Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Σάββατο 6 Μαΐου 2017

ΟΤΑΝ ΕΒΛΕΠΕΣ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ, ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΝΑ ΕΒΛΕΠΕΣ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ



Ιωάν.ιδ:9 Λέγει προς αυτόν ο Ιησούς· Τόσον καιρόν είμαι μεθ' υμών, και δεν με εγνώρισας, Φίλιππε; όστις είδεν εμέ είδε τον Πατέρα· και πως συ λέγεις, Δείξον εις ημάς τον Πατέρα;

Αυτό το εδάφιο σημαίνει ότι ο Ιησούς ήταν πραγματικά ο Πατέρας ή ότι απλά εκπροσωπούσε τον Πατέρα; Ας αφήσουμε την Αγία Γραφή να μιλήσει. Ο προφήτης Ησαΐας είπε, σχετικά με τον Ιησού, ότι θα ήταν το  «παιδίον που εγεννήθη εις ημάς», «Θεός ισχυρός» και «αιώνιος πατέρας» (Ης.θ:6). Ο ίδιος ο Ιησούς, είπε απερίφραστα στον Φίλιππο ότι «ο Πατήρ είναι εν εμοί» και ότι «ο Πατήρ ο μένων εν εμοί αυτός εκτελεί τα έργα» (Ιωάν.ιδ:10). Πιστεύεις αυτό που είπε ο Ιησούς; Οι τριαδικοί πιστεύουν (και διδάσκουν) ότι η θεότητα που κατοικούσε στον Χριστό δεν ήταν του Πατέρα, αλλά του θεού υιού. 

Καλημέρα


Παρασκευή 5 Μαΐου 2017

ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ (8)

ΙΙΙ. ΑΝΑΓΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ

Χαρτογραφώντας το βόθρο της αμαρτίας και με την απλή γνώση ότι αντιμετωπίζουμε τις έσχατες ημέρες, τα λόγια του Ιησού σχίζουν το σκοτάδι: «Ο δε υπομείνας έως τέλους, ούτος θέλει σωθή» (Ματθ.κδ:13). Φαίνεται, ότι η οδός διαφυγής είναι μόνο προς τα επάνω! Τα λόγια του Κυρίου στα τελευταία εδάφια του Ματθ.κδ είναι οι υποσχέσεις Του για τη Βασιλεία. Το Ευαγγέλιο της Βασιλείας θα κηρυχτεί σε όλο τον κόσμο για μαρτυρία, και μετά θα έρθει το τέλος (Ματθ.κδ:14).

Γιατί δεν μπορείς να διαπραγματευτείς με τον Θεό.


Το έχουμε όλοι ακούσει αυτό, οι περισσότεροι από εμάς το έχουν σκεφτεί και ακόμη έχουν προσευχηθεί γι’ αυτό. «Θεέ μου, αν κάνεις αυτό που θέλω τώρα, τότε θα κάνω κάτι που προφανώς έπρεπε να έχω κάνει, αλλά δεν το έχω κάνει.» Βρισκόμαστε σε μια δύσκολη κατάσταση ή κάτι μας λείπει που το θέλουμε, αλλά αισθανόμαστε ανίκανοι να εκπληρώσουμε την επιθυμία μας. Έτσι, στρεφόμαστε σε κάποιον που πιστεύουμε ότι είναι ικανός να το κάνει και ελπίζουμε ότι ο Θεός θα κάνει χάρη.

Κ α λ η μ έ ρ α


Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

Βιβλικός Χριστιανισμός και ορθολογιστικός σκεπτικισμός (5)



4. Ο Ιησούς ως προφήτης: Απέτυχε;

Κάποιοι απ’ αυτούς τους κριτικούς, με τη φλυαρία τους και το αντιχριστιανικό μένος τους, προσπαθούν μέσα στις ιστοσελίδες τους, να αποδείξουν ότι ο Ιησούς Χριστός έκανε λάθος στις προρρήσεις του για την Ιερουσαλήμ και το τέλος του κόσμου! Έτσι, φυσικά, δεν μπορούσε να είναι αλάνθαστος Υιός Θεού, μεσσίας και προφήτης, όπως τον πιστεύουν και τον αποδέχονται οι Χριστιανοί ανά τους αιώνες.

