Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Κυριακή 22 Απριλίου 2012

Συνάθροιση Κυριακής

Νοικοκυρέματα!


Χρειάζεται μεγάλη προσοχή και σοφία από το Θεό το θέμα των χρημάτων στη ζωή του ανθρώπου του Θεού. Οι ισορροπίες εδώ είναι λεπτές και οι κίνδυνοι πολ­λοί.
Πρώτ' απ' όλα τα χρήματα δεν είναι για να ικανοποιήσουμε όλες μας τις ανάγκες και τις επιθυμίες. Μέσα από την κακή, αλόγιστη και άσοφη χρήση των χρημάτων μας τα παιδιά μας γίνονται άπειρα, άοπλα σ' αυτή τη σκληρή ζωή και όλοι μας υποφέρουμε. Είναι κακή χρήση των χρημάτων όταν τα χρησιμοποιούμε για να ανοίγουμε πόρτες... να εξευμε­νίζουμε ανθρώπους ή να καλοπιάνου­με τα παιδιά μας...
 

Υπολογιστής αποκαλύπτει την αλήθεια της Γραφής


Το περιστατικό δημοσιεύθηκε στο τεύχος Ιουλίου 1970 του περιοδικού Avionics News (Αεροπορικά νέα), μηνιαίας εκδόσεως της Aircraft Electronics Association Inc., η οποία εδρεύει στην Σαρασότα της Φλόριδας. ΗΠΑ (Sarasota, Florida).
Γνωρίζατε, ότι το διαστημικό πρόγραμμα ασχολείται στο να αποδείξει, ότι αυτό το οποίον έχει αποκληθεί «μύθος» στην Αγία Γραφή είναι αληθές;

Ο κ. Harold Hill (Χάρολτ Χίλλ), Πρόεδρος της Curtis Engine Company (Εταιρία Κούρτις Έντζιν), εκ Βαλτιμόρης (Πολιτεία Μαίρυλαντ, Η.Π.Α.) και Σύμβουλος στο διαστημικό πρόγραμμα διηγείται τα ακόλουθα:

Χριστιανοί;

Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν κάποια πίστη και φόβο για το Θεό. Πηγαίνουν στην εκκλησία και κουβαλούν με συναίσθηση τον τίτλο του Χριστιανού. Συχνά τον προβάλλουν ανάμεσα στους ανθρώπους, συγγενείς, φίλους, συναδέλφους, στη γειτονιά και προτρέπουν κι άλλους να έρθουν στο δρόμο του Χριστού. Διαβάζουν το λόγο του Θεού και ξέρουν πως όλα όσα λέει είναι αλήθεια. Γι’ αυτό άλλωστε θέλουν την αιώνια ζωή και φοβούνται την αιώνια κόλαση, μακριά από το Θεό.

Ο Ιησούς μπροστά στην αμαρτία

                               
Ιωάν.η:2-11

Έχουμε δει σε ταινίες, οι αστυνομικοί να πιάνουν τον κακό, να έρχονται οι φωτογράφοι γύρω του, κι αυτός να βάζει τα χέρια μπροστά στο πρόσωπό του για να μην το δουν. Γιατί άραγε τόσο συχνά το κάνουν οι άνθρωποι αυτό; Ένας λόγος είναι η ντροπή. 

Ντροπή για το κακό που έκαναν, αλλά και για το γεγονός, ότι αυτό φανερώθηκε στους άλλους και δεν μπορούν να κρυφτούν. Η αμαρτία όταν αποκαλύπτεται, προξενεί ντροπή. 

Σε κάποιους επίσης προξενεί φόβο. Και είναι καλό αυτό. Ένα μικρό αγοράκι έκανε την αταξία, το ήξερε και πήγε και είπε στη μαμά του, «Μαμά, φοβήθηκα». Και βέβαια η μαμά του, το ρώτησε, «γιατί φοβήθηκες, έκανες κάτι κακό;». 
 

