Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Έχετε ποτέ αισθανθεί ότι όλη η μαυρίλα του κόσμου θέλει να μπει μέσα σας;



Έχω μια συνταγή από το φαρμακείο του λόγου του Θεού.

Αντί να κλαις και να οικτίρεις τον εαυτό σου, στρέψε αυτό το συναίσθημα προς το Θεό.

Δεν θα πάρει πολύ, καθώς εστιάζεις τα συναισθήματά σου προς το Θεό και δεν τα κρατάς εσύ, θα υπάρξει μια ριζική αλλαγή σ’ αυτά.



Τι μου συμβαίνει;

Άκουσε τα λόγια του Δαβίδ: 

Διά τι είσαι περίλυπος, ψυχή μου; και διά τι ταράττεσαι εντός μου; έλπισον επί τον Θεόν· επειδή έτι θέλω υμνεί αυτόν· το πρόσωπον αυτού είναι σωτηρία. Ψαλμ.μβ:5

Ο Δαβίδ μίλησε στον εαυτό του και του είπε: Εαυτέ, τι συμβαίνει με σένα; Ψυχή μου, γιατί κλαψουρίζεις; Δόξασε το Θεό!


Ευλογημένη εγγύηση και σιγουριά


Σωματικές, πνευματικές, ψυχικές, συναισθηματικές, οικονομικές και οικογενειακές καταστάσεις θα εμφανιστούν στη ζωή σου. Θα εισβάλουν στον κόσμο σου για να σου φέρουν χάσιμο χρόνου και καταστροφή. Θα το επεξεργαστείς στο μυαλό σου όλο αυτό και θα αισθανθείς πόνο και θλίψη.

Όμως, υπάρχει μια ασφάλεια για το παιδί του Θεού.

Η ομορφιά αυτής της ασφάλειας είναι ότι μπορείς να επωφεληθείς από την προσφορά της, ακόμη και αν δεν την είχες κάνει όταν ξεκίνησε η «καταιγίδα».

Συνήθως, μια ασφάλεια λειτουργεί, μόνο αν την έχεις αγοράσει πριν από το πρόβλημα. Ωστόσο, αυτή η ασφάλεια, επειδή δεν αγοράζεται με χρήματα, μπορεί να καλύψει το πρόβλημα και μετά το γεγονός. 

  •  Κράξε στο Θεό. Επικαλέσου το όνομά Του.
  •  Ιησού, σωτήρα και θεραπευτή μου ... βοήθησέ με!
  •  Ιησού, βοήθειά μου και ελευθερωτή μου ... κάνε έλεος  σ’ εμένα!
  •  Ιησού, Θεέ μου και φύλακά μου, σε χρειάζομαι τώρα!
Ο θρήνος που στοχεύει στον Κύριο θα δημιουργήσει μια ειρηνική μεσιτεία που τελικά θα σε οδηγήσει σε ύμνους δοξολογίας.


Σήμερα, άσχετα με το πρόβλημα, πάρε την πνευματική σου πολυβιταμίνη:


Δοξολογία, Λατρεία, Ευχαριστία, Μετάνοια, Συγχώρεση και Ικεσία.


Θα καθαρίσει τα μάτια σου, θα ξαλαφρώσει την καρδιά σου και θα σε βοηθήσει να δεις πέρα από τα μαύρα χρώματα της καταιγίδας. Θα σου δώσει καθαρή όραση από την αγαθότητα και τη χάρη του Θεού!