Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

Ο Ιησούς είναι ο Θεός μου!


Ησ.κε:1 Κύριε, συ είσαι ο Θεός μου· θέλω σε υψόνει, θέλω υμνεί το όνομά σου· διότι έκαμες θαυμάσια· αι απ' αρχής βουλαί σου είναι πίστις και αλήθεια.

Το προηγούμενο κεφάλαιο τελειώνει με τα λόγια, Τότε η σελήνη θέλει εντραπή και ο ήλιος θέλει αισχυνθή, όταν ο Κύριος των δυνάμεων βασιλεύση εν τω όρει Σιών και εν Ιερουσαλήμ και δοξασθή ενώπιον των πρεσβυτέρων αυτού. Ησ.κδ:23

Ψαλ.ρμε:12 διά να γνωστοποιήσωσιν εις τους υιούς των ανθρώπων τα μεγαλεία αυτού, και την δόξαν της μεγαλοπρεπείας της βασιλείας αυτού. Εδώ ο προφήτης μιλά για τη δόξα της μεγαλοπρέπειας της Βασιλείας Αυτού.

Αυτό μπορεί να εκπληρώθηκε στην καταστροφή της Βαβυλώνας και την απελευθέρωση των Ισραηλιτών, αλλά προχωράει περισσότερο για να μας διδάξει τη δοξολογία που οφείλει να δίνει στο Θεό η εκκλησία της Καινής Διαθήκης.


Ο Ιησούς νίκησε τους εχθρούς μας (το εγώ μας, τον κόσμο και το διάβολο) και μας έδωσε άνεση.

Ο προφήτης αποφασίζει να δοξάσει το Θεό, γιατί αν πρέπει να υποκινήσει άλλους να το κάνουν, πρέπει να το κάνει πρώτα αυτός.

Αν θέλεις άλλοι να πιστέψουν, πρέπει πρώτα να πιστέψεις εσύ.

Κύριε, συ είσαι ο Θεός μου. Θεός που έχεις κάνει Διαθήκη μαζί μου στο αίμα.

Την ίδια στιγμή που ο Θεός υπερισχύει στους βασιλείς της γης, ένας απλός προφήτης μπορεί να κράξει έτσι προς το Θεό.

Όσοι ομολογούν τον Ιησού σαν Κύριό τους και Θεό τους, είναι υποχρεωμένοι να Τον δοξάζουν.

Ιερεμ.ιγ:11 Διότι καθώς η ζώνη κολλάται εις την οσφύν του ανθρώπου, ούτως εκόλλησα εις εμαυτόν πάντα τον οίκον Ισραήλ και πάντα τον οίκον Ιούδα, λέγει Κύριος· διά να ήναι εις εμέ λαός και όνομα και καύχημα και δόξα· αλλά δεν υπήκουσαν.

Ησ.κε:3 Διά τούτο ο ισχυρός λαός θέλει σε δοξάσει, η πόλις των τρομερών εθνών θέλει σε φοβηθή.

Ικανοποιείται με τη σκέψη ότι και άλλοι θα δοξάσουν το Θεό.

Αυτοί που κάποτε ήταν ισχυροί εναντίοι, τώρα πιστεύουν, ενώνονται με το λαό του Θεού και Τον δοξάζουν.

Άλλοι, καθώς θα τρέχουν να ξεφύγουν από την οργή Του, ο Θεός θα δοξαστεί.

Εσθήρ η:17 Και εν πάση επαρχία και εν πάση πόλει, όπου ήλθε του βασιλέως το πρόσταγμα και η διαταγή, έγεινεν εις τους Ιουδαίους χαρά και αγαλλίασις, ευωχία και ημέρα αγαθή. Και πολλοί εκ των λαών της γης έγειναν Ιουδαίοι διότι ο φόβος των Ιουδαίων επέπεσεν επ' αυτούς.

Δαν.ια:32 Και τους ανομούντας εις την διαθήκην θέλει διαφθείρει εν κολακείαις· ο λαός όμως, όστις γνωρίζει τον Θεόν αυτού, θέλει ισχύσει και κατορθώσει.

Ο προφήτης προσπαθεί να καταλάβει ποιο πρέπει να είναι το αντικείμενο, η αιτία της δοξολογίας.

Τα θαυμάσια που έχει κάνει ατά την ευδοκία του θελήματός Του.

Αυτή η βουλή που ήταν απ’ αρχής, σχεδιάστηκε με τη σοφία Του για τη δική Του δόξα και την άνεση του λαού Του.