Ντροπή, φόβος, ενοχή, αυτά είναι που συνήθως νοιώθει ο άνθρωπος όταν η αμαρτία του, το κακό που έκανε, γίνει φανερό. Λίγο πολύ όλοι τα έχουμε νοιώσει. Μπορούμε, λοιπόν, έστω και λίγο να καταλάβουμε τι μπορεί να ένοιωθε αυτή η γυναίκα που την έπιασαν επ' αυτοφώρω να είναι στο κρεβάτι με ένα ξένο άνδρα και την πήγαν στους Φαρισαίους. 

Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Ποιοί είναι στ αλήθεια ;

..Είναι οι ελεήμονες οργανισμοί με το πλούσιο φιλανθρωπικό έργο , που διαφημίζουν τις εμπειρίες της δράσης τους..πρακτικοί, α-χρωμοι αλλά και ά-πραγοι μπροστά σε κάθε τι που ξεφεύγει από την ασφάλεια της ουδετερότητάς..
..Είναι οι διακονίες με την πλούσια "πνευματική" δράση, που οικοδομούν την ρεκλάμα του προσωπικού τους έργου.. με βαρύτιμες διακυρήξεις για ενότητα και τις άοσμες δια-δογματικές κοσμοσυνάξεις ..με τα χαρισματικά πανηγυράκια που προβάλλουν αυτάρεσκα οτι είναι ευλογημένοι ..
..Είναι ακόμα οι "σοσιαλίζοντες" χριστιανοί..με λόγια χωρίς ουσία και αντίκρυσμα, που χτίζουν το δικό τους δημόσιο προφίλ μιλώντας τάχα για την δυστυχία των άλλων..,που δεν αγγίζουν οτι πραγματικά καίει, αφού αρνήθηκαν την δύναμη της ελευθερίας του Χριστού.
..Είναι όλοι αυτοί οι επώνυμοι...τους οποίους ο Κύριος δεν αποθαρρύνει για την δράση τους..Ομως είναι κατά βάθος η διάθεση της καρδιά σου οταν ασχολείσαι με πράγματα του Θεού. Εκείνος λέει και σήμερα να "μή γνώτω η αριστερά σου τί ποιεί η δεξιά σου"
 
(πηγή leonjes)

Περί λιτανείας

1.Λιτανεία, σημαίνει ικεσία. Πρόκληση κοινή. Σύνδρομη ευχαριστία προς τον Θεόν υπέρ τινός δώρου Του ή ανάμνησις επέμβασής Του.
Λιτανεύω, συνώνυμο του λίσσομαι (παρακαλώ, ζητώ κάλυψη), «Γουνών λιτανεύειν» (Οδήσ. κ. 481). Αλλά και λιτανικός, λιτόνιος, λιτανός (Αισχ. Ικετ. 809)

2.Αλλά και λιταργίζω, πηγαίνω κάπου τρέχοντας. Και περιφέρω. Λιτααργικός, λίταργος, λιτασμός.

Λιτή (λίτομαι) η παρακλητική προσευχή. («λιτήσι λίσσεσθαι» Οδυσ. Λ.34, «ες λιτός κατεβαίνει» Πρόδ. 1.116, «λιταίς πείθειν...» Πίνδ,Ο.2.144, «λιτοί θεών» = προσευχές προς τους Θεούς, Ευρ. Ικετ. 262) 
3.Εκκλησιαστικώς λιτανεία (Ιωαν.Μουχ. 3101 β'). Στην εκκλησιαστική ιεροτελεστία, ή λιτανεία εκ του ναού στο χώρο του νάρθηκα, αμέσως μετά την κεφαλοκλισία.
Και λιτήρ (ικετήριος), λητήσιος (δεόμενος).

Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Οι παραδόσεις (12)


ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ

1.         Τι είναι το μυστήριο του χρίσματος;

Είναι μια τελετή που γίνεται αμέσως μετά το βάπτισμα και θεωρείται απαραίτητο συμπλήρωμά του. Ο ιερέας αλείφει με το άγιο μύρο τον νεοβαπτισμένο, κάνοντας το σχήμα του σταυρού σε διάφορα σημεία του σώματος, και λέγει: “Σφραγίς δωρεάς Αγίου Πνεύματος Αμήν”.
Το άγιο μύρο, που καλείται χρίσμα, είναι ένα μύρο που παρασκευάζεται από σαράντα περίπου αρωματώδεις ουσίες και λάδι ελιάς. Το προνόμιο της παρασκευής του το έχει ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, που το παρασκευάζει τη Μεγάλη Πέμπτη. Από εκεί το παίρνουν οι Μητροπολίτες και το διοχετεύουν στις ενορίες.
Πιστεύεται, ότι με το χρίσμα αυτό του μύρου, ο βαπτισμένος παίρνει τη δωρεά του Αγίου Πνεύματος και χαρίσματα.
Ακόμη με το χρίσμα καθιερούνται (εγκαινιάζονται) οι εικόνες και χρίονται οι βασιλείς.
 

Υπάρχει και τέτοια τράπεζα!


Φαντάσου ότι υπάρχει μια τράπεζα, η οποία κάθε μέρα καταθέτει στο λογαριασμό σου το ποσό των 86.400 €.
Αυτή η περίεργη τράπεζα, την ίδια στιγμή, δεν μεταφέρει τα λεφτά σου από τη μία μέρα στην άλλη: κάθε βράδυ σβήνει από το λογαριασμό αυτά που δεν έχεις ξοδέψει.
Τι θα έκανες; ...

Πώς θα .... καταναλώσεις τις τελευταίες καραμέλες της ζωής σου ;


"Μέτρησα τα χρόνια μου και συνειδητοποίησα ότι, μου υπολείπεται λιγότερος χρόνος ζωής απ' ότι έχω ζήσει έως τώρα...

Αισθάνομαι όπως εκείνο το παιδάκι που κέρδισε μια σακούλα καραμέλες: τις πρώτες τις καταβρόχθισε με λαιμαργία αλλά όταν παρατήρησε ότι του απέμεναν λίγες, άρχισε να τις γεύεται με βαθιά απόλαυση.
 

Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

(1Ιωάν. 5:19)

Εξεύρομεν ότι εκ του Θεού είμεθα, και ο κόσμος όλος εν τω πονηρώ κείται.

Διαρρήξατε την καρδίαν σας


«Διαρρήξατε την καρδίαν σας και μη τα ιμάτιά σας και επιστρέψατε προς Κύριον τον Θεόν σας διότι είναι ελεήμων και οικτίρμων, μακρόθυμος και πολυέλεος και μεταμελούμενος διά το κακόν» (Ιωήλ β:13)

 

Ένα πανάρχαιο έθιμο

Μια πράξη που αναφέρεται αρκετά συχνά στις 'Αγιες Γραφές, είναι αυτή της διάρρηξης ή σχισίματος των ρούχων. Για πρώτη φορά τη συναντούμε στη Γέν.λζ:29, τότε που τα αδέλφια του είχαν πουλήσει τον Ιωσήφ στους Μαδιανήτες εμπόρους, ενώ ο Ρουβήν ήταν απών. Όταν ο Ρουβήν επέστρεψε στο λάκκο που τον είχαν φυλακίσει προσωρινά και είδε ότι ο Ιωσήφ δεν ήταν εκεί «διέσχισε τα ιμάτια αυτού» δείχνοντας με τον τρόπο αυτό τη θλίψη και την απελπισία του γι' αυτό που συνέβηκε στον αδελφό του.

Το ίδιο έκανε και ο Ιακώβ, στη συνέχεια, όταν του είπαν ότι κάποιο θηρίο είχε φάει δήθεν τον Ιωσήφ, οπότε «διέσχισεν τα ιμάτια αυτού και έβαλε σάκκον εις την οσφύν αυτού και επένθησε τον υιόν αυτού ημέρας πολλάς» (Γεν.λζ:34).

