξέρουμε πολύ καλά πως τα στοιχεία του Δείπνου, ο άρτος και ο οίνος συμβολίζουν το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου μας.

Στο Ιωάν.ς:53-56 ο Χριστός είπε: Αληθώς, αληθώς σας λέγω, Εάν δεν φάγητε την σάρκα του υιού του ανθρώπου και πίητε το αίμα αυτού, δεν έχετε ζωήν εν εαυτοίς. Όστις τρώγει την σάρκα μου και πίνει το αίμα μου, έχει ζωήν αιώνιον, και εγώ θέλω αναστήσει αυτόν εν τη εσχάτη ημέρα.  Διότι η σαρξ μου αληθώς είναι τροφή, και το αίμα μου αληθώς είναι πόσις. Όστις τρώγει την σάρκα μου και πίνει το αίμα μου εν εμοί μένει, και εγώ εν αυτώ.
 

ο αφορισμός δεν έπιασε και..τα παπούτσια του έλιωσαν..

Ας θυμηθούμε σήμερα κάποιον που οι εν Ελλάδι "θρησκευόμενοι" δεν έχουν σε εκτίμηση.
Ο Ανδρέας Λασκαράτος (1811-1901) ήταν αξιόλογος σατιρικός ποιητής και πεζογράφος από την Κεφαλλονιά. Αφορίστηκε από την κρατική εκκλησία εξ' αιτίας των σατιρικών βελών κατά του επίσημου κλήρου.

Ο Ανδρέας Λασκαράτος γεννήθηκε το 1811 στο Ληξούρι, σε μία περίοδο που τα Επτάνησα περνούσαν από την γαλλική στην αγγλική "προστασία".

καλημέρα



Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Ελλη(no)-χριστιανισμός, η ανθρώπινη "σοφία"

Τα λάβαρα της "θεάς" Αθηνας και των τριών καθολικών ιεραρχών εκατέρωθεν του βήματος των ομιλητών σε αίθουσα τελετών του πανεπιστημίου Αθηνών σύμβολο του κραυγαλέου συγκριτισμού της κυρίαρχης θρησκευτικής κάστας..

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Το τέλος του Υιού.



Ο Γιος του Θεού δεν είχε μόνο αρχή, αλλά κατά κάποιο τρόπο, θα έχει κι ένα τέλος. Αυτό γίνεται φανερό απ’ την Α’ Κορ.ιε:23-28. Ιδιαίτερα στο εδάφιο 24 λέει: «ύστερον θέλει είσθαι το τέλος, όταν παραδώση (ο Χριστός) την βασιλείαν εις τον Θεόν και Πατέρα...»

Στο εδάφιο 28 λέει: «Όταν δε υποταχθώσιν εις αυτόν τα πάντα, τότε και αυτός ο Υιός θέλει υποταχθή εις τον υποτάξαντα εις αυτόν τα πάντα, διά να ήναι ο Θεός τα πάντα εν πάσι»

Αυτό το εδάφιο της Γραφής είναι αδύνατον να εξηγηθεί από κάποιον που πιστεύει σε κάποιο «Θεό Υιό» ο οποίος είναι ίσος με τον Πατέρα και αιώνιος όπως ο Πατέρας. Μπορούμε όμως εύκολα να το ερμηνεύσουμε, όταν καταλάβουμε ότι ο όρος «Υιός Θεού» αναφέρεται σ’ ένα ιδιαίτερο ρόλο που πήρε προσωρινά ο Θεός για το σκοπό της απολύτρωσης. 

Ερωτήσεις που ζητούν απάντηση


ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ 1 - Η σημασία της προφητείας

Β' Πέτρου α:16-21   Γένεση ιβ
Α' Θεσσαλονικείς δ:13-18
Ρωμαίους ιε:4   Πράξεις β
Β' Πέτρ.α:19 «Καί έχομεν βεβαιότερον τόν προφητικόν λόγον, εις τόν οποίον κάμνετε καλά νά προσέχητε ως εις λύχνον φέγγοντα εν σκοτεινώ τόπω, έωσού έλθη η αυγή τής ημέρας καί ο φωσφόρος ανατείλη εν ταίς καρδίαις υμών»

ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ - Προς Θεσσαλονικείς (2)


Κεφάλαια δ’ & ε’

Α. Η ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ

δ:1-12
Το πρώτο μέρος του τέταρτου κεφαλαίου είναι προτροπές για αγιασμό. Ο Παύλος τους προτρέπει:

1.  Ν’ απέχουν από πορνεία
2.  Να μην αδικούν αδελφό
3.  Ν’ ασχολείται ο καθένας με τα δικά του πράγματα
4.  Να δουλεύει ο καθένας με τα ίδια του τα χέρια
5.  Να είναι τίμιοι με όλους τους ανθρώπους.

