Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.
Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013
Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013
ΔΕΚΑΤΑ (4)
Τυπολατρία ή υποχρέωση αγάπης;
Ο δεκατισμός ισχύει ακόμα και κάτω απ’ τη χάρη, σαν μια θεία αρχή. Εξυπηρετεί σαν μοντέλο ή σχέδιο που ο Θεός καθιέρωσε για να μας δείξει το ελάχιστο ποσό που πρέπει να δίνουμε στο έργο Του.
Το δέκατο είναι ένα ακριβές, αμετάβλητο ποσό που εξυπηρετεί σαν μια βάση με την οποία μετράμε τη διαχείριση των οικονομικών μας. Σταθερά μέτρα είναι το μέτρο που έχει 100 εκατοστά, το χιλιόμετρο που έχει 1000 μέτρα κτλ. Το δέκατο είναι ένα σταθερό μέτρο.
Το ελάχιστο ποσό που ένας πιστός πρέπει να δίνει στο Θεό κάτω από χάρη είναι ένα δέκατο του εισοδήματός του. Το δέκατο κάτω από χάρη είναι το ελάχιστο αφού ο Θεός δεν μας δεσμεύει μόνο σ’ αυτό το ποσό.
περί μονοθεισμού και πεντηκοστής
Πρόκειται για άρθρο στο περιοδικό «ΔΙΑΛΟΓΟΣ», τεύχος 47 σχετικά με τους μονοθειστές που εξήλθαν από τους κόλπους του καθολικού (τριαδικού) πεντηκοστιανισμού στις αρχές του 20ου αιώνα και προσέγγισαν τις θέσεις της αποστολικής εκκλησίας. Παραθέτουμε τα επιχειρήματα (με τις αντίστοιχες δικές μας επισημάνσεις):
" ... Οι αντιτριαδικοί Πεντηκοστιανοί είναι ένας κλάδος της παγκόσμιας πεντηκοστιανής κίνησης, όπου το κύριο χαρακτηριστικό του είναι η ΑΠΟΡΡΙΨΗ του Μυστηρίου της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος..."
- Να θυμήσουμε οτι οι τρινιταριανοί όταν λένε "ομοούσιος" εννοούν "ομοιοούσιος" (ημι αρειανική ομολογία πίστης). Δηλαδή δεν πιστεύουν σε μία ουσία του Θεού, αλλά τρείς μεταξύ τους όμοιες. Την παραπλανητική αυτή διδασκαλία τους ονομάζουν "μυστήριο".
Τα κουμπιά
Έχετε προσέξει ποτέ τη μικρή αλλά
χαρακτηριστική διαφορά, που διαχωρίζει τα αντρικά από τα γυναικεία πουκάμισα;
Τα κουμπιά και οι κουμπότρυπες είναι… ανάποδα.
Για να πάρουμε τα πράγματα από
την αρχή. Τα αντρικά πουκάμισα έχουν τα κουμπιά στα δεξιά και τις κουμπότρυπες
στα αριστερά, ενώ στα γυναικεία ισχύει το αντίθετο, δηλαδή τα κουμπιά στα
αριστερά και οι κουμπότρυπες στα δεξιά.
Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013
ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ - Β' Προς Τιμόθεο (1)
Αυτή η επιστολή
είναι η τελευταία της Καινής Διαθήκης που έγραψε ο απόστολος Παύλος. Περιέχει
τα τελευταία λόγια προτροπής και την προσωπική του ομολογία λίγο πριν πεθάνει.
Είναι σημαντικό να μελετηθεί προσεκτικά.
Το βιβλίο των
Πράξεων τελειώνει με τον Παύλο στη φυλακή περίπου το έτος 63 μ.Χ. Κατά την
πρώτη του φυλάκιση, ο Παύλος ζούσε σε “ιδιαιτέρα
μισθωτή οικία” (Πραξ.κη), μπορούσε να δέχεται τους φίλους που ερχόταν να
τον δουν και φυλαγόταν από ένα μόνο στρατιώτη. Τον μεταχειρίστηκαν δηλαδή
αρκετά καλά για φυλακισμένο. Αθωώθηκε και επέστρεψε στην Ελλάδα και την Ασία.