 

Χαλαρά με το Χριστό θα πει χαλαρά με την αμαρτία

Το χαλαρά στις μέρες μας είναι κάτι περισσότερο από μια λέξη με το συγκεκριμένο νόημά της. Είναι τύπος ανθρώπου και είναι και τρόπος ζωής. Αυτός που επιδιώκει και ακολουθεί το «δόγμα χαλαρά» στις μέρες μας, δεν ενδιαφέρεται σοβαρά και υπεύθυνα για κανέναν και τίποτα. Δε θέλει δέσμευση στη ζωή του, προτιμάει να είναι άνετος, ξεκούραστος, φιλικός με όλους, αποδεκτός απ' όλους, να μην ανήκει πουθενά, για να μπορεί να μπαινοβγαίνει στις διάφορες καταστάσεις... όποτε, αν, όταν το θέλει εκείνος. Δε θέλει υποχρέωση από κανέναν και σε κανέναν. Αυτή είναι και η ζωή που ζει αυτός ο άνθρωπος. Εδώ είναι κάτι το πραγματικά αξιοσημείωτο. Αυτό το χαλαρά, που είναι επιλογή των ανθρώπων, αγκαλιάζει όλη τους τη ζωή και την ύπαρξη. Έτσι βλέπουν τους άλλους γύρω, έτσι αντιμετωπίζουν τις καταστάσεις της ζωής, έτσι θέλουν και οι άλλοι να τους βλέπουν.

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΟΥ 13 - Αριθμοί

Α. ΤΙΤΛΟΣ
Το τέταρτο βιβλίο που έγραψε ο Μωυσής ονομάζεται Αριθμοί και πήρε τ’ όνομά του από τις δύο απαριθμήσεις του λαού Ισραήλ που αναφέρονται εδώ.

Β. ΘΕΜΑ
Το θέμα των Αριθμών είναι η υπηρεσία του λαού Ισραήλ. Μαθαίνουμε πως όλα γίνονταν με τάξη. Ο λαός είχε χωριστεί σε φυλές και οικογένειες. Κάθε φυλή είχε μία συγκεκριμένη θέση μέσα στο στρατόπεδο. Η πορεία και η στρατοπέδευση του λαού καθορίζονταν με στρατιωτική ακρίβεια. Κάθε Λευίτης είχε μία συγκεκριμένη υπηρεσία στη μεταφορά της Σκηνής του Μαρτυρίου.
Οι Αριθμοί είναι επίσης η καταγραφή της αποτυχίας του Ισραήλ να πιστέψει στις υποσχέσεις του Θεού και να μπει στη γη Χαναάν καθώς και των περιπλανήσεων του μέσα στην έρημο σαν τιμωρία για την απιστία του. Το τέλος του βιβλίου μας αφήνει στα σύνορα της γης της επαγγελίας, όπου η νέα γενιά των Ισραηλιτών περιμένει να εισέλθει.

Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Κολ. 2:14


εξαλείψας το καθ' ημών χειρόγραφον, συνιστάμενον εις διατάγματα, το οποίον ήτο εναντίον εις ημάς, και αφήρεσεν αυτό εκ του μέσου, προσηλώσας αυτό επί του σταυρού·

Μαθήματα ζωής από έναν 29χρονο που γεννήθηκε χωρίς άκρα


Η δύναμη της ψυχής και της θέλησης ξεπερνούν τη δύναμη του σώματος.
Φωτεινό παράδειγμα αποτελεί ο ο 29χρονος Nick Vujicic, ο οποίος στις παρακάτω φωτογραφίες απολαμβάνει το μήνα του μέλιτος με την πανέμορφη σύζυγό του σαν οποιοδήποτε ζευγάρι.
 

