Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Η μακαρία ελπίδα - χιλιετής Βασιλεία

Συνέχεια από το προηγούμενο  http://www.epistoligr.blogspot.gr/2014/07/httpwww.html#more

Η χιλιετής βασιλεία



Αποκ.κ:2-7 Καθώς ο Ιησούς έρχεται και πατάει πάνω στο όρος των Ελαιών, γίνεται σεισμός και χωρίζει το όρος, οι Ισραηλίτες διαφεύγουν, ο Ιησούς πατάσσει όλα αυτά τα έθνη που έχουν έρθει εναντίον της Ιερουσαλήμ, ένας άγγελος επίασε τον δράκοντα, τον όφιν τον αρχαίον, όστις είναι Διάβολος και Σατανάς, και έδεσεν αυτόν χίλια έτη…..


Είδαμε ήδη τι θα γίνει μέσα σ’ αυτή τη χρονική περίοδο των 1000 χρόνων. Θα αποκατασταθεί η μακροζωία. Ο Θεός θα επαναφέρει το οικοσύστημα ολόκληρης της γης, όπως ακριβώς το είχε φτιάξει τον καιρό του Αδάμ, μέχρι τον κατακλυσμό. Θα επαναφέρει το στερέωμα (ρακιγια) για να προφυλάξει τη γη και τους ανθρώπους από τις βλαβερές ακτινοβολίες που είναι η αιτία της γήρανσης. Γι’ αυτό λέει ότι η έρημος θα γίνει «πεδιάς καρποφόρος» (Ης.λβ:15). 

Η γη πριν τον κατακλυσμό είχε ένα εύκρατο και υγιεινό κλίμα πάνω σ’ όλη την επιφάνειά της. Σαν λογικό αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η τεράστια αύξηση του πληθυσμού της γης. Οι άνθρωποι δεν θα πεθαίνουν όπως τώρα και η γη θα είναι καρποφόρος, θα μπορεί να θρέψει τους κατοίκους της.

Ακόμα λέει ότι κατ’ αυτή την περίοδο «η δάμαλις και η άρκτος θέλουσι συμβόσκεσθαι, τα τέκνα αυτών θέλουσιν αναπαύεσθαι ομού, και ο λέων θέλει τρώγει άχυρον καθώς ο βους. Και το θηλάζον παιδίον θέλει παίζει εις την τρύπαν της ασπίδος, και το απογεγαλακτισμένον παιδίον θέλει βάλλει την χείρα αυτού εις την φωλεάν του βασιλίσκου. Δεν θέλουσι κακοποιεί ουδέ φθείρει εν όλω τω αγίω μου όρει· διότι η γη θέλει είσθαι πλήρης της γνώσεως του Κυρίου, καθώς τα ύδατα σκεπάζουσι την θάλασσαν» (Ης.ια:7-9).

Ζαχ.ιδ:9 Και ο Κύριος θέλει είσθαι βασιλεύς εφ' όλην την γήν· εν τη ημέρα εκείνη θέλει είσθαι Κύριος εις και το όνομα αυτού εν.

Σοφ.γ:9 Διότι τότε θέλω αποκαταστήσει εις τους λαούς γλώσσαν καθαράν, διά να επικαλώνται πάντες το όνομα του Κυρίου, να δουλεύωσιν αυτόν υπό ένα ζυγόν.

Θα αποκαταστήσει μια γλώσσα σε όλο τον κόσμο. Αυτό που έγινε στη Βαβέλ θα διορθωθεί.


Η κρίση του λευκού θρόνου


Αποκ.κ:11 Και είδον θρόνον λευκόν μέγαν και τον καθήμενον επ' αυτού, από προσώπου του οποίου έφυγεν η γη και ο ουρανός, και δεν ευρέθη τόπος δι' αυτά.

Η νύμφη, οι άγιοι της θλίψης και οι 144.000 Ισραηλίτες δεν κρίνονται στο λευκό θρόνο γιατί ήδη κρίθηκαν δίκαιοι με το να αρπαχτούν.

Όμως, θα σταθούν μπροστά στο βήμα του Χριστού «διά να ανταμειφθή έκαστος κατά τα πεπραγμένα διά του σώματος καθ' α έπραξεν, είτε αγαθόν είτε κακόν» (Β’ Κορ.ε:10).

Η κύρια αιτία που ο Ιησούς θα αρπάξει τη νύμφη Του είναι στην Αποκ. ιβ:11 Και αυτοί ενίκησαν αυτόν διά το αίμα του Αρνίου και διά τον λόγον της μαρτυρίας αυτών, και δεν ηγάπησαν την ψυχήν αυτών μέχρι θανάτου.

