Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΚΚΛΗΣΙΑ - Αυτή είναι η εκκλησία μου!

• Απαρτίζεται από ανθρώπους σαν κι εμένα. 
• Εμείς την κάνουμε αυτό που είναι.
• Θέλω να είναι μια εκκλησία που θα φωτίζει το δρόμο των περαστικών και θα τους οδηγεί στην αγαθότητα, την αλήθεια και την ομορφιά. 
• Θα γίνει αν είμαι κι εγώ.
• Θα είναι φιλική, αν είμαι κι εγώ.
• Τα καθίσματά της θα γεμίσουν, αν βοηθήσω κι εγώ.
• Θα κάνει μεγάλο έργο, αν εργαστώ κι εγώ.
• Θα φέρει κι άλλες ψυχές στη λατρεία και την κοινωνία, αν φέρω κι εγώ.
• Θα είναι μια εκκλησία αφιέρωσης και αγάπης άφοβη και γεμάτη πίστη, μια εκκλησία με ταπεινό πνεύμα, αν εγώ, που την κάνω ό,τι είναι, είμαι γεμάτος μ' αυτά.
• Γι' αυτό, με τη βοήθεια του Θεού, θα αφιερώσω τον εαυτό μου για να γίνουν όλα αυτά που η εκκλησία μου θέλω να είναι!