Eμπόδια στην δωρεάν μετακίνηση βάζει ο ΟΑΣΑ, και στο πλαίσιο αυτό προωθεί την τοποθέτηση μπαρών στο μετρό, αλλά και το «ηλεκτρονικό εισιτήριο». Μάλιστα εγκρίθηκε η έναρξη της τελικής φάσης του διαγωνισμού και εντός του Ιουλίου θα κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές.
Στην πραγματικότητα το "έργο" δεν στοχεύει μόνο όσους δεν διαθέτουν (το πανάκριβο για την οικονομική συγκυρία) εισιτήριο , αλλά και τους χιλιάδες πολίτες που μετακινούνται νόμιμα χρησιμοποιώντας εισιτήρια άλλων επιβατών που ακόμα δεν έχει λήξει η χρονική διάρκεια ισχύος τους.
Στην πραγματικότητα το "έργο" δεν στοχεύει μόνο όσους δεν διαθέτουν (το πανάκριβο για την οικονομική συγκυρία) εισιτήριο , αλλά και τους χιλιάδες πολίτες που μετακινούνται νόμιμα χρησιμοποιώντας εισιτήρια άλλων επιβατών που ακόμα δεν έχει λήξει η χρονική διάρκεια ισχύος τους.
Ουσιαστικά δηλαδή "κλέβει" τον αδιάθετο χρόνο που ο επιβάτης επιθυμούσε αντί να τον χρησιμοποιήσει ο ίδιος να τον χαρίσει σε άλλον συνεπιβάτη του.