Τον συνέλαβαν πάλι περίπου το 66 μ.Χ. - πιθανόν στη Νικόπολη της Ηπείρου
(Τιτ.γ:12) - και τον πήγαν πίσω στη Ρώμη με την κατηγορία ότι σαν Χριστιανός
συνωμότησε στην πυρπόληση της Ρώμης το 64 μ.Χ. και γιατί εισήγαγε καινούρια
παράνομη θρησκεία.
ΕΥΗΜΕΡΙΑ
Ο Θεός έχει πολλούς τρόπους για να κάνει τα παιδιά Του να
ευημερούν, αλλά η ευημερία δεν είναι απαραίτητα οικονομική. Η Γραφή μας
προειδοποιεί να μη σπεύδουμε να πλουτίζουμε (Α’Τιμ.ς:9, Παρ.κη:20). Μερικοί άνθρωποι πέφτουν στην παγίδα να
ζουν για τα χρήματα, αντί να τα χρησιμοποιούν για να ζήσουν. Ο λόγος του Θεού
λέει ότι πρέπει να μάθουμε να είμαστε ευχαριστημένοι και με τα πολλά και με τα
λίγα (Α’Τιμ.ς:6, Φιλ.δ:11-12).
ΔΕΚΑΤΑ (3)
Να δίνω στον άνθρωπο του Θεού πρώτα; Ο σαρκικός άνθρωπος απορρίπτει αυτή την ιδέα αμέσως γιατί είναι εγωιστής και τα θέλει όλα δικά του. Όμως όταν το Άγιο Πνεύμα ανακαινίσει το νου μας, τότε θέλουμε να μοιραζόμαστε ότι έχουμε με τους άλλους.
Όταν ο Ηλίας έφθασε στο σπίτι της χήρας από τη Σαρεπτά, τη βρήκε να μαζεύει ξύλα και της είπε: “φέρε μοι, παρακαλώ, ολίγον ύδωρ εν αγγείω, διά να πίω, (Α’Βασ.ιζ:9-16).
Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - α:11
λεγούσης, Ὃ βλέπεις γράψον εἰς βιβλίον καὶ
πέμψον ταῖς ἑπτὰ ἐκκλησίαις, εἰς Ἔφεσον καὶ εἰς Σμύρναν καὶ εἰς Πέργαμον καὶ εἰς
Θυάτειρα καὶ εἰς Σάρδεις καὶ εἰς Φιλαδέλφειαν καὶ εἰς Λαοδίκειαν.
Ορισμένα χειρόγραφα αναφέρουν μεταξύ της
λέξεως «λεγούσης» και του «ο βλέπεις» τα εξής: «Εγώ είμαι το Α και
το Ω ο πρώτος και ο έσχατος». Οι καλύτερες περγαμηνές δεν το αναφέρουν, όμως το
ίδιο υπάρχει στο α:8, κα:6, κβ:13, ακόμα στον Ησ.μδ:6, μη:42.
Ο Χριστός σαν «λόγος» και η προΰπαρξη του στην πρόθεση του Θεού (13)
«εν αυτώ ζωή ην...»
Ο Ιωάννης
συνεχίζει να αναφέρεται στο Λόγο του Θεού, τον ενδιάθετο, αλλά ταυτισμένο
συνάμα με το πρόσωπο του Χρίστου.
Μέσα σ' αυτό το
Λόγο του Θεού, του οποίου προσωποποίηση είναι ο Ιησούς Χριστός, μας λέει ότι «ζωή
ην».
Είναι αλήθεια ότι
ο Χριστός που γεννήθηκε σαν το προσωποποιημένο Ρήμα και Λόγος του Θεού, είναι η
Ζωή του κόσμου, είναι ο λόγος της Ζωής.