ΓΕΝΕΣΗ λ


Ο τρόπος ν’ αποκτάνε παιδιά μέσω της θεράπαινας, ήταν νόμιμος τότε.
Ο Μανδραγόρας είναι πολύ κοινό φυτό και στον τόπο μας.
Η ρίζα είναι σαρκώδης, μακριά μοιάζοντας με ανθρώπινο σώμα με δύο πόδια και ίσως αυτό συνετέλεσε στην δημιουργία διαφόρων παραδόσεων και μύθων σχετικά με το φυτό αυτό.
Έτσι ένας μύθος αναφέρει ότι ο μανδραγόρας προέρχεται από το σπέρμα σατανικών ανθρώπων και το ξερίζωμα του μπορεί να επιφέρει τον θάνατο. Για να τον ξεριζώσουν χρησιμοποιούσαν κάποιο ζώο δένοντας στο πόδι του ένα σχοινί και την άλλη άκρη στη βάση του φυτού. Αφού κατάφερναν να το ξεριζώσουν πίστευαν ότι έκλαιγε σαν μωρό.
Ακόμη θεωρούσαν ότι αν πιεις το αφέψημα της ρίζας του θα κάνεις αρσενικά παιδιά, εξ ου και η ονομασία του σερνικοβότανο.
Ο μανδραγόρας είναι τοξικό φυτό περιέχει ατροπίνη, σκοπολαμίνη και υοσκυαμίνη που αποτελούν πολύτιμες φαρμακευτικές ουσίες και χρησιμοποιούνται ως αντισπασμωδικά και καταπραϋντικά.

Έκτρωση


Ο αδίστακτος βασιλιάς Ηρώδης θανάτωσε κάποτε τα νήπια της Βηθλεέμ και των περιχόρων της. Σήμερα 120.000 μέλλουσες μητέρες περίπου σε όλο τον κόσμο θα πετάξουν στα σκουπίδια τα έμβρυα που κυοφορούν διαιωνίζοντας την εγκληματική πράξη του Ηρώδη απαρνούμενες την ίδια τη ζωή...

Η Αγία Γραφή δεν αναφέρει συγκεκριμένα το θέμα της έκτρωσης. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές διδασκαλίες στη Γραφή που κάνουν ξεκάθαρη την άποψη του Θεού για το θέμα αυτό.

Πρώτη στην Ευρώπη η Ελλάδα στις αμβλώσεις, τρίτη στον κόσμο!



Μια έκτρωση κάθε έντεκα δευτερόλεπτα πραγματοποιείται στην Ευρώπη, οδηγώντας στο θάνατο 2.725.820 έμβρυα ετησίως, ενώ στη χώρα μας ο αριθμός αυτός αγγίζει τις 200.000!

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat, το 22% των ελληνίδων δηλώνει πως έχει κάνει τουλάχιστον μια έκτρωση ενώ το 10% των γυναικών που υφίστανται τέτοιου είδους επεμβάσεις είναι μόλις εφηβικής ηλικίας.
 

συναθροίσεις διημέρου

Εκδήλωσεις στην αίθουσα των αφρικανών αδελφών Αχαρνών 5 Αθήνα Σάββατο 21 Απρίλη 19.00 μ.μ. και στην αίθουσα των φιλιππινέζων  αδελφών Πόντου 24 Ιλίσια Κυριακή 22 Απρίλη 17.00 μ.μ.

«Μή μού άπτου»


«Λέγει πρός αυτήν ο  Ιησούς· Μή μού άπτου· διότι δέν ανέβην έτι πρός τόν Πατέρα μου.  Αλλ' ύπαγε πρός τούς αδελφούς μου καί ειπέ πρός αυτούς·  Αναβαίνω πρός τόν Πατέρα μου καί Πατέρα σας καί Θεόν μου καί Θεόν σας» (Ιωάν.κ:17).

