Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Ένα εύκολο βήμα.


Πρέπει να αλλάξεις.

Δεν είναι εύκολο να γίνεις ένα καλύτερο άτομο.

Η αλλαγή ολοκληρώνεται μόνο όταν εσύ αποφασίσεις να το κάνεις να συμβεί. Αν θέλεις να είσαι ένας καλύτερος πατέρας, σύζυγος, πιστός, μέλος εκκλησίας, ποιμένας, μουσικός... συμπλήρωσε εσύ ότι θέλεις, εσύ και μόνο εσύ μπορείς να κάνεις αυτά τα πράγματα να συμβούν. 


Αυτό δεν επιτυγχάνεται απλά με την επιθυμία, είναι θέμα μαθητείας και πειθαρχίας. Και η πειθαρχία είναι ενός λεπτού, μιας ώρας, καθημερινή άσκηση. 


Αν δεν ξεκινήσεις την αλλαγή σήμερα..., τότε αύριο και τα επόμενα 500 αύριο, δεν θα γίνεις καλύτερος, αλλά θα μείνεις ο ίδιος ή χειρότερος από ό, τι είσαι σήμερα. 


Η ιδέα ότι μπορείς να κερδίσεις γρήγορα ή εύκολα χρήματα, είναι ο δρόμος για την απογοήτευση.


Αυτό το σκεπτικό ισχύει για την απώλεια βάρους, την πνευματικότητα, την κατανόηση ή τη γνώση. 


Αν θέλω να αδυνατίσω, πρέπει να σταματήσω να τρώγω γλυκά.


Αν θέλω να είμαι υγιής, πρέπει να σηκωθώ και να βάλω τα σπορτέξ μου.


Αν θέλω να διαβάσω τη Βίβλο μου σε ένα χρόνο, πρέπει να την πάρω και ν’ αρχίσω να διαβάζω.


Αν θέλω να γίνω ένας καλύτερος σύζυγος, πρέπει ν’ αρχίσω να αγαπάω τη γυναίκα μου με λόγια, πράξεις και συμπεριφορά.


Αν θέλω να γίνω καλύτερος πατέρας, αυτό θα ξεκινήσει από εμένα. Πρέπει να αφήσω ότι κάνω και να αφιερωθώ στα παιδιά μου.


Ούτε σ’ αυτή τη ζωή, ούτε στην αιωνιότητα δεν θα καταφέρω κάτι επειδή μόνο το θέλω.


Ένα εύκολο βήμα;


Ναι, αποδέξου, και ανέλαβε την ευθύνη ότι έχεις τη δύναμη να είσαι τόσο καλός, να ενεργείς τόσο καλά και να γίνεις τόσο καλός όσο θα ήθελες, αυτή τη στιγμή.


Θέλεις να γίνεις ένα καλύτερο άτομο;


Ξεκίνα αμέσως τώρα!