Εφευρέσεις


Όχι μόνο τα εύκολα

Η μεγάλη εντολή


Ματθ.κη:18-20 Και προσελθών ο Ιησούς, ελάλησε προς αυτούς, λέγων· Εδόθη εις εμέ πάσα εξουσία εν ουρανώ και επί γης. Πορευθέντες λοιπόν μαθητεύσατε πάντα τα έθνη, βαπτίζοντες αυτούς εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, διδάσκοντες αυτούς να φυλάττωσι πάντα όσα παρήγγειλα εις εσάς· και ιδού, εγώ είμαι μεθ' υμών πάσας τας ημέρας έως της συντελείας του αιώνος. Αμήν.


Κ α λ η μ έ ρ α


Τετάρτη 3 Μαΐου 2017

Η Σώζουσα Πίστη - η φύση και τα χαρακτηριστικά της



Καθώς ερχόμαστε να ασχοληθούμε με το θέμα της σώζουσας πίστης, πρέπει να αποφύγουμε δυο ακρότητες. Η μία ακρότητα είναι η εξέταση του θέματος αποκλειστικά από τη θεολογική του σκοπιά. Μία τέτοια προσέγγιση θα μας έκανε να αισθανθούμε ότι πλενόμαστε με καθαρό μεν αλλά παγωμένο νερό. Θα ξεκαθάριζε την σκέψη μας από πληθώρα συγχύσεων γύρω από αυτό το θέμα αλλά δεν θα αναθέρμαινε τις καρδιές μας. Μία απλώς ακαδημαϊκή ανάπτυξη θα άφηνε αδιάφορους πολλούς καθώς δεν θα έβλεπαν την σχέση ανάμεσα στο θέμα και την προσωπική τους χριστιανική πορεία. Θα έλειπε αυτό που λέμε «εφαρμογή» στις ατομικές μας περιστάσεις. Πρέπει όμως να βιαστούμε να προσθέσουμε ότι όλα αυτά δεν σημαίνουν ότι η θεολογική ανάλυση του θέματος της πίστης πρέπει να απουσιάζει παντελώς. Απεναντίας όχι μόνο πρέπει να υπάρχει αλλά και να κατέχει εξέχουσα θέση. Μία διανοητική ανάπτυξη ενός θέματος πρέπει να βρίσκεται στην αφετηρία του δρόμου και να κατέχει την πρώτη θέση. Το να λέμε ότι με την σχολαστική ανάλυση ενός θέματος και το υπερβολικό ενδιαφέρον για ορθοδοξία σε αυτά που πιστεύουμε ως αλήθειες μας καταντάει πνευματικά νεκρούς και ξηρούς είναι μία ρηχή και άδικη παρατήρηση.

«ΕΝ»: (Ιωάν.ι:30) Εγώ και ο Πατήρ εν είμεθα.




Αυτό το εδάφιο μιλά για την απόλυτη μονότητα και ενότητα του Ιησού με τον Πατέρα. Δεν λέει, «εγώ και ο πατέρας συμφωνούμε στο ίδιο», σαν να ήταν ενωμένοι στον σκοπό την προστασία ή οτιδήποτε άλλο, αλλά «εγώ και ο Πατέρας είμαστε ένα». Αυτό δείχνει ότι ο Ιησούς αναγνωρίζει ότι είναι ο Πατέρας. Ο Ιησούς, σαν Πατέρας μας, είναι προστάτης μας, ενωμένος με την σάρκα με τέτοιο τρόπο ώστε να σχηματίζουν ένα πρόσωπο, τον Ιησού Χριστό. Ο ισχυρισμός αυτός του Χριστού, δεν πέρασε απαρατήρητος από τους αυστηρά μονοθεϊστές Εβραίους που αποτελούσαν το ακροατήριό Του. Κατάλαβαν πολύ καλά τι έλεγε και Του το είπαν. Γι’ αυτό πήραν πέτρες για να Τον σκοτώσουν, «διότι συ άνθρωπος ων κάμνεις σεαυτόν Θεόν» (εδ.33).

Εμπιστοσύνη στον Κύριο



Νεεμ.ε:19 Μνήσθητί μου, Θεέ μου, επ' αγαθώ, κατά πάντα όσα εγώ έκαμον υπέρ του λαού τούτου.

Ιερ.β:2 Ύπαγε και βόησον εις τα ώτα της Ιερουσαλήμ λέγων, Ούτω λέγει Κύριος· Ενθυμούμαι περί σου την προς σε ευμένειάν μου εν τη νεότητί σου, την αγάπην της νυμφεύσεώς σου, ότε με ηκολούθεις εν τη ερήμω, εν γη ασπάρτω·

Κ α λ η μ έ ρ α


Τρίτη 2 Μαΐου 2017

Σε αγαπώ!

Η αγαθή μερίδα

Λουκ.ι:42 πλην ενός είναι χρεία· η Μαρία όμως εξέλεξε την αγαθήν μερίδα, ήτις δεν θέλει αφαιρεθή απ' αυτής.

Στο μικρό χωριουδάκι της Βηθανίας, εκείνη τη μέρα, στήθηκε μια κάλπη.

Η κάθε μία έπρεπε να διαλέξει και να ψηφίσει.

Η Μάρθα διάλεξε τη μέριμνα και το «θόρυβο», η Μαρία διάλεξε την αγαθή μερίδα.

Εφευρέσεις


ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ (7)

ΙΙ. ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Τα 18 χαρακτηριστικά των κακών καιρών που αναφέρονται στη Β΄ Τιμ.γ:1-7, είναι σημεία των τελευταίων ημερών. Αυτά είναι ηθικά και θρησκευτικά φαινόμενα που ενεργούνται σήμερα και μπορούν να επηρεάσουν τα σπίτια μας, τις εκκλησίες μας αλλά και την ίδια τη ζωή μας. Οι άνθρωποι λοιπόν είναι:

Ø    Φίλαυτοι
Ø    Άσπονδοι
Ø    Φιλάργυροι
Ø    Διάβολοι
Ø    Αλαζόνες
Ø    Ακρατείς
Ø    Υπερήφανοι
Ø    Ανήμεροι
Ø    Βλάσφημοι
Ø    Αφιλάγαθοι
Ø    Απειθείς εις τους γονείς
Ø    Προδόται
Ø    Αχάριστοι
Ø    Προπετείς
Ø    Ανόσιοι
Ø    Τετυφωμένοι
Ø    Άστοργοι
Ø    Φιλήδονοι παρά φιλόθεοι

Κ α λ η μ έ ρ α


Δευτέρα 1 Μαΐου 2017

Πόσον μεγάλα είναι τα έργα σου, Κύριε· τα πάντα εν σοφία εποίησας

ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ (6)

Α. Απάτη και διωγμός

Ο Ιησούς άρχισε να απαντάει σ’ αυτά που ζήτησαν να μάθουν οι μαθητές, σχετικά με τα σημεία των τελευταίων ημερών, με την προειδοποίηση ότι θα είναι περίοδος πλάνης. Ο στόχος της πλάνης θα είναι ο άνθρωπος και η προειδοποίηση του Ιησού ήταν προσωπική προς τους μαθητές: «Καί αποκριθείς ο  Ιησούς, είπε πρός αυτούς· Βλέπετε μή σάς πλανήση τις» (Ματθ.κδ:4). Αν αυτή η πλάνη μπορούσε να πλανήσει τους μαθητές και ο Ιησούς τους προειδοποιεί γι’ αυτό, πόσο μάλλον σήμερα, οι ακόλουθοι του Κυρίου μπορούν να πλανηθούν! Δεν υπάρχει μεγαλύτερη πλάνη, απ’ αυτή που έχει να κάνει με ψευτοθρησκευτικές πρακτικές.

