Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

Η ζωή του Χριστού στα 4 ευαγγέλια (18)

Η ΠΑΡΘΕΝΟΣ ΜΑΡΙΑ

Ματθ.α:18 «ευρέθη εν γαστρί έχουσα εκ Πνεύματος Αγίου».

Ενώ ήταν αρραβωνιασμένη με τον Ιωσήφ, πήγε στη Χεβρών και έμεινε 3 μήνες με την Ελισάβετ. Όταν γύρισε είχε βρεθεί εν γαστρί πριν συνέλθει με τον Ιωσήφ. Ο διάβολος έχει εξαπολύσει ένα τρομερό πόλεμο ενάντια σ’ αυτή την αλήθεια της παρθεογέννησης του Ιησού Χριστού.

ηρραβωνίσθη Ήταν νόμιμος δεσμός όπως ο γάμος. (Δευτ.κβ:23,24)


Μπορούσε να σπάσει μόνο με διαζύγιο, οπότε η κυοφορία ήταν σαν ΜΟΙΧΕΙΑ με αποτέλεσμα τον λιθοβολισμό (Λευιτ.κ:10).

Η Μαρία θα έπρεπε να εμπιστευτεί το Θεό να εργαστεί τις καταστάσεις.

ευρέθη Η λέξη φανερώνει έκπληξη στο γεγονός. Πιθανόν από το γεγονός ότι θα ήταν ορατά τα σημεία της εγκυμοσύνης.

ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ Η ΠΑΡΘΕΝΟΓΕΝΝΗΣΗ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ;

1. Για να είναι πραγματικός γιός του Θεού. Διαφορετικά θα ήταν γιός του Θεού με την ίδια έννοια που είμαστε κι εμείς. Είδαμε όμως ότι ευρέθη «εκ Πνεύματος Αγίου» και ο Θεός που είναι το Πνεύμα γέννησε το Χριστό. Το γεγονός ότι εξήλθε από τον Πατέρα ήταν αυτό που ο Χριστός ομολογούσε (Ιωάν.η:42, ις:28,30)
Ο Χριστός δεν είχε γήινο πατέρα, ο Θεός ήταν ο πραγματικός του Πατέρας.
Ιωάν.ε:18, α:18 μονογενής Υιός του Πατέρα, δεν γέννησε άλλον, αλλά έπλασε.

2. Για να είναι ο Χριστός χωρίς αμαρτία, (δηλαδή χωρίς τη ροπή προς την αμαρτία). Αν γεννιόταν κανονικά από ανθρώπους, επειδή όλοι οι άνθρωποι αμάρτησαν, θα έπαιρνε μέσα του τα χαρακτηριστικά της αμαρτωλής φύσης. Έπρεπε να ξαναπάρει τη θέση που έχασε ο πρώτος Αδάμ για να ξαναδοκιμαστεί πάνω του η τύχη του ανθρώπινου γένους, όσον αφορά τις σχέσης του με το Θεό. Έπρεπε λοιπόν να έχει την αθωότητα και την καθαρότητα του Αδάμ πριν δοκιμαστεί (Ρωμ.ε:12 Β’ Κορ.ε:21).

3. Για να είναι ταυτόχρονα Θεός και άνθρωπος. Αν δεν ήταν έτσι, τότε δεν θα μπορούσαν να προσκυνήσουν τον Ιησού Χριστό. Εκείνη η γυναίκα που έκανε τη σκηνή της λατρείας με το να αλείψει το μύρο στο κεφάλι του Ιησού (Μάρκ.ιδ:3) ή η άλλη που αφού με τα δάκρυά της έβρεξε τα πόδια Του μετά τα σπόγγισε με τα μαλλιά της, δεν θα έπρεπε να το κάνει, γιατί θα προσκυνούσε άνθρωπο.
Ψαλμ.με:6,7 Ο ψαλμωδός ονομάζει τον Ιησού Θεό εδώ (Ελοχίμ).... «δια τούτο»... εδώ τον βλέπει σαν άνθρωπο που χρίσθηκε.(Εβρ.α:8).

  4. Για να πληρωθεί η γραφή Ησ.ζ:14. Ποτέ καμιά παρθένος δεν συνέλαβε και να γέννησε υιό, η Μαριάμ συνέλαβε. 
   
   5. Για να γίνει ο Δεύτερος Αδάμ. Να έχει γενετική σύνθεση κατευθείαν από το Θεό (χωρίς ανθρώπινο σπέρμα). Η μόνη ανθρώπινη σύνθεση που είχε ήταν από τη Μαρία και γι’ αυτό ο Θεός διάλεξε το καλύτερο σπέρμα της πίστης που μπορούσε να υπάρξει και να είναι απόγονος του Δαβίδ.

ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΜΑΡΙΑΜ ΠΑΡΘΕΝΟΣ, ΤΟΤΕ:

  • Δεν ήταν ο Γιος του Θεού, που ήταν και ο λόγος που πέθανε, επειδή είπε ότι είναι Γιος του Ευλογητού (Ιωάν.ιθ:7, ι:33, ε:18, Μάρκ.ιδ:60-63).
  • Η Γραφή δεν είναι τίποτα άλλο, από μια ψεύτικη μαρτυρία. 
  • Η Μαριάμ ήταν μια μοιχός και είπε ψέματα.
  • Η Αννα, ο Συμεών, ο Ζαχαρίας, η Ελισάβετ και ο Ιωάννης ήταν πλανεμένοι
  • Ο Χριστός ήταν ένας απατεώνας και ψεύτης. 
  • Ο Σατανάς τα είχε χαμένα, γιατί επιτέθηκε σ’ ένα απατεώνα.
  • Ο εκατόνταρχος κάτω από τον σταυρό απατήθηκε. 
  • Όλη η πρώτη εκκλησία και οι 12 απόστολοι απατήθηκαν
  • Εκατομμύρια πιστοί που θυσιάστηκαν γι’ Αυτόν, απατήθηκαν.
  • Ο Σατανάς ακόμα τα έχει χαμένα γιατί πολεμάει ανθρώπους απατημένους.

Καταλαβαίνουμε τη βαρύτητα που έχει η έννοια της παρθενογέννησης.

ΠΩΣ Ο ΘΕΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑΜ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΙΘΟΒΟΛΙΣΜΟ.

Και κατά συνέπεια την καταστροφή του Μεσσία.

Ματθ.α:19 Ο Ιωσήφ ήταν δίκαιος άνθρωπος, διαφορετικά δεν θα τον διάλεγε ο Θεός να είναι άντρας της Μαριάμ. Δίκαιος μπροστά στο Θεό και στους ανθρώπους. Ήταν πράος και όχι φανατικός που μόλις έβλεπε την αρραβωνιαστικιά του έγκυο, να άρχιζε σκηνές.

Το ίδιο δίκαιοι ήταν και ο Ζαχαρίας με την Ελισάβετ.

Γι’ αυτό ήθελε να μην την εκθέσει στον κόσμο, να μην της καταστρέψει όλη τη ζωή, και δεν θα ήθελε να παντρευτεί μια που δεν ήταν παρθένος.

Θα έβλεπε ότι η Μαριάμ ήταν ήσυχη γυναίκα, και μάλλον που θα την αγαπούσε, χωρίς να μπορεί να καταλάβει το γιατί. Έτσι, αποφάσισε να την απολύσει κρυφά. Βέβαια υπήρχε ένα παραθυράκι του νόμου που το είχαν βγάλει οι Ιουδαίοι, και ήταν ότι μπορούσε να της δώσει διαζύγιο.

Όμως ο Θεός όλα αυτά τα εμπόδισε με ένα όνειρο!!! Αυτό που εμείς έχουμε να κάνουμε είναι να εμπιστευτούμε το Θεό. Όταν οι δικές μας προσπάθειες φτάνουν στο τέρμα, τότε αρχίζει ο Θεός!!

ΙΩΣΗΦ: Πρόσθεση (είθε ο Θεός να προσθέσει υιούς εις εμέ, είχε πει η Ραχήλ).

Η Μαριάμ δεν είχε κάνει κακό - ήταν πιστή στο σύζυγο της - και γι’ αυτό διάλεξε μια νόμιμη διέξοδο = σιωπηλό διαζύγιο χωρίς δημόσια δίκη (Δευτ.κδ:1). Απλά έγραφε το διαζύγιο και πλήρωνε το πρόστιμο (επιτρεπόταν στους Ιουδαίους τότε, παρ’ όλο που ήταν σαν παραθυράκι).

ΑΛΛΑ αν η Μαριάμ διωκόταν;
  • Μεγάλη ντροπή στη Μαριάμ
  • Μεγάλη οδύνη
  • Ο Ιωσήφ θα έσπαγε το γράμμα του Νόμου, αφού κανονικά τις μοιχαλίδες τις λιθοβολούσαν.
  • Θα έκανε το Χριστό νόθο.
Αν ήταν νόθος, 
  • Δεν θα ήταν νόμιμος υιός του Ισραήλ
  • Δεν θα αφιερωνόταν στο ναό μέχρι 10 γενιές.
  • Δεν θα γινόταν δεκτός στη συναγωγή.
  • Δεν θα επιτρεπόταν να φέρει θυσία στο ναό.
  • Δεν θα επιτρεπόταν να λατρεύσει το Θεό στο ναό.