Μετά τη χιλιετή βασιλεία υπάρχει ένα μικρό χρονικό διάστημα κατά το οποίο λύνεται ο διάβολος, μετά είναι το τέλος και η κρίση του λευκού  θρόνου. Οι άδικοι πάνε στη λίμνη του πυρός και οι δίκαιοι στον ουρανό, όπου γίνεται ο γάμος του Αρνίου.

Κατά τη διάρκεια της Χιλιετούς Βασιλείας πολλοί άνθρωποι θα πεθάνουν, δεν θα ζήσουν όλοι 1.000 χρόνια. Θα υπάρχουν δηλαδή δίκαιοι νεκροί κατά τη Χιλιετή Βασιλεία.

Αυτοί που θα μπουν στη Χιλιετή Βασιλεία, θα είναι όσοι έχουν απομείνει από τον αποδεκατισμό της οργής του Θεού πάνω σε όλο το πρόσωπο της γης. Η Νύμφη έχει αρπαχτεί, καθώς και οι άγιοι της θλίψης και οι 144.000 Ισραηλίτες. Θα είναι λοιπόν άνθρωποι που θα έχουν δεχτεί το χάραγμα και οι οποίοι σύμφωνα με το λόγο του Θεού, «δεν έχουσιν ανάπαυσιν ημέραν και νύκτα όσοι προσκυνούσι το θηρίον και την εικόνα αυτού και όστις λαμβάνει το χάραγμα του ονόματος αυτού» (Αποκ.ιδ:11). Αυτοί δεν θα βρουν ανάπαυση, δεν θα απολαύσουν τις επαγγελίες της Χιλιετούς Βασιλείας, αλλά τα παιδιά τους, στα οποία θα κηρυχτεί το ευαγγέλιο από τους Εβραίους. Ο Κύριος θα τα ευλογήσει και θα τους δώσει τη μακροζωία που λέγαμε.

Όταν διαβάζουμε στα ευαγγέλια, Ματθ.κε:31-33 «Όταν δε έλθη ο Υιός του ανθρώπου εν τη δόξη αυτού και πάντες οι άγιοι άγγελοι μετ' αυτού, τότε θέλει καθήσει επί του θρόνου της δόξης αυτού, και θέλουσι συναχθή έμπροσθεν αυτού πάντα τα έθνη, και θέλει χωρίσει αυτούς απ' αλλήλων, καθώς ο ποιμήν χωρίζει τα πρόβατα από των εριφίων, και θέλει στήσει τα μεν πρόβατα εκ δεξιών αυτού, τα δε ερίφια εξ αριστερών».

Ματθ.κε:46 «Και θέλουσιν απέλθει ούτοι μεν εις κόλασιν αιώνιον, οι δε δίκαιοι εις ζωήν αιώνιον», αυτή η κρίση δεν έχει να κάνει με τη Νύμφη, αλλά με τις δύο ομάδες:

Όλοι οι νεκροί που δεν έχουν αναστηθεί, από τον Κάιν μέχρι και τον τελευταίο αμετανόητο νεκρό, είναι μια ομάδα. Μια άλλη ομάδα είναι οι δίκαιοι νεκροί που έζησαν μέσα στη Χιλιετή Βασιλεία. Βέβαια, δεν θα έχουν την ίδια θέση με τη Νύμφη, γιατί ανήκουν σε άλλη οικονομία και σε άλλο επίπεδο πίστης. Αυτοί θα βρεθούν στον ουρανό, ενώ οι άδικοι θα ριχτούν στη λίμνη του πυρός όπου «θέλει είσθαι ο κλαυθμός και ο τριγμός των οδόντων», όπου «ο σκώληξ αυτών δεν τελευτά και το πυρ δεν σβύνεται». 

Είναι τόπος βασάνου. Μόνο το γεγονός ότι θα έρθουν αντιμέτωποι με την πραγματικότητα και θα καταλάβουν ότι ζούσαν μέσα σε μια ουτοπία και στο ψέμα, κι ότι έχουν χάσει τη ζωή για πάντα, είναι αρκετό. Ο χρόνος που ζει κάθε άνθρωπος πάνω στη γη δεν συγκρίνεται με την αιωνιότητα. Οι άνθρωποι αυτοί αρνήθηκαν την αγάπη της αλήθειας για να σωθούν, αρνήθηκαν το Θεό και επέλεξαν να ζήσουν μακριά Του. Γι’ αυτό θα πάνε στην κόλαση.