Εφευρέσεις


Βιβλικός Χριστιανισμός και ορθολογιστικός σκεπτικισμός (4)



3. Εκπληκτική αγνωσία της αρχαιολογίας

Οι σύγχρονοι διαφωτιστές κριτικοί του Χριστιανισμού μεταξύ άλλων, έχουν εκπληκτική και επιδεικτική άγνοια των νεώτερων αρχαιολογικών ευρημάτων που άμεσα ή έμμεσα επικυρώνουν την ιστορική αξιοπιστία της Βίβλου και διαφωτίζουν τον περίγυρό της. Εξακολουθούν λόγου χάριν, να ισχυρίζονται ότι ο Αβραάμ είναι μυθική φιγούρα, ότι δεν υπήρχε λαός Ισραήλ στη γη Χαναάν επί εποχής Ιησού του Ναυή, (παρά την μνεία του λαού Ισραήλ στη στήλη του Αιγυπτίου Φαραώ Μερνεφθά του 13ου αι. π.X., όπου ο Ισραήλ φαίνεται εγκατεστημένος στην Παλαιστίνη),

Kαλημέρα


Κυριακή 30 Απριλίου 2017

ΕΜΕΙΣ ΠΟΙΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ;




Ιωάν.δ:21-24 Λέγει προς αυτήν ο Ιησούς· Γύναι, πίστευσόν μοι ότι έρχεται ώρα, ότε ούτε εις το όρος τούτο ούτε εις τα Ιεροσόλυμα θέλετε προσκυνήσει τον Πατέρα. Σεις προσκυνείτε εκείνο το οποίον δεν εξεύρετε, ημείς προσκυνούμεν εκείνο το οποίον εξεύρομεν, διότι η σωτηρία είναι εκ των Ιουδαίων. Πλην έρχεται ώρα, και ήδη είναι, ότε οι αληθινοί προσκυνηταί θέλουσι προσκυνήσει τον Πατέρα εν πνεύματι και αληθεία· διότι ο Πατήρ τοιούτους ζητεί τους προσκυνούντας αυτόν. Ο Θεός είναι Πνεύμα, και οι προσκυνούντες αυτόν εν πνεύματι και αληθεία πρέπει να προσκυνώσι.

Ο Ιησούς δίδαξε ότι το αποκλειστικό αντικείμενο λατρείας είναι ο Πατέρας, και ότι «οι αληθινοί προσκυνηταί θέλουσι προσκυνήσει τον Πατέρα» (υπάρχουν πολλοί προσκυνητές, αλλά δεν είναι αληθινοί, αλλά ο Πατήρ τοιούτους ζητεί τους προσκυνούντας αυτόν). Γιατί ο Ιησούς αποδέχτηκε λατρεία; Είναι επειδή Αυτός είναι ο Πατέρας εν σαρκί (Ης.θ:6, Κολ.β:9, Β’ Κορ.ε:19).

Προς Ρωμαίους (045)

Ρωμ.η:29 φανερώνει την πρόνοια του Θεού, παρουσιάζοντας το αιώνιο σχέδιό Του για τη σωτηρία του ανθρώπου. Αυτό το σχέδιο έχει πέντε φάσεις:

(1) πρόγνωση. Το σχέδιο του Θεού ξεκίνησε με τη γνώση Του για το μέλλον. Πριν δημιουργήσει τον άνθρωπο, ήξερε ότι θα αμάρτανε. Κατά συνέπεια, πριν από τη δημιουργία του κόσμου, είχε ήδη σχεδιάσει to Γολγοθά (A’ Πέτρου α:18-20). Προείδε ότι κάποιοι άνθρωποι θα δεχόταν την προσφορά της σωτηρίας και ότι θα είχε μια εκκλησία, έτσι σχεδίασε ένα σχέδιο για αιώνια σωτηρία της Εκκλησίας.

Εφευρέσεις


Αγάπη




Ιωάν.ιγ:1-17

Η αγάπη όταν είναι γνήσια, ποτέ δεν λέει «μέχρις εδώ». Η «δεν μπορώ να κάμω τίποτα άλλο για σένα».

Σαν άνθρωποι, αδυνατούμε να αγαπήσουμε έτσι. Μόνο αν βιώνουμε μέσα μας, την αγάπη του Χριστού. Αγάπη χωρίς όρια!

Ας το βάλουμε στόχο, ας την ζητήσουμε απ’ Αυτόν!

Ας πλησιάσουμε ευλαβικά, τούτη τη μοναδική αγάπη. Ήταν...

Καλημέρα


Σάββατο 29 Απριλίου 2017

ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΓΡΑΦΗΜΑ



Αυτό είναι ένα πολύ αγαπημένο γράφημα των τριαδικών. Ας δούμε τι μας λέει:

Εκτός από το τραγικό: ο Πατέρας είναι Θεός, ο Υιός είναι Θεός, το Άγιο Πνεύμα είναι Θεός, ➽ 3 θεοί,


  • Μας λέει ότι ο Πατέρας δεν είναι ο Ιησούς, αλλά ο λόγος του Θεού στα εδάφια Ης.θ:6, Ιωάν.ι:30, ιδ:8-11, Πράξ.β:24 με Ιωάν.β:19-21 λέει ότι είναι.
  • Μας λέει ότι ο Πατέρας δεν είναι το Άγιο Πνεύμα, αλλά  Ιωήλ β:27-29 με Πράξ.β:1-4, 16-18, Ιωάν.γ:16 με Ματθ.α:18-20 & Λουκ.α:35, και Ματθ.ι:20 με Μάρκ.ιγ:11 μας διδάσκει ότι είναι.
  • Μας λέει ότι ο Ιησούς δεν είναι το Άγιο Πνεύμα, όμως Α’ Πέτρ.α:10-11 με Β’ Πέτρ.α:21, Ιωάν.ς:40 με Ρωμ.η:11, Ιωάν.ιδ:16 με Ιωάν.ιδ:18 & Ματθ.κη:20, Πράξ.β:4 με Κολ.α:27 μας διδάσκουν ότι είναι.


Εμείς τώρα τι θα πιστέψουμε, το γράφημα ή την Βίβλο;

Καλημέρα


Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ (5)

ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΕΣΧΑΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ

Η Γραφή μαρτυρεί για τη θέση μας μέσα στην προφητεία, με σημεία που ήδη έχουν συμβεί, με σημεία που συμβαίνουν τώρα και άλλα που πρόκειται να συμβούν.

Ο Θεός θέλει να είμαστε έτοιμοι για τις έσχατες ημέρες.

 Ματθαίος κδ   
Β΄Τιμοθέου γ
Μάρκος ιγ  
Λουκάς κα:25-35
Ιούδας
Ρωμαίους ιγ:11

Ματθαίος κδ:3 «Καί ενώ εκάθητο επί τού όρους τών  Ελαιών, προσήλθον πρός αυτόν οι μαθηταί κατ' ιδίαν, λέγοντες· Ειπέ πρός ημάς πότε θέλουσι γείνει ταύτα, καί τί τό σημείον τής παρουσίας σου καί τής συντελείας τού αιώνος;»
 

Ο εργάτης του Θεού



V. Προτεραιότητες

Προτεραιότητα είναι κάτι στο οποίο δίνουμε προβάδισμα προσδιορίζοντας ένα βαθμό επείγοντος ή σπουδαιότητας γι' αυτό. Πολλοί εργάτες δεν έχουν διευθετήσει το ζήτημα για το ποιες πρέπει να είναι οι προτεραιότητές τους. Ανάμεσα σ' εκείνες που έχουν, πολύ λίγοι ζουν σύμφωνα με αυτές τις προτεραιότητες.

Οι πολλές επιλογές της ζωής συναγωνίζονται το χρόνο μας, και για τον οποιοδήποτε έλεγχο επάνω στις ζωές μας πρέπει να αποφασίσουμε εκ των προτέρων σε τι δίνουμε τους εαυτούς μας. Ο αντικειμενικός σκοπός του να βάζουμε προτεραιότητες, είναι να κατανέμουμε ορισμένα ποσά χρόνου και χρημάτων όπου ο Θεός μας κατευθύνει.

Κ α λ η μ έ ρ α


Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Η διαφορά ανάμεσα στην Αρπαγή και τη δεύτερη έλευση του Ιησού Χριστού.



Οδηγός για να καταλάβουμε τη διαφορά ανάμεσα στην Αρπαγή και τη δεύτερη έλευση του Ιησού Χριστού.

