Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

πλαστολαγνεία

Πλήθος μελετητές απο όλα τα δόγματα συμφωνούν οτι το κόμμα Ιωάννου (το νόθο εδάφιο "Ότι τρεις εισίν οι μαρτυρούντες {εν τω ουρανώ, ο Πατήρ, ο Λόγος και το άγιον Πνεύμα}")είναι προσθήκη. 

Βλεπε σχετικά (βικιπαίδεια)

 "πρόσεχε τις προσθήκες

Σιναϊτικός κώδικας στο διαδίκτυο "

Απέναντι στα στοιχεία για την προσθήκη διαβάζουμε έκπληκτοι μια επανάληψη "επιχειρημάτων" τa οποίa  οι οπαδοί του "κόμματος" ονομάζουν γροθιά (!) σε όσους παραδέχονται οτι το νόθο εδάφιο είναι...νόθο .

Ας τα δούμε :

(1) οτι ο Τερτυλλιανός αιρεσιάρχης της εκκλησίας του Μοντανού (η οποία βάπτιζε στο όνομα της τριάδας) γράφει εναντίον του μονοθειστή Πραξέα : "..Αρχίζοντας από μένα είπε: όπως ο ίδιος για τον Πατέρα. Έτσι ενωμένος ο Πατέρας με τον Υιό, και ο Υιός με τον Παράκλητο, δημιουργούν Τριάδα, στενώς ενωμένοι ο ένας σε σχέση με τον άλλον, αυτοί οι τρεις είναι ένα, όχι ένας. Μ' αυτό τον τρόπο έχει λεχθεί: Εγώ και ο Πατέρας είμαστε ένα στην μοναδικότητα της ουσίας όχι στην μοναδικότητα του αριθμού.."
  • Ασχετα με τις ασυναρτησίες του συγγραφέα, βλέπουμε διαβάζοντάς το κείμενο της αρχαίας αίρεσης (που οι λαθρολάγνοι μνημονεύουν σαν επιχείρημα ) οτι  δεν αναφέρεται σε κείμενο της Γραφής .
(2)οτι ο Κυπριανός αναφέρει :" Πάλι είναι γραμμένο από τον Πατέρα, και τον Υιό, και το 'Αγιο Πνεύμα, Και αυτοί οι τρεις είναι ένα "

  • Oπως βλέπουμε ούτε εδω αναφέρεται  η επιστολή του Ιωάννη καθώς (α) το λατινικό Βιβλικό κείμενο (Αρχαία Λατινική ή Vetus Latina) που είχε μπροστά του ο Κυπριανός δεν περιείχε το Κόμμα, (β) δεν παραθέτει "τον Πατέρα, και τον Υιό, και το 'Αγιο Πνεύμα" ως μέρος του Βιβλικού κειμένου αλλά ως δική του ερμηνεία στο κειμενικό «τ Πνεμα κα τ δωρ κα τ αμα» καθώς το Κόμμα Ιωάννου αναφέρεται στον Πατέρα, το Λόγο και το Πνεύμα. Αρα ο Κυπριανός αγνοούσε τη φραστική διατύπωση του Ιωάννειου κόμματος.

(3) Εν τέλει λένε οτι μπορεί στους δύο προηγούμενους συγγραφείς να μη φαίνεται καθαρά, αλλά αναφέρει το κόμμα Ιωάννου...ο Πρισκιλιανός ! 
  • Ο οποίος όμως θεωρείται ο.. δράστης της λαθροχειρίας (στην λατινική πραγματεία με τίτλο Liber Apologeticus που στην πραγματικότητα αποτελούσε ερμηνευτικό απόσπασμα).
  • Θυμίζουμε οτι η προσθήκη "επισημοποιήθηκε" αργότερα απο την καθολική εκκλησία τον 15ο αιώνα
     
(4) Το "κορυφαίο" τέλος  των επιχειρημάτων που διαβάσαμε είναι οτι :
"το πνεύμα, το ύδωρ και το αίμα είναι ονόματα γένους ουδετέρου. Πως είναι δυνατόν λοιπόν, να συμφωνήσουν συντακτικά αυτά τα ουδέτερα, με τον αμέσως προηγούμενο στίχο «τρεις εισί οι μαρτυρούντες», που είναι γένους αρσενικού;"

  •  Εχουμε δηλαδή το άκρον άωτον του παραλογισμού. Αφού δεν μπορούν να αποδείξουν οτι υπάρχει το κόμμα Ιωάννου , προσπαθούν να αποδείξουν οτι..δεν υπάρχει καθόλου το εδάφιο ! Αφού και στη δική τους (πλαστογραφημένη) εκδοχή γράφει "..και τρεις εισίν οι μαρτυρούντες(εν τη γη), το Πνεύμα και το ύδωρ και το αίμα, και οι τρεις εις το εν εισίν ".

Δυστυχώς ομως γι αυτούς ,ο Πρισκιλιανός έκανε μισή δουλειά. Για να ικανοποιηθούν οι πλαστολάγνοι αντί για μια προσθήκη έπρεπε να αλλάξει..όλη την παράγραφο ..

Ετσι λοιπόν ισχυρίζονται  οτι "..το γεγονός πως το χωρίο απουσιάζει από όλα τα αρχαία ελληνικά χειρόγραφα δεν σημαίνει αναγκαίως πως έλειπε και από το αρχέτυπο κείμενο" ! Φταίνε λένε (ολοι) οι αντιγραφείς  επειδή ήταν απρόσεκτοι και επειδή τεμπέλιαζαν ! (έτσι ακριβώς..)

Αντί να αναλώνετε ανθρώπινη σοφία για να πολλαπλασιάσετε ή να διαιρέσετε τον Οντα, πιστεύουμε οτι είναι προτιμότερο να ανοίξετε τις Γραφές σας. Σε μια τυχαία  σελίδα. Αν την μελετήσετε θα διαπιστώσετε οτι ΟΛΕΣ οι σελίδες διδασκουν οτι Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ.