Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Ο Καρπός του Αγίου Πνεύματος


Ο καρπός του Πνεύματος είναι αγάπη, χαρά, ειρήνη, μακροθυμία, χρηστότης, αγαθωσύνη, πίστις, πραότης, εγκράτεια                                                             Γαλ.ε:22-23

Σε λίγες ώρες θα είμαι και πάλι εκτεθειμένος στις απαιτήσεις της ημέρας. Τώρα πρέπει να επιλέξω. Χάρη στη θυσία του Γολγοθά είμαι ελεύθερος να επιλέξω. Έτσι λοιπόν:
Επιλέγω την αγάπη... Καμιά περίσταση δεν δικαιώνει το μίσος. Καμιά αδικία δεν δίνει δικαίωμα στην πικρία. Εγώ επιλέγω την αγάπη. Σήμερα θα αγαπήσω το Θεό και θα αγαπήσω ό,τι ο Θεός αγαπάει.
Επιλέγω τη χαρά... Θα προσκαλέσω το Θεό μου να είναι Θεός της κάθε περίστασης. Θα αντισταθώ στον πειρασμό να είμαι οκνηρός στη σκέψη. Θα αρνηθώ να δω τους ανθρώπους λιγότερο από αυτό που είναι – δηλαδή ανθρώπινα όντα, δημιουργήματα του Θεού, πλασμένα κατ’ εικόνα Θεού. Θα αρνηθώ να αντιμετωπίσω το κάθε πρόβλημα σαν οτιδήποτε λιγότερο από μια ευκαιρία για να δω το Θεό.
Επιλέγω την ειρήνη... Έχοντας ο ίδιος λάβει συγχώρεση, θα ζήσω συγχωρώντας τους άλλους ώστε να μπορώ να ζω χωρίς βάρος από πικρίες.
Επιλέγω την μακροθυμία... Θα παραβλέψω τις δυσκολίες του κόσμου. Αντί να καταριέμαι αυτόν που μου πήρε τη σειρά, θα του την παραχωρήσω. Αντί να παραπονιέμαι για το πόσο μεγάλος είναι ο χρόνος αναμονής, θα ευχαριστήσω το Θεό για την ευκαιρία που μου δίνεται για να προσευχηθώ. Αντί να σφίγγω τις γροθιές μου σε κάθε πρόκληση που αντιμετωπίζω, θα τη χειριστώ με χαρά και θάρρος.
Επιλέγω τη χρηστότητα... Θα είμαι καλός προς τους φτωχούς γιατί είναι μόνοι. Θα είμαι καλός προς τους πλούσιους γιατί είναι φοβισμένοι. Θα είμαι καλός προς τους κακούς γιατί έτσι φέρθηκε σ’ εμένα ο Θεός.
Επιλέγω την αγαθοσύνη... Προτιμώ να μην έχω ούτε ένα ευρώ αν δεν το έχω κερδίσει τίμια. Προτιμώ να μην μου δίνουν σημασία παρά να υπερηφανεύομαι. Θα ομολογώ τα σφάλματα μου πριν κατηγορήσω τους άλλους.
Επιλέγω την πίστη... Σήμερα θα τηρήσω τις υποσχέσεις μου. Οι δανειστές μου δε θα μετανιώσουν για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν. Οι συνεργάτες μου δε θα αμφιβάλλουν για την αξία του λόγου μου. Η σύζυγός μου δε θα αμφιβάλλει για την αγάπη μου και τα παιδιά μου ποτέ δε θα φοβηθούν μήπως ο πατέρας τους τα εγκαταλείψει.
Επιλέγω την πραότητα... Τίποτα δεν κερδίζεται με βία. Επιλέγω να είμαι πράος. Αν υψώσω τη φωνή μου, ας είναι μόνο για να δοξάσω τον Κύριο. Αν σφίξω τις γροθιές μου, ας είναι μόνο στην προσευχή. Αν προβάλλω απαιτήσεις, ας είναι μόνο προς τον εαυτό μου.
Επιλέγω την εγκράτεια... Είμαι ένα ον πνευματικό. Όταν το σώμα μου πεθάνει, το πνεύμα μου θα επιστρέψει στο Θεό. Αρνούμαι να επιτρέψω σε αυτό που θα σαπίσει στο χώμα, να κυριαρχεί επάνω σε αυτό που θα είναι αιώνιο. Θα μεθάω μόνο από χαρά. Θα παθιάζομαι μόνο από την πίστη μου. Θα επηρεάζομαι μόνο από το Θεό. Θα διδάσκομαι μόνο από το παράδειγμα του Ιησού.
Σε όλα αυτά αφιερώνω την ημέρα μου. Αν πετύχω, θα δώσω ευχαριστία στον Κύριο. Αν αποτύχω, θα ζητήσω τη χάρη Του. Και τότε, καθώς η ημέρα τελειώσει, θα γύρω το κεφάλι μου στο μαξιλάρι και θα αναπαυθώ μέσα στο μεγάλο Του έλεος.