Ησ.κε:4 Διότι εστάθης δύναμις εις τον πτωχόν, δύναμις του ενδεούς εν τη στενοχωρία αυτού, καταφύγιον εναντίον της ανεμοζάλης, σκιά εναντίον του καύσωνος, όταν το φύσημα των τρομερών προσβάλη ως ανεμοζάλη κατά τοίχου.

Όπως αδυνατίζει τη δύναμη και την υπερηφάνεια των δυνατών, έτσι δυναμώνει τους αδύνατους κι αυτούς που μένουν σταθερά κοντά Του.

Αυτός είναι η δύναμή τους γιατί οι αδυναμίες τους τους οδηγούν στο Θεό.

Σ’ οποιονδήποτε κίνδυνο ή δύσκολη κατάσταση κι αν βρισκόμαστε, ο Θεός φροντίζει ώστε να μην πληγωθούμε παραπάνω απ’ ότι αντέχουμε.

Εδ.5 Οι εχθροί του Θεού μόνο θόρυβο κάνουν (λέων ορυόμενος).

Ησ.κε:6 Και επί του όρους τούτου ο Κύριος των δυνάμεων θέλει κάμει εις πάντας τους λαούς ευωχίαν από παχέων, ευωχίαν από οίνων εν τη τρυγία αυτών, από παχέων μεστών μυελού, από οίνων κεκαθαρισμένων επί της τρυγίας.

Μπορεί κάποιοι να λένε ότι αυτό είναι το όρος Σιών, η Ιερουσαλήμ, η φυσική απελευθέρωση που ο Θεός θα κάνει στο λαό Του, αλλά εμείς μπορούμε να το δούμε πιο κοντά μας, στην εκκλησία.

Ησ.κε:8 Θέλει καταπίει τον θάνατον εν νίκη· και Κύριος ο Θεός θέλει σπογγίσει τα δάκρυα από πάντων των προσώπων· και θέλει εξαλείψει το όνειδος του λαού αυτού από πάσης της γής· διότι ο Κύριος ελάλησε.

Α’ Κορ.ιε:54 Όταν δε το φθαρτόν τούτο ενδυθή αφθαρσίαν και το θνητόν τούτο ενδυθή αθανασίαν, τότε θέλει γείνει ο λόγος ο γεγραμμένος· Κατεπόθη ο θάνατος εν νίκη.

Αυτό είναι το κλειδί για τις επόμενες υποσχέσεις (Ιησούς – Ανάσταση).

Ησ.κε:7 Και εν τω όρει τούτω θέλει αφανίσει το πρόσωπον του περικαλύμματος του περικαλύπτοντος πάντας τους λαούς και το κάλυμμα το καλύπτον επί πάντα τα έθνη.

Αν ο Ισραήλ ανάμεσα στον οποίο ο Θεός έκανε θαυμάσια, έχει κάλυμμα (Β’ Κορ.γ:15), πόσο μάλλον στους ανθρώπους που δεν γνωρίζουν το Θεό.

Ο Θεός θέλει να καταστρέψει αυτό το κάλυμμα με το φως του ευαγγελίου.

Ησ.κε:9 Και εν εκείνη τη ημέρα θέλουσιν ειπεί, Ιδού, ούτος είναι ο Θεός ημών· περιεμείναμεν αυτόν και θέλει σώσει ημάς· ούτος είναι ο Κύριος· περιεμείναμεν αυτόν· θέλομεν χαρή και ευφρανθή εν τη σωτηρία αυτού.

Το καλωσόρισμα των παραπάνω ευλογιών.

Όσο πιο πολύ περιμένουμε, τόσο πιο πολύ θα χαρούμε.

Ης.κς

Ύμνος θείας χαράς και δοξολογίας για όλα αυτά που στο προηγούμενο κεφάλαιο ο Θεός είπε ότι θα κάνει στο λαό Του και στους εχθρούς Του.

Αυτός ο ύμνος θα ψαλθεί όταν όλα αυτά εκπληρωθούν.

Πρέπει να μάθουμε να συναντάμε το Θεό με ευχαριστίες, όταν Αυτός έρχεται να μας συναντήσει με ευλογίες.

Εδ.1-4 Η εκκλησία αλλά και ο καθένας προσωπικά θα χαρεί και θα δοξάσει κάτω από την προστασία του Θεού.

Εδ.5-6 Νίκη κατά παντός εχθρού

Εδ.7-9 Το περπάτημα με το Θεό κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.

Εδ.10 Ο ασεβής κι αν ελεηθεί….