Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Εσύ, τι θα κάνεις με τον Ιησού;


Ο Βούδας ποτέ δεν ισχυρίστηκε ότι ήταν Θεός.

Ο Μωυσής ποτέ δεν ισχυρίστηκε ότι ήταν ο Γιάχβε.

Ο Μωάμεθ ποτέ δεν ισχυρίστηκε ότι ήταν ο Αλλάχ.

Ωστόσο, ο Ιησούς Χριστός ισχυρίστηκε ότι είναι ο μόνος αληθινός και ζωντανός Θεός! 
Η Γραφή δείχνει ότι ο Ιησούς δεν σταυρώθηκε επειδή ανέστησε νεκρούς ή επειδή έκανε τυφλούς να δουν και κουτσούς να περπατήσουν.

Ο Ιησούς σταυρώθηκε επειδή ισχυρίστηκε ότι ήταν ο Θεός.

Αυτό καθιστά το ζήτημα της θεότητάς Του ύψιστης σημασίας.

Ο Βούδας είπε απλά, είμαι δάσκαλος στην αναζήτηση της αλήθειας.

Ο Ιησούς είπε, Εγώ είμαι η Αλήθεια.

Ο Κομφούκιος είπε, ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι είμαι άγιος

Ο Ιησούς είπε, Ποιος με καταδικάζει για αμαρτία;

Ο Μωάμεθ είπε, Εάν ο Θεός δεν ρίξει το έλεός του πάνω μου, δεν έχω καμία ελπίδα.

Ο Ιησούς είπε, αν δεν πιστέψετε σε μένα, θα πεθάνετε στις αμαρτίες σας.

Αυτές οι δηλώσεις του Ιησού, πιέζουν τον αναγνώστη να κάνει μια επιλογή.

Τι διαλέγεις να κάνεις με τον Ιησού σήμερα; Αυτή είναι η πιο σημαντική απόφαση της ζωής σου.

Η απόφασή σου σχετικά με τον Ιησού Χριστό είναι πιο σημαντική από την ιδεολογία σου. Είναι πιο σημαντική από την καριέρα σου. Είναι πιο σημαντική από τον συνεργάτη που θα διαλέξεις.

Αν ο Ιησούς είναι ο Θεός, τότε πρέπει ν’ αποφασίσεις τι θα κάνεις μ’ αυτή την αλήθεια.

Αν δεν είναι ο Θεός, τότε δεν θα πρέπει να έχεις καμία σχέση μαζί του.