Ο ίδιος ο Κύριος
μας είπε: τὸ πνεῦμα ἐστιν τὸ ζῳοποιοῦν, ἡ
σὰρξ οὐκ ὠφελεῖ οὐδέν· τὰ ῥήματα ἃ ἐγὼ λελάληκα ὑμῖν πνεῦμα ἐστιν καὶ ζωή ἐστιν
(Ιωάν.ς:63).
Ο Χριστός μας είπε ΤΟ ΛΟΓΟ του Θεού, το θέλημα
και την αλήθεια του Πατέρα και αυτός ο λόγος, τα ρήματα αυτά του Πατέρα που μας
λάλησε ο Κύριος, είναι Πνεύμα και Ζωή.
Λίγο παρακάτω στο
εδ.68 ο Σίμων Πέτρος λέει: «….κύριε, πρὸς
τίνα ἀπελευσόμεθα; ῥήματα ζωῆς αἰωνίου ἔχεις».
Πειρασμοί
Ο πειρασμός κάποτε δεν είναι
ευχάριστος, αλλά τις περισσότερες φορές είναι. Το σίγουρο είναι ότι δεν είναι
ποτέ ακίνδυνος.
Ματθ.ς:13 «και μη φέρης ημάς εις πειρασμόν»
Μπορεί να πάρει διάφορες μορφές,
ανάλογα με τις συνθήκες της ζωής και τις ανάγκες της στιγμής.
Εμείς βλέπουμε τα πράγματα
επιπόλαια. Ο Κύριος ξέρει τις βαθύτερες ανάγκες μας και γι’ αυτό προσεύχεται το
Πνεύμα για μας (Ρωμ.η:26).
ΔΕΚΑΤΑ (2)
Πάνω στο οικονομικό θέμα υπάρχουν πολλές λάθος γνώμες, που οφείλονται κατά μεγάλο βαθμό στην έλλειψη γνώσης. Η Βίβλος τονίζει: “Διά τούτο ο λαός μου εφέρθη εις αιχμαλωσίαν, διότι δεν έχει επίγνωσιν” (Ησ.ε:13).
Πολλοί πιστοί είναι δεμένοι με διάφορες αβάσιμες γνώμες σχετικά με τις οικονομικές τους υποχρεώσεις προς το Θεό, απλά γιατί δεν έχουν αρκετή γνώση σ’ αυτό τον σημαντικό τομέα της χριστιανικής ζωής. Πολλοί Χριστιανοί δεν δίνουν δέκατα γιατί είναι αιχμάλωτοι στο λάθος.
Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013
Benny Hinn
Τελευταία, διαβάζω κάποια
δημοσιεύματα, σχετικά με τον κ.Benny Hinn,
με την ευκαιρία που επισκέφτηκε τη Θεσσαλονίκη πηγαίνοντας προς Ισραήλ.
Κάποιοι τον ονομάζουν
τηλε-ευαγγελιστή, αλλά ο όρος δεν με βρίσκει σύμφωνο ως προς το δεύτερο
συνθετικό! Ευαγγελιστής είναι αυτός που φέρει τα καλά νέα του ευαγγελίου του
Ιησού Χριστού, αλλά αυτός ο κύριος δεν έχει απολύτως καμία σχέση μ’ αυτό (θα
εξηγήσω παρακάτω τι εννοώ).
Άλλοι καταφέρονται εναντίον του
και άλλοι τον υποστηρίζουν υπερβολικά. Ποιος είναι όμως ο Μπένυ Χίν;
Το κράτος δεν φείδεται εξόδων για να ικανοποιήσει τα θεάματα της κρατικής εκκλησίας..
Η μητρόπολη Πειραιά της ανατολικής καθολικής εκκλησίας αποφάσισε να μεταφέρει μέρος λειψάνου του αγίου της Νεκταρίου. Με δικά της έξοδα; Φυσικά όχι..