Βλέπουμε πολλές χριστιανικές εκκλησίες σήμερα, που δεν ορθοτομούν τη Βίβλο, να διδάσκουν τους ανθρώπους ότι δεν υπάρχει καμία διαφορά μεταξύ της Αρπαγής και της δεύτερης έλευσης. Λένε ότι είναι το ίδιο γεγονός. Αλλά θα δούμε με ακράδαντα επιχειρήματα, ότι λόγω των πολυποίκιλων διαφορών μεταξύ της Αρπαγής της Εκκλησίας και της δεύτερης έλευσης του Ιησού Χριστού, ότι είναι αδύνατο να είναι το ίδιο γεγονός.

ΥΙΟΣ ΘΕΟΥ, ΟΧΙ ΘΕΟΣ ΥΙΟΣ




Ο Ιησούς, δεν αποκαλείται έτσι, απλά, σαν ο Υιός του Θεού. Είναι ένα Γραφικό γεγονός που διακήρυξε ο άγγελος Γαβριήλ (Λουκ.α:35). Ωστόσο, η Αγία Γραφή δεν χρησιμοποιεί τον όρο «θεός υιός» ούτε μια φορά. Δεν είναι σωστός όρος, γιατί ο Υιός του Θεού αναφέρεται στην ανθρώπινη φύση του Χριστού. Ο Υιός είναι η σάρκα ή ο άνθρωπος. Ο Πατέρας είναι το αιώνιο πνεύμα που κατοίκησε μέσα στον Γιο. Ο όρος «θεός υιός», αναφέρεται στη σάρκα σαν να είναι θεός. Έτσι, έχουν ένα θεό που γεννήθηκε, θεό που έπαθε και θεό που πέθανε. Σίγουρα δεν συμφωνούμε μ’ αυτό.

Οι δήθεν καλλιεργημένοι



Εκείνοι που το παίζουν. Εκείνοι που νομίζουν πως σπουδάζοντας και διαβάζοντας ποίηση και μερικά βιβλία, απέκτησαν τόση καλλιέργεια, που αυτός ο κόσμος είναι τόσο μικρός για να τους χωρέσει και να τους καταλάβει!

Εκείνοι που έχουν άποψη για όλα…

Εκείνοι που κρίνουν τους ανθρώπους από τα πτυχία και από τα ψαγμένα βιβλία που διαβάζουν!

Καλημέρα


Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ



Ο Θεός έχει μόνο μία θεία φύση, μία ουσία που είναι αδιαίρετη, δεν μπορεί να διαχωριστεί σε πολλαπλότητα προσώπων. Αν υπάρχει μόνο ένας Θεός, και ο Θεός είναι ο Πατέρας (Μαλαχ.β:10), και αν ο Ιησούς είναι Θεός, τότε προκύπτει λογικά ότι ο Ιησούς είναι ο Πατέρας. Στην πραγματικότητα, δεν μπορούμε να δούμε τον Ιησού σαν Θεό, παρά μόνο αν Τον δούμε σαν τον Πατέρα (Α’ Κορ.η:6). Όταν κάποιος αρνείται ότι ο Ιησούς είναι ο Πατέρας, είναι σαν να αρνείται τη θεότητά Του!

Αξιόπιστος Κύριος



Αν έπρεπε να διαλέξεις μερικά αξιόπιστα άτομα στη ζωή σου, ποια θα ήταν αυτά; Είναι δύσκολο να εμπιστευτούμε πολλούς ανθρώπους.


Αξιόπιστος, είναι το είδος του ανθρώπου που μπορείς να βασιστείς, άσχετα με τι. Θα είναι εκεί για σένα, και στα πάνω σου και στα κάτω σου. Αυτός είναι ο άνθρωπος που είναι ο πλέον άξιος της εμπιστοσύνης σου. Είναι σημαντικό να έχουμε τουλάχιστον ένα άτομο στη ζωή μας που μπορούμε να το εμπιστευόμαστε πλήρως. Χρειαζόμαστε ένα άτομο που να μπορούμε να του μιλάμε και να ξαλαφρώνουμε, ανά πάσα στιγμή.


Καλημέρα