Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.
Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016
Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ
Όταν κάποιος πρωτογεννιέται στην οικογένεια
του Θεού, είναι ένα νήπιο εν Χριστώ (Εβρ.ε:11-14 & ς:1-3). Πρέπει να
ακολουθήσει μια περίοδος αύξησης κι ανάπτυξης, η οποία θα συνεχιστεί μέχρι το
τέλος της ζωής του. Ο Κύριος έχει φροντίσει γι’ αυτή την συνεχή αύξηση των
παιδιών Του τοποθετώντας αποστόλους, προφήτες, ευαγγελιστές, ποιμένες και δασκάλους
(Εφεσ.δ:12-15).
Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2016
Η βοήθειά μου
Ψαλ.ρκα:1-8 Υψόνω τους οφθαλμούς μου προς τα όρη· πόθεν
θέλει ελθεί η βοήθειά μου; Η βοήθειά μου έρχεται από του Κυρίου, του ποιήσαντος
τον ουρανόν και την γην. Δεν θέλει αφήσει να κλονισθή ο πους σου· ουδέ θέλει
νυστάξει ο φυλάττων σε. Ιδού, δεν θέλει νυστάξει ουδέ θέλει αποκοιμηθή, ο
φυλάττων τον Ισραήλ. Ο Κύριος είναι ο φύλαξ σου· ο Κύριος είναι η σκέπη σου εκ
δεξιών σου. Την ημέραν ο ήλιος δεν θέλει σε βλάψει, ουδέ η σελήνη την νύκτα. Ο
Κύριος θέλει σε φυλάττει από παντός κακού· θέλει φυλάττει την ψυχήν σου. Ο
Κύριος θέλει φυλάττει την έξοδόν σου και την είσοδόν σου, από του νυν και έως
του αιώνος.
Προς Ρωμαίους (024)
Για να συνοψίσουμε, έχουμε κριθεί δίκαιοι μόνο μέσω
της πίστης — υπακοής, έργων που παράγουν πίστη — όχι μέσω της συμμόρφωσης στο
νόμο ή έργα που έχουν γίνει για να κερδίσουμε τη σωτηρία (Ρωμ.γ:21 - δ:25).
Φαινόμαστε ότι είμαστε δίκαιοι μόνο μέσω των έργων που αναπόφευκτα παράγει η
γνήσια πίστη, όχι από μια διανοητική πίστη ή μόνο από μια ομολογία πίστεως
(Ιάκ.β:14-26). Για όσους πιστεύουν ότι σώζουσα πίστη είναι μια διανοητική
αποδοχή ή λεκτική ομολογία, ο Ιάκωβος πράγματι αντικρούει την προς Ρωμαίους και
ο λόγος του Θεού θα είναι εσφαλμένος. Για όσους συνειδητοποιούν ότι η σώζουσα
πίστη περιλαμβάνει την υπακοή, η προς Ρωμαίους και η Ιακώβου ταιριάζουν μεταξύ
τους σαν ένα ενιαίο, συμπληρωματικό σύνολο.
Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΟΙΝΑ
Πραξ.δ:31-37 & ε:1-16
Α. Ο
ΒΑΡΝΑΒΑΣ
Ο Βαρνάβας είναι ένας απ’ τους πιο ευγενικούς
χαρακτήρες στη Βίβλο. Το όνομά του σημαίνει «Υιός παρηγοριάς», και σίγουρα
εκφράζει τον αληθινό χαρακτήρα αυτού του τόσο καλού χριστιανού αδελφού.
Ήταν Λευίτης, καταγόταν απ’ την Κύπρο και
προφανώς πολύ πλούσιος. Στις Πραξ.ια:24 περιγράφεται σαν αγαθός άνθρωπος πλήρης
πνεύματος Αγίου και πίστης. Ήταν θείος του Ιωάννη Μάρκου και αδελφός της
μητέρας του Μάρκου Μαρίας. Η Μαρία ήταν κι αυτή αρκετά πλούσια κι ήταν στο
σπίτι της που μαζευόταν η εκκλησία (Πραξ.ιβ:12).