Τα "ιερά" λείψανα μεταφέρθηκαν με έξοδα του ελληνικού λαού με πλωτό περιπολικό του λιμενικού.. και στη συνέχεια στον ναό του αγίου Νικολάου..Στην σχετική υποδοχή του ειδώλου παρέστησαν ο γενικός γραμματέας ναυτιλίας, ο πρόεδρος του ΟΛΠ , οι υπαρχηγοί του λιμενικού, αντιναυάρχοι κλπ , ενώ τιμές απέδωσε άγημα και η μπάντα του λιμενικού...
Λειψανολατρεία μετά τιμών..
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013
Συγκλονιστικές εικόνες ρουμάνου φωτογράφου από εκτρώσεις
(προσοχή σκληρές εικόνες)
Το συγκλονιστικό φωτογραφικό άλμπουμ του
Narcis Virgiliu για τις εκτρώσεις φιλοξενείται στη ρουμανική ιστοσελίδα
provitabucuresti.
Η provita παρακινεί να ρίξουμε μια ματιά σε αυτές τις εικόνες και να απαντηθεί η παρακάτω ερώτηση:
Η provita παρακινεί να ρίξουμε μια ματιά σε αυτές τις εικόνες και να απαντηθεί η παρακάτω ερώτηση:
Αν η έκτρωση είναι ένα «δικαίωμα των
γυναικών" πού είναι τα δικαιώματα του παιδιού;
ορθοτομούντα τον λόγον της αληθείας
Όταν γράφουμε κάτι, και ιδιαίτερα
όταν αυτό αφορά τις αιώνιες αλήθειες του Θεού, καλό είναι να είμαστε
προσεκτικοί.
Να μη βρίσκουμε 14 εδάφια που
φαίνεται ότι υποστηρίζουν την άποψή μας και ν’ αρχίζουμε να θεολογούμε, ούτε να
λέμε εύκολα αμήν σε κάτι αν δεν είναι πραγματικά μέσα από το λόγο του Θεού.
ΔΕΚΑΤΑ (1)
Σε πολλές αρχές του λόγου του Θεού, κάποιοι έχουν την τάση να δικαιολογούνται και να βγάζουν τον εαυτό τους έξω από τους κανονισμούς και τις αρχές του Θεού!
Μ’ αυτό τον τρόπο νομίζουν πως κερδίζουν πράγματα, όμως δεν συνειδητοποιούν ότι αυτόματα βγάζουν τον εαυτό τους έξω κι από τις μεγαλύτερες ευλογίες!
Ζωή άφθονη
Ιωάν.ι:10 «Ο κλέπτης δεν έρχεται, ειμή
διά να κλέψη και θύση και απολέση· εγώ ήλθον διά να έχωσι ζωήν και να έχωσιν
αυτήν εν αφθονία».
Άφθονη σημαίνει όχι μόνο τα βασικά, αλλά
ευτυχισμένη, ευλογημένη.
·
Όχι απλά να υπάρχεις, αλλά να ζεις.
·
Όχι απλά να αγγίζεις αλλά αισθάνεσαι.
·
Όχι απλά να βλέπεις, αλλά να παρατηρείς.
·
Όχι απλά να ακούς, αλλά να καταλαβαίνεις.
·
Όχι απλά να σκέφτεσαι, αλλά να
εμβαθύνεις.
·
Όχι απλά να μιλάς, αλλά να λες πράγματα
που αξίζουν.
Ο Χριστός σαν «λόγος» και η προΰπαρξη του στην πρόθεση του Θεού (12)
Η φράση αυτή
συνεχίζει να αναφέρεται στο Λόγο, πριν γίνει σάρκα, πριν πάρει ανθρωπινή
υπόσταση. Άρα αναφέρεται στον ενδιάθετο Λόγο, τον προγνωρισμένο Χριστό μέσα τον
οποίο είναι συγκεφαλαιωμένα τα πάντα.
Ο ενδιάθετος
αυτός Λόγος, το περιεχόμενο του νου του Θεού, ο σκοπός και το θέλημα Του
σχετικά με τη δημιουργία, στην αρχή εκφράστηκε σαν θείο Ρήμα.
ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ 13 - Νέος ουρανός και νέα γη (2)
ΙΙΙ. ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΝΕΑ
Α. Νέος ουρανός και νέα γη
Μας δίνεται η υπόσχεση για ένα νέο ουρανό και μια νέα γη κι αυτή είναι η ελπίδα στην οποία προσβλέπουν οι χριστιανοί. Ένα από τα πιο ελκυστικά χαρακτηριστικά της νέας γης είναι ότι θα κατοικεί δικαιοσύνη πλέον σ’ αυτήν. Η προστυχιά και το κακό δεν θα υπάρχουν πλέον.
Β΄Πέτρ.γ:13 «Κατά δε την υπόσχεσιν αυτού νέους ουρανούς και νέαν γην προσμένομεν, εν οις δικαιοσύνη κατοικεί».
Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013
Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013
Αλήθειες μέσα από την Αγία Γραφή
1. Η ΒΙΒΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Η χριστιανική διδασκαλία, η πίστη, η ελπίδα κι ό,τι αφορά τη σχέση του Θεού με τον άνθρωπο, μπορεί να βρεθεί μόνο σ’ ένα βιβλίο, την Αγία Γραφή.
Πιστεύουμε ότι η Βίβλος είναι θεόπνευστη, ο αλάνθαστος λόγος του Θεού.
“Όλη η γραφή είναι θεόπνευστος, και ωφέλιμος προς διδασκαλίαν, πρός έλεγχον, προς επανόρθωσιν, πρός εκπαίδευσιν την μετά της δικαιοσύνης” (Β’ Τιμοθ.γ:16) .
Η Βίβλος έχει επιζήσει από επιθέσεις δαιμόνων και απίστων και θα επιζήσει ότι κι αν συμβεί στο μέλλον. Θα μείνει όταν ο ουρανός και η γη θα παρέλθουν.
“Ο ουρανός και η γη θέλουσι παρέλθει, οι δε λόγοι μου δεν θέλουσι παρέλθει” (Ματθ.κδ:35) .
Η Βίβλος είναι η μόνη δοσμένη απ’ το Θεό εξουσία που έχει ο άνθρωπος. Επομένως όλη η διδασκαλία, η πίστη, η ελπίδα κι η οδηγία για την εκκλησία πρέπει να βασίζεται και να εναρμονίζεται μ’ αυτή. Πρέπει να διαβάζεται και να μελετάται από όλους τους ανθρώπους σ’ όλο τον κόσμο, μπορεί όμως να κατανοηθεί καλύτερα από εκείνους που είναι χρισμένοι από το Άγιο Πνεύμα.
ΕΞΟΔΟΣ - Μελέτη στη Σκηνή του Μαρτυρίου (7)
ΟΙ ΜΟΧΛΟΙ ΤΗΣ
ΣΚΗΝΗΣ
Ι. ΟΙ ΜΟΧΛΟΙ ΣΑΝ ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ (Έξ.κς:26-29).
Οι σανίδες συγκρατιόταν στη θέση τους από 5
ξύλινους μοχλούς καλυμμένους με χρυσάφι, κατά μήκος των πλευρών της σκηνής. Οι
σανίδες έπρεπε να είναι στερεωμένες με ασφάλεια ώστε ο σκελετός να μην πέσει
κάτω από δυνατό άνεμο γιατί αν συνέβαινε αυτό, τότε και όλα τα παραπετάσματα
της σκηνής θα σωριαζόταν σαν μια άμορφη μάζα.