Ο Κύριος αποτρέπει τη Μαρία από το να ελπίζει σε μια φιλική κοινωνία και συζήτηση, αυτή την ώρα. «Μή μού άπτου· διότι δέν ανέβην έτι πρός τόν Πατέρα μου». Η Μαρία ήταν τόσο ταραγμένη όταν είδε τον αγαπημένο της Κύριο, που κατά κάποιο τρόπο παρεκτράπηκε, ξεχνώντας την ένδοξη κατάσταση που θα εισερχόταν τώρα, και ήταν έτοιμη να Του εκφράσει τη χαρά της με τρυφερούς εναγκαλισμούς, κάτι που ο Ιησούς της απαγορεύει, τουλάχιστον προς στιγμή. Μη με αγγίζεις, γιατί πρόκειται ν’ αναληφθώ στον ουρανό.

Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Αμφιβάλεις ότι τα κύρια χαρακτηριστικά της εποχής μας είναι:


Η συρρίκνωση του αγαθού. Όλο και μικραίνει η δύναμή του, όλο και υποχωρεί μπροστά στην επέλαση της κακίας, της απάτης, της αδικίας. Το άνομο σήμερα γίνεται εύκολα απο­δεκτό. Το άδικο ελάχιστοι το ονομά­ζουν άδικο. Το κακό βρίσκει χώρο για να μπει και να εγκατασταθεί ανάμεσά μας. Και όλα αυτά σε βάρος του καλού, του αγαθού, του ηθικού, που κάποτε βασίλευαν στη ζωή μας, αλλά τώρα τα ξεπερνάμε εύκολα και ανώ­δυνα.
Το τόσο επικίνδυνο πλησίασμα του καλού και του κακού, του άσπρου και του μαύρου, του σωστού και του λάθους. Κάποτε ήταν δύο κόσμοι τελείως διαφορετικοί, αντίθετοι και εχθρικοί. Κανένα κοινό σημείο. Σή­μερα όμως έχουν έρθει τόσο κοντά, έχουν εκφυλιστεί τόσο πολύ οι συνει­δήσεις των ανθρώπων, έχουν φθαρεί τόσο τα όρια, που περνάς εύκολα από το ψέμα στην αλήθεια, χωρίς να προκαλείς αντιδράσεις, διαμαρτυ­ρίες, και μετά ξανά στο ψέμα και στην ευθεία και στα πλάγια, στα υπόγεια... διότι όλα μπορεί να τα χρησιμοποιεί κανείς, αφού όλα είναι κομμάτια της ζωής μας, όλα ισχύουν, όλα δικαιολο­γούνται.
 

Ιστορικές αναφορές στην γλωσσολαλιά

Η γλωσσολαλία είναι ένα υπερφυσικό φαινόμενο, όπου ο άνθρω­πος του Θεού μπορεί να προσεύχεται σε άγνωστες γλώσσες (όχι σε γνωστή του γλώσσα) σημείον οτι έχει βαπτιστεί με το 'Αγιο Πνεύμα.

Σχετικό είναι και το φαινόμενο της ψαλμωδίας "εν πνεύματι", ό­που ο άνθρωπος μπορεί να ψάλλει σε άγνωστες γλώσσες, ή και σε άγνωστές του μελωδίες, που δίνει το 'Αγιο Πνεύμα. Η γλωσσολαλιά αναφέρεται και σαν χάρισμα μέσα στην εκκλησία (στην σύναξη των πιστών), όπου ενεργείται μαζί με την ερμηνεία γλωσσών (Α' Κορ.14). «Βάπτι­σμα εν Πνεύματι Αγίω», υπόσχεση που δόθηκε αρχικά από τον Ιωάννη τον Βαπτιστή και μετά από τον ίδιο τον Κύριο Ιησού Χριστό (Ματθαίος 3:11, Μάρκος 1:8). Η πρώτη αναφορά σε νέες γλώσσες, που θα μιλήσουν αυτοί που θα πίστευαν στον Ιησού Χριστό, γίνεται απ' τον ίδιο τον Ιησού (Μαρκ.16:15-18), σαν ένα απ' τα κυριότερα σημεία της πίστης τους σ' Αυτόν.