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ
Όταν κάποιος πρωτογεννιέται στην οικογένεια
του Θεού, είναι ένα νήπιο εν Χριστώ (Εβρ.ε:11-14 & ς:1-3). Πρέπει να
ακολουθήσει μια περίοδος αύξησης κι ανάπτυξης, η οποία θα συνεχιστεί μέχρι το
τέλος της ζωής του. Ο Κύριος έχει φροντίσει γι’ αυτή την συνεχή αύξηση των
παιδιών Του τοποθετώντας αποστόλους, προφήτες, ευαγγελιστές, ποιμένες και δασκάλους
(Εφεσ.δ:12-15).
Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016
ΤΟ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ
Α.
ΟΡΙΣΜΟΣ
Ματθ.κδ:14 Και θέλει κηρυχθή τούτο το ευαγγέλιον της βασιλείας εν
όλη τη οικουμένη, προς μαρτυρίαν εις πάντα τα έθνη και τότε θέλει ελθεί το
τέλος
Λουκ.κδ:47 Και να κηρυχθή εν τω ονόματι αυτού μετάνοια και άφεσις
αμαρτιών εις πάντα τα έθνη, γινομένης αρχής από Ιερουσαλήμ.
Πραξ.β:42 Και ενέμενον εν τη διδαχή των αποστόλων και εν τη
κοινωνία...
Το ευαγγέλιο είναι “τα καλά νέα” της
σωτηρίας. Η λέξη “αποστολικό” απλά αναφέρεται στους αποστόλους. Ωστόσο, ο όρος,
“αποστολικό ευαγγέλιο” σημαίνει τα καλά νέα της σωτηρίας που κήρυξαν οι
απόστολοι.
Στο Ματθ.κδ:14 ο Ιησούς μίλησε για “τούτο το
ευαγγέλιο της βασιλείας” που θα κηρυχτεί σ’ όλο τον κόσμο. Μετά, ξαναείπε ότι
“η μετάνοια και η άφεσις των αμαρτιών” θα κηρυχτεί στ’ όνομά Του μεταξύ των εθνών.
Μπορούμε να καταλήξουμε, ότι το “ευαγγέλιο της βασιλείας” είναι το μήνυμα της
“μετάνοιας και άφεσις των αμαρτιών” που πρέπει να κηρύττεται στ’ όνομα του
Ιησού Χριστού. Αυτό είναι το μήνυμα που οι απόστολοι κήρυξαν και γι’ αυτό είναι
το αποστολικό ευαγγέλιο.
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ;
Γίνεται κανείς χριστιανός με την αναγέννηση
δια της πίστεως και της υπακοής στο μήνυμα του Ευαγγελίου. Το Ευαγγέλιο της
σωτηρίας μας είναι ο θάνατος, η ταφή κι η ανάσταση του Κυρίου Ιησού Χριστού (Α’
Κορ.ιε:1-4). Αυτοί που ρώτησαν να μάθουν τί πρέπει να κάνουν την ημέρα της
Πεντηκοστής, άκουσαν ότι πρέπει να μετανοήσουν, να βαπτιστούν στο όνομα του
Ιησού Χριστού εις άφεση αμαρτιών κι ότι θα λάβαιναν μετά το βάπτισμα του Αγίου
Πνεύματος (Πράξ.β:38). Ο Παύλος στην επιστολή προς Ρωμ.ς:3,4 εξήγησε πώς η
μετάνοια και το βάπτισμα είναι σημεία υπακοής στο μήνυμα του Ευαγγελίου.
Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016
Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Πράξεις των αποστόλων κεφ.β
Α. Ο
ΙΗΣΟΥΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΝΑ ΙΔΡΥΣΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
Ματθ.ις:18 ...επί ταύτης της
πέτρας θέλω οικοδομήσει την εκκλησίαν μου.