Αν η θεότητα του Ιησού μπορούσε να
ανατραπεί, τότε οποιαδήποτε άλλη χριστιανική διδασκαλία θα μπορούσε να
αμφισβητηθεί. Η Γραφή όμως διακηρύττει ότι ο Ιησούς θα «θέση πάντας τους
εχθρούς υπό τους πόδας αυτού» (Α΄Κορ.ιε:25). Αν δεν εδραιωθεί η θεότητα του
Ιησού, αν στην πραγματικότητα δεν αναστήθηκε από τους νεκρούς, κάτι που μόνο
σαν ο Θεός μπορούσε να κάνει, τότε ο Παύλος λέει: «αλλ’ εάν ο Χριστός δεν
ανέστη ματαία η πίστις σας έτι είσθε εν ταις αμαρτίαις υμών» και «οι
κοιμηθέντες εν Χριστώ απωλέσθησαν» (Α΄ Κορινθίους ιε:17-20). Τώρα μπορούμε
να καταλάβουμε γιατί τόσες επιθέσεις ενάντια στη θεότητα του Ιησού Χριστού, τη
φανέρωση του Θεού εν σαρκί, την παρθενική γέννηση του Χριστού, τη σωματική Του
ανάληψη κτλ.
Δέκατο
«Ο δε Ηλίας είπε προς αυτήν, Μη φοβού· ύπαγε, κάμε ως
είπας· πλην εξ αυτού κάμε εις εμέ πρώτον μίαν μικράν πήτταν και φέρε εις εμέ,
και έπειτα κάμε διά σεαυτήν και διά τον υιόν σου»(A΄ Βας.ιζ:13)
Εδώ βρισκόμαστε σε ένα πολύ σημαντικό περιστατικό της
Γραφής, που μας δείχνει μια μεγάλη αλήθεια που μπορεί να ξεκλειδώσει μεγάλες
ευλογίες για τη ζωή μας.
Μία από τις βασικότερες αρχές του λόγου του Θεού, είναι
η σπορά και ο θερισμός! Στην Γαλ.ς:7
μας λέει «Μη πλανάσθε, ο Θεός δεν εμπαίζεται· επειδή ό,τι αν σπείρη ο άνθρωπος,
τούτο και θέλει θερίσει».
Τώρα μπορούμε να πούμε ότι αυτό καλύπτει κάθε τομέα της
ζωής μας! Δηλαδή αν σπέρνουμε αγάπη, θα θερίσουμε αγάπη. Ο λόγος του Θεού μας λέει
στην Γέν.α:11 ότι ο κάθε σπόρος παράγει σύμφωνα με το είδος του! Δηλαδή αν πας
σήμερα σε ένα χωράφι και σπείρεις σπόρο ντομάτας, αυτό που θα πάρεις θα είναι
ντομάτα και όχι πατάτα! Αυτό που θα σπείρεις αυτό θα θερίσεις!
Όλο το φυσικό σύστημα στο οποίο ζούμε κινείται με
χρήματα και αν δεν μάθετε να είστε καλοί διαχειριστές των χρημάτων από
νωρίς….τότε θα βρεθείτε σε πολύ άσχημη θέση αργότερα!
Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013
Άσχετες οι πνευματιστικές εμπειρίες των "ησυχαστών" με την χριστιανική γλωσσολαλιά..
Το ιατρικό ίδρυμα, έχει προϋπολογισμό 2,9 δις δολάρια και αναλαμβάνει επιστημονικές έρευνες σε διάφορους τομείς της ανθρώπινης υγείας.Oπως έχει επισημάνει ο διευθυντής του κέντρου καθηγητής A.Newberg ραδιολόγος ψυχίατρος, υπάρχουν λίγοι επιστήμονες που έχουν απασχοληθεί με την καθαρά ιατρική φυσιολογία του εγκεφάλου ατόμων, την ώρα που βρίσκονται σε μια πνευματική κατάσταση, αλλά και με το πως οι πεποιθήσεις και τα πιστεύω τους, επηρεάζουν την υγεία και την συμπεριφορά τους.
«εις Κύριος, μία πίστις, εν βάπτισμα» (Εφες.δ:5).