Ο διάβολος υπάρχει! - 1 (ΒΔ)


Είναι καθαρή διδασκαλία του λόγου του Θεού και αρχίζει αμέσως από το 3ο κεφάλαιο της Γένεσης για να μας προειδοποιήσει ότι υπάρχει ένας εχθρός, και πρέπει να προσέχουμε.
Στα Εβραϊκά το όνομα του Εωσφόρου είναι Σ(χ)ατάν και σημαίνει: μισητός, αυτός που μισεί τους πάντες.
Γέν.γ:1-5 Ο δε όφις ήτο το φρονιμώτερον πάντων των ζώων του αγρού, τα οποία έκαμε Κύριος ο Θεός· και είπεν ο όφις προς την γυναίκα, Τω όντι είπεν ο Θεός, Μη φάγητε από παντός δένδρου του παραδείσου; Και είπεν η γυνή προς τον όφιν, Από του καρπού των δένδρων του παραδείσου δυνάμεθα να φάγωμεν· από δε του καρπού του δένδρου, το οποίον είναι εν μέσω του παραδείσου, είπεν ο Θεός, Μη φάγητε απ' αυτού, μηδέ εγγίσητε αυτόν, διά να μη αποθάνητε. Και είπεν ο όφις προς την γυναίκα, Δεν θέλετε βεβαίως αποθάνει αλλ' εξεύρει ο Θεός, ότι καθ' ην ημέραν φάγητε απ' αυτού, θέλουσιν ανοιχθή οι οφθαλμοί σας, και θέλετε είσθαι ως θεοί, γνωρίζοντες το καλόν και το κακόν.
Έχει φοβερή πονηρία και ανώτερη γνώση (που ο άνθρωπος δεν έχει) και ακριβώς αυτή τη γνώση που είχε για το Θεό τη χρησιμοποίησε για να πειράξει τον άνθρωπο και να τον ρίξει.
 

Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

Κύριε, άνθρωπον δεν έχω ....


Ιωάν.ε:7

Καθόταν στην κολυμπήθρα όσο κοντύτερα γινόταν, έχοντας κολλημένα τα μάτια του στη μικρή λιμνούλα μπροστά του. Συνεχώς τεντωμένος από την ένταση της προσοχής και προσπαθώντας να αυξήσει τις τελευταίες σταγόνες αισιοδοξίας που του είχαν απομείνει είναι έτοιμος για μία ακόμα προσπάθεια.

Τριάντα οκτώ χρόνια δεμένος και καταβλημένος από τη σοβαρή ασθένεια δεν είναι καθόλου, μα καθόλου λίγος καιρός. Στριμωγμένος από τόσους ανήσυχους αρρώστους στο χείλος της μικρής πισίνας βρισκόταν εκείνος, ένας μοναχικός άνθρωπος, εγκαταλειμμένος από συγγενείς και φίλους, ανήμπορος να βαδίσει αρκετά γρήγορα και συνεχώς με απορία στα μάτια σκεφτόταν, αν υπήρχε καθόλου ελπίδα για εκείνον. Καταδικασμένος να ακολουθεί το δύσκολο δρόμο της ζωής του, χτυπιόταν από την οδύνη και τη θλίψη. 

