Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

Η θεότητα (17)

ΟΡΟΙ ΘΕΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΙΗΣΟΥ

1. Ο Ιησούς είναι ο ΑΔΩΝ

α.Ψαλμ.ρι:1 Ο Γιάουε είπε στον ΑΔΩΝ

β.Μαλαχ.γ:1 και ο ΑΔΩΝ τον οποίον σείς ζητείτε, εξαίφνης θέλει ελθεί εις τον ναόν Αυτού.

2. Ο Ιησούς είναι ο ΑΔΩΝΑΙ

α.Ψαλμ.κβ:30 (Μιλά γιά τη Χιλιετηρίδα, διάβασε από εδ.27) Θέλουσιν αναγραφθεί εις τον ΑΔΟΝΑΙ ως γενεά Αυτού.

β.Ψαλμ.λε:23 ΕΛΟΧΙΜ μου και ΑΔΟΝΑΙ μου (συμπαράβαλέ το με το Ιωάν.κ:28 «ο Κύριος μου και ο Θεός μου»)


3. Ο Ιησούς είναι ο ΕΛ ή ο ΗΛ

α.Ησ.ζ:14 «..και θέλει καλεσθεί το όνομα αυτού ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ»

β.Ησ.θ:6 «..και το όνομα αυτού θέλει καλεσθεί...ΕΛ ισχυρός (θεός ισχυρός).

γ.Ματθ.α:23 ...και θέλουσι καλέσει το όνομα αυτού ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ το οποίον μεθερμηνευόμενον ε ίνα ι,Μεθ'ημών ο Θεός

4. Ο Ιησούς είναι ο EΛOXIM

α.Ησ.λε:4 «...ιδού ο ΕΛΟΧΙΜ σας θέλει ελθεί μετ' εκδικήσεως, ο Θεός (ΕΛΟΧΙΜ) σας μετ' ανταποδόσεως Αυτός θέλει ελθεί και θέλει σας σώσει»

β.Ησ.μ:3 «...ετοιμάσατε την οδόν του Κυρίου ευθείας κάμετε εν τη ερήμω τας τρίβους του ΕΛΟΧΙΜ υμών»

5. Ο Ιησούς είναι ο ΕΧΓΙΕ

α.Έξοδ.γ:14 Και είπεν ο Θεός πρός τον Μωυσήν ΕΧΓΙΕ ΑΣΕΡ ΕΧΓΙΕ (Εγώ ειμί ο ΩΝ) και είπεν Ούτω θέλεις ειπεί πρός τους Υιούς Ισραήλ ο ΕΧΓΙΕ (ΩΝ) με απέστειλε πρός εσάς.

β.Λουκ.κα:8 Διότι πολλοί θέλουσιν ελθεί εν τω ονόματι μου λέγοντες ότι ΕΓΩ ΕΙΜΙ

γ.Αποκ.α:8 Εγώ είμαι το Α και το Ω ,αρχή και τέλος λέγει ο Κύριος ο ΩΝ και ο ΗΝ και ο ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ (δηλ.ΕΧΓΙΕ ΑΣΕΡ ΕΧΓΙΕ) ο Παντοκράτωρ.

6. Ο Ιησούς είναι ο Θεός

α.Ματθ.α:12 Ο Θεός μεθ'ημών

β.Ιωάν.κ:28 Ο Κύριος μου και ο Θεός μου.

γ.Tίτ.β:13 Του ΜΕΓΑΛΟΥ ΘΕΟΥ και σωτήρος ημών Ιησού Χριστού.

7. Ο Ιησούς είναι ο Κύριος

α.Πράξ.ι:36 «... ευαγγελιζόμενος ειρήνην διά Ιησού Χριστού» (ούτος είναι ο Κύριος πάντων).

β.Mατθ.γ:3 «Ετοιμάσατε την οδόν του Κυρίου».

γ.Πράξ.θ:5 «Τις είσαι Κύριε; Και ο Κύριος είπε: Εγώ είμαι Ιησούς τον οποίον συ διώκεις...»