Ιωαν.ις:7 ...συμφέρει εις
εσάς να απέλθω εγώ διότι εάν δεν απέλθω, ο Παράκλητος δεν θέλει ελθεί πρός εσάς
Ο Ιησούς είπε: “...θέλω οικοδομήσει” . Όταν ο Ιησούς έλεγε αυτά τα λόγια, η ύπαρξη
της εκκλησίας ήταν στο μέλλον. Μπορεί να είχε μαθητές και ακόλουθους, αλλά δεν
είχε ακόμα εκκλησία. Ο βράχος πάνω στον οποίο θα χτιζόταν η εκκλησία ήταν η αλήθεια σχετικά με τη θεότητα του
Ιησού όπως την ομολόγησε ο Πέτρος. Πρέπει να το θυμόμαστε αυτό καθώς μελετάμε
το δεύτερο κεφάλαιο των Πράξεων.
Η εκκλησία θα ήταν το μυστικό σώμα του
Χριστού πάνω στη γη, ένα πνευματικό σώμα μέσα στο οποίο θα κατοικούσε ο ίδιος ο
Ιησούς, ο Παράκλητος. Αυτό δεν μπορούσε να γίνει μέχρι που ο Ιησούς αναλήφθηκε
και το Πνεύμα το Άγιο ήρθε την ημέρα της Πεντηκοστής.
Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016
Άλλο ευαγγέλιο
Και σεις λοιπόν μη γίνεσθε έτοιμοι· διότι καθ' ην ώραν
στοχάζεσθε, έρχεται ο Υιός του ανθρώπου. Περί δε της ημέρας εκείνης και της
ώρας πολλοί γινώσκουσι, και οι άγγελοι των ουρανών, και ο Πατήρ μου. Όταν
λοιπόν ίδητε το βδέλυγμα της ερημώσεως, το λαληθέν διά του προφήτου Δανιήλ,
ιστάμενον εν τω τόπω τω αγίω - ο αναγινώσκων ας εννοή- ότι θέλει ελθεί καιρός
επτά ετών.
ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Στη διάρκεια των τεσσάρων χιλιάδων χρόνων
αμαρτίας και πτώσης, απ’ την εποχή του Αδάμ μέχρι τον ερχομό του Χριστού, λίγοι
άνθρωποι, συγκριτικά, ήταν δικαιωμένοι δια της πίστεως και της υπακοής. Ωστόσο,
ο Ενώχ περιπάτησε μετά του Θεού εν μέσω κακών και διεστραμμένων ανθρώπων (Γέν.ε:22-24).
Ο Παύλος το αναφέρει αυτό λέγοντας ότι «Διά
πίστεως μετετέθη ο Ενώχ δια να μη ίδη θάνατον, και δεν ευρίσκετο, διότι
μετέθεσεν αυτόν ο Θεός επειδή πρό της μεταθέσεως αυτού εμαρτυρήθη ότι
ευηρέστησεν εις τον Θεόν» (Εβρ.ια:5)
Η ΔΙΚΑΙΩΣΗ
Α.
ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗΣ
Ψαλμ.λβ:2 “Μακάριος ο άνθρωπος, εις τον οποίον ο Κύριος δεν λογαριάζει
ανομίαν.”
Ρωμ.δ:8 “Μακάριος ο άνθρωπος εις τον οποίον ο Κύριος δεν θέλει
λογίζεσθαι αμαρτίαν.”
Δικαίωση είναι η αλλαγή της σχέσης του
ανθρώπου ή της στάσης του απέναντι στο Θεό. Έχει να κάνει με την προσωπική σχέση
του καθένα με το Θεό που διαταράχτηκε εξαιτίας της αμαρτίας. Σύμφωνα με το Δευτ.κε:1 (Εάν συμβή διαφορά μεταξύ ανθρώπων, και έλθωσιν εις την κρίσιν, και
κρίνωσιν αυτούς, τότε θέλουσι δικαιώσει τον δίκαιον και καταδικάσει τον ένοχον)
σημαίνει να θεωρείσαι αθώος ή δίκαιος. Είναι θέμα σχέσης και μέσων με τα οποία
κάποιος τακτοποιείται με το Θεό. Μιλώντας απόλυτα, η δικαίωση είναι μία νομική
πράξη του Θεού με την οποία όσοι εμπιστεύονται το Χριστό θεωρούνται δίκαιοι και
απαλλάσσονται απ’ την ενοχή και την καταδίκη.
Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016
Το συγχωρητικό πνεύμα
Δεν υπάρχει ούτε μία πιο ενδιαφέρουσα και απελευθερωτική πράξη στην
ανθρώπινη εμπειρία από αυτή την ιδιότητα.
Έχουν γραφτεί Βιβλία και βιβλία γι’ αυτή τη λυτρωτική πράξη. Αμέτρητες
ψυχές έχουν ξεδιψάσει σ’ αυτή την πηγή εκτιμώντας πάρα πολύ το καλό που τους
έγινε. Η έλλειψη αυτής της ιδιότητας, χωρίς αμφιβολία, είναι ο λόγος που πολλοί
ζουν άδειες και θλιμμένες ζωές.
ΠΙΣΤΗ
Α. ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ
Ιάκ.β:20 “Θέλεις
όμως να γνωρίσης, ω άνθρωπε μάταιε, ότι η πίστις χωρίς των έργων είναι νεκρά;”
Ρωμ.ι:9 “...Και πιστεύσης
εν τη καρδία σου ότι ο Θεός ανέστησε αυτόν εκ νεκρών, θέλεις σωθή.”
Εβρ.ια:1 “Είναι δε η πίστις, ελπιζομένων πεποίθησις, βεβαίωσις
πραγμάτων μη βλεπομένων.”
Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016
ΜΕΤΑΝΟΙΑ
Α. ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ
Β’ Κορ.ζ:10
“Διότι η κατά Θεόν λύπη γεννά μετάνοιαν προς σωτηρίαν αμεταμέλητον.”
Μετάνοια είναι η κατά Θεό λύπη για
την αμαρτία. Ωστόσο, η λύπη για την αμαρτία από μόνη της δεν είναι μετάνοια, αν
και μπορεί να εργαστεί μετάνοια. Μετάνοια δεν είναι μόνο η λύπη αλλά κι ο θάνατος ως προς την
αμαρτία καθώς κι η ολοκληρωτική μεταστροφή
που πρέπει να ακολουθήσει. Ένα μικρό αγόρι είπε, “Είναι το να λυπηθείς τόσο
ώστε να μην το ξανακάνεις.”
Η ΣΩΤΗΡΙΑ
Α. «ΣΩΤΗΡΙΑ» Η ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΛΕΞΗ ΠΟΥ
ΠΕΡΙΚΛΕΙΕΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ
Ρωμ.α:16 “Διότι δεν
αισχύνομαι το ευαγγέλιον του Χριστού, επειδή είναι δύναμις Θεού προς σωτηρίαν
εις πάντα τον πιστεύοντα.”
Αυτή η
θαυμαστή λέξη, σωτηρία, είναι το θέμα ολόκληρης της Γραφής και το θέμα κάθε
κηρύγματος του ευαγγελίου. Οι υπέροχοι ύμνοι της εκκλησίας υμνούν τη μεγάλη σωτηρία
που μας χαρίστηκε απ’ τον Ιησού Χριστό.
Η
Εβραϊκή και η Ελληνική λέξη για τη σωτηρία περικλείουν την έννοια της απελευθέρωσης, της ασφάλειας, της διατήρησης, της θεραπείας
και της πληρότητας. Η σωτηρία είναι η μεγάλη περιεκτική λέξη του ευαγγελίου που
περικλείει όλες τις λυτρωτικές ενέργειες και διαδικασίες, όπως τη δικαίωση, την
απολύτρωση, τη χάρη, τον εξιλασμό, τη συγχώρεση, τον αγιασμό και τη μελλοντική δόξα..”
Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2016
Προς Ρωμαίους (023)
Ρωμ.δ23 Δεν εγράφη δε δι' αυτόν μόνον, ότι ελογίσθη
εις αυτόν,
Τα εδάφια Ρωμ.δ:23-25 εφαρμόζουν την πίστη του
Αβραάμ και σ’ εμάς. Η Αγία Γραφή δεν ανέφερε τη δικαίωση του Αβραάμ δια πίστεως
μόνο γι’ αυτόν.
Ρωμ.δ:24 αλλά και δι'
ημάς, εις τους οποίους μέλλει να λογισθή, τους πιστεύοντας εις τον αναστήσαντα
εκ νεκρών Ιησούν τον Κύριον ημών,
Eίναι και για μας. Η εμπειρία του Αβραάμ μας
διδάσκει ότι μπορούμε κι εμείς να δικαιωθούμε δια πίστεως. Αν πιστεύουμε στο
Πνεύμα του Θεού που ανέστησε τον Ιησού από τους νεκρούς μπορεί να λογιστεί και
σ’ εμάς η δια πίστεως δικαιοσύνη. Εδώ βλέπουμε ένα πολύ στενό παραλληλισμό με
την πίστη του Αβραάμ. Πρέπει να πιστέψουμε στον ίδιο, αληθινό Θεό που πίστεψε ο
Αβραάμ. Πρέπει να πιστέψουμε ότι αυτός ο Θεός μπορεί να φέρει ζωή από το
θάνατο, ακριβώς όπως ο Αβραάμ πίστεψε. Ειδικότερα, η πίστη στην ανάσταση του
Χριστού είναι απαραίτητη για τη σωτηρία (Ρωμ.ι:9). Όσοι αρνούνται θαύματα,
ιδιαίτερα την ανάσταση του Ιησού, δεν έχουν το είδος της πίστης του Αβραάμ και
δεν θα δικαιωθούν. Επίσης πρέπει να πιστέψουμε ότι ο Θεός μας ξέρει με
βεβαιότητα το μέλλον, ακριβώς όπως ο Αβραάμ πίστεψε, διαφορετικά δεν έχουμε
καμία σιγουριά για αιώνια νίκη ενάντια στο Σατανά, την αμαρτία, και το θάνατο.
Θλίψεις και δοκιμασίες
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται πολλή προσπάθεια να πειστεί κάποιος
ότι βρισκόμαστε στους κακούς καιρούς του τέλους που περιγράφει ο λόγος του
Θεού.
Καθώς ρίχνουμε μια ματιά στον κόσμο μας σήμερα, βλέπουμε ότι
υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα γύρω μας που μας φαίνονται «άδικα». Και είναι
φυσικό να εγείρονται διάφορα «Γιατί;».
Οι αναποδιές και οι φουρτούνες είναι κοινή εμπειρία όλων των
ανθρώπων. Κυρίως όμως των χριστιανών, οι οποίοι πέρα από τα προβλήματα που
έχουν όπως όλοι οι άνθρωποι, αποκτούν περισσότερα γιατί ζουν με τρόπο αντίθετο
με τη σοφία του κόσμου. Γιατί αν κάποιος ζει για το Χριστό και το κάνει με
πιστότητα, δεν υπάρχει περίπτωση να μην συγκρουστεί με τους ανθρώπους γύρω του.
Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016
Πίστευε, κι όταν οι πύργοι σου πέσουν
Πολλοί άνθρωποι, από κείνους που γνωρίζουν την ιστορία του Ιώβ -
μια ιστορία που γνήσια εξιστορείται μέσα στην Αγ. Γραφή - δε θα μπορούσαν ούτε
να το φανταστούν πως άνθρωπος, τον οποίο τόσα δεινά βρήκαν, θα τα κατάφερνε να
τα υπομείνει χωρίς ν' απιστήσει στο Θεό. Ούτε και πως θα υπήρχε περίπτωση ν' απολάμβαναν
όσα ο Ιώβ πριν απ' τα δεινά του, ούτε και ν' απολαύσουν όσα απήλαυσε ο Ιώβ μετά
απ' αυτά.
