Ο Θεός έχει μόνο μία θεία φύση, μία ουσία που είναι αδιαίρετη,
δεν μπορεί να διαχωριστεί σε πολλαπλότητα προσώπων. Αν υπάρχει μόνο ένας Θεός,
και ο Θεός είναι ο Πατέρας (Μαλαχ.β:10), και αν ο Ιησούς είναι Θεός, τότε
προκύπτει λογικά ότι ο Ιησούς είναι ο Πατέρας. Στην πραγματικότητα, δεν μπορούμε
να δούμε τον Ιησού σαν Θεό, παρά μόνο αν Τον δούμε σαν τον Πατέρα (Α’ Κορ.η:6).
Όταν κάποιος αρνείται ότι ο Ιησούς είναι ο Πατέρας, είναι σαν να αρνείται τη
θεότητά Του!
Σύμφωνα με την Παλαιά Διαθήκη, ο Γιάχβε είχε αποκαλύψει το
σχέδιό Του να εμφανιστεί με ανθρώπινη μορφή, και εκπλήρωσε αυτές τις γραφές με
τον ερχομό Του στο πρόσωπο του Ιησού Χριστού (Ης.θ:6, μ:3-9, λε:4-6, Λουκ.ζ:22).
Ο Γιάχβε κράτησε τις υποσχέσεις Του, να φανερωθεί εν σαρκί, κυριολεκτικά να
είναι «Μεθ' ημών ο Θεός» (Ης.ζ:14, Ματθ.α:23).
Δεδομένου ότι δεν υπάρχει κανένας άλλος Θεός παρά μόνο ο Γιάχβε, σύμφωνα με τις
δηλώσεις που ο Ίδιος έχει κάνει (Ησ.μγ:10-11, με:21-23), συνεπάγεται ότι ο
Ιησούς και ο Γιάχβε είναι το ίδιο πρόσωπο. Το παιδί που γεννήθηκε και ο γιος
που δόθηκε είναι επίσης ο Παντοδύναμος Θεός και ο αιώνιος Πατέρας. Αυτός που φανερώθηκε
εν σαρκί, ήταν Εμμανουήλ. Ο ένας, αιώνιος Θεός (ο Πατέρας), φανερώθηκε
εν σαρκί (στον Υιό), και θα εκχύσει το Πνεύμα Του (Άγιο Πνεύμα), επί πάσαν
σάρκα.
Ιωάν.α:14
Και ο Λόγος έγεινε σαρξ και κατώκησε
μεταξύ ημών, και είδομεν την δόξαν αυτού, δόξαν ως μονογενούς παρά του Πατρός,
πλήρης χάριτος και αληθείας.
Σχετικά με αυτό το εδάφιο, η αλήθεια είναι ο Πατέρας,
που είναι Πνεύμα (Ιωάν.δ:24) και γέννησε τη σάρκα. Οι διακρίσεις είναι Πνεύμα
και σάρκα, Θεός και άνθρωπος, Πατέρας και Γιος, και όχι ξεχωριστά και διακριτά
πρόσωπα μέσα στη θεότητα. Ο Θεός δεν γέννησε θεό, όπως διδάσκουν οι τριαδικοί
(θεός εκ Θεού). Θα πρέπει να μας εξηγήσουν πως μπορεί ο Θεός να γεννήσει θεό.
Επίσης, αν ο Ιησούς ήταν θεός υιός, τότε η Μαριάμ γέννησε θεό, είναι μητέρα θεού,
όπως διδάσκουν οι Καθολικοί.