Α. ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΜΕ ΚΑΤΑΒΥΘΙΣΗ.
Αυτό είναι ένα
άλλο μέρος του σχεδίου της σωτηρίας που οι άνθρωποι έχουν προσπαθήσει να
παρακάμψουν. Στους Κολ.β:12 λέει συνταφέντες
μετ' αυτού εν τω βαπτίσματι. Έχετε δει εσείς ποτέ ένα θαμμένο σώμα με
μερικές χούφτες χώματος ραντισμένο πάνω του; Και βέβαια όχι. Δεν μπορεί να
γίνει ποτέ. Ούτε μπορεί ποτέ να ραντιστεί κάποιος με νερό και να θεωρείται
βαπτισμένος. Η Word Book Εγκυκλοπαίδεια Μέρος πρώτο Σελ.651 λέει: Στην αρχή
όλοι οι βαπτισμοί ήταν με ολοκληρωτική καταβύθιση. Στην Καθολική
Εγκυκλοπαίδεια, Μέρος Δεύτερο σελ.263 βρίσκουμε ότι στους πρώτους αιώνες όλοι
βαπτίζονταν με καταβύθιση σε ποτάμια, λίμνες και βαπτιστήρια. Η καταβύθιση δεν
ήταν κατάλληλη αφότου η Ρωμαιοκαθολική εκκλησία καθιέρωσε το νηπιοβαπτισμό. Ο
τρόπος άλλαξε σε ράντισμα (Brittanika Εγκυκλοπαίδεια, 11η έκδοση, Μέρος 30
Σελίδες 265-266).
Η μετάνοια
είναι τύπος του θανάτου του Χριστού. Το βάπτισμα είναι τύπος της ταφής Του.
Βγαίνοντας έξω από τον υγρό τάφο του βαπτίσματος είναι τύπος της ανάστασής Του.
Β. Ο ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ.
Γιατί ο Ιησούς
έδωσε εντολή να βαπτίζουν στο όνομα;
·
Και δεν υπάρχει δι ουδενός άλλου η σωτηρία
διότι ούτε όνομα είναι υπό τον ουρανόν δεδομένον μεταξύ των ανθρώπων , δια του
οποίου πρέπει να σωθώμεν. Πράξ.δ:12
·
Δια τούτο και ο Θεός υπερύψωσεν αυτόν, και
εχάρισεν εις αυτόν όνομα το υπέρ πάν όνομα. Φιλιπ.β:9-11.
·
...υπεράνω
πάσης αρχής και εξουσίας και δυνάμεως και κυριότητας και παντός ονόματος
ονομαζομένου, ου μόνον εν τω αιώνι τούτω, αλλά και εν τω μέλλοντι. Εφεσ.α:21.
·
και παν ότι αν πράττητε εν λόγω ή εν έργω,
πάντα εν τω ονόματι του Κυρίου Ιησού πράττετε. Κολ.γ:17. Το βάπτισμα είναι
και λόγος και έργο.
· ...αλλά
απελούσθητε, αλλά αγιάσθητε, αλλ’ εδικαιώθητε δια του ονόματος του Κυρίου
Ιησού, και δια του πνεύματος του Θεού ημών. Α Κορ.ς:11