Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

Η ζωή του Χριστού στα 4 ευαγγέλια (17)



18 ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΣΣΙΑΣ

1. Γεννήθηκε από παρθένο
2. Άγγελος στάλθηκε στη Μαριάμ
3. Άγγελος στάλθηκε στο Ζαχαρία
4. Άγγελος στάλθηκε στον Ιωσήφ
5. Άγγελος στάλθηκε στους βοσκούς
6. Ήρθαν μάγοι
7. Αποκάλυψη του Συμεών
8. Ο λόγος της Άννας
9. Η προφητεία του Ζαχαρία
10. Το σκίρτημα του Ιωάννη στη μήτρα της Ελισάβετ.
11. Η προφητεία της Μαριάμ (ήλθε το Α.Π)
12. Η προφητεία της Ελισάβετ
13. Το αστέρι, της Βηθλεέμ
14. Γεννήθηκε στην Βηθλεέμ (Μιχ.ε:2)
15. Έφυγε στην Αίγυπτο
16. Κλήθηκε απ’ την Αίγυπτο από άγγελο
17. Ήταν Ναζωραίος
18. Το όνομά του δόθηκε από άγγελο και στον Ιωσήφ και στην Μαριάμ.


α:57-60 Τον καιρό του Χριστού, στις 8 μέρες που γινόταν η περιτομή ενός νεογέννητου αγοριού,- (8 = νέα αρχή, περιτομή της σάρκας, τότε αρχίζουμε με τον Θεό, βάπτισμα) - δινόταν και το όνομα. Παλαιότερα, τον καιρό του Αβραάμ και του Ιακώβ, το όνομα το έδιναν στην γέννα, και μετά την 8η μέρα έκαναν την περιτομή. Δεν υπάρχει καμιά ένδειξη για ιδιαίτερη οδηγία του Θεού σχετικά με αυτό, οι άνθρωποι το είχαν κάνει έτσι.

Ο πρωτότοκος γιος κατά την συνήθεια έπαιρνε το όνομα του πατέρα. Γι’ αυτό στάλθηκε άγγελος στην Μαριάμ και τον Ιωσήφ που είπε ότι το παιδί θα το ονόμαζαν Ιησού, γιατί είναι ο πρωτότοκος του Πατέρα.

ΙΩΑΝΝΗΣ = ΓΙΑΧΟΥΕ-ΧΑΝΑ = ΔΩΘΕΙΣ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΓΙΑΧΒΕ Ή ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΓΙΑΧΒΕ

εδ.65 Βλέπουμε πως ο Θεός χρησιμοποίησε όλα αυτά τα γεγονότα, με τι προσοχή, για να δοξαστεί το όνομά Του. 

Έγιναν έτσι ώστε να προσέξουν τη γέννηση του Ιωάννη, να δουν ότι γεννήθηκε με υπερφυσικό τρόπο.

Ο Ζαχαρίας αρχίζει να προφητεύει θαυμαστά για το Χριστό και τον Ιωάννη.

εδ.73 Ας πάρουμε πίστη, ο Θεός δεν ξεχνά τη διαθήκη που έχει κάνει!

εδ.74 Αν οι Ισραηλίτες δεχόταν το Χριστό, ο Θεός αμέσως θα διέλυε τους Ρωμαίους και θα έστηνε τη διαθήκη Του με τον Ισραήλ για πάντα. Και μετά οι Ισραηλίτες θα κήρυτταν το ευαγγέλιο σ’ εμάς. Βέβαια πάλι Ισραηλίτες το κήρυξαν, αλλά δεν έμεινε σ’ αυτούς αλλά ο Θεός έδωσε και σ’ εμάς χάρη να το κηρύττουμε. Ο Θεός έφερε το Μεσσία για να εκπληρωθούν οι προφητείες, δεν τον έφερε για να τον αρνηθούν.

εδ.76 Η λέξη «προσώπου»  δεν υπάρχει στο Εβραϊκό κείμενο.

εδ.78 Ο Θεός είχε ήδη επισκεφτεί τη Μαριάμ και ήταν έγκυος τον Μεσσία, ανατολή εξ ύφους.