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ
Α. ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΗΤΑΝ ΜΥΣΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ
Κριτ.ιγ:17 ”Και είπεν ο Μανωέ προς τον άγγελον του Κυρίου, Τι είναι το όνομά σου;”
Κριτ.ιγ:17 ”Και είπεν ο Μανωέ προς τον άγγελον του Κυρίου, Τι είναι το όνομά σου;”
Γεν.λβ:29 “Ηρώτησε δε ο Ιακώβ, λέγων, Φανέρωσόν μοι, παρακαλώ, το όνομά σου”
Εξοδ.γ:13 “Και εκείνοι μ’ ερωτήσωσι, Τι είναι το όνομα αυτού;”
Παρ.λ:4 “Τι το όνομα αυτού; και τι το όνομα του υιού αυτού;”
Σχεδόν 50 εκατομμύρια παιδιά «ξεριζώθηκαν» σε όλο τον κόσμο
Συχνά τραυματισμένα από τις συγκρούσεις και τη βία που διαφεύγουν, αντιμετωπίζουν επιπλέον κινδύνους στο δρόμο, συμπεριλαμβανομένου του κινδύνου πνιγμού περνώντας τη θάλασσα, υποσιτισμού και αφυδάτωσης, εμπορίας, απαγωγής, βιασμού και ακόμη και φόνου. Στις χώρες δια μέσου των οποίων ταξιδεύουν και στους προορισμούς τους, συχνά αντιμετωπίζουν την ξενοφοβία και τις διακρίσεις.
Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016
ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ
Α. Η ΒΙΒΛΟΣ ΔΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΑ
ΟΝΟΜΑΤΑ.
Γεν:ιζ:5
“Και δεν θέλει καλείσθαι πλέον το όνομά σου Αβραμ, αλλά το όνομά σου
θέλει είσθαι Αβραάμ, διότι πατέρα πλήθους εθνών σε κατέστησα.”
Γεν:λβ:28 “Και εκείνος
είπε, Δεν θέλει καλεσθή πλέον το όνομά σου Ιακώβ, αλλά Ισραήλ.”
Όλα τα
ονόματα μέσα στη Βίβλο σήμαιναν κάτι και γι’ αυτό ήταν πολύ σημαντικά.
Αυτό φαίνεται καθαρά απ’ την αλλαγή του ονόματος του:
1. Άβραμ σε Αβραάμ
2. Ιακώβ σε Ισραήλ
3. Σαούλ απ’ την Ταρσό σε Παύλο
Η
μεγάλη σημασία που είχαν τα ονόματα
φαίνεται επίσης από την ονοματοδοσία του Ιωάννη του Βαπτιστή και του Κυρίου
Ιησού.
Η ΔΙΠΛΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ
Α. ΘΕΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΞΙΛΕΩΣΗ
Ματθ.η:7 «Αυτός τάς ασθενείας ημών έλαβε, και τάς νόσους εβάστασεν».
Εξ.ιε:26 «Εγώ είμαι ο Κύριος ο θεραπεύων σε».
1. Τι είναι Θεία Θεραπεία
Θεία θεραπεία είναι η θεραπεία του
σώματος, χωρίς κανένα φάρμακο. Είναι η
δύναμη του Θεού που φανερώνεται σ’ ένα θαύμα θεραπείας. Είναι το Πνεύμα του
Θεού που ζωοποιεί τα θνητά σώματά μας.
2. Τι σημαίνει Διπλή Θεραπεία
Όταν ο Ιησούς πέθανε, βάσταξε όχι μόνο
τις ανομίες μας, αλλά και τις αρρώστιες μας. Στην εξιλέωση εσωκλείεται σωτηρία
για την ψυχή και θεραπεία για το σώμα.
Αυτό είναι γνωστό σαν διπλή θεραπεία, σωτηρία και θεραπεία.
Εγγραφή σε:
Σχόλια (Atom)







































