Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Δεν μπορώ να προσευχηθώ

• Δεν μπορώ να προσευχηθώ στο Θεό και να πω ΠΑΤΕΡ, αν δεν συμπεριφέρομαι σαν παιδί Του στην καθημερινή ζωή μου.
• Δεν μπορώ να πω ΗΜΩΝ, αν δεν δείχνω έμπρακτο ενδιαφέρον για τους αδελφούς μου και τις ανάγκες τους.
• Δεν μπορώ να πω Ο ΕΝ ΤΟΙΣ ΟΥΡΑΝΟΙΣ, αν όλο το ενδιαφέρον και οι επιδιώξεις μου στρέφονται στα γήινα πράγματα.
• Δεν μπορώ να πω ΑΓΙΑΣΘΗΤΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ, αν εγώ που φέρω το όνομά Του δεν ζω άγια ζωή.
• Δεν μπορώ να πω ΕΛΘΕΤΩ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΟΥ,  αν δεν είμαι πρόθυμος να απαρνηθώ τη δική μου κυριαρχία και να δεχτώ τη δίκαιη κυριαρχία του Θεού στη ζωή μου.
• Δεν μπορώ να πω ΓΕΝΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ, αν δεν είμαι πρόθυμος να το εκτελέσω στη δική μου ζωή.
• Δεν μπορώ να πω ΩΣ ΕΝ ΟΥΡΑΝΩ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ, παρά μονάχα αν είμαι έτοιμος να παραχωρήσω τον εαυτό μου στην υπηρεσία Του αμέσως τώρα.
• Δεν μπορώ να πω ΤΟΝ ΑΡΤΟΝ ΗΜΩΝ ΤΟΝ ΕΠΙΟΥΣΙΟΝ ΔΟΣ ΗΜΙΝ ΣΗΜΕΡΟΝ, χωρίς να εργαστώ τίμια γι’ αυτόν ή αδιαφορώντας για τις ανάγκες των συνανθρώπων μου.
• Δεν μπορώ να πω ΑΦΕΣ ΗΜΙΝ ΤΑ ΟΦΕΙΛΗΜΑΤΑ ΗΜΩΝ....αν συνεχίζω να κρατώ κακία εναντίον οποιουδήποτε.
• Δεν μπορώ να πω ΜΗ ΕΙΣΕΝΕΓΚΗΣ ΗΜΑΣ ΕΙΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΝ, αν θεληματικά παραμένω σε χώρους ή συνθήκες που το πιθανότερο είναι να πειραστώ.
• Δεν μπορώ να πω ΡΥΣΑΙ ΗΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ, αν δεν έχω προετοιμαστεί να πολεμήσω στον πνευματικό τομέα με το όπλο της προσευχής.

• Δεν μπορώ να πω ΑΜΗΝ, αν δεν είμαι έτοιμος τίμια και ειλικρινά να το δεχτώ ό,τι και να μου κοστίσει!