Η περιττή πληροφορία

Κάποιο έντυπο μεταξύ άλλων έγραψε: «Όλοι οι εσχατολογικοί ερμηνευτές ομονοούν ότι...» ενώ αυτό δεν ήταν αλήθεια. Αυτό δίνει αφορμή και ευκαιρία να σχολιάσουμε τον τρόπο που πολλοί σήμερα μιλούν ή γράφουν, χρησιμοποιώντας κάποιες φράσεις που εν γένει ονομάζονται «αμφιλογίες», για τον απλούστατο λόγο ότι μπορούν να έχουν διφορούμενες έννοιες και δημιουργούν λανθασμένες εντυπώσεις στον ακροατή ή αναγνώστη. 
Παραδείγματα από τέτοιες εκφράσεις ή λέξεις, είναι τα εξής: «Εικάζεται», «Μερικοί λένε...», «Σε αντίθεση με πολλούς...», «Η έρευνα έχει δείξει...», «Φέρεται ότι...», «... Εκτιμάται ότι...», «Πιστεύεται ότι...», «Λέγεται ότι...», «Κάποιοι θεωρούν ότι...», «Οι κριτικοί» ή «οι εμπειρογνώμονες λένε...», Υποστηρίζεται...», «Έχει αναφερθεί...», «Γενικά θεωρείται...» κ.ο.κ. 
Επίσης ανθρωπομορφισμοί όπως: «Η επιστήμη λέει...» ή «Η Ιατρική πιστεύει...». 

καλημέρα

Κυριακή 15 Απριλίου 2012

επί ταύτης της πέτρας


Ματθαίος ις:I8 «Και εγώ δε σοι λέγω ότι συ είσαι Πέτρος, και επί ταύτης της πέτρας θέλω οικοδομήσει την εκκλησίαν μου, και πύλαι άδου δεν θέλουσιν ισχύσει κατ' αυτής».
Αυτό είναι το εδάφιο που παρερμηνεύουν οι καθολικοί και λένε ότι αφού ο απόστολος Πέτρος πέθανε στη Ρώμη, ο Χριστός είπε ότι σ' αυτή την πέτρα θα οικοδομήσει την εκκλησία Του, άρα η Ρωμαιοκαθολική εκκλησία είναι η πραγματική εκκλησία του Χριστού. Όμως εδώ δεν λέει ....σ' αυτόν τον Πέτρο.. .. αλλά σ' αυτή την πέτρα.
 

Ο αγαθός Θεός


Δευτ.η:11-18  -  Πράξ.ιδ:14-17

Όπως έχουμε ο καθένας τη δική του εικόνα για το Θεό, έχουμε και τη δική μας εικόνα για τους ανθρώπους.

«Καλός» είναι αυτός που τον χαρακτηρίζει η καλοσύνη και η αθωότητα. Αυτός που έχει καλή προδιάθεση, καλή ψυχή.

Βέβαια έχει γίνει τόσο πλατύς πια ο όρος αυτός, που καθένας βάζει ό,τι θέλει εκεί μέσα.

Αλήθεια «τι θα πει καλός»; Γονείς με μικρά παιδιά όταν τα παίρνουν από το σχολείο τα ρωτάνε: «ήσουν καλό παιδί σήμερα»; Εννοούν, «άκουγες το δάσκαλο»; «μήπως μάλωσες με κανέναν»;

Εμείς αυτό πιστεύουμε

ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ 32 - Η εκκλησία


Α. ΟΡΙΣΜΟΣ
Η λέξη “εκκλησία” στην Καινή Διαθήκη, σημαίνει “την συγκέντρωση αυτών που έχουν καλεστεί έξω από...”   Ο όρος αυτός αναφέρεται:
1.  Σ’ ολόκληρο το σώμα των Χριστιανών μιας πόλης (Πράξ.ια:22, ιγ:1).
2.  Σε μία συνάθροιση (Α’ Κορ.ιδ:19,35, Ρωμ.ις:5).
3.  Σε όλο το σώμα του Χριστού πάνω στη γη (Εφεσ.ε:32).

            Η σημασία των παρακάτω όρων είναι:
1.  Εκκλησία -το καθαυτό σώμα, που απαρτίζεται από αναγεννημένους πιστούς.
2.  Χριστεπώνυμος κόσμος-“δηλωμένοι” Χριστιανοί όλων των δογμάτων.
3.  Μαχόμενη Εκκλησία-η Εκκλησία που είναι ακόμα στη γη.
4.  Θριαμβεύουσα Εκκλησία-η Εκκλησία στον ουρανό.