Ίσως σε κανένα άλλο Βιβλικό θέμα δεν υπάρχουν τόσες πολλές
διαφορετικές απόψεις, όσο το θέμα του βαπτίσματος στο νερό. Είναι το βάπτισμα
σημαντικό, κι αν είναι, πώς πρέπει να γίνεται; Εξαιτίας του γεγονότος ότι οι
απόψεις διαφέρουν τόσο πολύ πάνω σ’ αυτό το θέμα, θέλουμε ν’ αφήσουμε το λόγο
του Θεού να απαντήσει από μόνος του:
1.
Είναι
το βάπτισμα στο νερό απαραίτητο για τη σωτηρία;
Όστις
πιστεύση και βαπτισθή θέλει σωθή, όστις όμως απιστήση θέλει κατακριθή. (Μάρκ.ις:16).
Του οποίου αντίτυπον ον το
βάπτισμα, σώζει και ημάς την σήμερον (Α΄Πέτρ.γ:21).
Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013
Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ - Υλικές και πνευματικές αξίες
Α. Ο ΙΗΣΟΥΣ
ΔΙΔΑΞΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΙΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
Ματθ.ς:33 “Αλλά ζητείτε πρώτον την βασιλείαν του Θεού,
και την δικαιοσύνην αυτού, και ταύτα πάντα θέλουσι σας προστεθή.”
Λουκ.ιβ:20-21
“Είπε δε προς αυτόν ο Θεός, Άφρον ταύτην την νύχτα την ψυχήν σου απαιτούσιν από
σου, όσα δε ητοίμασας, τίνος θέλουσιν είσθαι; Ούτω θέλει είσθαι όστις
θησαυρίζει εις εαυτόν, και δεν πλουτεί εις Θεόν.
Στην παραβολή του
πλούσιου γεωργού, ο Ιησούς καθαρά δίδαξε την αξία των αιώνιων πραγμάτων σε
σύγκριση με τα προσωρινά. Στο Λουκ.ιβ:15 διαβάζουμε, “Διότι εάν τις έχει περισσά, η ζωή αυτού δεν συνίσταται εκ των
υπαρχόντων αυτού.”
Ο Θεός ονομάζει τον άνθρωπο που θησαυρίζει σ’ αυτό τον
κόσμο άφρονα. Το σημαντικότερο πράγμα
είναι να είναι κανείς πλούσιος ενώπιον του Θεού.
Μητέρα Τερέζα - Η Απάτη της Καλκούτας
Στην καθολική εκκλησία (ιδιαίτερα στην παπική και ανατολική), είναι γνωστό το αξίωμα, πως όσο μεγαλύτερος απατεώνας ή εγκληματίας είναι κάποιος κατά την διάρκεια του βίου, τόσο μεγαλύτερος «άγιος» γίνεται. Σ' αυτό το αξίωμα δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση, μια σύγχρονη «αγία» της καθολικής εκκλησίας, που απολαμβάνει όμως γενικότερης εκτίμησης και είναι γνωστή και με το προσωνύμιο «η αγία των φτωχών»: Η Μητέρα Τερέζα.
Ο Χριστός σαν «λόγος» και η προΰπαρξη του στην πρόθεση του Θεού (11)
Ο Ιωάννης ήταν
Ιουδαίος, πιστός στον Ένα και Μόνο Θεό των Πατέρων, δεν γνώριζε ούτε πίστευε σε
πολυθεΐες και τριάδες. Μιλά λοιπόν για τον Ένα Θεό, και το «Λόγο Του», που όλοι
γνωρίζουμε ότι έχει να κάνει με τον Ιησού Χριστό, το Μεσίτη.
Δεν αναφέρεται σε
δύο ξεχωριστούς «θεούς», ούτε σε δύο πρόσωπα μέσα στη θεότητα.
Μ' αυτό θέλει να
πατάξει την πολυθεΐα και να μας προσηλώσει στον Ένα Θεό και όχι σε άλλο
πρόσωπο. Ο Θεός είναι Εις, ο Πατέρας, που είναι και Θεός του Κυρίου Ιησού
Χριστού.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)