Μέσα στην ιστορία ο άνθρωπος πάντα βρίσκεται
σε αναζήτηση της σοφίας. Η φιλοσοφία έχει τοποθετηθεί πολύ ψηλά στην εκτίμηση
του ανθρώπου σαν πολύτιμη αξία. Ακόμα
και η ίδια η λέξη “φιλοσοφία” σημαίνει “αγάπη για την σοφία”. Όμως μόνο ο Θεός κατέχει όλη την σοφία. Κάθε αντίληψη που έρχεται σε αντίθεση με το
Θεό είναι ψευδής.
Ο λόγος του Θεού διακηρύττει ότι η σοφία του
κόσμου είναι μωρία για το Θεό (Α’ Κορ.γ:19).
Επίσης: Α’ Κορ.α:21 «Διότι επειδή εν τη σοφία του Θεού ο κόσμος
δεν εγνώρισεν τον Θεόν δια της σοφίας, ηυδόκησεν ο Θεός δια της μωρίας του
κηρύγματος να σώσει τους πιστεύοντας».
Ο απόστολος Παύλος διακήρυξε την αποκάλυψη
της αγάπης του Θεού με τα εξής λόγια:
Εφεσ.γ:4 «εξ ων
δύνασθε αναγινώσκοντες να νοήσητε την εν τω μυστηρίω του Χριστού γνώσιν μου το
οποίον εν άλλαις γενεαίς δεν εγνωστοποιήθει εις τους υιούς των ανθρώπων, καθώς
τώρα απεκαλύφθει δια Πνεύματος εις τους αγίους αυτού αποστόλους και προφήτας,
να είναι τα έθνη συγκληρονόμα και σύσσωμα και συμμέτοχα της επαγγελίας αυτού εν
τω Χριστώ, δια του ευαγγελίου».
Η αποκάλυψη αυτή περιληπτικά είναι η εξής:
1) Όλοι έχουν αμαρτήσει Ρωμ.γ:23
2) Ο μισθός της αμαρτίας
είναι θάνατος (αιώνιος αποχωρισμός από το Θεό Ρωμ.ς:23
3) Ρωμ.ι:9 «ότι
εάν ομολογήσεις δια του στόματός σου τον Κύριον Ιησούν, και πιστεύσεις εν τη
καρδία σου ότι ο Θεός ανέστησεν αυτόν εκ νεκρών θέλεις σωθεί»
- Αυτή η ομολογία και η πίστη προϋποθέτουν ειλικρινή μετάνοια και υπακοή στην εντολή του βαπτίσματος στο όνομα του Ιησού Χριστού Πραξ. β:38 “... μετανοήσατε, και ας βαπτισθεί έκαστος υμών εις το όνομα του Ιησού Χριστού, εις άφεσιν αμαρτιών, και θέλετε λάβει την δωρεάν του Αγίου Πνεύματος”.
- Ιωαν.γ:5 “Απεκρίθει ο Ιησούς, Αληθώς, αληθώς σοι λέγω, εάν τις δεν γεννηθεί εξ ύδατος και Πνεύματος, δεν δύναται να εισέλθει εις την βασιλείαν του Θεού”.
- Η απόδειξη ότι κάποιος έχει αναγεννηθεί είναι: Β’ Κορ.ε:17 “Όθεν εάν τις είναι εν Χριστώ, είναι νέον κτίσμα, τα αρχαία παρήλθον, ιδού τα πάντα έγιναν νέα”.
4) Ιωαν.ε:24 “Αληθώς,
αληθώς σας λέγω, ότι ο ακούων τον λόγον μου, και πιστεύων εις τον πέμψαντά με,
έχει ζωήν αιώνιον, και εις κρίσιν δεν έρχεται, αλλά μετέβη εκ του θανάτου εις
την ζωήν”.
Ο ακούων τον λόγον μου: αυτό σημαίνει αυτόν
που ακούει και με την καρδιά και με το νου, αυτόν που υπακούει, δέχεται και
πιστεύει στα λόγια του Χριστού.-