Καλημέρα


Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

σε τι αναφέρεται ;

Το σύμβολο της τριάδας (triquetra), είναι  ιδιαίτερα γνωστό λόγω της χρήσης του και στο εξώφυλλο του «Βιβλίου των Σκιών» το οποίο το χρησιμοποιούσαν οι τρεις αδερφές της αμερικανικής σειράς «οι Μάγισσες». Κάτω αριστερά μια παλιότερη (κέλτικη) εκδοχή και δεξια ακόμα μια εκδοχή του ίδιου συμβόλου που μοιάζει με ..κλωτσοπατινάδα..
....και η τελευταία πιο μοντέρνα εμφάνισή του:
που χωρίς πολλές περιστροφές θυμίζει τον αριθμο τού θηρίου 666 και την τριάδα (διαβολος-αντίχριστος-ψευδοπροφήτης)...

Καλημέρα


Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013


ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝΤΕΣ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ 62 - Σοφία



Κολ.β:3 «εν τω οποίω είναι κεκρυμμένοι πάντες οι θησαυροί της σοφίας και της γνώσεως»

Στη μελέτη μας πάνω σ’ αυτό το θέμα, βρίσκουμε ότι υπάρχουν δύο είδη σοφίας. Στην Α΄Κορ.β:6 ο Παύλος μιλάει για σοφία «του αιώνος τούτου» που φθείρεται, και για «τη σοφία του Θεού». Αυτή η σοφία είναι «μυστηριώδης» και «αποκεκρυμμένη» και ο Θεός την «προώρισεν προ των αιώνων εις δόξαν ημών την οποίαν ουδείς των αρχόντων του αιώνος τούτου εγνώρισε διότι αν ήθελον γνωρίσει, δεν ήθελον σταυρώσει τον Κύριον της δόξης» (Α’ Κορ.β:7,8).

ΕΞΟΔΟΣ - κγ


κγ:4
Βλέπουμε σ’ όλο το νόμο, ο Θεός να φανερώνει την καρδιά Του γεμάτη αγάπη και έλεος.

κγ:8
Σε περιπτώσεις κρίσης, το δώρο μπορεί να διαστρέψει τη δίκαιη απόφαση.

κγ:12
Ο Θεός φροντίζει για το βόδι, το γαϊδούρι, το δούλο.

κγ:14
Οι εορτές εξετάζονται καλύτερα στο βιβλίο του Λευιτικού.

καλημέρα


Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

η ανακύκλωση του εκκλησιαστικού συστήματος-ο νέος νηπιοβαπτισμός

"... οι εκκλησίες ή διαβρώνονται από έξω (από την εισροή απίστων) ή διαλύονται από μέσα από τη βαριά ασθένεια που λέγεται εσωστρέφεια. Aν, βέβαια, το μικρόφωνο του άμβωνα εξακολουθεί να ακούγεται και τα καθίσματα είναι γεμάτα τις Kυριακές, αυτό ασφαλώς δεν σημαίνει κατ' ανάγκη ότι υπάρχει εκεί (στο κτίριο) Xριστός και εκκλησία.
... πώς εξηγείται το φαινόμενο οι περισσότερες εκκλησίες, στην Eλλάδα και στο εξωτερικό, να έχουν γίνει «ξέφραγα αμπέλια»; O κάθε ένας κάνει ό,τι θέλει, έρχεται στις συναθροίσεις όποτε θυμάται, φοράει ό,τι θέλει, πηγαίνει όπου θέλει, ακόμα μπορεί να κλέβει και να πορνεύει, αλλά να είναι «μέλος» της εκκλησίας του Xριστού, και μάλιστα με τα ίδια δικαιώματα που έχουν και οι υπόλοιποι άγιοι. Γιατί, άραγε, συμβαίνει αυτό και ποιος ή ποιοι έχουν την ευθύνη μπροστά στον Θεό;